Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да направим сверка?! '147 1.9 JTD' :)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    BO написа:
    Еее, както скачате не разбрах.Спокойно.Най-големите бегачки са на нитрометан, след това на бензин и накрая на дизел. Спор няма!!!Става въпрос, че ако си дизел фен, то с инвестицията, която споменах по-горе си правиш една 12-ка като стой та гледай и ще си в конкуренция на ици в момента, съдейки по подписа му ако съм го разбрал вярно - 12,247! Може и да е по-зле, но ще е вид конкуренция, нали?Най-големия проблем е това, как да си намериш скорости, които ще издържат. Въобще проблема не е в двигателя. Ици го спомена също това нещо, което е обаче и основното при дизела.Да бензиновите бегачки са добри, ама инвестирано огромно количество пари в тях.Както казах разровете се и ще видите, че една 12-ка, твърда, без да си чупиш скорости през 2-3 старта се постига като стой та гледай.Споко бе банда, я по-леко, отпуснете малко Човек да не ви жъгне под ребрата и сълзи ще почнете да пускате Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Ей голямо его, голямо нещо...@ици, не си прав за Алфата и ще ти кажа защо.Кики е дал някаква сума пари и се радва на колата. Това не му е целта да бъде мега най-бързия.Точно и ти с твоята каляска изглеждаш мега смешно в очите на други хора, които над 8-ца слизат и си правят харакири публично. Как ще си в техните очи? Какви ще са техните коментари. Замисли се над това...
    къде го тоз дизел с 10 бона инвестиция да дава 12-ки няма такова нещо, да ти кажа.Ако на бензинка и трябват 15 бона за 12-ка, на дизела ще му трябват сигурно 20 бона, и пак е почти сигурно че няма да даде 12-ка а 13-ка, което си е баш един далекоглед дистанция и не може да се говори за никакво състезание изобще Примери има , стига да си запознат с нещата За кое не съм прав за Алфата, че една приятно бърза ежедневка ли? Точно такава си е, да може да се придвижваш динамично и за сравнително по - малко пари на км, точно ежедневна кола си е.За спорт един турбо-бензин с нищожно вложение за един ремап е много по-бърз, това е истината и никой не трябва да се засяга от нея, понеже си е точно така Примери пак има достатъчно.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      ИЦИ хубаво ги обясняваш тея работи,ама облъчените нафта сектанти с истенски мазут във вените немогат да приемат нещата Човека споменава за 10 сек дизели за по 10 к лв...смятай колко реално гледа на нещата изкара с едно изречение тунерите в цяля БГ егати заблудените,да наливат купища пари в тея бензини....вместо за символчина сума да влезнат в рекордите на Гинес ,с печките :D
      Italfan

      Коментар


        BO написа:
        Споко бе банда, я по-леко, отпуснете малко Човек да не ви жъгне под ребрата и сълзи ще почнете да пускате Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Ей голямо его, голямо нещо...Точно и ти с твоята каляска изглеждаш мега смешно в очите на други хора, които над 8-ца слизат и си правят харакири публично. Как ще си в техните очи? Какви ще са техните коментари. Замисли се над това...
        Тая част от цитата си заслужава отделен коментар, наща банда няма какво да отпусне, голямото его също не е за нас Втората ти част от цитата пък няма връзка със земята въобще, тая глупост за хората с с 8ците и харакиритата от де я измисли, това да не ти е някакъв филм Изобщо понаваш ли хора дето дават 8-ци, как реши че те по някаъв начин пък ще коментират други коли правени с цел не за драг, а и изобщо не знам да има тунер, който да прави коментари със смисъла за който ти си мислиш Изказваш се и си личи че не си запознат с реалността, по скоро в някакви филми си влизаш и само ти си знаеш
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          За да разрешим спора...... да сравним два автомобила с приблизително еднакви двигатели.Казваме даден дизел и даден бензинов мотор при една и съща марка/модел автомобил. Виждаме какво могат стокови и след това с ремап. Без валове, бутала........... само ремап.Защото аз усещам, че колегата БО точно натам бие. Купуваш си дизел, даваш някой лев за ремап и си много по добре от бензинова само с ремап.

          Коментар


            chaveto написа:
            За да разрешим спора...... да сравним два автомобила с приблизително еднакви двигатели.Казваме даден дизел и даден бензинов мотор при една и съща марка/модел автомобил. Виждаме какво могат стокови и след това с ремап. Без валове, бутала........... само ремап.Защото аз усещам, че колегата БО точно натам бие. Купуваш си дизел, даваш някой лев за ремап и си много по добре от бензинова само с ремап.
            Говориш за турбо дизел срещу подобен турбо бензин нали?
            Italfan

            Коментар


              Или атмосферен безнин с/у атмосферен дизел

              Коментар


                chaveto написа:
                За да разрешим спора...... да сравним два автомобила с приблизително еднакви двигатели.
                E то няма как да са еднакви, но поносима сверка е примерно между двуврато стило jtd 115 и мареа комби 1.8.Tеглото им е що годе еднакво.Аз съм карал стоков с браво 1.8 и вървим 1:1Бравото е определено доста по-леко от 5врато стило.Иначе спора е вечен и няма да има край
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Ето 1 бегъл пример с 2 159-ки: http://www.zeperfs.com/duel3074-3031.htmЕто още 1 с доста по-голям като раб. обем дизел, пак 159: http://www.zeperfs.com/duel3074-1369.htmЕто и с Ауди А3 2.0 ТФСИ с/у 2.0 ТДИ с ДСГ! http://www.zeperfs.com/duel1313-3092.htmЕто и с БМВ 335д с/у 335и: http://www.zeperfs.com/duel1543-1488.htmОще примери???

                  Коментар


                    Айде почна се....атмосферен бензин с-у турбо дизел Сещам се за един подходящ пример,Алфа 159 едно и също купе: в единия вариант чипосан 1.9 16В JTDm,а в другия вариант е 1750 TBI също чипосан И в двата случая са съвременни , 4 цил 16В мотори с турбо и с леко предимство в кубатурата на дизела....... Обаче във вървежа не съвсем,и естествено ще се почне: ами разхода,а ? А? Упс,изпреварили са ме.........
                    Italfan

                    Коментар


                      Колега няма смисъл с 1.9, виж че с 2.4 210 к.с. нещата не са надобре за печката......

                      Коментар


                        няма ниикакъв шанс и в двата варианта а понеже гледам се спрягат ковани бутала, да обясня че те се слагат когато се търси дълотрайност на мотора във високите обороти, при каране на писта примерно, за драг може да се жули и на 400 коня с лети сток бутала при 4 цил. мотор.А и към ковани бутала се прибягва (щото на цена са само маалко по-скъпи от стокови ) при ребилд на износения 200 - 300 000 километров мотор когато се шлайфат цилиндрите на ремонтен размер с цел да станат нови
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          Биелите на гръцката делта са кат мойте Ици, четейки темата асоциирам с лафа за прасето и за схватка с него-не трябвало да се влиза в такава схватка, щото обичайната среда на прасето била ... калта и предприемеш ли схватката даже и победител винаги си окалян и ти. Не искам никой да се чувства обиден! Просто имаше некъв подобен лаф и направих асоциация Емзо, помниш ли темата Мареа HLX и Алфа JTDM? Бях пуснал и клип 2000 кубиков атмосверен бензин - поколение на баба ми на годините, с последно поколение тракалак ааааа.. дизеляк. Видя на клипчето кви беа нещата - О"к? Ами я си помисли 2000 чист тракалак с 2000 бензин за смях ли, за плач ли ще са резултатите Към дизел сектата:Не се чувствайте длъжни да ме храните - схватки, от които макар и победител - пак окалян не приемам
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            Баси темата,пак стана една...... аз пък само ще си стоя и ще падам от стола от смях П.П.Ивооооо,дръжжжжж,у тебе ми е надеждата
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              Незнам дали съм уцелил темата ма можели някои да ми каже как да позасиля една Зафира 1,8 Екотек Аз понеже щот не разбирам пък виждам че тук има доста големи майстори

                              Коментар


                                Ам падай! Аз за туй /особено, като чета тоз раздел/ съм удобно излегнат в хола и-и... просто неа как да падна и да ся нараня Кой е Иво?Р.s. Усещам как темата повежда колоната
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X