jimi69 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Видео с гонки!
Collapse
X
-
-
Bimero написа:jimi69 написа:Незнам наистина що няма италянски коли, примерно в клас дизел, някой алфи да изкочат, да гледаме малко италянски, иначе освен тебе и момчето с ланчата аз друг не съм виждал поне по телевизията, тва което даваха.Много ше ми е интереесно тоя с ланчата, дето се гони на Сливен с Косьо дали е разкрил проекта в интернет да го разгледам.Незнам кво се кефят на тия аудита и гоуфове, нечи са лоши или бавни, просто в ежедневието може да видиш навсякаде, докато някой магаре като тва много ще мачка, явно на никой с кинти не му се прави скъпа колаhttp://www.youtube.com/watch?v=DcJXPRHobvEиначе аудитата не са зле, хем лукс до някъде, хем бърза, а тва си е кола от завода направена за такива работи :D явно 4х4 не всички коли спъва на големите километри.
А в България един да тръгне на някъде и да пробие пътя, цялата тълпа подир него, то са аудита то са гоуфове, едни й същи , които може да ги видиш всеки ден по десетки пъти.
Аудитата и Гоуфърите са си набили филма , че всяка друга марка се чупи, само тяхната не, и за тва си ги правят само тях. Ето вижте човека с пунтото дето е 1,4 8 клапана баси времето дето дава, което ще рече, че на тая земя няма само гоуф и ауди
Коментар
-
jimi69 написа:Мисълта ми беше - не е ли по добре да се направи едно ево 4х4 от колкото едно ауди 4х4 щом и за двете трябват много париЕто вижте човека с пунтото дето е 1,4 8 клапана баси времето дето дава, което ще рече, че на тая земя няма само гоуф и ауди
За времената- така е, само че това време, при някое 1.8Т 4x4 е постижимо с някакви минимални средства(в сравнение с тези, които ще се вложат в Пунтото).
3.0CRD
Коментар
-
jimi69 написа:.....Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Относно аудитата и голфовете - просто това е най-достъпната и разработена база, с отъпкан път и достъпни части.А и като поставиш на кантар отношението пари и резултат при тях е най-поносимо!За да направиш едно Ево в БГ ти трябват значително повече средства.И най-вече няма начин ,трябват много пари!Няма значение ево или ауди.Тук все още нямаме такива състезатели и фенове с чак такива възможности.Дори и едни от най-скъпите проекти тук не са още на такова ниво, като тези които гледаме в нета.Италянките не са за драг.За писта или са стрийт, но не за драг.А и според мен нямат традиция в драг-а.Малко са италянските драгстери.Всичките тези аудита и голфове са доста по-нови като технология и година от силните италянки 4х4.Един голф 4 vr6 4x4 е доста по-достъпен от някое Интеграле като база за правене.Ся въпросното пунто верно дава добри времена, но потенциала му за развитие нататък е доста сложен и неясен.За временна примерно под 11.5 сек.Просто за мен за драг няма толкова добра италянска платформа за проект.<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD- MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Да не забравяме ,че моята не е варел а напълно легален стриит автомобил с пълен комплект седалки ( така ме искаха за драга ) Друг факт е че кола с по малко литри на пистата от мене нямашетова беше най малолитражния автомобил , всичко друго беше от 1.6 и нагоре Но с толкова средсва толкова мога естесвенно италанката не е добра база за драг , най малкото тунинг китовете за нея са ограничени , в сравенние с другите фирми
Power Under Pressure
Коментар
-
jimi69 написа:vsd написа:fast_ghost написа:Иначе печката ТДИ носи повече на тунинг от ЖТД.JTD e по добре от ТДИ точка.Воллсваген са последните , които монтираха комън рейла, нали уж им беше много добра технологията, що се прежалиха на Тигуана да монтират първия комън рейл чак 2008, щото се мислят за много умни. Той и началника на Вафлите изкочи и каза, че хонда неставали тъй като слагали обикновенна кутия и обикновен съединител, а Вафлите слагали двоен съединител с DSG кутия, обаче крайния резултат е, че хондата е по евтина, и по евтина подръжка, и атмосверката им върви колкото турбото на Вафлите, и гори по малко , В-тек батко за тва
В българия има немска мания за коли, някой от едно време им е набил филма на всички , че немското си е немско и така. Е.. верно е, че може би Вафлата е по издръжлива на окачване от некой фиат ама тва не го прави по добра кола, един фиат също може да бъди много здрав с правилните части. Проблема не винаги е марката, колкото частите. Чупят се , защото имат скъпи части новите коли и не всеки може да си позволи оригинала, аз, като гледам едно пунто кви части има, немога да си представя Ауди или Мерцедес...
Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар
-
Колеги, като сравнявате TDI с jtd сравнявайте ги в какви автомобили са монтирани. Принципно сравнението не е уместно понеже става въпрос за различно поколение мотори, но все пак. Наистина 1.9 TDI 110 коня си е класика, но не безпроблемен - твърде често срещан проблем е смазването на турбината (дори сред голфарите има термин "фърлих турбина" става въпрос за 1749). Потенциалът при помпа-дюзата наистина се увеличава, но не забравяйте, че ВАГ групата принципно конструират по-леки купета и по-къси предавки - до голяма степен от там идва субективното усещане за по-добра динамика. За по-новите мотори пък (2.0 TDI) са характерни доста по-сериозни проблеми с пукнати глави, проблеми в смазването (калпави помпи сглобявани в Румъния), прегряване, мистериозна загуба на охл.течност, повишен разход на масло (до 3 литра от смяна до смяна, особено за 140 коня варианта) и пр. П.С. Информацията ми е достоверна, работя с автосервизи обслужващи автомобили от ВАГ групата и не става въпрос за изключения или рядко срещани проблеми, а по-скоро за типични.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
DiDoRs написа:...помпа-дюзата има много здрави механични части,което и помага примерно при преминавнето на един по-горен етап.Повярвай ми доста съм я тествал тая кола и знам горе долу за какво става на въпрос.Специално за 2.0 тди-то им стана много сполучлив мотор и от към здравина и от към разход и от към вървеж,друг е въпроса че е доста скъп за подръжа ...A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:DiDoRs написа:...помпа-дюзата има много здрави механични части,което и помага примерно при преминавнето на един по-горен етап.Повярвай ми доста съм я тествал тая кола и знам горе долу за какво става на въпрос.Специално за 2.0 тди-то им стана много сполучлив мотор и от към здравина и от към разход и от към вървеж,друг е въпроса че е доста скъп за подръжа ...Всяка една кола се нуждае от поддръжка,просто бях написал че на тоя мотор е малко по-скъпа.
Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар
-
D. Stanev написа:Колеги, като сравнявате TDI с jtd сравнявайте ги в какви автомобили са монтирани. Принципно сравнението не е уместно понеже става въпрос за различно поколение мотори, но все пак. Наистина 1.9 TDI 110 коня си е класика, но не безпроблемен - твърде често срещан проблем е смазването на турбината (дори сред голфарите има термин "фърлих турбина" става въпрос за 1749). Потенциалът при помпа-дюзата наистина се увеличава, но не забравяйте, че ВАГ групата принципно конструират по-леки купета и по-къси предавки - до голяма степен от там идва субективното усещане за по-добра динамика. За по-новите мотори пък (2.0 TDI) са характерни доста по-сериозни проблеми с пукнати глави, проблеми в смазването (калпави помпи сглобявани в Румъния), прегряване, мистериозна загуба на охл.течност, повишен разход на масло (до 3 литра от смяна до смяна, особено за 140 коня варианта) и пр. П.С. Информацията ми е достоверна, работя с автосервизи обслужващи автомобили от ВАГ групата и не става въпрос за изключения или рядко срещани проблеми, а по-скоро за типични.Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар
-
колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНОBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНОA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
всеки трети с жтд 105 е ремонтирал помпата за високо налягане и е сменял разпръсквачи и съчми на дюзите или изцяло други дюзитди-пд гори малко повече от тди но все пак с една и съща скорост и един и същи маршрут тди-то ще изгори най-малко с литир под разхода на жтд105 не съм й фен на ваг групата но са по-добри от италианските особенно кото включим и окачването и дребните проблеми с електроника на италианците все пак погледни реалностанай-гадното нещо на жтд е че при най-малкия проблем с горивната система гасне и пали когато то си поиска докато при тди-то не е такаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:колега BO на жтд 105 вече на тая възраст дюзите и помпата за високо налягане са като консумативи+датчик колянов вал+регулатор+демферен маховик+дебитомер а при тди-то проблем са само дебитомерите и клапана на турбото и да не забравяме факта че тди-то върви повече от жтд в сток и в чипнат вариант и е ПО-ИКОНОМИЧНОFIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар