BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да направим сверка?! '147 1.9 JTD' :)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
Таз алфа не е Най-бързата италианка в БГ. На Даниел интегралето е средна десятка /10 секундна кола/ Те такава печка в Бг неа - вервай ми. Ще опитам да ти кажа същото нещо, което ИЦИ ти каза, ма с по- други думи /щото за нивото на подготовка нещо не схвана/ . При едни и същи пари изхарчени за подготовка /правене/ на дизелов и на бензинов автомобил разликата във вървежа ще е 100 м. на 400 в полза на бензинката. Разберете го най-после - ГАЗТА Е ЗА ГОТВЕНЕ, НАФТАТА ЗА ОРАНЕ, БЕНЗИНА Е ЗА КАРАНЕТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
RASTIL написа:Таз алфа не е Най-бързата италианка в БГ. На Даниел интегралето е средна десятка /10 секундна кола/ Те такава печка в Бг неа - вервай ми. Ще опитам да ти кажа същото нещо, което ИЦИ ти каза, ма с по- други думи /щото за нивото на подготовка нещо не схвана/ . При едни и същи пари изхарчени за подготовка /правене/ на дизелов и на бензинов автомобил разликата във вървежа ще е 100 м. на 400 в полза на бензинката. Разберете го най-после - ГАЗТА Е ЗА ГОТВЕНЕ, НАФТАТА ЗА ОРАНЕ, БЕНЗИНА Е ЗА КАРАНЕA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к....Italfan
Коментар
-
abart_ написа:BO написа:Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к....A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:abart_ написа:BO написа:Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к....Italfan
Коментар
-
BO написа:До колкото знам и ици в момента не може да слезе под 12-ка, за да "скочи" на безоборотния дизелItalfan
Коментар
-
BO написа:abart_ написа:BO написа:Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к....
Коментар
-
и малко обзор за сравнение :ето го ТДИ Полото, първото впечатление е че е кола, но после се скрива в черния гнус излизащ от комина, правен по модел на параход на въглища от едно време и ... впечатлението за кола леко се изпаряваhttp://vimeo.com/8520271ето и едни бързи италианки, дето освен за драг стават и за планинско да речем, тоест се движат перфектно по всякакви трасета Делта от Гърция, 9-ка на 402 м, вижте и терминалната скорост също сравнена с горното кадило.Тоя мотор е дестроукнат на всичкото отгоре на 1.8 литра, няма нитроhttp://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz4fUа ето и най-бързата Делта с нитро, 8.7 сек, пак сравнете терминалните скорости, за какъв бинокъл иде реч при съпоставка http://www.youtube.com/watch?v=wTAUo28cvCg а ако се карат тия коли на професионално подготвена драг писта, а не на летища, времената ще паднат още значително Примерно както abart_ по-горе пусна клипчето на Бад Биш-ката на Бушур, абсолютен уличен автомобил с цялото си обзавеждане дето дава 8-ца
Коментар
-
Колегите ИЦИ, АБАРТ, РАСТИЛ и др. по-горе са го казали много точно и са ви дали точните примери И аз харесвам дизелите, но за да се возя и ги обожавам но за камиони - за каране/драг/писта/планинско и др. бензина е ненадминат дори и в атмосферен вариант, независимо колко опити се направиха в последните години да се изкарат "печките" като равностойни на бензиновите агрегати с цената на редица ограничения спрямо бенз. агрегати П.П. Колеги, моля спрете да давате за пример 155-цата и Типо-то на ИЦИ - те са бързи коли, но тук за нашите си форуми За съжаление и 2-те коли са на светлинни години като подготовка и вложени средства зад бегачките на Даниел........
Коментар
-
Еее, както скачате не разбрах.Спокойно.Най-големите бегачки са на нитрометан, след това на бензин и накрая на дизел. Спор няма!!!Става въпрос, че ако си дизел фен, то с инвестицията, която споменах по-горе си правиш една 12-ка като стой та гледай и ще си в конкуренция на ици в момента, съдейки по подписа му ако съм го разбрал вярно - 12,247! Може и да е по-зле, но ще е вид конкуренция, нали?Най-големия проблем е това, как да си намериш скорости, които ще издържат. Въобще проблема не е в двигателя. Ици го спомена също това нещо, което е обаче и основното при дизела.Да бензиновите бегачки са добри, ама инвестирано огромно количество пари в тях.Както казах разровете се и ще видите, че една 12-ка, твърда, без да си чупиш скорости през 2-3 старта се постига като стой та гледай.Споко бе банда, я по-леко, отпуснете малко Човек да не ви жъгне под ребрата и сълзи ще почнете да пускате Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Ей голямо его, голямо нещо...@ици, не си прав за Алфата и ще ти кажа защо.Кики е дал някаква сума пари и се радва на колата. Това не му е целта да бъде мега най-бързия.Точно и ти с твоята каляска изглеждаш мега смешно в очите на други хора, които над 8-ца слизат и си правят харакири публично. Как ще си в техните очи? Какви ще са техните коментари. Замисли се над това...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар