Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво време дава колата ви ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Bimero написа:
    jimi69 написа:
    Дидо, то само диаметъра не играе роля, общата тежест джанта/гума играе много голяма роля, не само обиколката на гумата, и гума на 30 висока да сложиш, пак неможеш да дадеш време като на 14ки или 15ки джанти Н.М, играят по голяма роля на печките, има бензинки със 140нм дето дават по 15.5 нещо, че и по малко. Със едни 14ки и сравнително нови гуми на 185 широки, ше е ниска 16ка ако не и висока 15 Стояне (SWAT) купето тръгва много добре или ти го правиш да тръгва добре, незнам кво му става да отслабва нагоре... А интересно ми е, тия джанти , с, които беше снощи от Типото ли бяха или други ? Те Ултра Леджера ли се водят точно ?
    Ти НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ!Ако Дидо докара ТАКОВА Пунто на БЕНЗИН без проблеми,то със сигурност ЩЕ Е 16.6/16.7 В НАЙ-ДОБРИЯ СЛУЧАЙ,но ме съмнява!Вчера МЕРИХМЕ ЦЯЛА ВЕЧЕР един Голф 3 АБФ(165к.с на диното на Венци/Маднес Моторспорт)!Колата освен ВСИЧКИ подобрения,беше и с бирени капачки 15-ки(джанти от А3)6кг,със R1R гуми(полу сликове)и давше равни 16-ки(16.1)!Слез малко на земята бе човек!Пак ти казвам НАШИЯ Г-тек мери 1:1 с техниката на Кондофрей 1:1!Няма как такова СТОК Пунто да е под 16.5/16.6 НЯМА КАК!
    Аз съм нормален, ти и оня другия маняк с бавареца Бай-Илия дето щъка по чуждите форуми да ги дразни не сте нормални! На SWAT типото е висока 15ка, 2 вала 130 и няколко но предполагам, че със сигурност не е 150 на гумите, и се измерва със G-tech с десета повече от тоя на сливен. Хонда 125коня 1вал , малкия в-тек, с пълна генерация на 60мм, интейк, и ниски гуми 15.2-3 на сливен в събота , на свободните стартове, влизаш във Хонда Форума, знаеш K1RiL питай го, щото сме заедно с него и Стоян (swat) всяка седмица и знам кво става.Толкова и върви значи гоуфа, за да дава по високо време от една Англичанка 113 коня с интейк и генерация Я дай един клип да видим как правиш старт, кво точно прайш, че даваш 1 секунда повече, от тва което трябва или толкова ви е верен китайския Г-тек Дидо с джанти 14ки, генерация (не само след колекторите, а и колекторите) един интейк грамотно направен да дърпа истински свеж въздух, със махнато вакумно маркуче на горивото и старт от 5000 оборота и си в 15ти номер Не, че искам да уча някой как да кара, ама един гоуф 3 GTI със сгъстена глава, интейк, генерация и къса кутия дава 15ка време на сливен, както искайте така го разбирайте, който иска да вярва, който иска да не вярва, имам клипове, но няма да пусна вече нищо, щото не ми е приятно да покажа нещо, и на черното да се каже бяло и пак да се заяждат с мене.
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #77
      ти май много не си на ясно с коне и тунинг как си представаш в тек с 113 коня да прави 15 ки освен ако целия не е карбонов ???барабар с пода не се заблуждавай , много хора си крият реланите модове , само с генерация и филтър нистава 200 коня
      Power Under Pressure

      Коментар


        #78
        jimi69 написа:
        Bimero написа:
        jimi69 написа:
        Дидо, то само диаметъра не играе роля, общата тежест джанта/гума играе много голяма роля, не само обиколката на гумата, и гума на 30 висока да сложиш, пак неможеш да дадеш време като на 14ки или 15ки джанти Н.М, играят по голяма роля на печките, има бензинки със 140нм дето дават по 15.5 нещо, че и по малко. Със едни 14ки и сравнително нови гуми на 185 широки, ше е ниска 16ка ако не и висока 15 Стояне (SWAT) купето тръгва много добре или ти го правиш да тръгва добре, незнам кво му става да отслабва нагоре... А интересно ми е, тия джанти , с, които беше снощи от Типото ли бяха или други ? Те Ултра Леджера ли се водят точно ?
        Ти НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ!Ако Дидо докара ТАКОВА Пунто на БЕНЗИН без проблеми,то със сигурност ЩЕ Е 16.6/16.7 В НАЙ-ДОБРИЯ СЛУЧАЙ,но ме съмнява!Вчера МЕРИХМЕ ЦЯЛА ВЕЧЕР един Голф 3 АБФ(165к.с на диното на Венци/Маднес Моторспорт)!Колата освен ВСИЧКИ подобрения,беше и с бирени капачки 15-ки(джанти от А3)6кг,със R1R гуми(полу сликове)и давше равни 16-ки(16.1)!Слез малко на земята бе човек!Пак ти казвам НАШИЯ Г-тек мери 1:1 с техниката на Кондофрей 1:1!Няма как такова СТОК Пунто да е под 16.5/16.6 НЯМА КАК!
        Аз съм нормален, ти и оня другия маняк с бавареца Бай-Илия дето щъка по чуждите форуми да ги дразни не сте нормални! На SWAT типото е висока 15ка, 2 вала 130 и няколко но предполагам, че със сигурност не е 150 на гумите, и се измерва със G-tech с десета повече от тоя на сливен. Хонда 125коня 1вал , малкия в-тек, с пълна генерация на 60мм, интейк, и ниски гуми 15.2-3 на сливен в събота , на свободните стартове, влизаш във Хонда Форума, знаеш K1RiL питай го, щото сме заедно с него и Стоян (swat) всяка седмица и знам кво става.Толкова и върви значи гоуфа, за да дава по високо време от една Англичанка 113 коня с интейк и генерация Я дай един клип да видим как правиш старт, кво точно прайш, че даваш 1 секунда повече, от тва което трябва или толкова ви е верен китайския Г-тек Дидо с джанти 14ки, генерация (не само след колекторите, а и колекторите) един интейк грамотно направен да дърпа истински свеж въздух, със махнато вакумно маркуче на горивото и старт от 5000 оборота и си в 15ти номер Не, че искам да уча някой как да кара, ама един гоуф 3 GTI със сгъстена глава, интейк, генерация и къса кутия дава 15ка време на сливен, както искайте така го разбирайте, който иска да вярва, който иска да не вярва, имам клипове, но няма да пусна вече нищо, щото не ми е приятно да покажа нещо, и на черното да се каже бяло и пак да се заяждат с мене.
        Да бе верно,не се бях сетил!Взимам си една Б18ц4(това е Хонда) слагам и една генерация,интейк и ПРЕСПОКОЙНО сиправя 13-ки(високи)!Я питай Стоян със Типото как припада от Софийската СИНЯ 1.8т-спарк на Васко,и после виж във профила ми във в-бокса как Алфата пада от Голфа на стария му сетъп!Гледай да не забравиш ОБАЧЕ!После ако искаш питай и Орлин(White Power)той също мери на нашия "ПИЯН/КИТАЙСКИ" Г-тек,пък видиш ли времената му са 1:1 със Кондофрейските..............................!За Хонадата на Киро(познаваме се задочно от форумите) както и която и да е негова друга...................ми ВЪРВЯТ на гръм!От генерация ТОВА НЯМАКАК ДА СТАНЕ разбери НЯМА КАК!Той на Сливен едно време сипваше някакъв бъркоч(бензин) където отнего Хондата му полудяваше!Аз на неговата Хонда не споря(разбира ги нещата ВЪРВИ НА БЯС)но неи САМО с етзи модове(не е моя работа),обаче да не забравиш да питаш Стоян с Типото за това,което ти казах и после пак ми пиши глупости(ако ти стиска)!А аз колко клипове имам ти е бедна фантазията....................има ли смисъл да ти се "присмивам" метафорично!

        Коментар


          #79
          WhitePower написа:
          ти май много не си на ясно с коне и тунинг как си представаш в тек с 113 коня да прави 15 ки освен ако целия не е карбонов ???барабар с пода не се заблуждавай , много хора си крият реланите модове , само с генерация и филтър нистава 200 коня
          Човек ти представяш ли си,че той си мисли,че Пунтото от вчера дето изтропа МОЖЕЛО да влезе в 15-ки......................с генерация,интейк и СТАРТ от 5000об/мин..........ем заблудата е ОЛЕЛЕЛЕЛЛЕЛЕЛЕЛЕЛЕЕЛ!Той затова Орлин почна да прави 70% от Пунтовците в София защото професори като ТЕБ само лаят и трошат колите на хората(не говоря за теб,а ти говора за "ТУНИНГАРИ" с твоя акъл.................................)!Както и да е ти НЯМА да се промениш, иняма да ме разбереш!

          Коментар


            #80
            Ако може да се вярва на тоя сайт http://www.zeperfs.com/duel155-2046.htm или по скоро ако се ползва като някаква изходна точка за сравнение, пунтото го дават 16,5сек/400м, действително ако се пипне по ДВГ-то както на алфата и евентуално някакво олекотяване със сигурност ще влезе в 15-ките, но в сток вариант си е една средна до висока 16-ка, дайте да не си кривим душите и на мен ми се иска в сток състояние да е 15-ка ама не е, иначе трябваше да го изкарат от завода 150к.с. и тогава щеше да е екстра jimi69, 15 секунди не са непостижими, тоест пунтото е близо до тях, но трябва да се вкара някой лев и ще стане
            punto HGT

            Коментар


              #81
              WhitePower написа:
              ти май много не си на ясно с коне и тунинг как си представаш в тек с 113 коня да прави 15 ки освен ако целия не е карбонов ???барабар с пода не се заблуждавай , много хора си крият реланите модове , само с генерация и филтър нистава 200 коня
              Аз не съм казал , че съм тунер и разбирач, казвам, тва на което ставам свидетел, хонда 113 коня англичанка пълна генерация и смешни тръби на 50мм + интейк, малки джанти 14ки и гуми 55 = 16сек. Момчето ми е приятел, познавам го от много години, и всяка една от тези промени съм бил свидетел как се прави и какво точно се прави, не да разправят , че имала вал имала клапани, да има тия от завода, просто колите не само вървят а се и карат.Ся ше споделя нещо щото вече се изнервям:живея в квартал на бургас в , който има общо 8 хонди, и знам много добре как вървят, въпросната англичанка пада с половин, една кола от стокова 125 коня купе даже с катализатор, какъв е извода ? Значи според вас една генерация от блока до края + интейк, и малко повече гориво неможе да свали 1 секунда ли ? Еми според тези дето спорят неможе, ама е очевидно просто че може.
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #82
                jimi69 написа:
                WhitePower написа:
                ти май много не си на ясно с коне и тунинг как си представаш в тек с 113 коня да прави 15 ки освен ако целия не е карбонов ???барабар с пода не се заблуждавай , много хора си крият реланите модове , само с генерация и филтър нистава 200 коня
                Аз не съм казал , че съм тунер и разбирач, казвам, тва на което ставам свидетел, хонда 113 коня англичанка пълна генерация и смешни тръби на 50мм + интейк, малки джанти 14ки и гуми 55 = 16сек. Момчето ми е приятел, познавам го от много години, и всяка една от тези промени съм бил свидетел как се прави и какво точно се прави, не да разправят , че имала вал имала клапани, да има тия от завода, просто колите не само вървят а се и карат.Ся ше споделя нещо щото вече се изнервям:живея в квартал на бургас в , който има общо 8 хонди, и знам много добре как вървят, въпросната англичанка пада с половин, една кола от стокова 125 коня купе даже с катализатор, какъв е извода ? Значи според вас една генерация от блока до края + интейк, и малко повече гориво неможе да свали 1 секунда ли ? Еми според тези дето спорят неможе, ама е очевидно просто че може.
                Ти май не си четеш МНЕНИЯТА!Искаш да кажеш,че СТОК 125к.с В-тек с катализатор е висока 15-ка.................................е добре де как да те вземем на сериозно..................(защото щом 113к.с Хондата е 16сек,кола с тези модове ЗНАЧИ другата е 15.8/9,все пак я бие и то с КОЛА)!А само да попитам,какви са тия гуми "55"........???

                Коментар


                  #83
                  185/55 р14 сравнително нови да 16 секунти че и леко по надолу дава стоков малък В-тек 125 коня, много съм се чудил как вървят доста повече от други коли, ама много ... но ... вървят, тва е истината, на колелата ли им мерят конете къде точно незнам, но бягат повече от другите коли.и само не ми казвай, че колегата няма да свали поне половин секунта само от 14ки и добри гуми, не ме убеждавай в това, щото е много важно, тука не говорим за стабилност в завой, говорим за 400 метра и начин на ускорение
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    #84
                    jimi69 написа:
                    185/55 р14 сравнително нови да 16 секунти че и леко по надолу дава стоков малък В-тек 125 коня, много съм се чудил как вървят доста повече от други коли, ама много ... но ... вървят, тва е истината, на колелата ли им мерят конете къде точно незнам, но бягат повече от другите коли.и само не ми казвай, че колегата няма да свали поне половин секунта само от 14ки и добри гуми, не ме убеждавай в това, щото е много важно, тука не говорим за стабилност в завой, говорим за 400 метра и начин на ускорение
                    Виж,за мен нещата,които ги пишеш са НЕВЪЗМОЖНИ.Просто защото 125к.с кола с тегло 1100кг ако е 16сек(потвои думи може и надолу),то Б16А2 трябва да е 14.8-НЕВЪЗМОЖНО,направо все едно да се спори с физичните закони!Както и да е обеждавам се,че НЕ ИСКАШ да ме разбереш,не че не можеш!Това за гумите,мога да ти дам СЪВСЕМ РЕАЛЕН ПРИМЕР!Предиоколо седмица закупих 15-ска джанта БМВ/моторспорт(джантата тежи около 4.6кг)със гума 205/55/15(7.8кг) стават около 13кг(ако не си запознат,това е много ниско тегло за джанта с гума)!Бях мерил време,след което ЕДИНСТВЕНИЯ мод(подобрение) беше САМО ДЖАНТИТЕ!Резултат 2-десета и 5-стотни(разбирай 0.2)!И това е резултат при положение,че съм сменил джантите с ВЪЗМОЖНО НАЙ-ЛЕКИТЕ!Де да знам де,ще дойде СТОК Пунто ХГТ без проблеми и с нормални джанти и ще го мернем.Моето мнение е,че под 16.5 НЯМА ДА ПАДНЕ!

                    Коментар


                      #85
                      Аз пък мога да ти кажа че точно d16z6 маторя само с генерация лепи 16-ки кат стой та гледай! не го гледай че е 125-магарета!
                      Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                      Punto. 1.2 16v. 86hp+

                      Коментар


                        #86
                        fast_ghost написа:
                        Аз пък мога да ти кажа че точно d16z6 маторя само с генерация лепи 16-ки кат стой та гледай! не го гледай че е 125-магарета!
                        Ела и ми гопокажи на Кондофрей(аз ще съм там),ако е така ще те черпя цял ден(като предполагам ти си пич и колата с която ще дойдеш ЩЕ Е СТОК d16z6)!

                        Коментар


                          #87
                          значи моята кочина е за кофата , щом с бол коне прайм само невки високи 13 ки а тия с 113 коня 15 , представам си ако станат 160 коня , малиии направо ще ме отстрелят не че не съм се гонил с б16а 2 с олекотени маховици и .............много модчета и бях 6-7 коли от преде
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #88
                            купе 125 коня е 1000кг. Седана може да е 1100, всяка седмица съм на гонките и гледам кво става, победил е: Алфа 145 2.0 155 коня, фиат типо на колегата SWAT, сеат леон FR 150 коня печка... прави ми кефа да го гледам само , тва е мойта кола усещам, ама не седан, щото не ме кефи, истинската кола трябва да е с 2 врати! Официално най добро време 15.2 на сливен, толкова записа и сгъстен голф GTI 150+ генерация , кутия бенз регулатор, интейк, коя кола си заслужава според тебе ? Немската или японската ? От твойте клипове хондата тайп-р да не би да дава по високо време от 15 ?зависи за коя Б16 говориш, ако е за 6та генерация невъзможно е , ако е за 5та... имате си в софия предполагам, или питай рибата колко е вървяла ако въобще я е пробвал без турбо.Какви са джантите O.Z. ? Немога да си представя БМВ с по малка джанта от 16-17ка . За БМВ мога да кажа, че въпреки 17ки дизелака иска малко нафта да "върви" удобна е , като цяло, и сравнена с един голф 5 2.0 дизел са почти едни й същи килограми Кефи ме да си разкарвам жената и децата (ако имах такива )Колегата Дидо след, като махне тия тежки обръчи и сложи 14ки , я дайте на някой като WhitePower който има поне 50 старта зад гърба си, зад курмилното устройство също сваля десети и да споделя нещо, което пробвах: кола без седалки и резервни гуми , на 400 метра печели 1 кола, незнам колко десети но 1 кола се печели, изпробвах го лично, понеже си прах седалките отново И нали знаете какви коне трябват от 17ка да се падне на 16ка и какви коне са нужни от 13ка да се падне на 12ка стига спорове вече.
                            Punto JTD
                            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                            Коментар


                              #89
                              13.6 на Италфест 2011 - това на 274 коня http://www.youtube.com/watch?v=UH3fj...ature=plcpНа Кондофрей ще видим на 300+ кво ще направим.
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Коментар


                                #90
                                DJ_STIVAN написа:
                                13.6 на Италфест 2011 - това на 274 коняНа Кондофрей ще видим на 300+ кво ще направим.
                                Което автоматично те прави по бърз от мене
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X