Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да направим сверка?! '147 1.9 JTD' :)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    530d 184к.с.

    Коментар


      #92
      Влади като гледам има разлика само в предавателното число на диференциала
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #93
        Общо взето да, и само дето е добавена 6-та. Пак казвам, не вярвам на 166 да има коренна разлика, ако BO даде данните ще видим.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #94
          vsd написа:
          Затова пиша по спомен, поне това помня за скоростите на 1,9 16v, ти ще кажеш да ли са различни или не.Това е за оригиналната скоростна и тази на 16v. Ако на 166 не е коренно различна, в което не се съмнявам, виждаш, че разликите на са големи и общо взето е същата работата за гонка до 150. Забелязъл съм също че на алфа 156 2,4 150 коня, скоростите са по-дълги от на 1,9 105, но нямам точни цифри.Като цяло едва ли скоростите са причина да върви повече или по-малко от либрата.
          Та ето и конкретните скорости при 4300 оборота.Либра:2-ра = 74км/ч3-та = 122км/ч4-та = 170км/ч147-ца (със скоростите от 166-ца)2-ра = 61км/ч3-та = 101км/ч4-та = 141км/чСам виждаш, че разликата е доста голяма, или както казах вървят с половин скорост назад и това дава доста пауър. Карал съм доста време такава 166-ца и много добре й знам предимството от скоростите. И колкото на по-високи скорости отиваш, толкова предимството се засилва. 5-та на 166-цата идва почти колкото 4-та на Либрата.
          nsn написа:
          6-те скорости пречат на състезанието защото имаш едно-две превключвания повече от другия с което губиш
          Да ама не.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #95
            БО кое е по добре да превключиш 4 пъти или двапъти за 400м помисли малко преди да спориш не го приемай като заяждане
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #96
              Колега,не обръщаш внимание на една много важна подробност - а именно мотора с коя кутия се развърта по-добре или казано по-друго коя кутия му пасва повече.Представи си мотор 136 коня ЖТД куплиран с 5 степенна кутия и същия мотор с 6 степенна кутия.Лично имам наблюдения над подобен вариянт и мога да ти кажа че времето за превключване при 6 степенната кутия е пренебрежимо малко сравнено с чакането да се развърти мотора куплиран с 5 степенната кутия.Нали говорим за що годе леко моднати коли,при доста засилени (ама доста) има вероятност да се обърнат нещата,но това е само и единствено тогава.До тогава повечето предавки са си голямо предимство,дето казват хората "имаш предавка за всеки терен"
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #97
                ВО, посочените скорости имат ли значение за заводска мощност, чипната кола, страхотна бегачка и т.н.?Или това е максимум?

                Коментар


                  #98
                  BO, дай предавателните числа.От каква 166-ца са скоростите.http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...mlКажете и кой с какви гуми е.Имаш предвид, че 6 скоростна дава много предимство спрямо 5-скоростна на един и същи двигател или спрямо 5 скоростната на Чавето.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #99
                    nsn написа:
                    БО кое е по добре да превключиш 4 пъти или двапъти за 400м помисли малко преди да спориш не го приемай като заяждане
                    Ами тръгвай на 5-та тогава, за да не превключваш нито веднъж и ще си номер едно Или може да тръгнеш на 1-ва, за да не хабиш прекалено много съединителя и да вкараш направо 5-та. Така ще си само с едно превключване.Повярвай много съм мислил, ама и ти помисли.А и защото мисленето не ми се отдава, та съм го видял и на живо това, та за това не ми се налага да мисля много.
                    Kuku написа:
                    ВО, посочените скорости имат ли значение за заводска мощност, чипната кола, страхотна бегачка и т.н.?Или това е максимум?
                    Естествено, че няма значение. Това са си предавателни числа, нищо повече.А и както ivanko_rs по-горе спомена, ако имаш наистина коне, които да ти поемат скоростта и да задържаш прревъртането само с педала на газта, тогава от прекаленото превключване се губи. Ама както е при почти всички жтд-та, като включиш следващата скорост и освен да чакаш да си напълни оборотомера друго не правиш, то твоята скоростна кутия ти дава бая предимство.
                    vsd написа:
                    BO, дай предавателните числа.От каква 166-ца са скоростите.http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...mlКажете и кой с какви гуми е.Имаш предвид, че 6 скоростна дава много предимство спрямо 5-скоростна на един и същи двигател или спрямо 5 скоростната на Чавето.
                    Дава предимство спрямо 5-скоростната именно заради по-голямото отдаване на мощност върху асфалта за по-малко време.Далаверата е в диф-а - 3,733.п.п. Предполагам никой няма да сложи 6-степенна кутия от 166-ца от първите в производство, че това ще е супер тъпотия
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      BO написа:
                      nsn написа:
                      БО кое е по добре да превключиш 4 пъти или двапъти за 400м помисли малко преди да спориш не го приемай като заяждане
                      Ами тръгвай на 5-та тогава, за да не превключваш нито веднъж и ще си номер едно Или може да тръгнеш на 1-ва, за да не хабиш прекалено много съединителя и да вкараш направо 5-та. Така ще си само с едно превключване.Повярвай много съм мислил, ама и ти помисли.
                      Kuku написа:
                      ВО, посочените скорости имат ли значение за заводска мощност, чипната кола, страхотна бегачка и т.н.?Или това е максимум?
                      Естествено, че няма значение. Това са си предавателни числа, нищо повече.
                      vsd написа:
                      BO, дай предавателните числа.От каква 166-ца са скоростите.http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...mlКажете и кой с какви гуми е.Имаш предвид, че 6 скоростна дава много предимство спрямо 5-скоростна на един и същи двигател или спрямо 5 скоростната на Чавето.
                      Дава предимство спрямо 5-скоростната именно заради по-голямото отдаване на мощност върху асфалта за по-малко време.Далаверата е в диф-а - 3,733.п.п. Предполагам никой няма да сложи 6-степенна кутия от 166-ца от първите в производство, че това ще е супер тъпотия
                      Колегата BO е прав.
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        BO, това което намерих като инфо е че предавателното на дифа е като на 1.9 16v, а именно 3,56 и то точно защото скоростната на 16v и на 166 2.4 е еднаква. Ако скоростите на Чавето са по-дълги, това е съвсем друг въпрос, тогава 1.9 с 5 скоростна пак ще има предимство.Какъв кяр виждаш тогава от 6-те скорости при ускорение до 140-150 км/ч. Разлика от 5-6 км/ч на предавка, няма да направят колата мега бърза. Освен това в момента и двамата гадаем каква точно е скоростната. Кики, на 3-та с 4000 оборота с колко км/ч си.Сега рагледах пак линка към алфа форума. Къде видя чак толкова големи разлики, че да си с половин предавка назад. Разликата основно е че имаш добавена 6-та. Изключение прави само последния вариант на 166.156 2.4 JTD 10V 5 speed == 1.9 JTD 8V 1. - 27,8km/h 2. - 47,2km/h 3. - 77,6km/h 4. - 108,7km/h 5. - 138,3km/h 156 2.4 JTD 20V 6 speed (same gearbox (GM) as 159 2.4 20V, but different tyres 215/45/17): 1. - 25,4km/h 2. - 48,8km/h 3. - 75,4km/h 4. - 104,4km/h 5. - 131,9km/h 6. - 159,8km/h 166 2.4 10V & 20V 6 speed (same gearbox as 156 1.9 16V, different tyres) 225/45/17: 1. - 26,5km/h 2. - 45,1km/h 3. - 74,1km/h 4. - 103,7km/h 5. - 132,0km/h 6. - 165,1km/h 166 2.4 "eco" 10V (same as above, only longer final drive) 1. - 29,7km/h 2. - 50,4km/h 3. - 82,9km/h 4. - 116,1km/h 5. - 147,8km/h 6. - 184,8km/hЦифрите са за 3000 оборота.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          Нека Кики да кажа точно колко км/ч е на 4000 оборота на 3-та и тогава ще може да се види с каква кутия е.Ама най-добре да каже по ГПС скоростта, защото ще настанат едни спорове... Но като видиш и твоята таблица при 6-степенната кутия от предишната страница, 3-та на 4500 оборота си на 109км/ч.При Либрата на тези обороти идва някъде на около 127км/ч. А чакането си е дълго до тогава. Дори скучно става. Или демек разликата се усеща брутално.Сам виждаш каква е разликата, а лично аз съм я усещал зад волана не веднъж А ако си мисля, че хората са мислили малко като са правили колата, Кики ще сподели, че по километраж на 4000 му отива на 100км/ч, а по ГПС ще бъде на 95, ако кара с оригинален размер гуми разбира се. Но за да избегнем фактора гуми, то и 100-те км/ч на километража ще стигне като число.Но както казах ако хората, които са правили колата са сложили от старите 6 степенни кутии, с "по-големия" диф. то освен да се Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 друго няма да може да направиш.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            2- 703- 1104- 1605- 206Това е при 4000об/м Либра 2.4 140к.с.

                            Коментар


                              Точно такова засичане не съм правил, но конкретно от събота вечер имам наблюдения за 2-ра и 4000 оборота - поооооочти 70км/ч Обърнах внимание точно на това, защото двата летящи старта със 159-ката бяха от 60км/ч на 2-ра предавка - малко преди 4000 оборота.

                              Коментар


                                Не ме свърта - ей са ше ида да я пробвам.... :D

                                Коментар

                                Working...
                                X