Re: Fiat Bravo 1.9JTD
Ами ето как ще се отрази един лек ремап.http://www.youtube.com/watch?feature...&v=OWvuOagHcSo Имай предвид, че това е така да се каже "лек тунинг" и може да се надуе още, демек може да се пусне още гориво, но аз не искам повече, заради щаденето на съединителя, че е стоков и не държи на напън, а и дори и с този вариант като я смачкам в ниските обороти съединителя плъзва. Друго съображение е да не пука маркучи на турбопътищата. Разхода си е съвсем приличен с чипа. Смесено за около 6 хиляди км. няма и 5,5. Вярно, че щерката я разтрива основно колата, но пък са винаги 4-5 човека, така, че си е перфектен разхода за колца с чип. Като динамика за 8 клапаново JTD с малката турбина си е съвсем доволно за ежедневна употреба. Ако искаш да надуваш много и да изкараш над 140 коня си трябва друг съединител, друга турбина, по големи дюзи, по-голям кулер и най-вече - ГОЛЯМО ПРИКЛЮЧЕНИЕ. Ако човек може да си го позволи финансово, може да действа смело. Терени за изява има.
valkov_1.4 написа:
Коментар