Ни в клин, ни в ръкав, отново да подсетя ВО за 1.9 ТвинТурбо от 2008г., който не е чак 204 конье, но все пак и 190 не са малко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мечо очиларка Е300тд вс фиат купе 1.8
Collapse
X
-
BO написа:Ако следваме пътя на темата до сега Фиат изостават 5 години в изваждането на такъв агрегат от своите 1.9/2 литрови дизели.
Коментар
-
majarina написа:Братле ясен си ми само като ти вида поста.... Ни лук ял,ни мирисал и с некви данни от нета ми излизаш нема смисъл да си говориме... Покарай малко дизелчета и тогава седни да приказваш,кво си видял в нета слаббо ме интересува,също така спести си определения за коне и за капаци,аз не си отварям устата за неща който не са ми ясни,бих те посъветвал да направиш същото. Щото като си се качиш в пробития немски дизел и почне да чади като за финал и показанията на борд компютъра са всичко друго но не и близки дори до тия в книжката и тия в нета,нема да минеш със разни данни от интернет в сервиза,капиш?
Коментар
-
Bimero написа:Сега ще дам малко сектантски пример,но това ми прилича на Ауди vs БМВ(относно 4х4 задвижването),Ауди си помислиха,че са открили НАЙ-доброто при задвижването 4х4 и задържаха на едно ниво,което позволи на БМВ да произведат(измислят и сътворят) НАЙ-интилигентната ситема за задвижване на 4-те колела в СВЕТА...............!!!!!!
Коментар
-
vsd написа:BO написа:Ако следваме пътя на темата до сега Фиат изостават 5 години в изваждането на такъв агрегат от своите 1.9/2 литрови дизели.
Коментар
-
chaveto написа:Bimero написа:Сега ще дам малко сектантски пример,но това ми прилича на Ауди vs БМВ(относно 4х4 задвижването),Ауди си помислиха,че са открили НАЙ-доброто при задвижването 4х4 и задържаха на едно ниво,което позволи на БМВ да произведат(измислят и сътворят) НАЙ-интилигентната ситема за задвижване на 4-те колела в СВЕТА...............!!!!!!
Коментар
-
Бимеро,пичага не рабираш кво ти казвам.Говорех предимно за коли 2002-2004 там за мене jtd-to e номер 1,под чадилка визирам най-вече тди все пак и тва е немски дизел,нали така? Бмв в тия години са слаби в малкия клас,на тях силата им е в 3те литра. Карал съм всичките изброени от тебе автомобили,колкото и да ти е чудно,та не е нужно да ми показваш нищо и да ме возиш в квото и да било. Подразни ме изказването ти за изоставането с некви години,което все още твърдя,че е нелепо,а това,че Бмв имат най-силния 3литров мотор никога не съм го отричал,напротив евала за Mpower дизела тая кола си е космос. От софия съм,ще следя темата и ако имам възможност,което рядко се случва,ще взема Алфата и ще дойда на горубляне да се реши въпроса на място и всичко ще е 6 точки. Не те нападам по никакъв начин,за мене тва е лаф и нищо др. Та така ако се случи така,че да се видиме задължително ще премериме силите и с немския,и с френския дизел.
Коментар
-
Bimero написа:Виж АЗ НЕ КАЗВАМ,че Фиат са БОКЛУК(покажи ми къде дори и малко съм намекнал за това)!Bimero написа:И според теб,МултиДжет(кото дизелов мотор) може да се мери по качества/разход с преките си конкуренти от Форд,Нисан/Рено,Бмв,Мерцедес,Ауди??????Няма начин,да ги стигнат и след ПОНЕ 3-4 години!
Коментар
-
vsd написа:BO написа:Ако следваме пътя на темата до сега Фиат изостават 5 години в изваждането на такъв агрегат от своите 1.9/2 литрови дизели.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Какво разитие да има като за съжаление няма модел кола на който да се сложи по-голям двигател, но това си е съвсем друг проблем на концерна. Като цяло скоро едва ли ще видим нещо революзионно при който и да е производител на дизели. Поне още 10-тина години всички ще експлоатират парите наляти в развитието на сегашните технологии.
Коментар
-
ivailo rachev написа:ivanko_rs написа:Хахахахахаха,поредния смях в раздела с участие на "ино и шес",честно не се бях смял скоро така във форума П.П.Съжалявам ама не можах да се сдържа да не коментирамfiat coupe 1.8 16V
Коментар
-
vsd написа:Какво разитие да има като за съжаление няма модел кола на който да се сложи по-голям двигател, но това си е съвсем друг проблем на концерна. Като цяло скоро едва ли ще видим нещо революзионно при който и да е производител на дизели. Поне още 10-тина години всички ще експлоатират парите наляти в развитието на сегашните технологии.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
jimi69 написа:BO написа:Две еднакви коли на хартия. Въпрос на чест е кой ще бие.А и мерото не е комън рейл.fiat coupe 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар