Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

bmw 325 vs bravo hgt

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    pitbules написа:
    BMW си е куц кон ако ще да е 3000 кубика 18000 магарета
    Предлагам да им пишеш, за да знаят от къде да си купуват двигателите за бъдещите модели, а не да стоят заблудени, че произвеждат хубави такива.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #62
      BO написа:
      RASTIL написа:
      Вметка! Валовете на 147, 155 коньовото Блаво, както и на 2,4 Абарт са еднакви по лифт е градуси
      Кво искаш да кажеш
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        #63
        RASTIL написа:
        BO написа:
        RASTIL написа:
        Вметка! Валовете на 147, 155 коньовото Блаво, както и на 2,4 Абарт са еднакви по лифт е градуси
        Кво искаш да кажеш
        Че не съм съгласен...
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #64
          zelenilkata написа:
          Bravo 1.9 JTD написа:
          аз съм с Пунто 2 1.8 хгт VFD с дюзи и спортен филтър само нищо друго 325 е36 припада от мене на въпросната 202ра, астра ц20хе ме държи наравно бия го с много малко
          колега спора и иска на клип е за 328и с лек маховик и чип :D :D :D :D :D :D :D
          какво прави чипа на 328 колко ще дигне 4-5 коня макс
          leave something of the happiness you bring

          Коментар


            #65
            какво прави чипа на 328 колко ще дигне 4-5 коня максколега колкото и да дигне мисля 8-10 на тея 2.8 193 коня са нещо повече от неговата и ще го загуби на 400м
            като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

            Коментар


              #66
              колко заблуден си за bmw/по-скоро като овца,а не като питбул/
              Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

              Коментар


                #67
                BO написа:
                RASTIL написа:
                BO написа:
                RASTIL написа:
                Вметка! Валовете на 147, 155 коньовото Блаво, както и на 2,4 Абарт са еднакви по лифт е градуси
                Кво искаш да кажеш
                Че не съм съгласен...
                Преди малко, ми минаха през ръцете едни валове, сетих се за таз тема и мернах лифта на валове на 147 и 155 коньовите варианти. Оказа се, че гърбиците и на двата вида са 36 на 45, което е равно на 9 мм. лифт Тоест по лифт са еднакви Градуси не съм си играл да меря, не съм търсил и данни, ама ако имаш, а дай некво инфо ей тъй на готово да кяря и аз виднъж
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  #68
                  Разликата е в изходящия вал.първа версия - отваря на 27 градуса и затваря на 2 градуса след ГМТвтора версия - 40 - 0Лифта също е с 1мм по-голям - 8мм при при първата срещу 9мм при по-новите
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #69
                    Колеги дайте снимки и рисунки да разберем и ние за какво си говорите фейс лифт незнам си кво, къде му е гърбицата и кои градуси : )

                    Коментар


                      #70
                      Тук не става дума за фейс лифт и за гърбици на предния капак http://en.wikipedia.org/wiki/Camshaft#Lift - те ти "фейс" лифт ; http://en.wikipedia.org/wiki/Camshaft#Duration - те ти колко е крива гърбицата
                      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                      Fiat Marea 1.6 16v

                      Коментар

                      Working...
                      X