Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.6 16v vs. Голф 3 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз пък съм навит да пробвам иноишес срещу фифи, ама никой неще, пуснах тема и преди два три месеца и рейсърите изчезнаха.А това да сменя предавките без да пуска газта искам да го видя, особенно приложено от някой който не чува оборотите на колата
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      Predatorsi написа:
      Аз с Типо-то съм се дърпал с такъв Голф...И Типото е 90 коня ,ама си го дръпнах...Даже и с бая го дръпнах...Предполагам ,че Бравото ще върви повече от Типото ,така че...
      Колега, такива Типота по 90 коня не са никак за подценяване.Преди време се пусках с 1 такова.Човекът каза, че е сток.0-130 бяхме на кантар, после вече му избягях напред.
      Renault Modus 1.2 16v 2006
      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

      Коментар


        #33
        zelenilkata написа:
        banski starec написа:
        Ами щом ти е казал че ще те бие, вероятно ще бие! Изхождам от себе си: Като кажа отивам до магазина...... наистина отивам. В книжките пише че БРАВА е по бърза до 100 с половин секунда, а до 115/120 (предполагам толкова ще е скоростта на 400) би трябвало моното да изостане още. То не че и 1.6 не умира след 100 ама монотата са трагедия , пък и трета на 1.6 почва в добри обороти и не чувства колко куц е в същност. Ако имаш прилични гуми и съединител си по вероятния победител. Да паднеш от Голфа е нещо като Левски да падне от Миньор, не е невъзможно ама е странно!
        Бате кво говориш ти бе Фиата куца на 3-та аре стига давай го тоя голф бе 90 коня ако иска и на 1000м да падне как си треа 1.6 умира след 100 ти май не си се возил в 1.6 16в. да видиш как умира давай го да ти покажа как умира на 100
        Зеленилката нещо се е превъзбудил Дишай момче дишай. Голф не мога да ти дам защото нямам, и да никога не съм се возил на 1.6 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 . Тамън и аз си мислех че вече е крайно време да му направя едно кръгче, че три години как го имам даже не съм го припалвал Yellow_Flash_Colorz_PDT_10

        Коментар


          #34
          biker_81 написа:
          1,8 има 75 и 90 коня ,90 те не знам как върви ама 1,8 75 коня съм го правил смешен с Лада Самара 1,5 от 0 до 160 му направих няколко коли разлика.
          1.8 клапанов 129 к.с. беше ако не се лъжа, такъв съм карал и знам, че е на самолет. Автора на темата поне от началото никъде не спомена какъв точно е голфа.Защото ако напишеш в нета голф 3 1.8..... ще видиш, че има и 1.8Т Сега дали са фабрични или им е сменян двигателя не знам.

          Коментар


            #35
            Заводско на Мк 3 се монтират 1.8 (75/90). Тоя мотор за който говориш се слага на Мк 2 ГТИ и ако не се лъжа е прословутия КР/ПД или нещо подобно (1.8 16в МПИ). Само че е само за ГТИ версията на МК2. Сега не знам дали в така наречените междинни модели може да е прескочил някой стар мотор в новото купе ,но е малко вероятно. А присажданията са съвсем друга тема.

            Коментар


              #36
              Точно така!Голф 3 1.8 е или 75 или 90 коня.Всичко останало 1.8 не е излязло от завода в този си вид.А 2-ките имат много разновидности на 1.8 - 75, 90, 107, 112, 136 и 160 коня.
              Renault Modus 1.2 16v 2006
              Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

              Коментар


                #37
                banski starec написа:
                Заводско на Мк 3 се монтират 1.8 (75/90). Тоя мотор за който говориш се слага на Мк 2 ГТИ и ако не се лъжа е прословутия КР/ПД или нещо подобно (1.8 16в МПИ). Само че е само за ГТИ версията на МК2. Сега не знам дали в така наречените междинни модели може да е прескочил някой стар мотор в новото купе ,но е малко вероятно. А присажданията са съвсем друга тема.
                аре да спрем да говорим за тея голфове и да се вземе в ръце автора на темата и да прави теста и да дава клип кво се случва че вече 2-3 страници само голф-голф и само се коментират тея тояги
                като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                Коментар


                  #38
                  uBaHoBB написа:
                  Точно така!Голф 3 1.8 е или 75 или 90 коня.Всичко останало 1.8 не е излязло от завода в този си вид.А 2-ките имат много разновидности на 1.8 - 75, 90, 107, 112, 136 и 160 коня.
                  Да, но автора като не е написал какъв е голфа и затова се пишат излишни коментари.
                  zelenilkata написа:
                  аре да спрем да говорим за тея голфове и да се вземе в ръце автора на темата и да прави теста и да дава клип кво се случва че вече 2-3 страници само голф-голф и само се коментират тея тояги
                  Както за теб Голф 3 е тояга..... аз мога да кажа същото за Мареа/Браво/а.

                  Коментар


                    #39
                    Поредната клавиатурна гонка,тази тема ще иде в прахта и най вероятно нищо няма да се е случило или ако се случи(малко вероятно),няма да има клип а само честна дума !Към автора,колега не го мисли много а се пуснете,ако биеш екстра,ако паднеш няма лошо все пак нютоните са ти по малко...Стреми се да държиш Бравото в оптимални обороти поне 700,800 преди прекъсвач и гледай да не изпуснеш предавка,гоуфо ще падне на 402м.
                    Brava td100 1999г.
                    CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                    http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                    Форд Фокус 1.8 Тдди
                    http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                    Коментар


                      #40
                      besniq30 написа:
                      Поредната клавиатурна гонка,тази тема ще иде в прахта и най вероятно нищо няма да се е случило или ако се случи(малко вероятно),няма да има клип а само честна дума !Към автора,колега не го мисли много а се пуснете,ако биеш екстра,ако паднеш няма лошо все пак нютоните са ти по малко...Стреми се да държиш Бравото в оптимални обороти поне 700,800 преди прекъсвач и гледай да не изпуснеш предавка,гоуфо ще падне на 402м.
                      Поредното умно изказване за тези 2-3 страници а те не са много А за колегата с Браво/а,Мареа дето са тояги били нека ми покаже Фиат вкаран от Италия дали по него има ръжда и нека сравни гоУфо .По окачване са слаби щото не са за тези кратери ама по вътрешния интериор и външния вид нема кво да се лъжем фиатката си е 100% по готина а и не умира в Перник Поздрави и нека модераторите да изчистят темата малко от спама
                      като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                      Коментар


                        #41
                        Тази темата преди да е започната е била за кофата. Защото на автора му се иска, но не му стиска.А на колегата с ръждата.... ще му кажа, че в Италия климата е много по мек и там химикали..... по пътя не се хвърлят. Другото за ръждата е удар. Ако колата е имала ожулване.... тогава има ръжда. Ако искаш мога да сляза до гаража и да ти направя снимка на ръждясала Мареа.

                        Коментар


                          #42
                          crazy_bravo написа:
                          90 коня е Гоуфо....
                          В няколко поста се гадае мощността на голфа, а то си е написано. Кой разбира и кой не, е едно на ръка, но да бяхте прочели поне постовете на автора на темата преди да пишете.
                          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                          Коментар


                            #43
                            dikanio написа:
                            crazy_bravo написа:
                            90 коня е Гоуфо....
                            В няколко поста се гадае мощността на голфа, а то си е написано. Кой разбира и кой не, е едно на ръка, но да бяхте прочели поне постовете на автора на темата преди да пишете.
                            Съвсем случайно тези 90к.с. стават ясни на втората страница след средата. Айде стига с тъпи заяждания.

                            Коментар


                              #44
                              колеги аз имам брава 1.6 16в и имам и голфче 1.9 тди 90 кончета и фиата върви повече само на максимална скорост въпреки че е повече коне . печката съм я пускал с такъв 1.8 90-то кончета и му правя един икарус на 400 метра и мисля че и с фиата ще го направя

                              Коментар


                                #45
                                Booby_88 написа:
                                колеги аз имам брава 1.6 16в и имам и голфче 1.9 тди 90 кончета и фиата върви повече само на максимална скорост въпреки че е повече коне . печката съм я пускал с такъв 1.8 90-то кончета и му правя един икарус на 400 метра и мисля че и с фиата ще го направя
                                Колега тук става дума за бензиново 90к.с. и за старт демек около 402м.твойто ТДИ няма как да е отпред освен ако не си въртял помпата или нямаш некви бесни модове по него !
                                Brava td100 1999г.
                                CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                                http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                                Форд Фокус 1.8 Тдди
                                http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                                Коментар

                                Working...
                                X