Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Видео с гонки!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    hepatitora написа:
    Може ли линк с видео към новото ферари някой да даде
    Кво ферари бе, тука е за хора с преправени ферарита не заводски такива отивай да са гониш с някой и давай клипа, аре, че преките ми конкуренти са намусени щото са паднали от фиат, и трябва се със по големи да се гоня
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #32
      братле малко да те надъхам за Хондите-1.8 атмосференhttp://www.vbox7.com/play:e3b0d4c31bСъжалявам за старта,бях със чисто нови зимни гуми,но си трябват сликове иначе нямам 1-ва и 2-ра

      Коментар


        #33
        pano написа:
        братле малко да те надъхам за Хондите-1.8 атмосференhttp://www.vbox7.com/play:e3b0d4c31bСъжалявам за старта,бях със чисто нови зимни гуми,но си трябват сликове иначе нямам 1-ва и 2-ра
        Много добре :D ей тва момче със зеления седан, е от групата дето ходя да се гоня, хондата не се знае колко коня е, знае, се , че мотора е 1.6 160 VTI има всмукателни колектори от готините, за валове не съм сигурен, и турбина , която работи на 0.4-0.5 и виж кво направи субару 380 коня на мотора... при тва хондата е със стоковите черколя, не е отварян блока още :D http://www.youtube.com/watch?v=NFpF2...ature=youtu.be
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #34
          сутринта се гоних с голф 4 90коня + чеп и кулер и ме е много яд , че нямах с кво да направя клип, да гледате ластици, от старт и от летящ старт Спирам аз да си зареждам и некъв с голф ми вика - тва май е тунинг , като гледам стоповете... айде вика да ги гоним Тръгваме:1ва 2ра3та никъв шанс.Тя вика е по тежка мойта, добре, ок. До максимална скорост на правата. Тръгнахме от 90 след камерата до 180 един тир растояние Много ма е яд, че не го снимах, гонката се получи много добре. Мисля, да си инсталирам снимачна техника в колата, да покажа, че помпа дюза не е по добре от JTD комън рейла, тъй, като много обиждат JTD-to Коли до 120 коня освен хонда пунтото ги шамаросва много. Представям си, като го направя кво ше става, гоуфове моуфове , хаудита маудита ..... ше има да нареждат паккккк Само на думи много им бягат колите, иначе на гонките... почват управдания, като тоя с лагуната, много бягала ХА ХА ХА.Италянските може да не са най здравите, ама дизела е феномен просто, толкова зор и да неиска да се чупи... ПОКЛОН просто.
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            #35
            jimi69 написа:
            сутринта се гоних с голф 4 90коня + чеп и кулер и ме е много яд , че нямах с кво да направя клип, да гледате ластици, от старт и от летящ старт Спирам аз да си зареждам и некъв с голф ми вика - тва май е тунинг , като гледам стоповете... айде вика да ги гоним Тръгваме:1ва 2ра3та никъв шанс.Тя вика е по тежка мойта, добре, ок. До максимална скорост на правата. Тръгнахме от 90 след камерата до 180 един тир растояние Много ма е яд, че не го снимах, гонката се получи много добре. Мисля, да си инсталирам снимачна техника в колата, да покажа, че помпа дюза не е по добре от JTD комън рейла, тъй, като много обиждат JTD-to Коли до 120 коня освен хонда пунтото ги шамаросва много. Представям си, като го направя кво ше става, гоуфове моуфове , хаудита маудита ..... ше има да нареждат паккккк Само на думи много им бягат колите, иначе на гонките... почват управдания, като тоя с лагуната, много бягала ХА ХА ХА.Италянските може да не са най здравите, ама дизела е феномен просто, толкова зор и да неиска да се чупи... ПОКЛОН просто.
            кофти че няма клип колега. Возил съм се в един такъв голф 1.9 ТДИ 90 + чип и си вървеше доста прилично. А пунтото ти с какви жокери е?
            Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
            Punto. 1.2 16v. 86hp+

            Коментар


              #36
              fast_ghost написа:
              jimi69 написа:
              сутринта се гоних с голф 4 90коня + чеп и кулер и ме е много яд , че нямах с кво да направя клип, да гледате ластици, от старт и от летящ старт Спирам аз да си зареждам и некъв с голф ми вика - тва май е тунинг , като гледам стоповете... айде вика да ги гоним Тръгваме:1ва 2ра3та никъв шанс.Тя вика е по тежка мойта, добре, ок. До максимална скорост на правата. Тръгнахме от 90 след камерата до 180 един тир растояние Много ма е яд, че не го снимах, гонката се получи много добре. Мисля, да си инсталирам снимачна техника в колата, да покажа, че помпа дюза не е по добре от JTD комън рейла, тъй, като много обиждат JTD-to Коли до 120 коня освен хонда пунтото ги шамаросва много. Представям си, като го направя кво ше става, гоуфове моуфове , хаудита маудита ..... ше има да нареждат паккккк Само на думи много им бягат колите, иначе на гонките... почват управдания, като тоя с лагуната, много бягала ХА ХА ХА.Италянските може да не са най здравите, ама дизела е феномен просто, толкова зор и да неиска да се чупи... ПОКЛОН просто.
              кофти че няма клип колега. Возил съм се в един такъв голф 1.9 ТДИ 90 + чип и си вървеше доста прилично. А пунтото ти с какви жокери е?
              тия наще са бавни коли колега. Няма как 100 коня да са бързи, просто са леки и могат да опънат по тежки и по мощни. Пунтото има филтър, прави по големи тръби и чеп тунинг, върви колкото голф 131 коня , вървим на равно до 100-120.Иначе бързо пунто е на колегата Лайт Паъур, неговото бега, въпреки, че не съм гледал клип от вътре с ускорение, но съм му чел темата за проекта и бега добре :D
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #37
                колега джими на летящ от 90-180 не че нещо но няма да можеш да видиш задния номер на голфа щом е с чип и още нещо голф тди-131кс на 400м вдига около 140км вие на каква дистанция се бягате щом сте равни до 120км това пунто стана новият хит след легендата ЕДНОИШЕС бяга всичко наредщом искаш коли до 120кс се пусни с една астра 2000куб 8кл 115кс и си вземи бинокъл пробвай и поло G-40 и тогава вдигаи летвата толкова високо а именно коли до 120ксзабравих пусни се и със стило жтд 115 но на 400м снимаи и пускаи клипчета и тогава се хвали че караш самолет
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #38
                  jimi69 написа:
                  сутринта се гоних с голф 4 90коня + чеп и кулер Мисля, да си инсталирам снимачна техника в колата, да покажа, че помпа дюза не е по добре от JTD комън рейла
                  Първо тоя Гоуффф не е помпа дюза.Второ виж му показателите само на сток кола 1200 кг и 0-100 за 12с.Сега от чип до чип има 12 тира разлика.Така че това не е критерий никакъв.Иначе евала за ентусиазма.
                  jimi69 написа:
                  Иначе бързо пунто е на колегата Лайт Паъур, неговото бега, въпреки, че не съм гледал клип от вътре с ускорение, но съм му чел темата за проекта и бега добре :D
                  Ей за пореден път прекръстваш някой колега.На Орлин ника му е УайтПауър(WhitePower),то където Уайт там и Лайт

                  Коментар


                    #39
                    nsn написа:
                    колега джими на летящ от 90-180 не че нещо но няма да можеш да видиш задния номер на голфа щом е с чип и още нещо голф тди-131кс на 400м вдига около 140км вие на каква дистанция се бягате щом сте равни до 120км това пунто стана новият хит след легендата ЕДНОИШЕС бяга всичко наредщом искаш коли до 120кс се пусни с една астра 2000куб 8кл 115кс и си вземи бинокъл пробвай и поло G-40 и тогава вдигаи летвата толкова високо а именно коли до 120ксзабравих пусни се и със стило жтд 115 но на 400м снимаи и пускаи клипчета и тогава се хвали че караш самолет
                    Имаш такъв голф с чеп ли ?Тогава заповядай до бургас, след, като даваш тия прогнози и ми приготви 300 кинта за 3 гонки, обаче после та пускам във YouTube във форума на фиат и на голф да ти са смеят и кучетата.Никога не съм твърдял , че върви "много" , твърдя , че повече от кола с тия коне. Астрата може да ми направи една свирка , щото на 400 метра й заставам на задната вежда със ръждата, и за тва ше си напрая по бърза ежедневката да им са смея на такива , смешни астри , вектри и сякви хлопели раждиви, чичо ми има астра , даже немое да я вдигне от ръжда.Абе вие не разбрахте ли, че италянските дизели са толкова добри, колкото японските двигатели.Чакам голфа 90 коня с чеп да загубя 300 лв , ако има предложения 0876572646И пак ти казвам не карам самолет, карам бавна кола, но има още доста по бавни коли от мойта.
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      #40
                      janyboy написа:
                      jimi69 написа:
                      сутринта се гоних с голф 4 90коня + чеп и кулер Мисля, да си инсталирам снимачна техника в колата, да покажа, че помпа дюза не е по добре от JTD комън рейла
                      Първо тоя Гоуффф не е помпа дюза.Второ виж му показателите само на сток кола 1200 кг и 0-100 за 12с.Сега от чип до чип има 12 тира разлика.Така че това не е критерий никакъв.Иначе евала за ентусиазма.
                      jimi69 написа:
                      Иначе бързо пунто е на колегата Лайт Паъур, неговото бега, въпреки, че не съм гледал клип от вътре с ускорение, но съм му чел темата за проекта и бега добре :D
                      Ей за пореден път прекръстваш някой колега.На Орлин ника му е УайтПауър(WhitePower),то където Уайт там и Лайт
                      Лайт Млайт , все тая. Не го познавам лично , незнам как се казва :D Така е, от чеп до чеп има разлика, особено тия дето си правят чепове за по 100-200 лв , при неизвестни лица са много странни.Гоуфа не е бърза кола и точка. Тва е семеен кошник за пазаруване 4 врати (дори и с 2 са мноо грозни), адски грозни фарове, и още по грозна задница, да не говорим, че е бавна и по тясна от пунтото , което даже е в класа на VW поло. Кое му е хубавото ? Българите сме ебахти копелдаците, с тия немски скъпи автомобили да се зарибяваме, всеки първи с голф и астра - "мноо върви братле, напрао късаааа". Тва са болни мозъци, хем виждат, че не върви и пак са хващат да ги тунинговат, адските тапети.Като хонда сивик 1.6 125 коня в-тек победи едно GSI знаеш ли , че идват и питат хондата кво имала. А тя даже с катализатор :D Така , че не гледайте на оня Андрей астрата, тя е нещо много отдалечено от астра за да мине ламбото...Ше си направя пунтото не само за моя кеф, ами и заради заблудените с немските бавни хавтомобили, да ги изпреварвам с италянския кошник
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        #41
                        Така е, от чеп до чеп има разлика, особено тия дето си правят чепове за по 100-200 лв , при неизвестни лица са много странни.Гоуфа не е бърза кола и точка. Тва е семеен кошник за пазаруване 4 врати (дори и с 2 са мноо грозни), адски грозни фарове, и още по грозна задница, да не говорим, че е бавна и по тясна от пунтото , което даже е в класа на VW поло. Кое му е хубавото ? Българите сме ебахти копелдаците, с тия немски скъпи автомобили да се зарибяваме, всеки първи с голф и астра - "мноо върви братле, напрао късаааа". Тва са болни мозъци, хем виждат, че не върви и пак са хващат да ги тунинговат, адските тапети.Като хонда сивик 1.6 125 коня в-тек победи едно GSI знаеш ли , че идват и питат хондата кво имала. А тя даже с катализатор :D Така , че не гледайте на оня Андрей астрата, тя е нещо много отдалечено от астра за да мине ламбото...Ше си направя пунтото не само за моя кеф, ами и заради заблудените с немските бавни хавтомобили, да ги изпреварвам с италянския кошник
                        Брато не знам колко ти върви пунтака.Едно приятелче караше сеат ибиза 1.9 ТДИ 110коня с чип при келеша. Мога да ти кажа че е изтребител. Нз с какъв чип е бил тоя гоуф. Но само знам че стоков такъв си пълни километража. Не обичам голфовете, нито опелите, но специално за GSI(C20xe)върви повече от honda 1.6 125 коня, като се вземе в предвид че и двете са стокови. На ангел астрата не мина ламбото, беше за кратко до задният му калник То всички си прайме колите за кеф. Иначе печката ТДИ носи повече на тунинг от ЖТД. Със здраве колега мачкай наред!
                        Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                        Punto. 1.2 16v. 86hp+

                        Коментар


                          #42
                          fast_ghost написа:
                          Така е, от чеп до чеп има разлика, особено тия дето си правят чепове за по 100-200 лв , при неизвестни лица са много странни.Гоуфа не е бърза кола и точка. Тва е семеен кошник за пазаруване 4 врати (дори и с 2 са мноо грозни), адски грозни фарове, и още по грозна задница, да не говорим, че е бавна и по тясна от пунтото , което даже е в класа на VW поло. Кое му е хубавото ? Българите сме ебахти копелдаците, с тия немски скъпи автомобили да се зарибяваме, всеки първи с голф и астра - "мноо върви братле, напрао късаааа". Тва са болни мозъци, хем виждат, че не върви и пак са хващат да ги тунинговат, адските тапети.Като хонда сивик 1.6 125 коня в-тек победи едно GSI знаеш ли , че идват и питат хондата кво имала. А тя даже с катализатор :D Така , че не гледайте на оня Андрей астрата, тя е нещо много отдалечено от астра за да мине ламбото...Ше си направя пунтото не само за моя кеф, ами и заради заблудените с немските бавни хавтомобили, да ги изпреварвам с италянския кошник
                          Иначе печката ТДИ носи повече на тунинг от ЖТД.
                          Бе не е баш тъй ама не ми се спори при едно е слабо мотора , при другото скоростите и съединителя , за едното има спортни маркови китове за другото няма ..дълга е темата
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #43
                            колега Джими мисля че съм написал какви коли имам но ако имаш пари за даване доста хора ще ти ги вземат и ще закъснееш със слагането на по-голямото турбо и аз като тебе преди 5г когато ми мапнаха колата мислех че съм от най-бързите до определени коне но не след дълго се осъзнах дано и ти го направиш та да не изглеждаш смешен със изказванията си и пусни клип със астрата дето си на веждата им и още нещо колко вдигаш на 400м повече няма да пиша че оспамихме добре започналата тема и успех в гонките
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #44
                              nsn написа:
                              колега Джими мисля че съм написал какви коли имам но ако имаш пари за даване доста хора ще ти ги вземат и ще закъснееш със слагането на по-голямото турбо и аз като тебе преди 5г когато ми мапнаха колата мислех че съм от най-бързите до определени коне но не след дълго се осъзнах дано и ти го направиш та да не изглеждаш смешен със изказванията си и пусни клип със астрата дето си на веждата им и още нещо колко вдигаш на 400м повече няма да пиша че оспамихме добре започналата тема и успех в гонките
                              Колега да си гледал, аз съм дал линкове към фейсбук групата щото не ми позволяваше да кача повече във Vbox. Не е астра обърках се, вектра е и е 2.0 115 коня, една бяла, ама където е астра там е и вектра същия ташак, коли за китосване все Не съм го замервал колко вдига, ама колко ше вдига към 17 сек ше прави 400 метра , предполагам поне, има човек със gtech но не съм го пробвал да го замервам.Не си мисля, че 17 секундна ежедневна кола е бърза ти казах и пак ти казвам, просто е по бърза от голф 90 коня, и съм сигурен, че и при стокови положения пак ше е по бърз.Ся ти давам пример - браво 105 коня с чеп и тръби дава 15.8, гоуф 131 + чеп дава 15,6. Я сметнете сега колко коня е бравото с малкото турбо без геометрия, и тва на голфа с геометрия, и недейте да ми казвате колко е бързо ТДИ-то щото не е тъй. Влезте във алфа форума и вижте момчето с алфа 147 "змея" и тогава се изказвайте. Е... верно алфата има скъпа подръжка и 15 носача, ама върви повече италянската печка от немската!Тва, че в българия няма JTD-ta напраени колкото оранжевия голф с нитро митро и е на 300 коня не значи, че не са бегачки. Няма достатъчно ентусиасти със JTD според мене , тва е целия филм. Аз лично се запознах с един маняк с алфа 145 с двигател 2.4 JTD и 220 коня на гумите, и трябва да ви кажа, че и бензиновите коли пълнят да се пускат с него, стига с тоя гоуф писна ми да гледам гоуфове вече, искам нещо различно, и за тва слагам клипове тука, да покажа, че италянските коли ако не друго имат мотори поне.fast./gostза тва става думаhttp://www.youtube.com/watch?v=A_iYOQCOMbMсамо, че тука колата е много далеко от ГСИ 440+ на гумитеИ на тебе да ти кажа, като станеш свидетел на хонда и астра тогава коментирате, не си правете изводи от YouTube там не се знае коя с кво и колко е мощна , те и пунто като мойто го пишат само с чеп ама върви като 150 коня + чип ако трябва да вярваме на YouTube.Стига с тия астри тва от 1 до края там колкото вдига 5-6 хиляди оборота не си променя звука, като почне брррррррррр до края се чува така БРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРР РРРРРРРРРРРебати скуката. В момента нямам финанси да стъпя на 200коня на гумите с пунтото да ви покажа, гоуфове моуфове как ше припадат... тва е живота - парите праят конете
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                #45
                                http://fakti.bg/avto/40174-nai-barzi...prebori-veyron
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X