Bimero написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво време дава колата ви ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
jimi69 написа:Bimero написа:jimi69 написа:Дидо, то само диаметъра не играе роля, общата тежест джанта/гума играе много голяма роля, не само обиколката на гумата, и гума на 30 висока да сложиш, пак неможеш да дадеш време като на 14ки или 15ки джанти Н.М, играят по голяма роля на печките, има бензинки със 140нм дето дават по 15.5 нещо, че и по малко. Със едни 14ки и сравнително нови гуми на 185 широки, ше е ниска 16ка ако не и висока 15 Стояне (SWAT) купето тръгва много добре или ти го правиш да тръгва добре, незнам кво му става да отслабва нагоре... А интересно ми е, тия джанти , с, които беше снощи от Типото ли бяха или други ? Те Ултра Леджера ли се водят точно ?
Коментар
-
WhitePower написа:ти май много не си на ясно с коне и тунинг как си представаш в тек с 113 коня да прави 15 ки освен ако целия не е карбонов ???барабар с пода не се заблуждавай , много хора си крият реланите модове , само с генерация и филтър нистава 200 коня
Коментар
-
Ако може да се вярва на тоя сайт http://www.zeperfs.com/duel155-2046.htm или по скоро ако се ползва като някаква изходна точка за сравнение, пунтото го дават 16,5сек/400м, действително ако се пипне по ДВГ-то както на алфата и евентуално някакво олекотяване със сигурност ще влезе в 15-ките, но в сток вариант си е една средна до висока 16-ка, дайте да не си кривим душите и на мен ми се иска в сток състояние да е 15-ка ама не е, иначе трябваше да го изкарат от завода 150к.с. и тогава щеше да е екстра jimi69, 15 секунди не са непостижими, тоест пунтото е близо до тях, но трябва да се вкара някой лев и ще станеpunto HGT
Коментар
-
WhitePower написа:ти май много не си на ясно с коне и тунинг как си представаш в тек с 113 коня да прави 15 ки освен ако целия не е карбонов ???барабар с пода не се заблуждавай , много хора си крият реланите модове , само с генерация и филтър нистава 200 коня
Коментар
-
jimi69 написа:WhitePower написа:ти май много не си на ясно с коне и тунинг как си представаш в тек с 113 коня да прави 15 ки освен ако целия не е карбонов ???барабар с пода не се заблуждавай , много хора си крият реланите модове , само с генерация и филтър нистава 200 коня
Коментар
-
185/55 р14 сравнително нови да 16 секунти че и леко по надолу дава стоков малък В-тек 125 коня, много съм се чудил как вървят доста повече от други коли, ама много ... но ... вървят, тва е истината, на колелата ли им мерят конете къде точно незнам, но бягат повече от другите коли.и само не ми казвай, че колегата няма да свали поне половин секунта само от 14ки и добри гуми, не ме убеждавай в това, щото е много важно, тука не говорим за стабилност в завой, говорим за 400 метра и начин на ускорение
Коментар
-
jimi69 написа:185/55 р14 сравнително нови да 16 секунти че и леко по надолу дава стоков малък В-тек 125 коня, много съм се чудил как вървят доста повече от други коли, ама много ... но ... вървят, тва е истината, на колелата ли им мерят конете къде точно незнам, но бягат повече от другите коли.и само не ми казвай, че колегата няма да свали поне половин секунта само от 14ки и добри гуми, не ме убеждавай в това, щото е много важно, тука не говорим за стабилност в завой, говорим за 400 метра и начин на ускорение
Коментар
-
Аз пък мога да ти кажа че точно d16z6 маторя само с генерация лепи 16-ки кат стой та гледай! не го гледай че е 125-магарета!Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
fast_ghost написа:Аз пък мога да ти кажа че точно d16z6 маторя само с генерация лепи 16-ки кат стой та гледай! не го гледай че е 125-магарета!
Коментар
-
значи моята кочина е за кофата , щом с бол коне прайм само невки високи 13 ки а тия с 113 коня 15 , представам си ако станат 160 коня , малиии направо ще ме отстрелят не че не съм се гонил с б16а 2 с олекотени маховици и .............много модчета и бях 6-7 коли от предеPower Under Pressure
Коментар
-
купе 125 коня е 1000кг. Седана може да е 1100, всяка седмица съм на гонките и гледам кво става, победил е: Алфа 145 2.0 155 коня, фиат типо на колегата SWAT, сеат леон FR 150 коня печка... прави ми кефа да го гледам само , тва е мойта кола усещам, ама не седан, щото не ме кефи, истинската кола трябва да е с 2 врати! Официално най добро време 15.2 на сливен, толкова записа и сгъстен голф GTI 150+ генерация , кутия бенз регулатор, интейк, коя кола си заслужава според тебе ? Немската или японската ? От твойте клипове хондата тайп-р да не би да дава по високо време от 15 ?зависи за коя Б16 говориш, ако е за 6та генерация невъзможно е , ако е за 5та... имате си в софия предполагам, или питай рибата колко е вървяла ако въобще я е пробвал без турбо.Какви са джантите O.Z. ? Немога да си представя БМВ с по малка джанта от 16-17ка . За БМВ мога да кажа, че въпреки 17ки дизелака иска малко нафта да "върви" удобна е , като цяло, и сравнена с един голф 5 2.0 дизел са почти едни й същи килограми Кефи ме да си разкарвам жената и децата (ако имах такива )Колегата Дидо след, като махне тия тежки обръчи и сложи 14ки , я дайте на някой като WhitePower който има поне 50 старта зад гърба си, зад курмилното устройство също сваля десети и да споделя нещо, което пробвах: кола без седалки и резервни гуми , на 400 метра печели 1 кола, незнам колко десети но 1 кола се печели, изпробвах го лично, понеже си прах седалките отново И нали знаете какви коне трябват от 17ка да се падне на 16ка и какви коне са нужни от 13ка да се падне на 12ка стига спорове вече.
Коментар
-
13.6 на Италфест 2011 - това на 274 коня http://www.youtube.com/watch?v=UH3fj...ature=plcpНа Кондофрей ще видим на 300+ кво ще направим.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар