Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Laguna 1.9dci vs..................

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Bimero написа:
    popara801 написа:
    Колега търси 1.6 90к.с От 1.6 103 ще падаш.
    От опит глава не боли...................
    Нищо няма да те боли, защото ако приемем, че моята и твоята вървят еднакво в момента, то аз съм направил поне 8 старта с две 1.6 103 Браво-та и резултатите бяха, че след първа фаровете им се отдалечават назад експоненциално. Така че поне от 1.8 си търси.

    Коментар


      #32
      Bimero написа:
      Значи,аз първо искам да видя как ще вървя с СТОК jtd.Ako "препарирвам" наред вече ще има смисъл с чипнат екземпляр,НО ако вървя кантар или малко отпред...........................чипнато jtd ще ми сипе многоооооооо(поне 4-5 коли)!Мен въпроса ми е:Спрямо този клип: http://vbox7.com/play:b3f3e5a36d Как вървя със сток 1.9jtd(105,115к.с)!Ако има някой навит от София да замерим ще ми е интересно какъв ще е развоя!Сега,колата е на 80% сток(няма сериозни интервенций по нея)и ОЧЕВИДНО върви повече от СТОК такава Лагуна 1.9 120к.с!Аааааааааа и колата е Лагуна 1.9dci 120к.с 6-скорости(да не се бърка някой)!Та както казах,може някой от София да предложи да замеря със сток jtd-та да видим къде се класира Лагуната!
      Този клип е поредното менте във "нета" Специално този клип видимо на две места си личи че тази кола не се движи а е с повдигнат двигателен мост. При ускорението когато достига 60км/ч. явно се превключва на друга предавка и тогава скоростомера прави рязък спад с цели 5-7км . Същото се повтаря и при около 80-90 , това се получава от липсата на съприкосновение на двигателните колела с пътя . При натискане на съединителя веднага спада рязко скороста на двигателните колела респективно го отчита и километража поради липсата на инерционната сила на автомобила при движение по пътя. Заключение , клипа е менте
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #33
        Не е менте - чува се въздушната струя. С повдигнат преден мост оборотите ще се вдигнат много много брутално по-бързо. Скоростомерът пропада, защото върти гуми през цялата първа предавка и след като включи втора гумите зацепват и нормално пада в този момент скоростта, тъй като оборотите намаляват. На 80-90 ти пада за момент поради връщането на газта и превключването на предавките.

        Коментар


          #34
          popara801 написа:
          Колега търси 1.6 90к.с От 1.6 103 ще падаш.
          Тия 1.6 големи изтребители ги изкарахте ... Жалко , че един път не съм заставал на чертата с такова Bravo да видя колко струва , че много писаници , митове , легенди за тях направо страшна работа. Иначе Bimero адмирации за желанието да се занимаваш с подобни неща ! (bow)
          Мощността продава коли, но въртящия момент печели състезания!

          Коментар


            #35
            Airfan написа:
            Не е менте - чува се въздушната струя. С повдигнат преден мост оборотите ще се вдигнат много много брутално по-бързо. Скоростомерът пропада, защото върти гуми през цялата първа предавка и след като включи втора гумите зацепват и нормално пада в този момент скоростта, тъй като оборотите намаляват. На 80-90 ти пада за момент поради връщането на газта и превключването на предавките.
            Ускори твоята кола до 90 и превключи ще забележиш че скоростомера не пада :D
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #36
              Atanas71 написа:
              Airfan написа:
              Не е менте - чува се въздушната струя. С повдигнат преден мост оборотите ще се вдигнат много много брутално по-бързо. Скоростомерът пропада, защото върти гуми през цялата първа предавка и след като включи втора гумите зацепват и нормално пада в този момент скоростта, тъй като оборотите намаляват. На 80-90 ти пада за момент поради връщането на газта и превключването на предавките.
              Ускори твоята кола до 90 и превключи ще забележиш че скоростомера не пада :D
              Готов ли си да заложиш всичко което имаш на това което казваш.........................................ОТК ЛИКВАМ НА КАКЪВТО И ДА Е ЗАЛОГ ДАДЕН ОТ ТЕБ................................!Да ти обясна нещо само.Представи си какво е нужно на една гума да загуби сцепление.......................АЗ ЩЕ ТИ КАЖА 340Нм............................,второ ЯВНО никога не си си позволявал ЛУКСА да не пускаш газта при смяна на предавка и РАЗБИРАЕМО не знаеш защо километрите се връщат при смяна на предавка..........................АААААААА и ако може да ми ОБЯСНИШ тогава как свирят гуми при положение,че колата е във въздухааааааааааааааааааааааааааааааа!Харесва ми,че се опита да се"докажеш" като разбирач,ноооооооооооооооооооо не става!

              Коментар


                #37
                Atanas71 написа:
                Airfan написа:
                Не е менте - чува се въздушната струя. С повдигнат преден мост оборотите ще се вдигнат много много брутално по-бързо. Скоростомерът пропада, защото върти гуми през цялата първа предавка и след като включи втора гумите зацепват и нормално пада в този момент скоростта, тъй като оборотите намаляват. На 80-90 ти пада за момент поради връщането на газта и превключването на предавките.
                Ускори твоята кола до 90 и превключи ще забележиш че скоростомера не пада :D
                Atanas71 написа:
                Bimero написа:
                Значи,аз първо искам да видя как ще вървя с СТОК jtd.Ako "препарирвам" наред вече ще има смисъл с чипнат екземпляр,НО ако вървя кантар или малко отпред...........................чипнато jtd ще ми сипе многоооооооо(поне 4-5 коли)!Мен въпроса ми е:Спрямо този клип: http://vbox7.com/play:b3f3e5a36d Как вървя със сток 1.9jtd(105,115к.с)!Ако има някой навит от София да замерим ще ми е интересно какъв ще е развоя!Сега,колата е на 80% сток(няма сериозни интервенций по нея)и ОЧЕВИДНО върви повече от СТОК такава Лагуна 1.9 120к.с!Аааааааааа и колата е Лагуна 1.9dci 120к.с 6-скорости(да не се бърка някой)!Та както казах,може някой от София да предложи да замеря със сток jtd-та да видим къде се класира Лагуната!
                Този клип е поредното менте във "нета" Специално този клип видимо на две места си личи че тази кола не се движи а е с повдигнат двигателен мост. При ускорението когато достига 60км/ч. явно се превключва на друга предавка и тогава скоростомера прави рязък спад с цели 5-7км . Същото се повтаря и при около 80-90 , това се получава от липсата на съприкосновение на двигателните колела с пътя . При натискане на съединителя веднага спада рязко скороста на двигателните колела респективно го отчита и километража поради липсата на инерционната сила на автомобила при движение по пътя. Заключение , клипа е менте
                А да си чувал за маховик и какво прави колела кво те гони бе колега :D
                Subaru B9 tribeca 3.0
                Peugeot 307 04
                Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                Fiat Brava 1.6 16V 103

                Коментар


                  #38
                  Как ще е във въздуха бе пич,ти кола карал ли си някога?Много ясно,че ще подскача на горе на долу километража като колата все още върти гуми а той сменя предавка за да не губи време в буксуване,при положение,че колата има сила да поеме на по-високата предавка.И между др. откъде тия 340 нютона,аз в нета виждам 270?А и мое да остаиш 1 телефон на ЛС кат се опраи времето да сверяваме.

                  Коментар


                    #39
                    majarina написа:
                    Как ще е във въздуха бе пич,ти кола карал ли си някога?Много ясно,че ще подскача на горе на долу километража като колата все още върти гуми а той сменя предавка за да не губи време в буксуване,при положение,че колата има сила да поеме на по-високата предавка.И между др. откъде тия 340 нютона,аз в нета виждам 270?А и мое да остаиш 1 телефон на ЛС кат се опраи времето да сверяваме.
                    Абе неразбирам от гонки ама бързо рено или фиат няма да не говорим че за мен последния успешен модел на фиат преключва с браво/а мареа стилото вътре е бахти дървото ама го докарва на екстериорен дизайн а от там нататък фиат е същото като дачия може да съм фен на италианките ама съм и реалист
                    Subaru B9 tribeca 3.0
                    Peugeot 307 04
                    Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                    Fiat Brava 1.6 16V 103

                    Коментар


                      #40
                      majarina написа:
                      Как ще е във въздуха бе пич,ти кола карал ли си някога?Много ясно,че ще подскача на горе на долу километража като колата все още върти гуми а той сменя предавка за да не губи време в буксуване,при положение,че колата има сила да поеме на по-високата предавка.И между др. откъде тия 340 нютона,аз в нета виждам 270?А и мое да остаиш 1 телефон на ЛС кат се опраи времето да сверяваме.
                      Грешка,270 нещо съм чел между редовете!Имаш Л.С!

                      Коментар


                        #41
                        Аз разбрах какъв е проблема на колегата,просто не му се вярва как моят кораб "МАЙКА" ще върви кантар с неговото "НАЗОБЕНО" 1.6.............................ей там е цялата работа!

                        Коментар


                          #42
                          majarina написа:
                          Как ще е във въздуха бе пич,ти кола карал ли си някога?Много ясно,че ще подскача на горе на долу километража като колата все още върти гуми а той сменя предавка за да не губи време в буксуване,при положение,че колата има сила да поеме на по-високата предавка.И между др. откъде тия 340 нютона,аз в нета виждам 270?А и мое да остаиш 1 телефон на ЛС кат се опраи времето да сверяваме.
                          Крарал съм кола колега Започнал съм да карам много отдавна.Не е нужно да задаваш такива въпроси за да изпъкнеш като голям рацер разбирач :D Сам си задавай и отговаряй на подобни въпроси как този кораб с тази мощност ще върти гуми при 60км/ч ... Рибарлъка е забранен в момента. Мога лично да ти покажа ускорение с настоящото ми Купе 20В турбо 220к.с. чисто заводско изпълнение с малко поизбягали коне пилене на гуми и на трета , но това вече е друга бира. Лично ако имаш желание може да те повозя , но без клипове . Често пътувам към София. Ако решиш нещо пиши на Л.С. да ти кажа кога ще пътувам. И нищо лично ще пием и по бира след това. :D
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #43
                            Bimero написа:
                            Аз разбрах какъв е проблема на колегата,просто не му се вярва как моят кораб "МАЙКА" ще върви кантар с неговото "НАЗОБЕНО" 1.6.............................ей там е цялата работа!
                            Ооо няма да сме на кантар колега аз при това което показваш ще съм далеч назад , там някаде още на старта за да повдигна налягането на газовия инжекцион за втория старт. Със теб само на бензин мога да се пусна на газ няма да е готино , "кантар работа-вятър работа"
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #44
                              Atanas71 написа:
                              Bimero написа:
                              Аз разбрах какъв е проблема на колегата,просто не му се вярва как моят кораб "МАЙКА" ще върви кантар с неговото "НАЗОБЕНО" 1.6.............................ей там е цялата работа!
                              Ооо няма да сме на кантар колега аз при това което показваш ще съм далеч назад , там някаде още на старта за да повдигна налягането на газовия инжекцион за втория старт. Със теб само на бензин мога да се пусна на газ няма да е готино , "кантар работа-вятър работа"
                              Ако си от София казвай къде и кога да идвам да премерим сили с Лагуната!Ако наистина имаш 2.0 20в турбо,мога да ти излезна с 20-ката!За старта с Купето обаче за да сме равностойни ще пръскам Нитро(50 шота)!Ако си съгласен пиши излизам моментално!

                              Коментар


                                #45
                                Bimero написа:
                                Atanas71 написа:
                                Bimero написа:
                                Аз разбрах какъв е проблема на колегата,просто не му се вярва как моят кораб "МАЙКА" ще върви кантар с неговото "НАЗОБЕНО" 1.6.............................ей там е цялата работа!
                                Ооо няма да сме на кантар колега аз при това което показваш ще съм далеч назад , там някаде още на старта за да повдигна налягането на газовия инжекцион за втория старт. Със теб само на бензин мога да се пусна на газ няма да е готино , "кантар работа-вятър работа"
                                Ако си от София казвай къде и кога да идвам да премерим сили с Лагуната!Ако наистина имаш 2.0 20в турбо,мога да ти излезна с 20-ката!За старта с Купето обаче за да сме равностойни ще пръскам Нитро(50 шота)!Ако си съгласен пиши излизам моментално!
                                Как от София колега , не съм "пораснал" толкова за да живея в София :D Аз съм от далечната задръстена провинция Карлово и ми е по-близо Калояново. Как така излизаш моментално колега, ние от провинцията първо трябва да заделим парички от няколко заплати зада си позволим такива луксове . Тук е България не София ние сме назад във времето.....До скоро се гонехме със Жигулки та сега Купето е като космически кораб в Карлово. Еех далеч сме ний
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...