Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да направим сверка?! '147 1.9 JTD' :)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Не съм мапнат. При 140км и настигащите напред автомобили..... няма накъде да се дава газ. Още повече имам резистор на дебитомера с който да се ограничавам. Бях решил ако падна чак тогава да го махна и да се пробвам отново. П.С от 150к.с съм прехвърлил всичко по мотора на моята Либра, без ЕКУ. То май всичко си е еднакво, дюзите са различни като номер, но разпръсквачите са еднакви.

    Коментар


      #62
      chaveto написа:
      Не съм мапнат. При 140км и настигащите напред автомобили..... няма накъде да се дава газ. Още повече имам резистор на дебитомера с който да се ограничавам. Бях решил ако падна чак тогава да го махна и да се пробвам отново. П.С от 150к.с съм прехвърлил всичко по мотора на моята Либра, без ЕКУ. То май всичко си е еднакво, дюзите са различни като номер, но разпръсквачите са еднакви.
      Сигурен ли си, че няма нищо барано по твоята? Понеже аз с чипната 1.9-ка дърпах три коли на стокови 150-ки. Значи по тая логика ти трябва да си с поне тир зад чипната 147-ца.
      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

      Коментар


        #63
        S_BANKOV написа:
        Казах Ви, студено и хлъзгаво е. И освен някой да хвърли съединител друго не може да се случи.
        е тези 2 неща се изключват взаимно , защото при хлъзгав път гумите боксуват и съеденителя не се натоварва
        Power Under Pressure

        Коментар


          #64
          Абослютно вярно, натоварването на съединителя така е по-малко.Кики, кой ти е правил колата. Ти не караше ли от новите пунто бензин. Освен мап друго нещо има ли правено?
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #65
            Браво Чаве. Не очаквах да си сток.Другото което ми идва наум е гумите? Да не би да си с по-добри от неговите.Принципно ми се струва, че такава алфа с тези модове:"Kuku:Глава, вал, чип, 6 скорости, пружини, дискове.... няма ЕГР и катализатор"трябва да те бие 100%.Вътрешно се кефя, че пенсионерския автомобил е бил :D П.С. Някой сега да не се обиди ей Не влагам никакви лоши чувства и помисли в думите си. П.С. vsd изброих какво е правил Кики по колата
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              #66
              147-та я знам от доста отдавна,бившата на Радо от Поморие ако не бъркам.........а 159-ката на Ванката ли е била ?
              Italfan

              Коментар


                #67
                emzo написа:
                цената на мойта количка скача нагоре, щото 2.4 стоков го правя на луда калинка
                Имаш ли някакви орентировъчни времена на 400м? да видим дали си струва парите че с тея приказки: тоз правя луд,оня крив.........
                Italfan

                Коментар


                  #68
                  Да, имам си го Пунтото На Алфата и е сменена главата (не знам, защо и глава е сменяна, но тя си вървеше комплект с вала), сложен е спортен вал, 6 степенна скоростна кутия, физически са остранени ЕГР-а и катализатора, като след всичките интервенции е направен ремап и е замерена в ПроСпийд.Радо от Поморие и Петко KGB са "производителите" на автомобила.Има нещо гнило в тая кочина - ако всичко по нея е реално, не може да пада (не и по този начин) от 140к.с. кола, без значение каква е тя Може пък в мен самия да е проблема, дагоева.... не съм карал лично мой дизел никога през живота си, камоли да се гоня с него!Тайсън, моите зимни гуми са 2003г. или 2004г., но едва ли точно от това ще се получи подобна разлика.Нали разбираш, че 174к.с. в по-леката кола, срещу 140к.с. в по-тежката кола трябва да има осезаем обратен ефект - необяснимо е за мен 159-ката не знам на кого е, в смисъл, не разбрах нито името на момчето, нито нищо за колата - дойде с Бобо.

                  Коментар


                    #69
                    D. Stanev написа:
                    chaveto написа:
                    Не съм мапнат. При 140км и настигащите напред автомобили..... няма накъде да се дава газ. Още повече имам резистор на дебитомера с който да се ограничавам. Бях решил ако падна чак тогава да го махна и да се пробвам отново. П.С от 150к.с съм прехвърлил всичко по мотора на моята Либра, без ЕКУ. То май всичко си е еднакво, дюзите са различни като номер, но разпръсквачите са еднакви.
                    Сигурен ли си, че няма нищо барано по твоята? Понеже аз с чипната 1.9-ка дърпах три коли на стокови 150-ки. Значи по тая логика ти трябва да си с поне тир зад чипната 147-ца.
                    От както е в мен никой не е пипал каквото и да било, преди време си прочетох ЕКУ-то и го пратих на Емзо да изключи ЕГР-а да видим дали едно клатене на оборотите ще изчезне. Той и още няколко човека видяха файла и казаха, че си е сток.Единствено имам резистор (регулируем) който намалява стойностите на дебитомера с цел икономия.Всичко друго е фабрично и работещо на 100%.П.С. не искам да се хваля, но за добър старт........ не е нужно да има много коне....... все пак и зад кормилното е от значение

                    Коментар


                      #70
                      Ясно
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #71
                        chaveto написа:
                        D. Stanev написа:
                        chaveto написа:
                        Не съм мапнат. При 140км и настигащите напред автомобили..... няма накъде да се дава газ. Още повече имам резистор на дебитомера с който да се ограничавам. Бях решил ако падна чак тогава да го махна и да се пробвам отново. П.С от 150к.с съм прехвърлил всичко по мотора на моята Либра, без ЕКУ. То май всичко си е еднакво, дюзите са различни като номер, но разпръсквачите са еднакви.
                        Сигурен ли си, че няма нищо барано по твоята? Понеже аз с чипната 1.9-ка дърпах три коли на стокови 150-ки. Значи по тая логика ти трябва да си с поне тир зад чипната 147-ца.
                        От както е в мен никой не е пипал каквото и да било, преди време си прочетох ЕКУ-то и го пратих на Емзо да изключи ЕГР-а да видим дали едно клатене на оборотите ще изчезне. Той и още няколко човека видяха файла и казаха, че си е сток.Единствено имам резистор (регулируем) който намалява стойностите на дебитомера с цел икономия.Всичко друго е фабрично и работещо на 100%.П.С. не искам да се хваля, но за добър старт........ не е нужно да има много коне....... все пак и зад кормилното е от значение
                        Всичко е много хубаво,но защо не си я чипосал? Тъй и тъй си пращал ЕКУ-то да му баятНали падал разхода след ремап,а гледам че си поработил в тая посока Шофера е от много голямо значение,както в случая гуми,настилка и т.н...... КuKu сам спомена,че не му е свикнал на дизела още Всички знаем каква разлика и неочаквани резултати могат да се получат от всички тея неща съчетани. Поизчакайте да изсъхне и замерете пак,от място,от летящ и тогава би трябвало да се изяснят нещата
                        Italfan

                        Коментар


                          #72
                          159-ката от вчера вечерта е на Ванката да.Колега Kuku както си говорихме вчера защото случайно минахме, като стане сухо и топло ще можеш да се замериш срещу друга 115 коня кола. Както видя вчера за мен сцепление нямаше дори за секунда на нито една предавка. Аз съм собственика на Стилото.На всички им се кара, но в тия условия няма как, поне поприказвахме и помръзнахме заедно.
                          '08 Alfa Romeo 147 Q2
                          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                          Коментар


                            #73
                            radoslavp написа:
                            159-ката от вчера вечерта е на Ванката да.Колега Kuku както си говорихме вчера защото случайно минахме, като стане сухо и топло ще можеш да се замериш срещу друга 115 коня кола. Както видя вчера за мен сцепление нямаше дори за секунда на нито една предавка. Аз съм собственика на Стилото.На всички им се кара, но в тия условия няма как, поне поприказвахме и помръзнахме заедно.
                            Значи до колкото разбирам не е имало сверка,а състезание кой ще буксува по-малко И напълно логично по-слабата и тежка кола да тръгва по-добре Хубаво мерак,ама за съжаление не е за рацинг времето в момента .....
                            Italfan

                            Коментар


                              #74
                              Kuku явно Чавето си го бива зад кормилото. Ще ми е интересно да повторите гонката на чист асфалт.Принципно и аз мисля, че трябва да му направиш поне 1 тир разлика в твоя полза,и затова съм изумен от резултата...
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #75
                                tyson написа:
                                Kuku явно Чавето си го бива зад кормилото. Ще ми е интересно да повторите гонката на чист асфалт.Принципно и аз мисля, че трябва да му направиш поне 1 тир разлика в твоя полза,и затова съм изумен от резултата...
                                Личи си ,че нямаш опит в рацинга Не винаги на пътя се случва това, което е на хартия .......Дори в конкретния случай нормално са се развили нещата според мен,особенно ако се е давало газ само до 140
                                Italfan

                                Коментар

                                Working...
                                X