Здравеите Колеги!Имам Fiat Bravo 1.9 JTD 105к.с. и искам да му сложа чип да вдигна още малко конете колко ще струва това нещо ,с колко горе долу ще се вдигнат и как ще се отрази на колата Извинявам се ако не съм в правилната тема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.9JTD
Collapse
X
-
То има много изписано по темата но както и да е най вероятно ще ти изтрият или преместят темата!FIAT BRAVO 1.9 JTD HGT - 105 CVСРАВНИТЕЛНА ХАРАКТЕРИСТИКАТехнически параметър Стойност (фабрична) Стойност (DigitalTuning)Максимална мощност (hp) 105 / 4000 min-1 135 / 4100 min-1Максимален въртящ момент (Nm) 200 / 1500 min-1 247 / 1420 min-1Максимална скорост (km/h) 187 200Ускорение (km/h s) 10.4 9.2Разход на гориво (l/100 km) 5.8 4.8Цена според зависи кои го прави по мой наблюдения от 250 до 700 лв. При по евтините вероятността да ти съсипят колата е доста висока!Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
-
janyboy написа:1.Пълни глупости (визирам копнатата извадка от колегата Xaus)2.Темата не е за този раздел.3.Има многоооооо писано по въпроса.4.Четене му е майкатаFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Какво да споделям,аз съм написал кое.Данните които дават след ремапа.А те са едни и същи при всички "тунинг" фирми,не само при тази,която цитираш.Защо ли?Ми ще ти кажа понеже съм гледал софта на поне 15 такива коли правени от различни хора.Резултат - един и същ файл от който ако е докарано 5-10 коня и 20-30 нм отгоре ще е добре Някой замислял ли се е как толкова лесно могат да вдигнат 30 коня отгоре а пък макс момента само с 47 нм за този мотор с уестгейтно турбаланче?Ми че то е точно обратното.Ама както и да е да не навлизаме чак в такива подробности.Инфо има много,колегата да разучи пазара и да си решава сам,къде,как и колко Поздрави :P
Коментар
-
Съгласих се с теб. Аз съм на мнение че се пише индивидуален софт според предпочитанията на шофьора , но малцина го могат това упражнение. Само да допълня, че не съм споменавал,че готовите карти които са така разпространени на нашия пазар покриват в действителност стойностите които въпросните хора са написали. Но смятам че отговора ми по горе беше абсолютно адекватен и на въпроса на колегатаFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
janyboy написа:Какво да споделям,аз съм написал кое.Данните които дават след ремапа.А те са едни и същи при всички "тунинг" фирми,не само при тази,която цитираш.Защо ли?Ми ще ти кажа понеже съм гледал софта на поне 15 такива коли правени от различни хора.Резултат - един и същ файл от който ако е докарано 5-10 коня и 20-30 нм отгоре ще е добре Някой замислял ли се е как толкова лесно могат да вдигнат 30 коня отгоре а пък макс момента само с 47 нм за този мотор с уестгейтно турбаланче?Ми че то е точно обратното.Ама както и да е да не навлизаме чак в такива подробности.Инфо има много,колегата да разучи пазара и да си решава сам,къде,как и колко Поздрави :PТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Xaus написа:Само да допълня, че не съм споменавал,че готовите карти които са така разпространени на нашия пазар покриват в действителност стойностите които въпросните хора са написали.
Коментар
-
колега с ЖТД не съм запознат но съм запознат с ТДИ 110 коня АФН мотора на гоуф хаха та този мотор спокойно с чип отива към 140 коня с нормално надуване на турбината става въпрос за без челен кулер ако се сложи може да прескочи тези коне с малко и това е с оригинана турбина с променлива геометрия така че според мен спокойно може да се стигнат 20-25 коня от горе на ЖТД-то с хубави настройки оставете това че ЖТД-то е доста по добър мотор до колкото съм чел от ТДИ на АФН или там Z1 май беше другия мотор на гоуфокато му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Xaus написа:Съгласих се с теб. Аз съм на мнение че се пише индивидуален софт според предпочитанията на шофьора , но малцина го могат това упражнение. Само да допълня, че не съм споменавал,че готовите карти които са така разпространени на нашия пазар покриват в действителност стойностите които въпросните хора са написали. Но смятам че отговора ми по горе беше абсолютно адекватен и на въпроса на колегата
Коментар
-
Re: Fiat Bravo 1.9JTD
valkov_1.4 написа:Здравеите Колеги!Имам Fiat Bravo 1.9 JTD 105к.с. и искам да му сложа чип да вдигна още малко конете колко ще струва това нещо ,с колко горе долу ще се вдигнат и как ще се отрази на колата Извинявам се ако не съм в правилната темакато му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Re: Fiat Bravo 1.9JTD
valkov_1.4 написа:Здравеите Колеги!Имам Fiat Bravo 1.9 JTD 105к.с. и искам да му сложа чип да вдигна още малко конете колко ще струва това нещо ,с колко горе долу ще се вдигнат и как ще се отрази на колата Извинявам се ако не съм в правилната темаРемонт и изкупуване на повредени лаптопи - Велико Търново
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар