Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да направим сверка?! '147 1.9 JTD' :)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    BO написа:
    abart_ написа:
    Облъчен и заядлив на всичкото отгоре,нафта сектант Я стига хвърча и слез малко на земята.........Ето клип на сериозна италянка : http://www.youtube.com/watch?v=LLG7wHDBq64Покажи ми по-бърза печка в БГ
    А, заядлив.В БГ може и да няма по-бърза печка, знам ли.Но знам, че има мега по-бързи нафтови печки от на ици бегачката, въпреки, че не им стигат оборотите Знам, че има и още по-мега вървящи бензинови и нитрометанови бегачки, ама вече отиваме в небесата...Тази Алфа ли е най-бързата?Колко й е времето на 400м?
    е ти де отиде та чак да вадиш камиони с хиляди кубици, ами точно за тях има многохилядни кубици американски мускули на бензин, айде на алкохол да кажем, пак същите времена а и екологично чисти на всичкото отгоре щот горят чист спирт, а не като тия дето ми ги даваш за пример, бълващи черна гнус дето нищо не може да се види от нея
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      Таз алфа не е Най-бързата италианка в БГ. На Даниел интегралето е средна десятка /10 секундна кола/ Те такава печка в Бг неа - вервай ми. Ще опитам да ти кажа същото нещо, което ИЦИ ти каза, ма с по- други думи /щото за нивото на подготовка нещо не схвана/ . При едни и същи пари изхарчени за подготовка /правене/ на дизелов и на бензинов автомобил разликата във вървежа ще е 100 м. на 400 в полза на бензинката. Разберете го най-после - ГАЗТА Е ЗА ГОТВЕНЕ, НАФТАТА ЗА ОРАНЕ, БЕНЗИНА Е ЗА КАРАНЕ
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        RASTIL написа:
        Таз алфа не е Най-бързата италианка в БГ. На Даниел интегралето е средна десятка /10 секундна кола/ Те такава печка в Бг неа - вервай ми. Ще опитам да ти кажа същото нещо, което ИЦИ ти каза, ма с по- други думи /щото за нивото на подготовка нещо не схвана/ . При едни и същи пари изхарчени за подготовка /правене/ на дизелов и на бензинов автомобил разликата във вървежа ще е 100 м. на 400 в полза на бензинката. Разберете го най-после - ГАЗТА Е ЗА ГОТВЕНЕ, НАФТАТА ЗА ОРАНЕ, БЕНЗИНА Е ЗА КАРАНЕ
        Прав си, до някъде.Може би ако ме влечеше този вид издевателства може би и аз щях да взме абензинов мотор, защото има много повече части, разбирачи и т.н.Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к.Не знам колко е излезнала тази 10-ка наместена в италианската каляска, но се съмнявам разликата да е в пъти...Все пак ако си фен на дизела, то може да излезеш срещу най-подготвените бензинови бегачки в БГ. Може и да падаш от някой, но така и ще наказваш други, литнали в небесата.Всичко е въпрос на вкус както казах.Между другото завършека на изречението ти е прекалено изтъркано. Дай някакви по-модерни определения @ици - колко пари трябва да инвестираш в твоята кола, за да слизаш под 9-ка? Чисто теоретичен въпрос, защото аз си нямам никаква идея.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          BO написа:
          Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к....
          Извинявам се за невежеството,но бих искал да видя клип на 10 секундно ТДИ и да разбера от къде ти е инфото и до колко е достоверно Че ми е малко "странно" да се споменават суми от 10 000 лв за 10 сек кола,каквато да е била тя .........Аз бих приключил спора дизел-бензин,ако видя по-бърз двулитров,4 цил турбодизел без нитро ,метанол и т.н в абсолютно стрийт кола, от това:http://www.youtube.com/watch?v=4xB2B...eature=related
          Italfan

          Коментар


            abart_ написа:
            BO написа:
            Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к....
            Извинявам се за невежеството,но бих искал да разбера от къде е това инфо и до колко е достоверно.....и естествено клип на 10 секундно ТДИ
            Инфото е от много фирми и хора, правили такива коли.Ето първия клип от нет-а. -> http://www.youtube.com/watch?v=JTH-JwqPSF4Ако се разстърсиш има ТДИ-та, които казват, че слизат под 10-ка, ама не съм търсил дали в туб-а има такива клипове.До колкото знам и ици в момента не може да слезе под 12-ка, за да "скочи" на безоборотния дизел
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              BO написа:
              abart_ написа:
              BO написа:
              Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к....
              Извинявам се за невежеството,но бих искал да разбера от къде е това инфо и до колко е достоверно.....и естествено клип на 10 секундно ТДИ
              Инфото е от много фирми и хора, правили такива коли.Ето първия клип от нет-а. -> http://www.youtube.com/watch?v=JTH-JwqPSF4Ако се разстърсиш има ТДИ-та, които казват, че слизат под 10-ка, ама не съм търсил дали в туб-а има такива клипове.До колкото знам и ици в момента не може да слезе под 12-ка, за да "скочи" на безоборотния дизел
              на това кола ли му викаш и си мислиш,че струва към 10 к лв?!А редактирах си по-горния пост ,да не го повтарям пак,прегледай го Потърси кличета на 9 сек ТДИ ,че ми става все по-интересно,щото това което показа не беше точно ниска 10-ка
              Italfan

              Коментар


                BO написа:
                До колкото знам и ици в момента не може да слезе под 12-ка, за да "скочи" на безоборотния дизел
                От това изречение освен комплексарщина и говорене на изуст,друго не виждам.......Нелогично е,човек много далече от спорта въобще, каращ 15 (или 16) сек нафтов тумор, race-вайки предимно пред компа с клипчета на "пушилняци", да говори с насмешка за един от най-бързите фиати,и италянки като цяло и то в такъв форум,най-малкото е Алооо кво става тука ?!?
                Italfan

                Коментар


                  BO написа:
                  abart_ написа:
                  BO написа:
                  Най-много перформънс части естествено са за ТДИ двигателите.Един ТДИ в ниска 10-ка (както най-бързата италианка както викаш) като части е от порядъка на 10к....
                  Извинявам се за невежеството,но бих искал да разбера от къде е това инфо и до колко е достоверно.....и естествено клип на 10 секундно ТДИ
                  Инфото е от много фирми и хора, правили такива коли.Ето първия клип от нет-а. -> http://www.youtube.com/watch?v=JTH-JwqPSF4Ако се разстърсиш има ТДИ-та, които казват, че слизат под 10-ка, ама не съм търсил дали в туб-а има такива клипове.До колкото знам и ици в момента не може да слезе под 12-ка, за да "скочи" на безоборотния дизел
                  аа, да го бягаш тоя миризлък то това е толкова орязано че е само една черупка отгоре, отдолу си е драгстер.Не съм го гледал подробно какъв му е сетъпа, но сигурно пръска нитро на кило а че сменя турбо на рън-два е документирано в клиповете му А за сумата от 10 000лв, ми то като му литнат 3 турбота на състезание и като сметне и гумите и нитрото и нафтата, те ей ги 10 -те бона се изпарили яко дим А въпроса ти за 9 сек италианка, или да обобщим 2 литров бензинов мотор, ами има ги доста, но проблема не е мотора а трансмисията, то и при дизелите е там проблема че даже там драмата е в пъти по-голяма заради точно липсата на обороти и компенсирането на мощността с адско надуване и огромен въртящ момент, който смила всичко.А мотор за 10 000 лв трудничко какъвто и да бил той.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    abart_ написа:
                    Алооо кво става тука ?!?
                    Дръжжжжж
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      и малко обзор за сравнение :ето го ТДИ Полото, първото впечатление е че е кола, но после се скрива в черния гнус излизащ от комина, правен по модел на параход на въглища от едно време и ... впечатлението за кола леко се изпаряваhttp://vimeo.com/8520271ето и едни бързи италианки, дето освен за драг стават и за планинско да речем, тоест се движат перфектно по всякакви трасета Делта от Гърция, 9-ка на 402 м, вижте и терминалната скорост също сравнена с горното кадило.Тоя мотор е дестроукнат на всичкото отгоре на 1.8 литра, няма нитроhttp://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz4fUа ето и най-бързата Делта с нитро, 8.7 сек, пак сравнете терминалните скорости, за какъв бинокъл иде реч при съпоставка http://www.youtube.com/watch?v=wTAUo28cvCg а ако се карат тия коли на професионално подготвена драг писта, а не на летища, времената ще паднат още значително Примерно както abart_ по-горе пусна клипчето на Бад Биш-ката на Бушур, абсолютен уличен автомобил с цялото си обзавеждане дето дава 8-ца
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        Колегите ИЦИ, АБАРТ, РАСТИЛ и др. по-горе са го казали много точно и са ви дали точните примери И аз харесвам дизелите, но за да се возя и ги обожавам но за камиони - за каране/драг/писта/планинско и др. бензина е ненадминат дори и в атмосферен вариант, независимо колко опити се направиха в последните години да се изкарат "печките" като равностойни на бензиновите агрегати с цената на редица ограничения спрямо бенз. агрегати П.П. Колеги, моля спрете да давате за пример 155-цата и Типо-то на ИЦИ - те са бързи коли, но тук за нашите си форуми За съжаление и 2-те коли са на светлинни години като подготовка и вложени средства зад бегачките на Даниел........

                        Коментар


                          Темата пак стана една ..... .....за основно почистване ПС:Както и софийските улици

                          Коментар


                            Еее, както скачате не разбрах.Спокойно.Най-големите бегачки са на нитрометан, след това на бензин и накрая на дизел. Спор няма!!!Става въпрос, че ако си дизел фен, то с инвестицията, която споменах по-горе си правиш една 12-ка като стой та гледай и ще си в конкуренция на ици в момента, съдейки по подписа му ако съм го разбрал вярно - 12,247! Може и да е по-зле, но ще е вид конкуренция, нали?Най-големия проблем е това, как да си намериш скорости, които ще издържат. Въобще проблема не е в двигателя. Ици го спомена също това нещо, което е обаче и основното при дизела.Да бензиновите бегачки са добри, ама инвестирано огромно количество пари в тях.Както казах разровете се и ще видите, че една 12-ка, твърда, без да си чупиш скорости през 2-3 старта се постига като стой та гледай.Споко бе банда, я по-леко, отпуснете малко Човек да не ви жъгне под ребрата и сълзи ще почнете да пускате Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Ей голямо его, голямо нещо...@ици, не си прав за Алфата и ще ти кажа защо.Кики е дал някаква сума пари и се радва на колата. Това не му е целта да бъде мега най-бързия.Точно и ти с твоята каляска изглеждаш мега смешно в очите на други хора, които над 8-ца слизат и си правят харакири публично. Как ще си в техните очи? Какви ще са техните коментари. Замисли се над това...
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              Къде ги тия 12 сек. дизели с подготовка за по 10 бона колега То ако така ставаше, надали половината и повече драгаджии в БГ щяха да наливат доста над тази сума в 14-13 и 12 сек. бензинки............

                              Коментар


                                Разберете го най-после - ГАЗТА Е ЗА ГОТВЕНЕ, НАФТАТА ЗА ОРАНЕ, БЕНЗИНА Е ЗА КАРАНЕ [/quote] трагично неси прав --

                                Коментар

                                Working...
                                X