Аре като мноо върви искарвайте чипосан голф 90 коня ТДИ и слагаме по 20 лв (поне за нафта да има) и ги пробваме във всяка дисциплина Ама не, не голф, защото е по тежък и няма да е чесно, Поло или Ибиза ако има 90 коня Колега с Шкодата, има приказки, че Помпа Дюза вади повече нютони, като цяло, но не забравяй, че една кола със смешни нютони може да направи да й се смеят кучетата на кола с 200 нютона отгоре Според мене е един голям мит , че помпа дюзата е по добре, като динамика здравина. Може би, като цяло един голф е по корав на окачване от една алфа, тъй , като алфата има 15 носача от едната страна и се правят компромиси с не оригинални части, но за двигател специално , мога да ви кажа да напишете в YOUTUBE "JTD vs TDI" и ще видите, как немците сами признават, че алфата е със 1 секунда до 100 по бърза, и то речено от Немци, които ползват, точно Помпа Дюза.единствената тъпотия на JTD - to е , ролките, тва е адски голям дефект, или може би не дефект, а не правилна подръжка, защото, като си смених обтегачката и другите ролки пак скърцаше, като смених ролката на динамото изчезнаха всякакви звуци Така, че правете си изводите.Колата ми я ползвам за всичко, от гонки, до тварене с половин тон, отделно съм я карал на магистрала със 190 до долу натиснат педал продължение на час без да спра (в Хърватия, в Бг няма къде) и е на 300 000 км и държи кучето , че и бензинови коли по 100 коня не й се опъват даже, освен хонда . Определено съм доволен от тоя мотор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Видео с гонки!
Collapse
X
-
nsn написа:колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНО
Коментар
-
ето ви една помпа с 4 дюзи http://www.youtube.com/watch?v=GyGwT...e=youtu.beон борд , ама камерата от жегата се бъгна че я бях забравил на стъклото http://www.youtube.com/watch?v=4LPtF...ature=youtu.bePower Under Pressure
Коментар
-
jimi69 написа:nsn написа:колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНОFIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
-
jimi69 написа:Аре като мноо върви искарвайте чипосан голф 90 коня ТДИ и слагаме по 20 лв (поне за нафта да има) и ги пробваме във всяка дисциплина Ама не, не голф, защото е по тежък и няма да е чесно, Поло или Ибиза ако има 90 коня Колега с Шкодата, има приказки, че Помпа Дюза вади повече нютони, като цяло, но не забравяй, че една кола със смешни нютони може да направи да й се смеят кучетата на кола с 200 нютона отгоре Според мене е един голям мит , че помпа дюзата е по добре, като динамика здравина. Може би, като цяло един голф е по корав на окачване от една алфа, тъй , като алфата има 15 носача от едната страна и се правят компромиси с не оригинални части, но за двигател специално , мога да ви кажа да напишете в YOUTUBE "JTD vs TDI" и ще видите, как немците сами признават, че алфата е със 1 секунда до 100 по бърза, и то речено от Немци, които ползват, точно Помпа Дюза.единствената тъпотия на JTD - to е , ролките, тва е адски голям дефект, или може би не дефект, а не правилна подръжка, защото, като си смених обтегачката и другите ролки пак скърцаше, като смених ролката на динамото изчезнаха всякакви звуци Така, че правете си изводите.Колата ми я ползвам за всичко, от гонки, до тварене с половин тон, отделно съм я карал на магистрала със 190 до долу натиснат педал продължение на час без да спра (в Хърватия, в Бг няма къде) и е на 300 000 км и държи кучето , че и бензинови коли по 100 коня не й се опъват даже, освен хонда . Определено съм доволен от тоя моторAlfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар
-
nsn написа:всеки трети с жтд 105 е ремонтирал помпата за високо налягане и е сменял разпръсквачи и съчми на дюзите или изцяло други дюзитди-пд гори малко повече от тди но все пак с една и съща скорост и един и същи маршрут тди-то ще изгори най-малко с литир под разхода на жтд105 не съм й фен на ваг групата но са по-добри от италианските особенно кото включим и окачването и дребните проблеми с електроника на италианците все пак погледни реалностанай-гадното нещо на жтд е че при най-малкия проблем с горивната система гасне и пали когато то си поиска докато при тди-то не е такаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
колега БО защо като са толкова хубави фиатите се купи БМВ а не си купи още един фиат и аз карам фиат но си признавам че не са най-най даже напротив те хората са го казали купи си фиат и цял живот ще те е яд а и щом толкова много вървят жтд спрямо тди-то защо в България няма 13сек жтд а има няколко тди-та май вие трябва да бутате колички в пясъчника или имате още какво да кажете за най-бързите и наи-здравите жтд-та време е да помислите реалноBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:колега БО защо като са толкова хубави фиатите се купи БМВ а не си купи още един фиат и аз карам фиат но си признавам че не са най-най даже напротив те хората са го казали купи си фиат и цял живот ще те е яд а и щом толкова много вървят жтд спрямо тди-то защо в България няма 13сек жтд а има няколко тди-та май вие трябва да бутате колички в пясъчника или имате още какво да кажете за най-бързите и наи-здравите жтд-та време е да помислите реалноA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Bimero написа:jimi69 написа:Незнам наистина що няма италянски коли, примерно в клас дизел, някой алфи да изкочат, да гледаме малко италянски, иначе освен тебе и момчето с ланчата аз друг не съм виждал поне по телевизията, тва което даваха.Много ше ми е интереесно тоя с ланчата, дето се гони на Сливен с Косьо дали е разкрил проекта в интернет да го разгледам.Незнам кво се кефят на тия аудита и гоуфове, нечи са лоши или бавни, просто в ежедневието може да видиш навсякаде, докато някой магаре като тва много ще мачка, явно на никой с кинти не му се прави скъпа кола http://www.youtube.com/watch?v=DcJXPRHobvEиначе аудитата не са зле, хем лукс до някъде, хем бърза, а тва си е кола от завода направена за такива работи :D явно 4х4 не всички коли спъва на големите километри.
Коментар
-
vicool написа:jimi69 написа:nsn написа:колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНО
Коментар
-
тая вечер БМВ 320 бензин около 120 коня (незнам колко точно) много плака 3 гонки на равен път 3 пъти победа с 1 кола за мене.Пуснахме се на път с наклон (надолнище) би ме обедително, пуснахме се на равно падна убедително, и според бееведжията ма побидил, тъй , като ме дръпна на пътя с надолнище Видео незнам дали са направили феновете може и да няма може и да има.Вчера с един гоуф 90коня ремапнат, 1ва , 2ра с мене, на 3та 1 кола му правя на 4та 3 вече
Коментар
-
-
DiDoRs написа:jimi69 написа:Аре като мноо върви искарвайте чипосан голф 90 коня ТДИ и слагаме по 20 лв (поне за нафта да има) и ги пробваме във всяка дисциплина Ама не, не голф, защото е по тежък и няма да е чесно, Поло или Ибиза ако има 90 коня Колега с Шкодата, има приказки, че Помпа Дюза вади повече нютони, като цяло, но не забравяй, че една кола със смешни нютони може да направи да й се смеят кучетата на кола с 200 нютона отгоре Според мене е един голям мит , че помпа дюзата е по добре, като динамика здравина. Може би, като цяло един голф е по корав на окачване от една алфа, тъй , като алфата има 15 носача от едната страна и се правят компромиси с не оригинални части, но за двигател специално , мога да ви кажа да напишете в YOUTUBE "JTD vs TDI" и ще видите, как немците сами признават, че алфата е със 1 секунда до 100 по бърза, и то речено от Немци, които ползват, точно Помпа Дюза.единствената тъпотия на JTD - to е , ролките, тва е адски голям дефект, или може би не дефект, а не правилна подръжка, защото, като си смених обтегачката и другите ролки пак скърцаше, като смених ролката на динамото изчезнаха всякакви звуци Така, че правете си изводите.Колата ми я ползвам за всичко, от гонки, до тварене с половин тон, отделно съм я карал на магистрала със 190 до долу натиснат педал продължение на час без да спра (в Хърватия, в Бг няма къде) и е на 300 000 км и държи кучето , че и бензинови коли по 100 коня не й се опъват даже, освен хонда . Определено съм доволен от тоя моторкато му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар