Е точно за човек който не се е пускал никога това е супер съвет.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1.6 16v vs. Голф 3 1.8
Collapse
X
-
nedialk00
-
Аз с Типо-то съм се дърпал с такъв Голф...И Типото е 90 коня ,ама си го дръпнах...Даже и с бая го дръпнах...Предполагам ,че Бравото ще върви повече от Типото ,така че...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Един приятел има точно такъв Голф 3 1.8 90кс, карал съм го и той моята, и сме единодушни с него, че няма смисъл от гонка. Неговия двигател дърпа здраво в по-ниски обороти 2500-3500, където ФИАТ-а хич го няма, затова създава усещане за по-добро ускорение. Над 4000 оборота обаче, трябва включиш на следваща предавка, иначе ще му изскочат буталата. Вероятно Голф-а ще вземе старта и първите 50м, но после всичко ще си дойде на мястото.
Коментар
-
crazy_bravo написа:Ами аз на Бравата съм пред смяна на масло и филтри, а Голфа е с прясно сменени. Това дали ще е от значение? И двамата караме прилично... Само се чудя за такива дръпки до колко оборота да вкарвам Фиата, че до сега когато съм правил гонки съм го цедил колкото може преди да мина на по-висока предавка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:crazy_bravo написа:Ами аз на Бравата съм пред смяна на масло и филтри, а Голфа е с прясно сменени. Това дали ще е от значение? И двамата караме прилично... Само се чудя за такива дръпки до колко оборота да вкарвам Фиата, че до сега когато съм правил гонки съм го цедил колкото може преди да мина на по-висока предавка.Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
banski starec написа:Ами щом ти е казал че ще те бие, вероятно ще бие! Изхождам от себе си: Като кажа отивам до магазина...... наистина отивам. В книжките пише че БРАВА е по бърза до 100 с половин секунда, а до 115/120 (предполагам толкова ще е скоростта на 400) би трябвало моното да изостане още. То не че и 1.6 не умира след 100 ама монотата са трагедия , пък и трета на 1.6 почва в добри обороти и не чувства колко куц е в същност. Ако имаш прилични гуми и съединител си по вероятния победител. Да паднеш от Голфа е нещо като Левски да падне от Миньор, не е невъзможно ама е странно!като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
ivailo rachev написа:Него цеди до прекъсвач,карай някъде до 6300-6500 и сменяй.Един съвет,ще спечелиш малко време ако сменяш предавките без да пускаш газта.като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
avvasilev написа:Бате, всички тук знаем, че иноишес къса и Порше Кайман С ... не се пеняви, моля!като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Абе то е ясно че иноишес е дъбестофдъбест, и никой даже не си помисля да оспорва този железен факт.Ама как на толкова драг събития и фестове при наличие на техника не се появи едно такова назобено иноишес па даде едни ниски тринайски и да затапи устата на сите разбирачи.... Ама няма да го еа. Няма и това е.Ама 50 % от темите в раздела са 1.6 вс квото се сетиш и как иношес цепи шорти наред.Пък аз никогаш не съм виждал тая прословута машина застанала на чертата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар