Работата е там, че те точно това направиха - пуснаха първия КомънРейл и после го продадоха на Бош.След продажбата на патента за първия КомънРейл, пуснаха второ поколение КомънРейл, докато Бош все още работеха с първото поколение.След това сътвориха МултиДжет! И т.н., и т.н....Сега на ход е МултиЕър П.П.Не ме разбирай погрешно - съгласен съм с теб
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мечо очиларка Е300тд вс фиат купе 1.8
Collapse
X
-
Kuku написа:Работата е там, че те точно това направиха - пуснаха първия КомънРейл и после го продадоха на Бош.След продажбата на патента за първия КомънРейл, пуснаха второ поколение КомънРейл, докато Бош все още работеха с първото поколение.След това сътвориха МултиДжет! И т.н., и т.н....Сега на ход е МултиЕър П.П.Не ме разбирай погрешно - съгласен съм с теб
Коментар
-
Само дето лекинко си се объркал пич,Мултиджета е от 2004г и е в пъти по добър от всичките си преки конкуренти за това време,сети ли се?Когато е имало мултиджет БМВ,Нисан,Рено и там другите споменати от тебе производители,не са и сънували дизел с такава технология....А сега ок Бмв напраиха най-силния дизел с 3 турбини,много добре,виж обаче 2.0 мултиджет в Жулиета е с пъти по-добри показатели като разход и вредни емисий от сите други 2000 кубикови дизели.Та може и да нямаме силни дизели във високия клас ама в ниския не с такова пренебрежение.
Коментар
-
През 2004г. (ако не се лъжа), когато МултиДжет се появява в сериино производство, той изглежда пред конкурентите си, точно като двигател с 3 турбини ВАГ още ползват помпа-дюза, Мерцедес/БМВ така или иначе се целят във високите класове, Рено прецаква Нисаните и остава читав само 1.5 с 82к.с., а ФОРД май си купуват МултиДжет за Фиеста После през 2008г. се появява и МултиДжет в би-турбо вариант при новата ’Делта’.... за съжаление не стигнал до вграждане в ’159’, което пък за мен е тотален бъг!!!Както и да е, на въпроса - да, смятам, че МултиДжет2 е напълно конкурентен на съвременните дизелови двигатели, но също така разбирам, че италианците правят грешка, като НЕ развиват до такива висоти своите машини, което обаче си е фирмена политика - никой не би купил Алфа Ромео на цената на БМВ
Коментар
-
majarina написа:...виж обаче 2.0 мултиджет в Жулиета е с пъти по-добри показатели като разход и вредни емисий от сите други 2000 кубикови дизели.....A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Еми не знам кой,какво и как просто мултиджета си е номер 1 през 2004,за мен е номер 1 и сега през 2012,предпочитам го пред всеки друг дизел.Карам 1.9jtd 115коня в Алфа Ромео 156 от 2002г и за нищо на света не я сменям за който и да е друг дизел със 115 коня под капака от това време,било то ТДИ,ЦДИ,ТДЦИ,ДЦИ,Д и т.н.С един резервоар от 63 литра минавам 1000км градско и 1400-1500км извънградско...за мене тоя мотор е безпорен ваворит в класа си.Оня ден се пусках с Мондео 2.0 ТДЦИ 115коня...еми от 2ра от 30км/ч до 110-120км/ч(имаше яко трафик и куки) му направих 3-4 коли не ми се мисли ако имаше вариант да стигнеме до към 150-160 колко щеше да е назад.
Коментар
-
Bimero написа:И според теб,МултиДжет(кото дизелов мотор) може да се мери по качества/разход с преките си конкуренти от Форд,Нисан/Рено,Бмв,Мерцедес,Ауди??????Няма начин,да ги стигнат и след ПОНЕ 3-4 години
Коментар
-
majarina написа:Еми не знам кой,какво и как просто мултиджета си е номер 1 през 2004,за мен е номер 1 и сега през 2012,предпочитам го пред всеки друг дизел...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
vsd написа:Bimero написа:И според теб,МултиДжет(кото дизелов мотор) може да се мери по качества/разход с преките си конкуренти от Форд,Нисан/Рено,Бмв,Мерцедес,Ауди??????Няма начин,да ги стигнат и след ПОНЕ 3-4 годиниA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Така или иначе,когато фактите говорят и боговете мълчат.Първия комън рейл в света се слага в Алфа Ромео 156 и е jtd,първия комън рейл второ поколение е мултиджет срещу това и да искате,и да не искате нема кво да кажете.Сега,че некой е решил да прави 3л двигател ако ще и с 20 турбини въпроса е кой е измислил и въвел технологията,и също така за ефикасността и издръжливостта на тая технология.През 2004 1.9 мултиджет е не 1,не 2,20 пъти по добър и от 320д със 150коня,и от 1.9тди със 150коня,и от който и да е друг двигател за това време.Така,че това със изоставането от 3-4години там си го отнасяйте към всеки друг не и към жтд,и мултиджет.През 2012г 2.0 мултиджет е един от водещите мотори в класа си(объркал сум ок,на хартия Бмв харчи 0.2-3десети по-малко като ср.разход и има по-малко вредни емисий пак нищожно по-малко),та къде точно се изразяват тия 3-4г не ми стана ясно и на каква цена най-вече само БМВ имат това смешно предимство пред мултиджет?(говорим в сегашно време,не в минало,че в минало време са направо трагични)
Коментар
-
majarina написа:Така или иначе,когато фактите говорят и боговете мълчат.Първия комън рейл в света се слага в Алфа Ромео 156 и е jtd,...)A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
за другите не знам, обаче под прозореца си имам ТДИ и ЖТД. Едната лична, другата на приятел, която ползвам, когато си поискам без да питам, демек все едно и двете са мои. ТДИ-то е пасат 1,9ТДИ 110 коня 2001 год, другата Либра 2,4 жтд 99 година- либрата върви мнооооооого повече, а в моите ръце харчи по-малко от пасата. Вероятно ако се карат много кротко и двете може да излязат наравно на разход, но при мъжко каране либрата е по-икономичната и значително по-вървяща. Пасата има предимство, че е по-нов, че почва да тегли от 1500 оборота, има по-малко вибрации вътре в купето и двигателя е по-тих, но на либрата май ми лопа веригата на помпата и затова.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
majarina написа:Така или иначе,когато фактите говорят и боговете мълчат.Първия комън рейл в света се слага в Алфа Ромео 156 и е jtd,първия комън рейл второ поколение е мултиджет срещу това и да искате,и да не искате нема кво да кажете.Сега,че некой е решил да прави 3л двигател ако ще и с 20 турбини въпроса е кой е измислил и въвел технологията,и също така за ефикасността и издръжливостта на тая технология.През 2004 1.9 мултиджет е не 1,не 2,20 пъти по добър и от 320д със 150коня,и от 1.9тди със 150коня,и от който и да е друг двигател за това време.Така,че това със изоставането от 3-4години там си го отнасяйте към всеки друг не и към жтд,и мултиджет.През 2012г 2.0 мултиджет е един от водещите мотори в класа си(объркал сум ок,на хартия Бмв харчи 0.2-3десети по-малко като ср.разход и има по-малко вредни емисий пак нищожно по-малко),та къде точно се изразяват тия 3-4г не ми стана ясно и на каква цена най-вече само БМВ имат това смешно предимство пред мултиджет?(говорим в сегашно време,не в минало,че в минало време са направо трагични)
Коментар
-
Братле ясен си ми само като ти вида поста.... Ни лук ял,ни мирисал и с некви данни от нета ми излизаш нема смисъл да си говориме... Покарай малко дизелчета и тогава седни да приказваш,кво си видял в нета слаббо ме интересува,също така спести си определения за коне и за капаци,аз не си отварям устата за неща който не са ми ясни,бих те посъветвал да направиш същото. Щото като си се качиш в пробития немски дизел и почне да чади като за финал и показанията на борд компютъра са всичко друго но не и близки дори до тия в книжката и тия в нета,нема да минеш със разни данни от интернет в сервиза,капиш?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар