Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.2 16v 86hp vs Audi A4 1.8 20v 125hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Браво на пунтака
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #17
      в аудито са двама ако са по сами и двамата ще е спорно иначе пунтото добре се представя
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        [quote="Bimero"]
        RASTIL написа:
        Тя мноу интересна тема и таз..... Тичкам сега да им фърля боб и ще пиша квой показал боба Немали някое Сиеченто 900 кубиково да го пущаме и него на драг, че и там интересно ...... За 400 метра сигурно ще прай 90 км.ч. и ш"ся кефим тука ква адска машина е Сиечентото СПРЕТЕ ЗЕМЯТА ИСКАМ ДА СЛИЗАМ ...ПАК...
        Аз не мога да разбера какъв ти е проблема.....А бе неам проблем! Яд ма е на няколко неща:Първо не можах да се изявя, кат врачка и да позная кво е станало, ама и моя боб показа туй, което са вижда на клиповете - Аудито си върви повече, ама, като налази колегата с Пунтото и на Пунтарата и връщат газста.Също боба ми показа, че ако ти не си в Аудито-резултата би бил още поубедителен за него.Боба ми показа също и че А-4 ката тежи 1200 кг, а не 1400 и като включим аритметиката стаа 1200:125=9,6 кг./к.с. ! При пунтото, ако е верно 930 кг /че данни за него не открих/ става 930:86=10,8 кг./к.с. Тоест 1 конска сила при Аудито носи 9,6 кг, а 1 к.с. при Пунтата носи 10,8 кг. и е съвсем нормално да върви повече, което се усеща /макар и да не се вижда/ и от клиповете ти А и междувременно и тука ли на 130 метра се мерихте, както в едни клипове дето беше пускал преди
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          #19
          Аз какво видях, Пунтото му преплъзва съединителя, гумите му са сликове, и има амолтисьори за смяна, за Аудито ако седне да го кара някой друг който знае как и кога сменя скоростите ще съдере шортите на това Пунто. Отсечките май са ви късички нещо?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            [quote="RASTIL"]
            Bimero написа:
            RASTIL написа:
            Тя мноу интересна тема и таз..... Тичкам сега да им фърля боб и ще пиша квой показал боба Немали някое Сиеченто 900 кубиково да го пущаме и него на драг, че и там интересно ...... За 400 метра сигурно ще прай 90 км.ч. и ш"ся кефим тука ква адска машина е Сиечентото СПРЕТЕ ЗЕМЯТА ИСКАМ ДА СЛИЗАМ ...ПАК...
            Аз не мога да разбера какъв ти е проблема.....А бе неам проблем! Яд ма е на няколко неща:Първо не можах да се изявя, кат врачка и да позная кво е станало, ама и моя боб показа туй, което са вижда на клиповете - Аудито си върви повече, ама, като налази колегата с Пунтото и на Пунтарата и връщат газста.Също боба ми показа, че ако ти не си в Аудито-резултата би бил още поубедителен за него.Боба ми показа също и че А-4 ката тежи 1200 кг, а не 1400 и като включим аритметиката стаа 1200:125=9,6 кг./к.с. ! При пунтото, ако е верно 930 кг /че данни за него не открих/ става 930:86=10,8 кг./к.с. Тоест 1 конска сила при Аудито носи 9,6 кг, а 1 к.с. при Пунтата носи 10,8 кг. и е съвсем нормално да върви повече, което се усеща /макар и да не се вижда/ и от клиповете ти А и междувременно и тука ли на 130 метра се мерихте, както в едни клипове дето беше пускал преди
            Аудито е мерено на кантар на Булгара 1372кг(както си беше с всичките боклуци в него) и около 15л бензин.Колата е комби,иначе ДА седана го дават 1225кг( http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4410 )обаче без каквито и да е "екстри",а в ежедневна кола няма как да стане така.Пунтото( http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=7002 )не е кой знае колко по-слабо на ускорение 0-100 по данни на хартия от Аудито(10.7/10.9).Връща газта защото свършва отсечката и идва завой,а и никой не е казал,че нагоре Пунтото е по-силно.............ФАКТ!Попринцип наистина се дразня,че се правиш,че не разбираш какво виждаш.Казах,че Пунтото е СТОК демек с оригиналните(по размер)гуми и джанти-165/65 R14 в случая чисто нови и му позволява да тръгне добре на старта и бързичко да си напълни първа(ФАКТ е,че с мен в колата Аудито му дръпна едва калник на летящия до 3-та),и пак се чудя не чуваш ли не виждаш ли,че се гонят до 3-та,а с тези коли това си е бая разстояние....................не те разбирам честно!Та мисълта ми е,че Аудито е на 16-ки с гуми 205/50/16(а не с оригиналните 195/65R15V),като сложиш,че е комби и(мерено преди старта 1370кг-1370:125=10.96)и колите са си сродни по показатели коне/килограми!Пускаха и без мен и разликата е кантар до 100-110(в зависимост от старта и на двамата ОТ МЯСТО)и нагоре Аудито си заминава.Аз написах,че за мен Пунтото се представя ПОВЕЧЕ от доволно при положение,че е кола ПРЕДИМНО за пазаруване без капка характер за ДРАГ! И не не се дърпаме на 130м.........................!Не забелязваш ли,че гонката свършва на края на 3-та на Аудито около 120км/ч,6200об/мин!Отсечката е добре познатата 300м на Булгара(колегите от София я знаят)!На всички е ясно,че Пунтото след 110км/ч пада поради това,че нагоре кг вече не играят такава роля,а кубатурата си казва своето. http://www.vbox7.com/play:8df6fd29 - ти ако средата на 4-та му викаш 130м ок,но все си мисля,че знаеш висока 15-ка/ кръгла 16-ка кола на 4-та с каква скорост е и какво разстояние е изминала при положение,че е тръгнала летящ от 30км/ч!Все се опитваш да се заядеш,а не виждам провокация от моя страна!Лошото е че сме направили РЕАЛЕН старт с готино развитие и завършек и то с УЧАСТНИК с марката която ви е на сърце,с КЛИПОВЕ и пак косури намирате!Трябва ли всеки път ТАКА изчерпателно да обяснявам и пояснявам нещата или(съм сигурен),че можеш да се досетиш сам защо става така!

            Коментар


              #21
              S_BANKOV написа:
              Аз какво видях, Пунтото му преплъзва съединителя, гумите му са сликове, и има амолтисьори за смяна, за Аудито ако седне да го кара някой друг който знае как и кога сменя скоростите ще съдере шортите на това Пунто. Отсечките май са ви късички нещо?
              Явно нищо не виждаш!Първо честно ли си помисли,че сме сложили СЛИКОВЕ(не полу слик)на -3 градуса.................??????!Изобщо имаш ли си представа каква полза ще има от тия "СЛИКОВЕ" на това време и изобщо имаш ли представа,че това Пунто със чист слик си хвърля съединителя на подобен асфалт ОЩЕ на първия старт!!!Второ как разбра,че съединителя приплъзва при положение,че и на 2-ра се чува как превърта гуми Пунтака............???????!Трето омортесьорите са ЧИСТО нови- http://www.haloperformance.com/Bilst...etails/837-104 идваш виждаш(ако не вярваш)!И наистина кажи как разбра,че не сменя скорости както трябва......... пича с Аудито?????????????Още един път ще опитам да обясня това за отсечките!Въпросната е около и над 300м(отзад на зеленчуковата борса-Булгара)!Вие тия 17+++сек. коли колко разстояние смятате,че трябва да изминат с скорост(достигната)от място 110-120км/ч..............................ебати престанете да вадите от 15-кладенеца вода.Колите 0-100км/ч са КАНТАР като са по един в кола(ОТ МЯСТО)нагоре Аудито си заминава,не виждам някой да е твърдял обратното.За мен Пунтото се представя АДСКИ добре................. и е доста приятна изненада за ПАЗАРСКА количка!Сигурно и тук http://vbox7.com/play:ad3ac8a610 се се дърпаме на 130м....................или късички отсечки!Айде стига не мисля,че съм придизвиквал каквото и да е поведение от ваша страна камо ли заяждане.............!

              Коментар


                #22
                Ама да ти кажа изобщо не съм си и помислял че Пунтото има сликове, проосто гумите му са толкова изхабени че ги нарекох СЛИКОВЕ - викат му интерпретачия. За съединителя виждам че си разбрал кво ще се случи съвсем скоро. А за амортисьорите мога амо да ти насоча вниманието в първия клип и по скоро към задницата на колата която играе кючек ама яко.А иначе виждам че шофьора на Аудито се опитва да цеди скоростите до последно, което го забавя.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  S_BANKOV написа:
                  Ама да ти кажа изобщо не съм си и помислял че Пунтото има сликове, проосто гумите му са толкова изхабени че ги нарекох СЛИКОВЕ - викат му интерпретачия. За съединителя виждам че си разбрал кво ще се случи съвсем скоро. А за амортисьорите мога амо да ти насоча вниманието в първия клип и по скоро към задницата на колата която играе кючек ама яко.А иначе виждам че шофьора на Аудито се опитва да цеди скоростите до последно, което го забавя.
                  Колата е с чисто нови ЗИМНИ гуми,омортесьорите са нови ОТПРЕД за отзад не знам обаче като се загледам явно си прав доста подскача.Виж за цеденето-затова направихме 3-4 старта да си преценява как да си кара колата!Който иска на лято Пунтото може да се засили(само за гонки)и да мери сили с по-силни коли!

                  Коментар


                    #24
                    Bimero написа:
                    S_BANKOV написа:
                    Ама да ти кажа изобщо не съм си и помислял че Пунтото има сликове, проосто гумите му са толкова изхабени че ги нарекох СЛИКОВЕ - викат му интерпретачия. За съединителя виждам че си разбрал кво ще се случи съвсем скоро. А за амортисьорите мога амо да ти насоча вниманието в първия клип и по скоро към задницата на колата която играе кючек ама яко.А иначе виждам че шофьора на Аудито се опитва да цеди скоростите до последно, което го забавя.
                    Колата е с чисто нови ЗИМНИ гуми,омортесьорите са нови ОТПРЕД за отзад не знам обаче като се загледам явно си прав доста подскача.Виж за цеденето-затова направихме 3-4 старта да си преценява как да си кара колата!Който иска на лято Пунтото може да се засили(само за гонки)и да мери сили с по-силни коли!
                    По-силни, по-силни ...... колко по- силни То сега смяташ, че туй Пунто "гази" коли по 120-130 коня на лято да са стягат Тубаланите - викаш Я кажи кво ще му прайте, че от няма и 90 коня кола ще прайте драг-аджийка дето да са мята на коли по-силни от 125 коня Иначе не се заяждам....то нали за туй е тоз раздел, за да коментираме чудесата! Пък те тук са много, като една коледа е раздела - във всяка тема има по някоя кола-чудо, в която се е вселил духа на Караджата и макар и 1,0 , 1,2 , 1,6 /за там пък да не говорим/ мачкат наред :D Сега вече сериозно! Тоз юнак с Пунтото, ако ти е приятел не го гърби с грешни пари - квото и да го прайте това пунто - неа да тръгна колкото едно ГТ например - да си го продаде и да си купи ГТ, кат му се кара "бръза" сапунерка! Пък ако ти е клиент - обирай си го, ама не прави и нас съучастници и ний да наливамемасло в огъня - видиш лш как вървяло Пунтото и ако му сложим и "джокери".... чи литне
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #25
                      RASTIL написа:
                      Bimero написа:
                      S_BANKOV написа:
                      Ама да ти кажа изобщо не съм си и помислял че Пунтото има сликове, проосто гумите му са толкова изхабени че ги нарекох СЛИКОВЕ - викат му интерпретачия. За съединителя виждам че си разбрал кво ще се случи съвсем скоро. А за амортисьорите мога амо да ти насоча вниманието в първия клип и по скоро към задницата на колата която играе кючек ама яко.А иначе виждам че шофьора на Аудито се опитва да цеди скоростите до последно, което го забавя.
                      Колата е с чисто нови ЗИМНИ гуми,омортесьорите са нови ОТПРЕД за отзад не знам обаче като се загледам явно си прав доста подскача.Виж за цеденето-затова направихме 3-4 старта да си преценява как да си кара колата!Който иска на лято Пунтото може да се засили(само за гонки)и да мери сили с по-силни коли!
                      По-силни, по-силни ...... колко по- силни То сега смяташ, че туй Пунто "гази" коли по 120-130 коня на лято да са стягат Тубаланите - викаш Я кажи кво ще му прайте, че от няма и 90 коня кола ще прайте драг-аджийка дето да са мята на коли по-силни от 125 коня Иначе не се заяждам....то нали за туй е тоз раздел, за да коментираме чудесата! Пък те тук са много, като една коледа е раздела - във всяка тема има по някоя кола-чудо, в която се е вселил духа на Караджата и макар и 1,0 , 1,2 , 1,6 /за там пък да не говорим/ мачкат наред :D Сега вече сериозно! Тоз юнак с Пунтото, ако ти е приятел не го гърби с грешни пари - квото и да го прайте това пунто - неа да тръгна колкото едно ГТ например - да си го продаде и да си купи ГТ, кат му се кара "бръза" сапунерка! Пък ако ти е клиент - обирай си го, ама не прави и нас съучастници и ний да наливамемасло в огъня - видиш лш как вървяло Пунтото и ако му сложим и "джокери".... чи литне
                      Нененене!Засилката на Пунтото ще е "минимална" и най-вече ще наблегнем на старта и ускорението до 100км/ч като използваме намаляването на теглото и свалянето му до под 900кг+слагането на 13-ка полу слик(YOKOHAMA ADVAN 032R )+бъркано бензинче с лека настройка през широколентова!!!И то това ПОДЧЕРТАВАМ ако някой иска ей така за спорта да премери сили с него,и разбира се ако е с кола,която ще е по-силна,но не безмислено!То е ясно,че НЯМА СМИСЪЛ ОТ ЗАСИЛВАНЕ НА този мотор(1.2),плановете за Пунтото са други(и да включват турбо мотор,но не 1.4 )!Мисълта ми е,че докато е атмосферен "СПРЕЛЯК"може да мери сили ей така за кеф!Това е третата кола,която сериозно вижда затруднение в преборването на СТОК Пунто 1.2 86к.с!Колата се кара в момента докато се счупи и почваме интервенцията,затова и се дава цялата газ и т.н!И ВЯРВАЙ ми най малко съм искал да си правя някаква реклам и т.н,винаги съм пускал теми с доказателства и сме обсъждали,и във ВСИЧКИ СЛУЧАЙ е било за КЕФ и ПРИЯТЕЛСКО СРАВНЕНИЕ НА АВТОМОБИЛИТЕ!Пунтото чака за страрт 318И Е46 скоро и отново ще има клипове,също така и с едно Роувърче 200 1.4 103к.с!Важното е да раздвижваме "спорта"и да замерваме не само "потготвени"коли в 15-ки 16-ки 14-ки!

                      Коментар


                        #26
                        от роувера ще припадате сериозно а за бмв-то сам си се обедил че не са бързи в своя клас не че са в един клас с пунтото но ще е спорно
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          nsn написа:
                          от роувера ще припадате сериозно а за бмв-то сам си се обедил че не са бързи в своя клас не че са в един клас с пунтото но ще е спорно
                          Ми според мен си прав(вчера Роувъра имаше замерване с 520 Е34)!Падна-летящ 30км/ч-150км/ч с около 3 коли(като до 100км/ч) бяха кантар!За БМВ-то какво да ти кажа имам една 318-ка/Е46 с 17-ки АБСОЛЮТЕН СТОК и един път съвсем приятелски се закачихме на път за една сватба с въпросното Пунто(от клиповете) от около 90км/ч до 170км/ч и разликата за БМВ-то почна да се "образува"след 130км/ч!Ясно ми е,че Пунтот ще му нададе шамарите 0-100км/ч и чак след това БМВ-то ще наваксва 2-3-те коли разлика то място!Важното е спорт да има,и да се раздава газ!

                          Коментар


                            #28
                            от място резултатът ще е друг
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #29
                              nsn написа:
                              от място резултатът ще е друг
                              За коя от колите ще е различен резултата?

                              Коментар


                                #30
                                Явно е имал в предвид,че Пунтото ще е отпред при старт от място,поне аз така ги разсъждавам нещата.Моето браво е 1.6 но 90 коня,когато беше само с филтър,колектори 4-2-1 и генерация се пусках с 318ИС Е36 купе(голо купе,само шофьорска седалка и табло и беше със заварен дефернциал) и на 400 метра ми направи една кола,до 100 вървеше с един калник пред мен,но го замервахме от 0-100 БМВ-то даде 8.4 секунди,доста добре.Предполагам стоково ще даде малко по-слаби резултати.
                                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                                Коментар

                                Working...
                                X