Е ти ми писа, ве наши, че на нищо не отказваш вкл. и на 4х4.....Сега пак зехме да си броим кубиците и клапаните.....Знайм ги вече целия форум - наизуст: "1372 кубика и 8 клапана" Знайм вече и тебе- вадим големите шпаги и кат дриснем ....."1372 кубика и 8 клапана" Аз състезателна кола неам, претенции - също! Щото колата си е със все салон, музика, обурудване.....Така, че класът е стрийт. Ти що не я пишеш и ти твойта в тоз клас? Нали си е със всичко? Ко праиш при "варелите"? А?!?! То май ако се замисли човек попаднахме и в един калс а? Е, верно е че си 1372 кубика и......, ама кой е крив, че ти е неправилна концепцията Иначе нищо лично! Ще чакам с интерес състезанието и резултатите. И естествено ще се радвам, на добро твое представяне .... Нали сме секта Пък, ако попаднем на някой драг или фест заедно ще премерим! Щом на STI-ки не отказваш една скраперска Алфа ли та плаши
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Видео с гонки!
Collapse
X
-
RASTIL написа:Е ти ми писа, ве наши, че на нищо не отказваш вкл. и на 4х4.....Сега пак зехме да си броим кубиците и клапаните.....Знайм ги вече целия форум - наизуст: "1372 кубика и 8 клапана" Знайм вече и тебе- вадим големите шпаги и кат дриснем ....."1372 кубика и 8 клапана" Аз състезателна кола неам, претенции - също! Щото колата си е със все салон, музика, обурудване.....Така, че класът е стрийт. Ти що не я пишеш и ти твойта в тоз клас? Нали си е със всичко? Ко праиш при "варелите"? А?!?! То май ако се замисли човек попаднахме и в един калс а? Е, верно е че си 1372 кубика и......, ама кой е крив, че ти е неправилна концепцията Иначе нищо лично! Ще чакам с интерес състезанието и резултатите. И естествено ще се радвам, на добро твое представяне .... Нали сме секта Пък, ако попаднем на някой драг или фест заедно ще премерим! Щом на STI-ки не отказваш една скраперска Алфа ли та плашиPower Under Pressure
Коментар
-
ici написа:да, засилва се Пунтото. Тъкмо гледах мои логове дето съм мерил от наще 2.0 16 турбо мотори със сток турбо и ремапнати само и терминалната скорост им се движи като твоята, от 162 до 164 км/чПримерно 156-ца с напълно стоков Купе мотор и ремап се движи около средна 14-ка и терминална 164.Power Under Pressure
Коментар
-
RASTIL написа:Бравос Друго от итал сектата неаше лиFIAT Coupe 16VT
Коментар
-
За съжаление днес на драга на летището край Радомир не се появи нито една италиянка, срам и резил Доста коли им отказаха скоростите, други по силни лошо тръгваха и в крайна сметка загубиха от доста по слаби коли, трети се прецакваха с по 2 фалстарта, общо взето слуховете, че най накрая ще видим някой звяр дето да спре часовника под 10 секунди не се оказаха верни ... е за малко румънския ГТР щеше да направи работата, но замалко - 10,06 даде най добро време след 1 от многото фалстартове, които направиpunto HGT
Коментар
-
WhitePower написа:днеска пропуснах поради семейни причиниpunto HGT
Коментар
-
digitalundgrd написа:RASTIL написа:Бравос Друго от итал сектата неаше ли
Коментар
-
didich написа:WhitePower написа:днеска пропуснах поради семейни причиниPower Under Pressure
Коментар
-
Незнам наистина що няма италянски коли, примерно в клас дизел, някой алфи да изкочат, да гледаме малко италянски, иначе освен тебе и момчето с ланчата аз друг не съм виждал поне по телевизията, тва което даваха.Много ше ми е интереесно тоя с ланчата, дето се гони на Сливен с Косьо дали е разкрил проекта в интернет да го разгледам.Незнам кво се кефят на тия аудита и гоуфове, нечи са лоши или бавни, просто в ежедневието може да видиш навсякаде, докато някой магаре като тва много ще мачка, явно на никой с кинти не му се прави скъпа кола http://www.youtube.com/watch?v=DcJXPRHobvEиначе аудитата не са зле, хем лукс до някъде, хем бърза, а тва си е кола от завода направена за такива работи :D явно 4х4 не всички коли спъва на големите километри.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар