Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво 1.9 JTD vs фиат браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    1

    pipkata написа:
    uBaHoBB написа:
    pipkata написа:
    фиат бравA 1.9 JTD 105-
    По принцип при нас на Астрите викат Астма.. та остахан с впечатлението, че с Опел ще ме пускаш.Да, може да ударим 1, 2 старта някой път, но какво по-точно е правено по нея, че викаш не е съвсем сток?
    Аз и викам Астма заради турбото , нали е печка и без него умира. За правенето и добавките - чип и малко надута турбина.
    Значи ще яде пердах легендата
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

    Коментар


      #77
      pipkata написа:
      uBaHoBB написа:
      pipkata написа:
      фиат бравA 1.9 JTD 105-
      По принцип при нас на Астрите викат Астма.. та остахан с впечатлението, че с Опел ще ме пускаш.Да, може да ударим 1, 2 старта някой път, но какво по-точно е правено по нея, че викаш не е съвсем сток?
      Аз и викам Астма заради турбото , нали е печка и без него умира. За правенето и добавките - чип и малко надута турбина.
      Хаха да :D А иначе, колега, нямам нищо против да се дръпнем някой път, никога не отказвам, но не виждам смисъл... Ти си доста над моите коне в тоя случай.
      Renault Modus 1.2 16v 2006
      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

      Коментар


        #78
        Re: 1

        cveiba написа:
        pipkata написа:
        uBaHoBB написа:
        pipkata написа:
        фиат бравA 1.9 JTD 105-
        По принцип при нас на Астрите викат Астма.. та остахан с впечатлението, че с Опел ще ме пускаш.Да, може да ударим 1, 2 старта някой път, но какво по-точно е правено по нея, че викаш не е съвсем сток?
        Аз и викам Астма заради турбото , нали е печка и без него умира. За правенето и добавките - чип и малко надута турбина.
        Значи ще яде пердах легендата
        Я малко се успокой ти!Реалист съм - карайте ми стоково JTD и да му направя ластика и да спрете да лаете.
        Renault Modus 1.2 16v 2006
        Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

        Коментар


          #79
          Доста , доста...... колко да съм над твоите ??? Като казах надута турбина имай предвид, че е стоковата , не е сменена и смисъла от надува липсва, защото просто турбината си е малка. Та от цялата работа ако имам 20 Катъра отгоре ще почерпя
          Ремонт и изкупуване на повредени лаптопи - Велико Търново

          Коментар


            #80
            pipkata написа:
            Доста , доста...... колко да съм над твоите ??? Като казах надута турбина имай предвид, че е стоковата , не е сменена и смисъла от надува липсва, защото просто турбината си е малка. Та от цялата работа ако имам 20 Катъра отгоре ще почерпя
            1 приятелче има Голф 3 1.9 90 коня с по-голям кулер и така надута заводска турбина - наказва GTI 115 коня.Като съм се возил в Голфа, май май ще сме на кантар.Иначе какъв е тоя чип? Доколкото знам стават след чип спокойно 130 коня - 1 приятел на баща ми имаше чипосано Браво и негов колега също - бяха по 130 коня.Но и 20 коня да си над мен - не е малко! Но ще е интересно колко ще падна.
            Renault Modus 1.2 16v 2006
            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

            Коментар


              #81
              Новия софт не вярвам да е кои знае колко добър , правил го е човек от ВТ или поне той ми го записа. Иначе колата не е мерена, че да знам колко коня е, но има разлика от сток де. На 400м мерих няколко пъти с Г-тек и 16.26 направи, това на 1200кг незнам на колко катъра отговаря, ако някой има идея да каже.Пускал съм се с колега който караше Брава 1.6 16в и остана зад мен.В крайна сметка това са си само цифри - има варели , има коли , има и совалки - цифрите и конете казват едно а на пътя опалаа изненада
              Ремонт и изкупуване на повредени лаптопи - Велико Търново

              Коментар


                #82
                1 приятелче има Голф 3 1.9 90 коня с по-голям кулер и така надута заводска турбина - наказва GTI 115 коня.
                значи е около 103 коня щото браво 1.6 спокоино си го наказва тоя голф.
                F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                Коментар


                  #83
                  uBaHoBB написа:
                  1 приятелче има Голф 3 1.9 90 коня с по-голям кулер и така надута заводска турбина - наказва GTI 115 коня.Като съм се возил в Голфа, май май ще сме на кантар.Иначе какъв е тоя чип? Доколкото знам стават след чип спокойно 130 коня - 1 приятел на баща ми имаше чипосано Браво и негов колега също - бяха по 130 коня.Но и 20 коня да си над мен - не е малко! Но ще е интересно колко ще падна.
                  Тоя голф изобщо не върви много, така че едва ли е мерило за нещо. А за чипа, абсурдно е да знаят, че чак и двамата че са им по 130 коня. Едно е някой да ти каже, на ти ремап, 130 коня си, съвсем друго е да си токова, отделно че за да ги премериш наистина, трябва да си откачиш двигателя и да го сложиш на стенд.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #84
                    pipkata написа:
                    Новия софт не вярвам да е кои знае колко добър , правил го е човек от ВТ или поне той ми го записа. Иначе колата не е мерена, че да знам колко коня е, но има разлика от сток де. На 400м мерих няколко пъти с Г-тек и 16.26 направи, това на 1200кг незнам на колко катъра отговаря, ако някой има идея да каже.Пускал съм се с колега който караше Брава 1.6 16в и остана зад мен.В крайна сметка това са си само цифри - има варели , има коли , има и совалки - цифрите и конете казват едно а на пътя опалаа изненада
                    Точно така, колега, много си прав!Затова не е хубаво така само да се гледат каталози и да се правят изводи коя кола колко върви ама.. ей го на в нашия форум 90% си правят гонки по каталожните данни.Иначе 16-ка ми се струва доста добро време
                    Renault Modus 1.2 16v 2006
                    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                    Коментар


                      #85
                      vsd написа:
                      uBaHoBB написа:
                      1 приятелче има Голф 3 1.9 90 коня с по-голям кулер и така надута заводска турбина - наказва GTI 115 коня.Като съм се возил в Голфа, май май ще сме на кантар.Иначе какъв е тоя чип? Доколкото знам стават след чип спокойно 130 коня - 1 приятел на баща ми имаше чипосано Браво и негов колега също - бяха по 130 коня.Но и 20 коня да си над мен - не е малко! Но ще е интересно колко ще падна.
                      Тоя голф изобщо не върви много, така че едва ли е мерило за нещо. А за чипа, абсурдно е да знаят, че чак и двамата че са им по 130 коня. Едно е някой да ти каже, на ти ремап, 130 коня си, съвсем друго е да си токова, отделно че за да ги премериш наистина, трябва да си откачиш двигателя и да го сложиш на стенд.
                      Хаха!!! Ае колега, кво мерило бе?!? Я чети по-внимателно!Не съм казал, че Голфа е мерило!Карал съм Голф 90 коня TDI и знам какъв мъртвец е и казвам как с тия леки подобрения тоя Голф литна!И върви Голфа доста да!Мисля, че е похвално да бие GTI и да прави 210 по GPS.И за чипа да!Точно така по 130 коня са!!!Нали се сещащ има фирми за тунинг и там се предлагат чипове.Съответно пише колко коня вдига, колко става въртящия момент и т.н.До колко са верни тия данни не знам, но с чипа са 130 коня тия Бравота и пак казвам не знам колко РЕАЛНИ са тия 130 коня.
                      Renault Modus 1.2 16v 2006
                      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                      Коментар


                        #86
                        Офф знам,че ще ме разстрелят повелителите на ино и шес(и аз карам такова).Стига с тея чипове и прочие.Да започна,моето 1.6 е 90 коня.По него е правено,изпускателни колектори,генерация,кутия(2-ра и 3-та са по-дълги),прекъсвача ми е на по-високи обороти,спортен конусен филтър К и Н,Чип и бия 1.9 стоково ЖТД със максимум 1 кола.Миналата година закачих 16-ки и същото Браво ЖТД ме разстреля тежко,така че не ми обяснявайте,че ино и шес е най-голямата бегачка.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #87
                          Гонил съм се със Хонда Сивик 7-ма генерация 1.4 90 коня + интейк и генерация и едвам и направих половин кола,също се гоних с Фиат Купе 1.8 131 коня и и стоях на задния калник.Представете си колко върви моя Фиат и колко вървят ЖТД-тата.Така,че стига сте ми говорили,че стоково 1.6 ще разстреля ЖТД.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #88
                            ivailo rachev написа:
                            Гонил съм се със Хонда Сивик 7-ма генерация 1.4 90 коня + интейк и генерация и едвам и направих половин кола,също се гоних с Фиат Купе 1.8 131 коня и и стоях на задния калник.Представете си колко върви моя Фиат и колко вървят ЖТД-тата.Така,че стига сте ми говорили,че стоково 1.6 ще разстреля ЖТД.
                            Колега, прословутия Сивик дето сте се гонили, не е ли 6-ца? 7-ците са спрели?!? Губят спортния дух на Хонда.Обаче това изказване от твоя страна е малко безсмислено.Пусках се с еди каква си кола и и правя еди колко си, а на другата правя еди колко си, значи тая ще бие оная с еди колко си....Различните коли имат различно техническо състояние и съответно различен брой коне са им останали.А и шофьорите са различни.Купето ти правило 1 кола почти, ама друго Купе може да ти направи 3 или пък да сте на кантар...А аз не се опитвам да убеждавам или да доказвам на някого, че 1.6 или конкретно моята кола е много бърза.Казвам каквото мисля.Виждал съм гонки между 1.6 и JTD и всичките са били в полза на 1.6.Аз не съм имал възможност да се пусна с JTD до сега за жалост.
                            Renault Modus 1.2 16v 2006
                            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                            Коментар


                              #89
                              днес малко сверки с фиати на 300мс 1.4 поне 4 тирас1.8 2,5тирафиатките са браво,а колата е 330д-автомат BMW
                              Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

                              Коментар


                                #90
                                uBaHoBB написа:
                                Хаха!!! Ае колега, кво мерило бе?!? Я чети по-внимателно!Не съм казал, че Голфа е мерило!Карал съм Голф 90 коня TDI и знам какъв мъртвец е и казвам как с тия леки подобрения тоя Голф литна!И върви Голфа доста да!Мисля, че е похвално да бие GTI и да прави 210 по GPS.И за чипа да!Точно така по 130 коня са!!!Нали се сещащ има фирми за тунинг и там се предлагат чипове.Съответно пише колко коня вдига, колко става въртящия момент и т.н.До колко са верни тия данни не знам, но с чипа са 130 коня тия Бравота и пак казвам не знам колко РЕАЛНИ са тия 130 коня.
                                Не си казал, че голфа е мерило, ама се сравняваш с него :D Това, че някъде пише 130 коня, грам не означава че е толкова. Един и същ ремап на всяка кола се получава различен резултат, така че, който каже че един файл прави 130 коня на всяка кола е "анти-тунер".BUMAR защо си правиш сверки с 1.4
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X