Не съм мапнат. При 140км и настигащите напред автомобили..... няма накъде да се дава газ. Още повече имам резистор на дебитомера с който да се ограничавам. Бях решил ако падна чак тогава да го махна и да се пробвам отново. П.С от 150к.с съм прехвърлил всичко по мотора на моята Либра, без ЕКУ. То май всичко си е еднакво, дюзите са различни като номер, но разпръсквачите са еднакви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да направим сверка?! '147 1.9 JTD' :)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
chaveto написа:Не съм мапнат. При 140км и настигащите напред автомобили..... няма накъде да се дава газ. Още повече имам резистор на дебитомера с който да се ограничавам. Бях решил ако падна чак тогава да го махна и да се пробвам отново. П.С от 150к.с съм прехвърлил всичко по мотора на моята Либра, без ЕКУ. То май всичко си е еднакво, дюзите са различни като номер, но разпръсквачите са еднакви.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Браво Чаве. Не очаквах да си сток.Другото което ми идва наум е гумите? Да не би да си с по-добри от неговите.Принципно ми се струва, че такава алфа с тези модове:"Kuku:Глава, вал, чип, 6 скорости, пружини, дискове.... няма ЕГР и катализатор"трябва да те бие 100%.Вътрешно се кефя, че пенсионерския автомобил е бил :D П.С. Някой сега да не се обиди ей Не влагам никакви лоши чувства и помисли в думите си. П.С. vsd изброих какво е правил Кики по колата"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Да, имам си го Пунтото На Алфата и е сменена главата (не знам, защо и глава е сменяна, но тя си вървеше комплект с вала), сложен е спортен вал, 6 степенна скоростна кутия, физически са остранени ЕГР-а и катализатора, като след всичките интервенции е направен ремап и е замерена в ПроСпийд.Радо от Поморие и Петко KGB са "производителите" на автомобила.Има нещо гнило в тая кочина - ако всичко по нея е реално, не може да пада (не и по този начин) от 140к.с. кола, без значение каква е тя Може пък в мен самия да е проблема, дагоева.... не съм карал лично мой дизел никога през живота си, камоли да се гоня с него!Тайсън, моите зимни гуми са 2003г. или 2004г., но едва ли точно от това ще се получи подобна разлика.Нали разбираш, че 174к.с. в по-леката кола, срещу 140к.с. в по-тежката кола трябва да има осезаем обратен ефект - необяснимо е за мен 159-ката не знам на кого е, в смисъл, не разбрах нито името на момчето, нито нищо за колата - дойде с Бобо.
Коментар
-
D. Stanev написа:chaveto написа:Не съм мапнат. При 140км и настигащите напред автомобили..... няма накъде да се дава газ. Още повече имам резистор на дебитомера с който да се ограничавам. Бях решил ако падна чак тогава да го махна и да се пробвам отново. П.С от 150к.с съм прехвърлил всичко по мотора на моята Либра, без ЕКУ. То май всичко си е еднакво, дюзите са различни като номер, но разпръсквачите са еднакви.
Коментар
-
chaveto написа:D. Stanev написа:chaveto написа:Не съм мапнат. При 140км и настигащите напред автомобили..... няма накъде да се дава газ. Още повече имам резистор на дебитомера с който да се ограничавам. Бях решил ако падна чак тогава да го махна и да се пробвам отново. П.С от 150к.с съм прехвърлил всичко по мотора на моята Либра, без ЕКУ. То май всичко си е еднакво, дюзите са различни като номер, но разпръсквачите са еднакви.Italfan
Коментар
-
159-ката от вчера вечерта е на Ванката да.Колега Kuku както си говорихме вчера защото случайно минахме, като стане сухо и топло ще можеш да се замериш срещу друга 115 коня кола. Както видя вчера за мен сцепление нямаше дори за секунда на нито една предавка. Аз съм собственика на Стилото.На всички им се кара, но в тия условия няма как, поне поприказвахме и помръзнахме заедно.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
radoslavp написа:159-ката от вчера вечерта е на Ванката да.Колега Kuku както си говорихме вчера защото случайно минахме, като стане сухо и топло ще можеш да се замериш срещу друга 115 коня кола. Както видя вчера за мен сцепление нямаше дори за секунда на нито една предавка. Аз съм собственика на Стилото.На всички им се кара, но в тия условия няма как, поне поприказвахме и помръзнахме заедно.Italfan
Коментар
-
Kuku явно Чавето си го бива зад кормилото. Ще ми е интересно да повторите гонката на чист асфалт.Принципно и аз мисля, че трябва да му направиш поне 1 тир разлика в твоя полза,и затова съм изумен от резултата..."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
tyson написа:Kuku явно Чавето си го бива зад кормилото. Ще ми е интересно да повторите гонката на чист асфалт.Принципно и аз мисля, че трябва да му направиш поне 1 тир разлика в твоя полза,и затова съм изумен от резултата...Italfan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар