Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво време дава колата ви ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    WhitePower написа:
    DJ_STIVAN написа:
    13.6 на Италфест 2011 - това на 274 коняНа Кондофрей ще видим на 300+ кво ще направим.
    Което автоматично те прави по бърз от мене
    Незнам, на Италфеста много не вярвам на времената, затова ще се пуснам и на Кондофрей. Иначе на Гтек сега 13.5 - 13.6 но асвалта в града неможе да се мери с грипа на сливен или на Кондофрей...
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Коментар


      #92
      За колегите с конете и килограмите, да ви покажа малко рънове колата е Пунто Гт сток с ревизирана глава и махнат катализатор гуми 185/55/14 килограми на кантар мерена 1000 кг и аз 100кила дебелак = 1100кг. http://imageshack.us/photo/my-images/213/21250596.jpg/ Аааа и колата мерена на дино е 138 коня. http://clubalfaromeo.com/forum/attac...3&d=1341996343

      Коментар


        #93
        thecleaner написа:
        За колегите с конете и килограмите, да ви покажа малко рънове колата е Пунто Гт сток с ревизирана глава и махнат катализатор гуми 185/55/14 килограми на кантар мерена 1000 кг и аз 100кила дебелак = 1100кг. http://imageshack.us/photo/my-images/213/21250596.jpg/ Аааа и колата мерена на дино е 138 коня. http://clubalfaromeo.com/forum/attac...3&d=1341996343
        Jimi69 да кажеш НЕЩО!Радко има толкова стартове,колкото ти си се къпал през живота си(надяваме се приличен брой)!И предполагам НЯМА нужда,да ти обяснявам какъв разстрел и прави на такава Хонда!

        Коментар


          #94
          jimi69 написа:
          купе 125 коня е 1000кг. Седана може да е 1100, всяка седмица съм на гонките и гледам кво става, победил е: Алфа 145 2.0 155 коня, фиат типо на колегата SWAT, сеат леон FR 150 коня печка... прави ми кефа да го гледам само , тва е мойта кола усещам, ама не седан, щото не ме кефи, истинската кола трябва да е с 2 врати! Официално най добро време 15.2 на сливен, толкова записа и сгъстен голф GTI 150+ генерация , кутия бенз регулатор, интейк, коя кола си заслужава според тебе ? Немската или японската ? От твойте клипове хондата тайп-р да не би да дава по високо време от 15 ?зависи за коя Б16 говориш, ако е за 6та генерация невъзможно е , ако е за 5та... имате си в софия предполагам, или питай рибата колко е вървяла ако въобще я е пробвал без турбо.Какви са джантите O.Z. ? Немога да си представя БМВ с по малка джанта от 16-17ка . За БМВ мога да кажа, че въпреки 17ки дизелака иска малко нафта да "върви" удобна е , като цяло, и сравнена с един голф 5 2.0 дизел са почти едни й същи килограми Кефи ме да си разкарвам жената и децата (ако имах такива )Колегата Дидо след, като махне тия тежки обръчи и сложи 14ки , я дайте на някой като WhitePower който има поне 50 старта зад гърба си, зад курмилното устройство също сваля десети и да споделя нещо, което пробвах: кола без седалки и резервни гуми , на 400 метра печели 1 кола, незнам колко десети но 1 кола се печели, изпробвах го лично, понеже си прах седалките отново И нали знаете какви коне трябват от 17ка да се падне на 16ка и какви коне са нужни от 13ка да се падне на 12ка стига спорове вече.
          Джантите ти написах,че са специална серия БМВ-моторспорт(ОРИГИНАЛНИ),а за това за размера джантите(как изглежда едно БМВ) и там не си в час(има си цели движения,начин на тунинговане-ВИЗУАЛНО).!За това колко е една кола при 17сек. коли,мииииииии около 1-десета(0.1)!Пак ти казвам,далеч си от истината(СЪВСЕМ КОЛЕГИАЛНО ТИ ГО КАЗВАМ)!Лошото е,че те хващам,че не четеш постовете НИ,и не "вдяваш" какво ти пиша!

          Коментар


            #95
            Абе на Яго голфа след толкоз тунинг 16 секунди ли дава по г-тека на Мурдера? А иначе за протокола моята 147 2.0тс тежи около 1320-1330кг с мен вътре, също така е със гуми 225/45/17 и пълен интериор дава 15.9-16 по същия този г-тек (на мурдера)...
            FIAT Coupe 16VT

            Коментар


              #96
              digitalundgrd написа:
              Абе на Яго голфа след толкоз тунинг 16 секунди ли дава по г-тека на Мурдера? А иначе за протокола моята 147 2.0тс тежи около 1320-1330кг с мен вътре, също така е със гуми 225/45/17 и пълен интериор дава 15.9-16 по същия този г-тек (на мурдера)...
              Дам,дори си дава 16.088(не е падал под 16 оная вечер)!

              Коментар


                #97
                Джантите ти написах,че са специална серия БМВ-моторспорт(ОРИГИНАЛНИ),а за това за размера джантите(как изглежда едно БМВ) и там не си в час(има си цели движения,начин на тунинговане-ВИЗУАЛНО).!За това колко е една кола при 17сек. коли,мииииииии около 1-десета(0.1)!Пак ти казвам,далеч си от истината(СЪВСЕМ КОЛЕГИАЛНО ТИ ГО КАЗВАМ)!Лошото е,че те хващам,че не четеш постовете НИ,и не "вдяваш" какво ти пиша![/quote] ВАШТЕ ПОСТОВЕ нещо, като библията в драг-а ли да разбираме Да почвам и аз внимателно да чета .... белким са приближа до истината Батка, за скромността и за красотата ти говоря .... се"ш се за поговорката нали?Истината е една, просто всеки сам си избира пътя до нея! Що тря да натрапваш твоя или вашия път? И що въобще си мислиш, че макар и по твоя /вашия/ път, ти си близо до истината ps Я за това "движение за визуално тунинговане на БМВ" сподели нещо повече. Стаа дума, че движението е такова, че малките джанти почват да изглеждат по-красиво в калници с големи отвори ..... тъй ли или как
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  #98
                  моята барака 1250кг с чип на сливен дава 16.5.. и терминална 137км/чКолега Бимеро при 17сек коли разликата с една кола е около 3-4 десети
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #99
                    RASTIL написа:
                    Джантите ти написах,че са специална серия БМВ-моторспорт(ОРИГИНАЛНИ),а за това за размера джантите(как изглежда едно БМВ) и там не си в час(има си цели движения,начин на тунинговане-ВИЗУАЛНО).!За това колко е една кола при 17сек. коли,мииииииии около 1-десета(0.1)!Пак ти казвам,далеч си от истината(СЪВСЕМ КОЛЕГИАЛНО ТИ ГО КАЗВАМ)!Лошото е,че те хващам,че не четеш постовете НИ,и не "вдяваш" какво ти пиша!
                    ВАШТЕ ПОСТОВЕ нещо, като библията в драг-а ли да разбираме Да почвам и аз внимателно да чета .... белким са приближа до истината Батка, за скромността и за красотата ти говоря .... се"ш се за поговорката нали?Истината е една, просто всеки сам си избира пътя до нея! Що тря да натрапваш твоя или вашия път? И що въобще си мислиш, че макар и по твоя /вашия/ път, ти си близо до истината ps Я за това "движение за визуално тунинговане на БМВ" сподели нещо повече. Стаа дума, че движението е такова, че малките джанти почват да изглеждат по-красиво в калници с големи отвори ..... тъй ли или как [/quote]Хахаххахахахаха!Гледай сега под "НАШИТЕ" постове имах в предвид на ВСИЧКИ,които имат правилно,трезво и НАЙ-вече подкрепено с ОПИТ мнение(като винаги ЗА МЕН СИ и теб съм слагал под този "ЗНАМЕНАТЕЛ")!Обаче ти нали си си "ИНТРИГАНТ" трябва да се заядеш както си го правил не веднъж!За това,защо си мисля,че съм ПРАВ и това е пътя,МИ ЗАЩОТО от пределен период от ВРЕМЕ се движа/работя/занимавам с хора,които са се доказали в тази сфера(видиш ли ПОСТОЯННО ДАВАТ РЕЗУЛТАТИ)!Ако не ме разбираш,ЗАПОВЯДАЙ да се запознаем на Battle на Калояново(Немци vs Японци)след това ще се запознаеш с някой хора(съвсем нормални пичове) ще обсъдим това онова и СЪМ СИГУРЕН,че ще ме разбереш,защо си мисля,че пътя по който съм хванал е ПРАВИЛНИЯ(съответно мненията ми са "миродавни")!ТОВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ ОБАЧЕ НЕ МЕ ПРАВИ ВСЕЗНАЕШ,знам,че има ОЩЕ много да УЧА,но пак имам основа!Първо,сам знаеш,че ако размера на спирачния диск не ти позволява "малка" джанта НЯМА как да я сложиш!Демек "движението" Rub’n Roll(това за което ти говоря и едно от МНОГОТО такива) "проповядва" това,че колата има хубава визия с максимално свалено на земята окачване(все пак трейлъра им почва с картина на два ключа за регулиране на койолвъри) и джанта с голямо "J" и "Et",но максимално малък размер(при повечето БМВ-та 16-ка 17-ка)!Не е кой знае какво,и не се прави на ощипан!Мога да ти покажа как изглежда 15-ка с Ет-10,да видиш,че пълни калниците САМО С ЕДНО ОКАЧВАНЕ НА ЗЕМЯТА(демек това,което "проповядва" движението)!Не разбирам,защо при положение,че ЗНАЕШ,че ще получиш ПОДОБАВАЩ отговор (разбирай ако искаш НОРМАЛЕН,КОМПЕТЕНТЕН,ИЗРАЗИТЕЛНО ЯСЕН и т.н отговор) на въпроса си(нищо,че е заядлив)ме питаш отново и отново!Човеко,няма смисъл,мога да застана зад думите си и това е ПОВЕЧЕ от достъчно да пиша каквото поискам!

                    Коментар


                      nsn написа:
                      моята барака 1250кг с чип на сливен дава 16.5.. и терминална 137км/чКолега Бимеро при 17сек коли разликата с една кола е около 3-4 десети
                      Мерихме оня ден(и колега от вашия форум беше) и се видя колко беше разликата межди 17.25 и 17.09(около 2 коли)!НЕ се заяждам споделям ти ПРЯСНО мнение от 2-дена!

                      Коментар


                        nsn написа:
                        моята барака 1250кг с чип на сливен дава 16.5.. и терминална 137км/чКолега Бимеро при 17сек коли разликата с една кола е около 3-4 десети
                        Ако една кола е 0.3-0.4 на 17 сек. коли, то тогава тунинга се обезмисля малко не мислиш ли

                        Коментар


                          Bimero написа:
                          RASTIL написа:
                          Джантите ти написах,че са специална серия БМВ-моторспорт(ОРИГИНАЛНИ),а за това за размера джантите(как изглежда едно БМВ) и там не си в час(има си цели движения,начин на тунинговане-ВИЗУАЛНО).!За това колко е една кола при 17сек. коли,мииииииии около 1-десета(0.1)!Пак ти казвам,далеч си от истината(СЪВСЕМ КОЛЕГИАЛНО ТИ ГО КАЗВАМ)!Лошото е,че те хващам,че не четеш постовете НИ,и не "вдяваш" какво ти пиша!
                          ВАШТЕ ПОСТОВЕ нещо, като библията в драг-а ли да разбираме Да почвам и аз внимателно да чета .... белким са приближа до истината Батка, за скромността и за красотата ти говоря .... се"ш се за поговорката нали?Истината е една, просто всеки сам си избира пътя до нея! Що тря да натрапваш твоя или вашия път? И що въобще си мислиш, че макар и по твоя /вашия/ път, ти си близо до истината ps Я за това "движение за визуално тунинговане на БМВ" сподели нещо повече. Стаа дума, че движението е такова, че малките джанти почват да изглеждат по-красиво в калници с големи отвори ..... тъй ли или как
                          Хахаххахахахаха!Гледай сега под "НАШИТЕ" постове имах в предвид на ВСИЧКИ,които имат правилно,трезво и НАЙ-вече подкрепено с ОПИТ мнение(като винаги ЗА МЕН СИ и теб съм слагал под този "ЗНАМЕНАТЕЛ")!Обаче ти нали си си "ИНТРИГАНТ" трябва да се заядеш както си го правил не веднъж!За това,защо си мисля,че съм ПРАВ и това е пътя,МИ ЗАЩОТО от пределен период от ВРЕМЕ се движа/работя/занимавам с хора,които са се доказали в тази сфера(видиш ли ПОСТОЯННО ДАВАТ РЕЗУЛТАТИ)!Ако не ме разбираш,ЗАПОВЯДАЙ да се запознаем на Battle на Калояново(Немци vs Японци)след това ще се запознаеш с някой хора(съвсем нормални пичове) ще обсъдим това онова и СЪМ СИГУРЕН,че ще ме разбереш,защо си мисля,че пътя по който съм хванал е ПРАВИЛНИЯ(съответно мненията ми са "миродавни")!ТОВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ ОБАЧЕ НЕ МЕ ПРАВИ ВСЕЗНАЕШ,знам,че има ОЩЕ много да УЧА,но пак имам основа!Първо,сам знаеш,че ако размера на спирачния диск не ти позволява "малка" джанта НЯМА как да я сложиш!Демек "движението" Rub’n Roll(това за което ти говоря и едно от МНОГОТО такива) "проповядва" това,че колата има хубава визия с максимално свалено на земята окачване(все пак трейлъра им почва с картина на два ключа за регулиране на койолвъри) и джанта с голямо "J" и "Et",но максимално малък размер(при повечето БМВ-та 16-ка 17-ка)!Не е кой знае какво,и не се прави на ощипан!Мога да ти покажа как изглежда 15-ка с Ет-10,да видиш,че пълни калниците САМО С ЕДНО ОКАЧВАНЕ НА ЗЕМЯТА(демек това,което "проповядва" движението)!Не разбирам,защо при положение,че ЗНАЕШ,че ще получиш ПОДОБАВАЩ отговор (разбирай ако искаш НОРМАЛЕН,КОМПЕТЕНТЕН,ИЗРАЗИТЕЛНО ЯСЕН и т.н отговор) на въпроса си(нищо,че е заядлив)ме питаш отново и отново!Човеко,няма смисъл,мога да застана зад думите си и това е ПОВЕЧЕ от достъчно да пиша каквото поискам![/quote]Ей юнак, пишеш на колегата, че е далеч от истината и го обвиняваш че е там /далеч от истината/, щото ни Ви четял постовете...... чи не е ли нескромно /меко казано/ ЧАКАЙ ДА ПОЛЗВАМ ЛЮБИМИЯ ТИ ЕДЪР ШРИФТ. .....ТА БЛИЗО ДО ИСТИНАТА ЗА ДРАГ-А В МИЛАТА НИ ТАТКОВИНА СА 4-5 ЧОВЕКА - КЕЛЕША, ХЕЕД-ОВЦИТЕ, МАДНЕС-ИТЕ, ДРАГ ПАУР, УРБАН-ЦИТЕ......./ХОРАТА С ИСТИНСКИТЕ РЕЗУЛТАТИ/ ТУК ГЛЕДАМ НИТО ЕДИН ОТ ТЯХ НЕ Е ПИСАЛ, КАТО ТАКА - НИТО ТВОЙТЕ , НИТО МОЙТЕ, НИТО НА БЯЛАТА СИЛА ПОСТОВЕТЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ НЕКВО БИБЛЕЙСКИ ЦЕННО ЧЕТИВО.... И ЩЕ Е ТАКА ДОКАТО ТЕЗ ХОРА ДАВАТ ДЕСЕТКИ, А ТИ АЗ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СМЕ В ЗОНАТА НА 13-16 СЕКУНДИ НАДЯВАМ СЕ СИ ПРОЗРЯЛ СЕГА КЪДЕ Е ИСТИНАТА И КЪДЕ СМЕ ВСИЧКИ ДРАСКАЧИ ОТ ФОРУМА ТУК НИЩО ЛИЧНО, АМА СМЕ ХОРА ДЕТО Е ПОЛЕЗНО ДА ЗНАЕМ КЪДЕ СМЕ НИЙ И КЪДЕ СА ДРУГИТЕ ПРЕДИ ДА ЗАЯВИМ ПРЕД ЦЯЛ ФОРУМ :"ЧЕТЕТЕ НИ ПОСТОВЕНЕ И ЩЕ СТЕ БЛИЗО ДО ИСТИНАТА"ПЪК ЗА ДЖАНТИТЕ - ДАЙ НЯКОЯ СНИМКА ДА ВИДИМ КАК ЕДНА 14" ДЖАНТА С ФАЙСКО J ИЛИ "ЕТ" ЩЕ ЗАПЪЛНИ ОГРОМНИТЕ РАДИУСИ НА КАЛНИЦИТЕ НА ЕДНО БМВ Е 36 ПРИМЕРНО ПЪК МАКАР И С НИСКО ОКАЧВАНЕСЪЖАЛЯВАМ, ЧЕ СЪМ ОСТАВИЛ ВПЕЧАТЛЕНИЕ НА ЗАЯДЛИВЕЦ У ТЕБЕ....ПРОСТО ЧЕСТО ПЪТИ СИ ИЗКАЗВАМ МНЕНИЕТО, СОЧЕЙКИ КОНКРЕТНИ ДОВОДИ И ТОВА НЕ СЕ ХАРЕСВА НА НЯКОИ КОНКРЕТНИ ХОРА АЙ ЖИВИ И ЗДРАВИ! ТОЙ СВЕТА Е МАЛЪК СЕ Ш" СЕ ВИДИМ НЯКОГА , НЯКЪДЕ .....
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            ЕЕЕ как на не черпя Растила че ме нареди до тези фирми ако идваш у големия град кафето + колата е от мене
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              Някаква лудница е тука. Пунтота 1.2 дават ниски 17ки, някакви JTD-та с чип, вървят колкото Браво HGT...добре че още не са дошли батките с 1.6тиците, че ще вземат да засрамят собствениците на Купе 2.0 16вТ-тата с времена
                              3.0CRD

                              Коментар


                                RASTIL написа:
                                Bimero написа:
                                RASTIL написа:
                                Джантите ти написах,че са специална серия БМВ-моторспорт(ОРИГИНАЛНИ),а за това за размера джантите(как изглежда едно БМВ) и там не си в час(има си цели движения,начин на тунинговане-ВИЗУАЛНО).!За това колко е една кола при 17сек. коли,мииииииии около 1-десета(0.1)!Пак ти казвам,далеч си от истината(СЪВСЕМ КОЛЕГИАЛНО ТИ ГО КАЗВАМ)!Лошото е,че те хващам,че не четеш постовете НИ,и не "вдяваш" какво ти пиша!
                                ВАШТЕ ПОСТОВЕ нещо, като библията в драг-а ли да разбираме Да почвам и аз внимателно да чета .... белким са приближа до истината Батка, за скромността и за красотата ти говоря .... се"ш се за поговорката нали?Истината е една, просто всеки сам си избира пътя до нея! Що тря да натрапваш твоя или вашия път? И що въобще си мислиш, че макар и по твоя /вашия/ път, ти си близо до истината ps Я за това "движение за визуално тунинговане на БМВ" сподели нещо повече. Стаа дума, че движението е такова, че малките джанти почват да изглеждат по-красиво в калници с големи отвори ..... тъй ли или как
                                Хахаххахахахаха!Гледай сега под "НАШИТЕ" постове имах в предвид на ВСИЧКИ,които имат правилно,трезво и НАЙ-вече подкрепено с ОПИТ мнение(като винаги ЗА МЕН СИ и теб съм слагал под този "ЗНАМЕНАТЕЛ")!Обаче ти нали си си "ИНТРИГАНТ" трябва да се заядеш както си го правил не веднъж!За това,защо си мисля,че съм ПРАВ и това е пътя,МИ ЗАЩОТО от пределен период от ВРЕМЕ се движа/работя/занимавам с хора,които са се доказали в тази сфера(видиш ли ПОСТОЯННО ДАВАТ РЕЗУЛТАТИ)!Ако не ме разбираш,ЗАПОВЯДАЙ да се запознаем на Battle на Калояново(Немци vs Японци)след това ще се запознаеш с някой хора(съвсем нормални пичове) ще обсъдим това онова и СЪМ СИГУРЕН,че ще ме разбереш,защо си мисля,че пътя по който съм хванал е ПРАВИЛНИЯ(съответно мненията ми са "миродавни")!ТОВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ ОБАЧЕ НЕ МЕ ПРАВИ ВСЕЗНАЕШ,знам,че има ОЩЕ много да УЧА,но пак имам основа!Първо,сам знаеш,че ако размера на спирачния диск не ти позволява "малка" джанта НЯМА как да я сложиш!Демек "движението" Rub’n Roll(това за което ти говоря и едно от МНОГОТО такива) "проповядва" това,че колата има хубава визия с максимално свалено на земята окачване(все пак трейлъра им почва с картина на два ключа за регулиране на койолвъри) и джанта с голямо "J" и "Et",но максимално малък размер(при повечето БМВ-та 16-ка 17-ка)!Не е кой знае какво,и не се прави на ощипан!Мога да ти покажа как изглежда 15-ка с Ет-10,да видиш,че пълни калниците САМО С ЕДНО ОКАЧВАНЕ НА ЗЕМЯТА(демек това,което "проповядва" движението)!Не разбирам,защо при положение,че ЗНАЕШ,че ще получиш ПОДОБАВАЩ отговор (разбирай ако искаш НОРМАЛЕН,КОМПЕТЕНТЕН,ИЗРАЗИТЕЛНО ЯСЕН и т.н отговор) на въпроса си(нищо,че е заядлив)ме питаш отново и отново!Човеко,няма смисъл,мога да застана зад думите си и това е ПОВЕЧЕ от i да пиша каквото поискам!
                                Ей юнак, пишеш на колегата, че е далеч от истината и го обвиняваш че е там /далеч от истината/, щото ни Ви четял постовете...... чи не е ли нескромно /меко казано/ ЧАКАЙ ДА ПОЛЗВАМ ЛЮБИМИЯ ТИ ЕДЪР ШРИФТ. .....ТА БЛИЗО ДО ИСТИНАТА ЗА ДРАГ-А В МИЛАТА НИ ТАТКОВИНА СА 4-5 ЧОВЕКА - КЕЛЕША, ХЕЕД-ОВЦИТЕ, МАДНЕС-ИТЕ, ДРАГ ПАУР, УРБАН-ЦИТЕ......./ХОРАТА С ИСТИНСКИТЕ РЕЗУЛТАТИ/ ТУК ГЛЕДАМ НИТО ЕДИН ОТ ТЯХ НЕ Е ПИСАЛ, КАТО ТАКА - НИТО ТВОЙТЕ , НИТО МОЙТЕ, НИТО НА БЯЛАТА СИЛА ПОСТОВЕТЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ НЕКВО БИБЛЕЙСКИ ЦЕННО ЧЕТИВО.... И ЩЕ Е ТАКА ДОКАТО ТЕЗ ХОРА ДАВАТ ДЕСЕТКИ, А ТИ АЗ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СМЕ В ЗОНАТА НА 13-16 СЕКУНДИ НАДЯВАМ СЕ СИ ПРОЗРЯЛ СЕГА КЪДЕ Е ИСТИНАТА И КЪДЕ СМЕ ВСИЧКИ ДРАСКАЧИ ОТ ФОРУМА ТУК НИЩО ЛИЧНО, АМА СМЕ ХОРА ДЕТО Е ПОЛЕЗНО ДА ЗНАЕМ КЪДЕ СМЕ НИЙ И КЪДЕ СА ДРУГИТЕ ПРЕДИ ДА ЗАЯВИМ ПРЕД ЦЯЛ ФОРУМ :"ЧЕТЕТЕ НИ ПОСТОВЕНЕ И ЩЕ СТЕ БЛИЗО ДО ИСТИНАТА"ПЪК ЗА ДЖАНТИТЕ - ДАЙ НЯКОЯ СНИМКА ДА ВИДИМ КАК ЕДНА 14" ДЖАНТА С ФАЙСКО J ИЛИ "ЕТ" ЩЕ ЗАПЪЛНИ ОГРОМНИТЕ РАДИУСИ НА КАЛНИЦИТЕ НА ЕДНО БМВ Е 36 ПРИМЕРНО ПЪК МАКАР И С НИСКО ОКАЧВАНЕСЪЖАЛЯВАМ, ЧЕ СЪМ ОСТАВИЛ ВПЕЧАТЛЕНИЕ НА ЗАЯДЛИВЕЦ У ТЕБЕ....ПРОСТО ЧЕСТО ПЪТИ СИ ИЗКАЗВАМ МНЕНИЕТО, СОЧЕЙКИ КОНКРЕТНИ ДОВОДИ И ТОВА НЕ СЕ ХАРЕСВА НА НЯКОИ КОНКРЕТНИ ХОРА АЙ ЖИВИ И ЗДРАВИ! ТОЙ СВЕТА Е МАЛЪК СЕ Ш" СЕ ВИДИМ НЯКОГА , НЯКЪДЕ .....[/quote]DA ZA TEZI HORA IMAM V PREDVID.ZA MOMENTA IMAM DOPIR DO URBANCITE , OT CHASTI I S HORA BLIZKI DO NIKOLAJ MINKOV I ROSEN COLAROV.PAK TI KAZVAM AZ NE SAM SVETILO,NO TE SA(V MNOGO OBLASTI EDNITE KATO PERFORMANS FIRMA/OTBOR DRUGITE KATO PILOTI I HORA INVESTIRASHTI MNOOOGO PARI V KOLITE SI.KAKTO I DA E NE ZADALJAVAM NIKOJ DA PRIEMA MNENIETO MI KATO EDINSTVENO,NO SPORED MEN IMA KAKVO DA SE NAUCHI/RAZBERE POLEZNO OT TIAH.ZA JANTITE SHTE KACHA POSLE SNIMKI,NA 15-KI CHE E36 S 14-KI NIAMA KAK DA STANE.SAMO DA VMETNA CHE ZABRAVI HORA/FIRMI,KOITO SASHTO SA VODESHTI V BRANSHA-ZAIO-TUNING MONSTER PERFORMANCE.NISHTO DE RAZBRA ME,SNIMKI PO-KASNO,CHE MA I-PADA NIAMAM,A KAKTO SE VIJDA OT NEGO PISHA(IZVINIAVAM SE ZA LATINICATA.

                                Коментар

                                Working...
                                X