jimi69 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Видео с гонки!
Collapse
X
-
-
Bimero написа:jimi69 написа:Незнам наистина що няма италянски коли, примерно в клас дизел, някой алфи да изкочат, да гледаме малко италянски, иначе освен тебе и момчето с ланчата аз друг не съм виждал поне по телевизията, тва което даваха.Много ше ми е интереесно тоя с ланчата, дето се гони на Сливен с Косьо дали е разкрил проекта в интернет да го разгледам.Незнам кво се кефят на тия аудита и гоуфове, нечи са лоши или бавни, просто в ежедневието може да видиш навсякаде, докато някой магаре като тва много ще мачка, явно на никой с кинти не му се прави скъпа кола http://www.youtube.com/watch?v=DcJXPRHobvEиначе аудитата не са зле, хем лукс до някъде, хем бърза, а тва си е кола от завода направена за такива работи :D явно 4х4 не всички коли спъва на големите километри.
Коментар
-
jimi69 написа:Мисълта ми беше - не е ли по добре да се направи едно ево 4х4 от колкото едно ауди 4х4 щом и за двете трябват много пари Ето вижте човека с пунтото дето е 1,4 8 клапана баси времето дето дава, което ще рече, че на тая земя няма само гоуф и ауди3.0CRD
Коментар
-
jimi69 написа:.....Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Относно аудитата и голфовете - просто това е най-достъпната и разработена база, с отъпкан път и достъпни части.А и като поставиш на кантар отношението пари и резултат при тях е най-поносимо!За да направиш едно Ево в БГ ти трябват значително повече средства.И най-вече няма начин ,трябват много пари!Няма значение ево или ауди.Тук все още нямаме такива състезатели и фенове с чак такива възможности.Дори и едни от най-скъпите проекти тук не са още на такова ниво, като тези които гледаме в нета.Италянките не са за драг.За писта или са стрийт, но не за драг.А и според мен нямат традиция в драг-а.Малко са италянските драгстери.Всичките тези аудита и голфове са доста по-нови като технология и година от силните италянки 4х4.Един голф 4 vr6 4x4 е доста по-достъпен от някое Интеграле като база за правене.Ся въпросното пунто верно дава добри времена, но потенциала му за развитие нататък е доста сложен и неясен.За временна примерно под 11.5 сек.Просто за мен за драг няма толкова добра италянска платформа за проект.<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Да не забравяме ,че моята не е варел а напълно легален стриит автомобил с пълен комплект седалки ( така ме искаха за драга ) Друг факт е че кола с по малко литри на пистата от мене нямаше това беше най малолитражния автомобил , всичко друго беше от 1.6 и нагоре Но с толкова средсва толкова мога естесвенно италанката не е добра база за драг , най малкото тунинг китовете за нея са ограничени , в сравенние с другите фирмиPower Under Pressure
Коментар
-
jimi69 написа:vsd написа:fast_ghost написа:Иначе печката ТДИ носи повече на тунинг от ЖТД.Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар
-
Колеги, като сравнявате TDI с jtd сравнявайте ги в какви автомобили са монтирани. Принципно сравнението не е уместно понеже става въпрос за различно поколение мотори, но все пак. Наистина 1.9 TDI 110 коня си е класика, но не безпроблемен - твърде често срещан проблем е смазването на турбината (дори сред голфарите има термин "фърлих турбина" става въпрос за 1749). Потенциалът при помпа-дюзата наистина се увеличава, но не забравяйте, че ВАГ групата принципно конструират по-леки купета и по-къси предавки - до голяма степен от там идва субективното усещане за по-добра динамика. За по-новите мотори пък (2.0 TDI) са характерни доста по-сериозни проблеми с пукнати глави, проблеми в смазването (калпави помпи сглобявани в Румъния), прегряване, мистериозна загуба на охл.течност, повишен разход на масло (до 3 литра от смяна до смяна, особено за 140 коня варианта) и пр. П.С. Информацията ми е достоверна, работя с автосервизи обслужващи автомобили от ВАГ групата и не става въпрос за изключения или рядко срещани проблеми, а по-скоро за типични.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
DiDoRs написа:...помпа-дюзата има много здрави механични части,което и помага примерно при преминавнето на един по-горен етап.Повярвай ми доста съм я тествал тая кола и знам горе долу за какво става на въпрос.Специално за 2.0 тди-то им стана много сполучлив мотор и от към здравина и от към разход и от към вървеж,друг е въпроса че е доста скъп за подръжа ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:DiDoRs написа:...помпа-дюзата има много здрави механични части,което и помага примерно при преминавнето на един по-горен етап.Повярвай ми доста съм я тествал тая кола и знам горе долу за какво става на въпрос.Специално за 2.0 тди-то им стана много сполучлив мотор и от към здравина и от към разход и от към вървеж,друг е въпроса че е доста скъп за подръжа ...Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар
-
D. Stanev написа:Колеги, като сравнявате TDI с jtd сравнявайте ги в какви автомобили са монтирани. Принципно сравнението не е уместно понеже става въпрос за различно поколение мотори, но все пак. Наистина 1.9 TDI 110 коня си е класика, но не безпроблемен - твърде често срещан проблем е смазването на турбината (дори сред голфарите има термин "фърлих турбина" става въпрос за 1749). Потенциалът при помпа-дюзата наистина се увеличава, но не забравяйте, че ВАГ групата принципно конструират по-леки купета и по-къси предавки - до голяма степен от там идва субективното усещане за по-добра динамика. За по-новите мотори пък (2.0 TDI) са характерни доста по-сериозни проблеми с пукнати глави, проблеми в смазването (калпави помпи сглобявани в Румъния), прегряване, мистериозна загуба на охл.течност, повишен разход на масло (до 3 литра от смяна до смяна, особено за 140 коня варианта) и пр. П.С. Информацията ми е достоверна, работя с автосервизи обслужващи автомобили от ВАГ групата и не става въпрос за изключения или рядко срещани проблеми, а по-скоро за типични.Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар
-
колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНОBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНОA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
всеки трети с жтд 105 е ремонтирал помпата за високо налягане и е сменял разпръсквачи и съчми на дюзите или изцяло други дюзитди-пд гори малко повече от тди но все пак с една и съща скорост и един и същи маршрут тди-то ще изгори най-малко с литир под разхода на жтд105 не съм й фен на ваг групата но са по-добри от италианските особенно кото включим и окачването и дребните проблеми с електроника на италианците все пак погледни реалностанай-гадното нещо на жтд е че при най-малкия проблем с горивната система гасне и пали когато то си поиска докато при тди-то не е такаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНОFIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар