Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да направим сверка?! '147 1.9 JTD' :)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Кики, дръпни се с някоя друга 2,4, сигурен съм че резултата ще е същия (дано да бъркам). Колата ти в момента както рабирам, не е много по-различна от просто мапната кола от гледна точка на ускорение.90% съм сигурен защо ти лъже борда компа. Не е проблема в карането ти съм сигурен, няма какво толкова да му се свиква на дизела.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #77
      vsd написа:
      не е много по-различна от просто мапната кола от гледна точка на ускорение.
      Много брутално бе Влади.Изненадата ще е на Радо стилото :D
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #78
        radoslavp написа:
        На всички им се кара, но в тия условия няма как, поне поприказвахме и помръзнахме заедно.
        Е ко им има на условията,аз за една седмица имам около 400км яко газ включително и от преди час,идеално е времето де да беше така снежно цяла зима
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #79
          6-те скорости и вала нямат значение?Дори да е така, нали казвате, че САМО мапнато 1.9 115к.с. върви повече от 2.4 140к.с. Иванко, то аз за 10 дни имам 1000км. на кеф, ама от снощи нещо ми се развали настроението

          Коментар


            #80
            abart_ написа:
            Всичко е много хубаво,но защо не си я чипосал? Тъй и тъй си пращал ЕКУ-то да му баятНали падал разхода след ремап,а гледам че си поработил в тая посока
            Не изпитвам жажда за повече сила от това което има в момента. Също така не мога да се доверя на всеки да ми променя нещо по ЕКУ-то :D А за разхода не мога да кажа дали пада, защото едни твърдят, че пада а други обратното, точно и затова не съм я мапнал.Някога когато се стопли асфалта.... отново може да се организира нещо подобно.

            Коментар


              #81
              6-те скорости нямат почти никакво предимство за ускорението, по спомен първите 5 са почти еднакво дълги. Вала би трябвало да вкара малко повече въздух, ама като каза кой ти е правил рамапа ... То като не можеш да пуснеш повече нафта, полза от допълнителния въздух на вала няма никаква.Кики, не приемай думите ми като заяждане или опит за обида. Познавам те от няколко срещи и знам че си пич и съм много далече от такава мисъл, просто гледам реално на нещата, а виждам че и ти не се самозаблуждаваш.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #82
                Kuku написа:
                Иванко, то аз за 10 дни имам 1000км. на кеф, ама от снощи нещо ми се развали настроението
                Кики,аз имах друго в предвид :D Важното е да ти харесва как е станала колата,както ти така и всички ние се стремим да достигнем до едно равнище на задоволяване,ама нещо се не можем да го стигнем
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #83
                  Не, аз не се обиждам, просто съм изненадан от резултата и търся причината.... или търся теле под вола :DПак искам да повторя, че странното за мен не е толкова загубата (не ме е страх да губя) от една или друга кола, а разликата във вървенето между моята кола и подобни, които УЖ трябва да са по-бързи, докато по-бавните коли ме побеждават Ако падам от заводска Либра 2.4 140к.с., защо отвявам с лекота заводско 320d 150к.с. ?На мен определено ми харесва тая кола как върви и не случайно споделих за светофарните гонки, защото си мисля, че не е самовнушение....

                  Коментар


                    #84
                    Има много хора, които само си мислят че могат да карат. Виждал съм брутални случаи. Трябва да се замерим с теб, ако разликата не е прилично голяма в твоя полза, потърси друг мапер.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #85
                      Само казваш кога

                      Коментар


                        #86
                        Аз туко що се порових в нета да потърся дино графика на стокова 2.4 140к.с. така и не намерих, но намерих друга интересна информация. Диното на което ти е правена алфата не може да покаже нищо повече от това какво е било преди и след мапа. Един вид на това дино можеш само да рабереш дали си дал + или -. Конете, нютуните..... които показва на лист хартия, на пътя не значат нищо.

                        Коментар


                          #87
                          То принципно всички динота са така и при желание резултатите могат да се манипулират.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #88
                            vsd написа:
                            6-те скорости нямат почти никакво предимство за ускорението, по спомен първите 5 са почти еднакво дълги. Вала би трябвало да вкара малко повече въздух, ама като каза кой ти е правил рамапа ... То като не можеш да пуснеш повече нафта, полза от допълнителния въздух на вала няма никаква.Кики, не приемай думите ми като заяждане или опит за обида. Познавам те от няколко срещи и знам че си пич и съм много далече от такава мисъл, просто гледам реално на нещата, а виждам че и ти не се самозаблуждаваш.
                            Напротив. 6-те скорости дават доста предимство, защото не са първите 5 като на другите.Както споменах скоростите вървят с около половин назад.Или демек когато Чавето е на 3-та, 147-цата е все едно негова 2.5. Това дава доста пауър особено на 3-та и 4-та Кики, каква 530д си наранил? Е39 или Е60?Аз съм Е46, тежащ повече от 530д и плюс това съм 4х4. Ако наказваш подобаващо 530д Е39, тогава на мен трябва да ми направиш един, два тира-а до към 140км/ч.Аз не си падам по тези гонки и да си хабя колата за щяло и нещяло, ама ако е само за сверката да видим дали ще ми направиш въпросните 2 тира, то може да се разберем нещо. Моята до към 150км/ч върви горе долу колкото една Либра 140-150кс, и по-малко от мапната същата такава. Просто е прекалено дебела Килограм към конска сила съм почти колкото 140кс сток Либра.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #89
                              Затова пиша по спомен, поне това помня за скоростите на 1,9 16v, ти ще кажеш да ли са различни или не.Това е за оригиналната скоростна и тази на 16v. Ако на 166 не е коренно различна, в което не се съмнявам, виждаш, че разликите на са големи и общо взето е същата работата за гонка до 150. Забелязъл съм също че на алфа 156 2,4 150 коня, скоростите са по-дълги от на 1,9 105, но нямам точни цифри.Като цяло едва ли скоростите са причина да върви повече или по-малко от либрата.
                              Прикачени файлове
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #90
                                6-те скорости пречат на състезанието защото имаш едно-две превключвания повече от другия с което губиш
                                Bravo 1.9d 97г

                                Коментар

                                Working...
                                X