Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

BMW 318is vs Audi 1.8t vs Fiat Bravo 2.0 20V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Trojaneca написа:
    Е то точно тия аудита, дето ги карат на границата на лудостта, са най-запазени, ще знаеш Пусто не съм сток вече, да видиш колко НЕ върви това Типо в подписа ти
    Колегата, не ме разбирай погрешно върви много повече от типото въобще не става и дума за това и не е като да давам назад , съвсем различни коли саи едното е 150 коня другото 78 .Твойто може и да върви , но ти казвам че А4 1,8Т с предно предаване не пипано от към чип и тн.. въобще не върви повече от Бравото за което се говори за БМВ-то няма да се изказвам там нямам никакви наблюдения.Поне съм крал такова и то много гледано и запазено.А и да спомена още нещо кола от каране не се плаши ако си я гледаш ама хич.не на последно място много зависи при тези две коли от шофера.По различен начин се карат турбо кола и атмосферка.Нека да седне някой в конкретно ауди като това което споменавам ако говорим за него , дето никога не е пипал турбо кола и трябва да ти кажа че няма дори да вземе преднина на бравото(не че то е прехвалена кола далеч съм от мисълта).При всички положения стоково браво се развърта трудно с тоя петак.
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    Коментар


      #32
      Аз си мисля нещо друго, ако на бравото му бяха мушнали алфов двигател 2,0 16V 155к.с. май щеше да е много по добре, един път, че е по леко от алфата и второ, че 4-ри цилиндровия мотор е по лек от петака, тогава най вероятно щеше да е доста по конкурентно в клас 2,0 кубика
      punto HGT

      Коментар


        #33
        didich написа:
        Аз си мисля нещо друго, ако на бравото му бяха мушнали алфов двигател 2,0 16V 155к.с. май щеше да е много по добре, един път, че е по леко от алфата и второ, че 4-ри цилиндровия мотор е по лек от петака, тогава най вероятно щеше да е доста по конкурентно в клас 2,0 кубика
        Или Типовия мотор от старото поколение Електроник Инжекцион 147 коня, поне по мой наблюдения такова Седичи върви като изпобъркано. 8-клапановия турбо мотор 150 коня също е доста стабилен но тия пет цилиндрови дизел и бензин са пълна умирачка
        leave something of the happiness you bring

        Коментар


          #34
          Колеги, аз се сетих за ето това видео http://youtu.be/5nuv6bBDRSU , вярно че голфа е по - тежък от А3, но и бравото има малко по-силна версия, пежото няма да го коментираме :D
          FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

          Коментар


            #35
            Bravo 1.9 JTD написа:
            didich написа:
            Аз си мисля нещо друго, ако на бравото му бяха мушнали алфов двигател 2,0 16V 155к.с. май щеше да е много по добре, един път, че е по леко от алфата и второ, че 4-ри цилиндровия мотор е по лек от петака, тогава най вероятно щеше да е доста по конкурентно в клас 2,0 кубика
            Или Типовия мотор от старото поколение Електроник Инжекцион 147 коня, поне по мой наблюдения такова Седичи върви като изпобъркано. 8-клапановия турбо мотор 150 коня също е доста стабилен но тия пет цилиндрови дизел и бензин са пълна умирачка
            За 1.8т на ауди ли мислиш, че е 5 цилиндров ?
            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
            Fiat Marea 1.6 16v

            Коментар


              #36
              porosenoq написа:
              Bravo 1.9 JTD написа:
              didich написа:
              Аз си мисля нещо друго, ако на бравото му бяха мушнали алфов двигател 2,0 16V 155к.с. май щеше да е много по добре, един път, че е по леко от алфата и второ, че 4-ри цилиндровия мотор е по лек от петака, тогава най вероятно щеше да е доста по конкурентно в клас 2,0 кубика
              Или Типовия мотор от старото поколение Електроник Инжекцион 147 коня, поне по мой наблюдения такова Седичи върви като изпобъркано. 8-клапановия турбо мотор 150 коня също е доста стабилен но тия пет цилиндрови дизел и бензин са пълна умирачка
              За 1.8т на ауди ли мислиш, че е 5 цилиндров ?
              Ми не, говорех за 8в Турбо който слагат на Дедра, а говорех за 5 цилиндровите на Фиат дизел и бензин че са пълна скръб.иначе знам че 1.8Те 4 цилиндрово 8в
              leave something of the happiness you bring

              Коментар


                #37
                Bravo 1.9 JTD написа:
                иначе знам че 1.8Те 4 цилиндрово 8в
                1,8T на ауди, за което предполагам, че говориш изобщо не е 8V, а е 20V, по 5 клапана на цилиндър е
                punto HGT

                Коментар


                  #38
                  шо съм останал с впечатление че има 8V такива
                  leave something of the happiness you bring

                  Коментар


                    #39
                    didich написа:
                    jimi69 написа:
                    thecleaner написа:
                    jimi69 написа:
                    БМВ-то да е е30 пък ше видите аудита, турбота, цилиндри и винтили
                    нЗа да върви БМВ трее да е от 25ца нагоре останалите са спрели.
                    е36 318 сток само без катализатор 15.8 как ше е спряло бе , на 5та на 230 прекасвача удря, ИС е мноо добре но е30 и е36 от там нататъка .... други класове, други времена
                    jimi69, е36 318 мисля, че беше 115 коня, такова БМВ съм карал лично и е мега спряло, едно браво 1,6 16V такъв ластик ще му даде, че не е истина ... ако говориш за 318 IS 140к.с. това БМВ няма как да е пред пунто ХГТ, тоест няма и как да е под 16 секунди, защото пунтото дава висока 16-ка, нещо явно ваще уреди и измервателна техника мерят с по 1 секунда на долу
                    аз съм имал старт с такъв ТРУП 1.8 ис нема такава кошница старта ни беше до 3-та скорост на прекъсвач и сметай че на браво 1.6 16в. 103 коня неможе да бега поне до 150-160 ще са заеддно на 100% аз до трета бях заедно с него неможа и една броня да направи понеже беше надъхан че ще ме бие много ама уви греда за аудито и хгт-то съм на кантар вървежа е еднакъв по клоня към хгт на 402м. са кантар на 100% а на 1000м може да се предаде аудито аз карах преди 1.8т и не ходи толко както го казват стоково за хгт то незнам ама следващата кола ще мие 2.0 турбо мареа
                    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                    Коментар


                      #40
                      zelenilkata написа:
                      didich написа:
                      jimi69 написа:
                      thecleaner написа:
                      jimi69 написа:
                      БМВ-то да е е30 пък ше видите аудита, турбота, цилиндри и винтили
                      нЗа да върви БМВ трее да е от 25ца нагоре останалите са спрели.
                      е36 318 сток само без катализатор 15.8 как ше е спряло бе , на 5та на 230 прекасвача удря, ИС е мноо добре но е30 и е36 от там нататъка .... други класове, други времена
                      jimi69, е36 318 мисля, че беше 115 коня, такова БМВ съм карал лично и е мега спряло, едно браво 1,6 16V такъв ластик ще му даде, че не е истина ... ако говориш за 318 IS 140к.с. това БМВ няма как да е пред пунто ХГТ, тоест няма и как да е под 16 секунди, защото пунтото дава висока 16-ка, нещо явно ваще уреди и измервателна техника мерят с по 1 секунда на долу
                      аз съм имал старт с такъв ТРУП 1.8 ис нема такава кошница старта ни беше до 3-та скорост на прекъсвач и сметай че на браво 1.6 16в. 103 коня неможе да бега поне до 150-160 ще са заеддно на 100% аз до трета бях заедно с него неможа и една броня да направи понеже беше надъхан че ще ме бие много ама уви греда за аудито и хгт-то съм на кантар вървежа е еднакъв по клоня към хгт на 402м. са кантар на 100% а на 1000м може да се предаде аудито аз карах преди 1.8т и не ходи толко както го казват стоково за хгт то незнам ама следващата кола ще мие 2.0 турбо мареа
                      Ей това СЕКТАНЩИНАТА е........................................!Аз като исках да се дърпам с 1.6 103к.с с 20-ката...................никакъв отговор,обаче на ВИРТУАЛНИ гонки са ебати силата!Вярно,че като чуете,20-ка,Пунто 1.2,Лагуна 1.9дци,Пежо 205 1.9д все се сещате за СПРЕЛИ коли,НО АЗ ПОНЕ СЪМ ДОКАЗАЛ(с видео материал),че всичко е възможно!А това 1.6 БАСИ ЗВЯРА излезе..............само прикаки и дразги около него!

                      Коментар


                        #41
                        Bimero, тия фиатки верно ще се окажат много бързи, гледай това животно върти след 8000 оборота /направо хондите ще му завидят/ и пише, че е с 3-ма човека вътреhttp://www.youtube.com/watch?v=fPCDR...=relatedТоя пич ако я кара сам тая кола тя направо ще фръкне
                        punto HGT

                        Коментар


                          #42
                          Bimero написа:
                          zelenilkata написа:
                          didich написа:
                          jimi69 написа:
                          thecleaner написа:
                          jimi69 написа:
                          БМВ-то да е е30 пък ше видите аудита, турбота, цилиндри и винтили
                          нЗа да върви БМВ трее да е от 25ца нагоре останалите са спрели.
                          е36 318 сток само без катализатор 15.8 как ше е спряло бе , на 5та на 230 прекасвача удря, ИС е мноо добре но е30 и е36 от там нататъка .... други класове, други времена
                          jimi69, е36 318 мисля, че беше 115 коня, такова БМВ съм карал лично и е мега спряло, едно браво 1,6 16V такъв ластик ще му даде, че не е истина ... ако говориш за 318 IS 140к.с. това БМВ няма как да е пред пунто ХГТ, тоест няма и как да е под 16 секунди, защото пунтото дава висока 16-ка, нещо явно ваще уреди и измервателна техника мерят с по 1 секунда на долу
                          аз съм имал старт с такъв ТРУП 1.8 ис нема такава кошница старта ни беше до 3-та скорост на прекъсвач и сметай че на браво 1.6 16в. 103 коня неможе да бега поне до 150-160 ще са заеддно на 100% аз до трета бях заедно с него неможа и една броня да направи понеже беше надъхан че ще ме бие много ама уви греда за аудито и хгт-то съм на кантар вървежа е еднакъв по клоня към хгт на 402м. са кантар на 100% а на 1000м може да се предаде аудито аз карах преди 1.8т и не ходи толко както го казват стоково за хгт то незнам ама следващата кола ще мие 2.0 турбо мареа
                          Ей това СЕКТАНЩИНАТА е........................................!Аз като исках да се дърпам с 1.6 103к.с с 20-ката...................никакъв отговор,обаче на ВИРТУАЛНИ гонки са ебати силата!Вярно,че като чуете,20-ка,Пунто 1.2,Лагуна 1.9дци,Пежо 205 1.9д все се сещате за СПРЕЛИ коли,НО АЗ ПОНЕ СЪМ ДОКАЗАЛ(с видео материал),че всичко е възможно!А това 1.6 БАСИ ЗВЯРА излезе..............само прикаки и дразги около него!
                          Лагуната, според клипа ти, стига 100 доста по-бавно от бравото ми, нещо като стилото ми... та тамън

                          Коментар


                            #43
                            didich написа:
                            Bimero, тия фиатки верно ще се окажат много бързи, гледай това животно върти след 8000 оборота /направо ходните ще му завидят/ и пише, че е с 3-ма човека вътреhttp://www.youtube.com/watch?v=fPCDR...=relatedТоя пич ако я кара сам тая кола тя направо ще фръкне
                            Няма смисъл,всеки си знае за него си!Не че 318ис е НЯКАКВА СИЛА(17сек. автомобил си е),но Браво 1.6 16в е АДСКИЯ МЪРТВЕЦ,колегите,които го хвалят според мен са много превъзбудени ФИАТ фенове и нищо повече!Все едно аз да твърдя,че СТОКОВА 20-ка 150к.с в което и да е купе(без Е30)е прилично вървяща кола(бухахахахаххаах)няма как да стане"Мисията невъзможна"!

                            Коментар


                              #44
                              rotdot написа:
                              Bimero написа:
                              zelenilkata написа:
                              didich написа:
                              jimi69 написа:
                              thecleaner написа:
                              jimi69 написа:
                              БМВ-то да е е30 пък ше видите аудита, турбота, цилиндри и винтили
                              нЗа да върви БМВ трее да е от 25ца нагоре останалите са спрели.
                              е36 318 сток само без катализатор 15.8 как ше е спряло бе , на 5та на 230 прекасвача удря, ИС е мноо добре но е30 и е36 от там нататъка .... други класове, други времена
                              jimi69, е36 318 мисля, че беше 115 коня, такова БМВ съм карал лично и е мега спряло, едно браво 1,6 16V такъв ластик ще му даде, че не е истина ... ако говориш за 318 IS 140к.с. това БМВ няма как да е пред пунто ХГТ, тоест няма и как да е под 16 секунди, защото пунтото дава висока 16-ка, нещо явно ваще уреди и измервателна техника мерят с по 1 секунда на долу
                              аз съм имал старт с такъв ТРУП 1.8 ис нема такава кошница старта ни беше до 3-та скорост на прекъсвач и сметай че на браво 1.6 16в. 103 коня неможе да бега поне до 150-160 ще са заеддно на 100% аз до трета бях заедно с него неможа и една броня да направи понеже беше надъхан че ще ме бие много ама уви греда за аудито и хгт-то съм на кантар вървежа е еднакъв по клоня към хгт на 402м. са кантар на 100% а на 1000м може да се предаде аудито аз карах преди 1.8т и не ходи толко както го казват стоково за хгт то незнам ама следващата кола ще мие 2.0 турбо мареа
                              Ей това СЕКТАНЩИНАТА е........................................!Аз като исках да се дърпам с 1.6 103к.с с 20-ката...................никакъв отговор,обаче на ВИРТУАЛНИ гонки са ебати силата!Вярно,че като чуете,20-ка,Пунто 1.2,Лагуна 1.9дци,Пежо 205 1.9д все се сещате за СПРЕЛИ коли,НО АЗ ПОНЕ СЪМ ДОКАЗАЛ(с видео материал),че всичко е възможно!А това 1.6 БАСИ ЗВЯРА излезе..............само прикаки и дразги около него!
                              Лагуната, според клипа ти, стига 100 доста по-бавно от бравото ми, нещо като стилото ми... та тамън
                              Гледам,че си от София,ела да ми го докажеш!Кажи кога можеш,и пиши в темата!Мястото е ОМВ Горубляне(близко ти е)!

                              Коментар


                                #45
                                Bimero написа:
                                rotdot написа:
                                Bimero написа:
                                zelenilkata написа:
                                didich написа:
                                jimi69 написа:
                                thecleaner написа:
                                jimi69 написа:
                                БМВ-то да е е30 пък ше видите аудита, турбота, цилиндри и винтили
                                нЗа да върви БМВ трее да е от 25ца нагоре останалите са спрели.
                                е36 318 сток само без катализатор 15.8 как ше е спряло бе , на 5та на 230 прекасвача удря, ИС е мноо добре но е30 и е36 от там нататъка .... други класове, други времена
                                jimi69, е36 318 мисля, че беше 115 коня, такова БМВ съм карал лично и е мега спряло, едно браво 1,6 16V такъв ластик ще му даде, че не е истина ... ако говориш за 318 IS 140к.с. това БМВ няма как да е пред пунто ХГТ, тоест няма и как да е под 16 секунди, защото пунтото дава висока 16-ка, нещо явно ваще уреди и измервателна техника мерят с по 1 секунда на долу
                                аз съм имал старт с такъв ТРУП 1.8 ис нема такава кошница старта ни беше до 3-та скорост на прекъсвач и сметай че на браво 1.6 16в. 103 коня неможе да бега поне до 150-160 ще са заеддно на 100% аз до трета бях заедно с него неможа и една броня да направи понеже беше надъхан че ще ме бие много ама уви греда за аудито и хгт-то съм на кантар вървежа е еднакъв по клоня към хгт на 402м. са кантар на 100% а на 1000м може да се предаде аудито аз карах преди 1.8т и не ходи толко както го казват стоково за хгт то незнам ама следващата кола ще мие 2.0 турбо мареа
                                Ей това СЕКТАНЩИНАТА е........................................!Аз като исках да се дърпам с 1.6 103к.с с 20-ката...................никакъв отговор,обаче на ВИРТУАЛНИ гонки са ебати силата!Вярно,че като чуете,20-ка,Пунто 1.2,Лагуна 1.9дци,Пежо 205 1.9д все се сещате за СПРЕЛИ коли,НО АЗ ПОНЕ СЪМ ДОКАЗАЛ(с видео материал),че всичко е възможно!А това 1.6 БАСИ ЗВЯРА излезе..............само прикаки и дразги около него!
                                Лагуната, според клипа ти, стига 100 доста по-бавно от бравото ми, нещо като стилото ми... та тамън
                                Гледам,че си от София,ела да ми го докажеш!Кажи кога можеш,и пиши в темата!Мястото е ОМВ Горубляне(близко ти е)!
                                Къде па видя, че съм от София Не си мисли, че тая лагуна някой я е пазил специално за тебе последните 13 години, че да дава по-добри времена от чисто нова, гледам, че ти е мерак - мини едно дино. Върви в момента, точно колкото служебната ми тойота корола 1.4 D4D. Чак да ти доказвам.. просто с тия бараки много се вживявате.. качи се поне на 3-ката 6 цилиндрова... не се обиждай.

                                Коментар

                                Working...
                                X