Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.9JTD

    Здравеите Колеги!Имам Fiat Bravo 1.9 JTD 105к.с. и искам да му сложа чип да вдигна още малко конете колко ще струва това нещо ,с колко горе долу ще се вдигнат и как ще се отрази на колата Извинявам се ако не съм в правилната тема

    #2
    То има много изписано по темата но както и да е най вероятно ще ти изтрият или преместят темата!FIAT BRAVO 1.9 JTD HGT - 105 CVСРАВНИТЕЛНА ХАРАКТЕРИСТИКАТехнически параметър Стойност (фабрична) Стойност (DigitalTuning)Максимална мощност (hp) 105 / 4000 min-1 135 / 4100 min-1Максимален въртящ момент (Nm) 200 / 1500 min-1 247 / 1420 min-1Максимална скорост (km/h) 187 200Ускорение (km/h s) 10.4 9.2Разход на гориво (l/100 km) 5.8 4.8Цена според зависи кои го прави по мой наблюдения от 250 до 700 лв. При по евтините вероятността да ти съсипят колата е доста висока!
    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

    Коментар


      #3
      1.Пълни глупости (визирам копнатата извадка от колегата Xaus)2.Темата не е за този раздел.3.Има многоооооо писано по въпроса.4.Четене му е майката

      Коментар


        #4
        janyboy написа:
        1.Пълни глупости (визирам копнатата извадка от колегата Xaus)2.Темата не е за този раздел.3.Има многоооооо писано по въпроса.4.Четене му е майката
        Кое са глупости?Сподели ако обичаш!
        Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
        Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

        Коментар


          #5
          Какво да споделям,аз съм написал кое.Данните които дават след ремапа.А те са едни и същи при всички "тунинг" фирми,не само при тази,която цитираш.Защо ли?Ми ще ти кажа понеже съм гледал софта на поне 15 такива коли правени от различни хора.Резултат - един и същ файл от който ако е докарано 5-10 коня и 20-30 нм отгоре ще е добре Някой замислял ли се е как толкова лесно могат да вдигнат 30 коня отгоре а пък макс момента само с 47 нм за този мотор с уестгейтно турбаланче?Ми че то е точно обратното.Ама както и да е да не навлизаме чак в такива подробности.Инфо има много,колегата да разучи пазара и да си решава сам,къде,как и колко Поздрави :P

          Коментар


            #6
            Съгласих се с теб. Аз съм на мнение че се пише индивидуален софт според предпочитанията на шофьора , но малцина го могат това упражнение. Само да допълня, че не съм споменавал,че готовите карти които са така разпространени на нашия пазар покриват в действителност стойностите които въпросните хора са написали. Но смятам че отговора ми по горе беше абсолютно адекватен и на въпроса на колегата
            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

            Коментар


              #7
              janyboy написа:
              Какво да споделям,аз съм написал кое.Данните които дават след ремапа.А те са едни и същи при всички "тунинг" фирми,не само при тази,която цитираш.Защо ли?Ми ще ти кажа понеже съм гледал софта на поне 15 такива коли правени от различни хора.Резултат - един и същ файл от който ако е докарано 5-10 коня и 20-30 нм отгоре ще е добре Някой замислял ли се е как толкова лесно могат да вдигнат 30 коня отгоре а пък макс момента само с 47 нм за този мотор с уестгейтно турбаланче?Ми че то е точно обратното.Ама както и да е да не навлизаме чак в такива подробности.Инфо има много,колегата да разучи пазара и да си решава сам,къде,как и колко Поздрави :P
              Бе аз неам абер от тракторляци, ама кво искаш да кажеш с това което съм ти потчернал в поста? Сериозните дизели стандартно са без гейт ли? С кво са управлява тогаз таз турба
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #8
                RASTIL,не бе,мен,искам да кажа че е с малко турбо с фиксирана геометрия,с вграден гейт на налягане,а не е ВНТ турбина(с променлива геометрия) като повечето дизели - 1.9 jtd110 8v,1.9 jtd115 8v,1.9 jtd140&150 16v,2.4 jtd140&150 10v и т.н.

                Коментар


                  #9
                  Xaus написа:
                  Само да допълня, че не съм споменавал,че готовите карти които са така разпространени на нашия пазар покриват в действителност стойностите които въпросните хора са написали.
                  Е да де нали аз за това написах че е глупост това което се пише и ти си цитирал,а не че отоворът ти е неадекватен Разбрахме се де

                  Коментар


                    #10
                    колега с ЖТД не съм запознат но съм запознат с ТДИ 110 коня АФН мотора на гоуф хаха та този мотор спокойно с чип отива към 140 коня с нормално надуване на турбината става въпрос за без челен кулер ако се сложи може да прескочи тези коне с малко и това е с оригинана турбина с променлива геометрия така че според мен спокойно може да се стигнат 20-25 коня от горе на ЖТД-то с хубави настройки оставете това че ЖТД-то е доста по добър мотор до колкото съм чел от ТДИ на АФН или там Z1 май беше другия мотор на гоуфо
                    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                    Коментар


                      #11
                      Xaus написа:
                      Съгласих се с теб. Аз съм на мнение че се пише индивидуален софт според предпочитанията на шофьора , но малцина го могат това упражнение. Само да допълня, че не съм споменавал,че готовите карти които са така разпространени на нашия пазар покриват в действителност стойностите които въпросните хора са написали. Но смятам че отговора ми по горе беше абсолютно адекватен и на въпроса на колегата
                      Според предпочитанията ?Когато не е барана хардуерно какъв избор имаш, освен по ранен въртящ момент и то ако е с геометрия, ако е без нямаш избор, но на гонка не караш на 2000 оборота , че да те интересува въртящия момент нали ? Така, че с геометрия или без, е все тая , като тръгнат да се гонят 2 коли. Голфа, като е помпа дюза, с повече нютони дрън дрън, неможе да падне ли ?Ремап без дино тест е хвърляне на пари за мене, както сме направили повечето, истината е диното и да видиш 30 коня отгоре, тва е за мене истинския ремап.
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        #12
                        Аз да добавя, че разходът не пада, дори се вдига и то особено ако се настъпва.

                        Коментар


                          #13
                          Re: Fiat Bravo 1.9JTD

                          valkov_1.4 написа:
                          Здравеите Колеги!Имам Fiat Bravo 1.9 JTD 105к.с. и искам да му сложа чип да вдигна още малко конете колко ще струва това нещо ,с колко горе долу ще се вдигнат и как ще се отрази на колата Извинявам се ако не съм в правилната тема
                          колега аз имам човек който ще ти направи колата с чип ама ще ти дойде малко далечко до Монтана иначе цената е 150-160лв. ама добре работи момчето прави ги работите доста добре разбира си от работата
                          като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                          Коментар


                            #14
                            Re: Fiat Bravo 1.9JTD

                            valkov_1.4 написа:
                            Здравеите Колеги!Имам Fiat Bravo 1.9 JTD 105к.с. и искам да му сложа чип да вдигна още малко конете колко ще струва това нещо ,с колко горе долу ще се вдигнат и как ще се отрази на колата Извинявам се ако не съм в правилната тема
                            Колега гледам, че си близо до Търново. Ако имаш път обади се и ще ти покажа как върви Брава-та с чип, та сам ще прецениш. Моята е правена в ВТ и мисля, че е добре, цената не е висока.
                            Ремонт и изкупуване на повредени лаптопи - Велико Търново

                            Коментар


                              #15
                              за тунинг компромис ако направиш може да имаш строшена кола после и да се ядосваш, че не си дал 100-200 лв в повече, само тва ще кажа
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар

                              Working...
                              X