Мога ли да засиля темата в друга посока, като изтъкна че и Ф и Л и АР имат един съществен недостатък по отношение на спорта......П.П - такива теми в такива форуми, и уж разводнени от спам от сорта никога не са причина по мое мнение за закриване на дадени раздели.....нужно е само спора и дебата да се води цивилизовано.......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Lybra 2.4 vs Bravo 1.6 - имам ли шанс?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Roman написа:А ти ще престанеш ли да лаеш след мене всеки път, където пиша? Имаш ми скайп, предполагам и телефон. Можеш да ми го кажеш лично, след като се познаваме. Много се дразня някой който има директен контакт с мен да си пише размислите във форума, сакън да го видят другите че се показал ЗАЩИТНИК НА МАРКАТА. ВСЯКАКЪВ ВИД СЪСТЕЗАНИЕ си е мерене на пишки, откъдето и да го погледнеш. Цели се да се покаже кой е пръв. Видеото е точно най-реалния начин да се покаже какво се случва. Къде ме сложи при спортистите? Аз съм уличен гонкаджия. Нямам нито 1 време записано на драг, нито на писта за време. НО пък за това имам много повече гонки на улицата от всеки друг тука. Точно като гледам името на раздела "Хайде да си премерим...." АЗ съм на правилното място. Замисли се ти къде си в случая.P.S. Сигурно на калояново и на италфест драга няма спорт, че и там нещо не ги видях да показват нещо различно.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Въобще не ми се обяснявай,щом съм си написал поста тук,значи съм искал да изразя мнение което да го видят всички Щом си уличен гонкаджия,къде отиди да сравняваш постиженията на различните марки на един концерн Това прави ли те истински фен или е само така да внасяме раздор Защото изглежда по-вероятно повече второто отколкото първото от това което пишеш Не е въпроса къде съм аз,а какви работи пишеш ти които нямат нищо общо с раздела,затова и написах предния и този пост.Иво,аз не коментирам АР,а другите две марки които градския ги напрай на салата с високопарните си постове трябва ли да му го смеля като на бебе примерно и да напиша че човек на 40 който си е купил Ланча Тезис или Фиат Крома(от новите) го боли оназ работа че Романчо се прай на голям уличен рацер Това нещо той трябваше да го е разбрал много отдавна,ама явно или не го проумява или го прави нарочно Още нещо,който иска да дава газ си дава,дали е по улиците,по летищата или по мероприятия на БФАС и ДКБ.Ако си мислиш Романе че ще накараш някой да се прай на велик майстор на волана само да ти се докаже,ми се струва че си сбъркал.Човек който си е купил кола да ходи на работа,пазар и развлечения няма как да го направиш "пилот"'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Като четох последните постове ми се прищя да кажа следното по повод рацинга - ами то е преди всичко функция на човека, не на автомобила. Има рацери, които нямат съзнание за такива, независимо от това каква кола карат... има едно такова келешче в махалата с една ревяща Корса 1.4 СИ... ами той си е направо хулиган. Има и такива дето се имат за рацери, ама не са. Има и инцидентни келеши (понякога и аз така се изявявам) когато някой на пътя ти бръкне в нервите. И естествено има и още една категория рацери - маниаци, чиято мания ги е обсебила тотално (вероятно като Роман - без лоши чувства) и те наистина са положили доста усилия да направят колите си доста вървящи (което е похвално). Но има и една друга категория хора (съвсем не рацери) които карат наистина яки коли, но... те пет пари не дават за форумите и това какво пише в тях.Или има разлика между рацер и рацерска кола.Но аз не мисля, че ако някой има да речем Браво 1.6, трябва да си зарови главата в пясъка и да не смее да прави реални или виртуални гонки. Правото на изява е на всеки. Е, и аз искам Мазерати ама няма... затова засега ще си карам Либрата, която без преправяне и само с мод върви повече от доволно... Пък ако падне случай може и да се дръпна с някой, но без да съм фиксиран към последствиято от това (евентуално ако падна). П.С. Не съм против гонките, но съм категорично против това да се правят в градски условия и на места където има предпоставки за инциденти (последния път като се качвахме на Рилския манастир заради дрифтене и простотии видях една жена в насрещното как пусна волана и се хвана за главата)Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
RASTIL написа:abart_ написа:RASTIL написа:Баш за 2,5 ti се сетих и аз И то май....... туй то от Алфа!Italfan
Коментар
-
Не колега, ВИЕ изкарахте ФИАТ е**хти и мишките!!! Никой не казва че ФИАТ са по-по-най, Алфа си имат своята славна история и никой не я отрича, но е смешно това че 2/3 от бързите алфи в сегашния момент са базирани на ФИАТ агрегати и разработки, а вие продължавате да се биете в гърдите колко повече от ФИАТ сте! Защо срам ли ви е от марката ФИАТ??? Защо се правите на "ударени" - в последните 30 години на каква платформа (шасита, ДВГ) са повечето от състезателните коли на италянците??? Нали се сещаш че ако не бяха ФИАТ да наливат пари от бездънните си каси в АР нямаше да има с какво да се хвалите в спорта след 60-70-те години на миналия век??? Още повече примера със 156 по-горе - на кой двигател е базиран въпросния Т Спарк и от кой е доработен за състезателни цели??? В6 ТИ при 155ДТМ/ИТЦ дали има нещо общо с "нормалните" 2.5-ци на АР или да не би случайно да е на негова база разработен??? Ето и 1 пример как се справя 2.0 4.16В турбо двувалката на Лампреди с/у В6 ТИ: http://www.youtube.com/watch?v=TvVLB...ture=relatedА Ланча как са според вас Или и техните успехи нямат нищо общо с ФИАТ!??!Точно от такива спорове и новоизлюпени фенове-алфисти (защото на алфаджии се обиждали....) ми идва да си нарежа купето на 155-цата и всичко да влезе в купе от Типо/Темпра/Купе или Дедра.............П.С. Колега Абарт моля обясни ни какво от вървящата ти Алфа 146 е чиста разработка на АР - двигател, ходова част, купе???
Коментар
-
Tie написа:Никой не казва че ФИАТ са по-по-най, Алфа си имат своята славна история и никой не я отрича, но е смешно това че 2/3 от бързите алфи в сегашния момент са базирани на ФИАТ агрегати и разработки,Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Tie написа:Не колега, ВИЕ изкарахте ФИАТ е**хти и мишките!!! Никой не казва че ФИАТ са по-по-най, Алфа си имат своята славна история и никой не я отрича, но е смешно това че 2/3 от бързите алфи в сегашния момент са базирани на ФИАТ агрегати и разработки, а вие продължавате да се биете в гърдите колко повече от ФИАТ сте! Защо срам ли ви е от марката ФИАТ??? Защо се правите на "ударени" - в последните 30 години на каква платформа (шасита, ДВГ) са повечето от състезателните коли на италянците??? Нали се сещаш че ако не бяха ФИАТ да наливат пари от бездънните си каси в АР нямаше да има с какво да се хвалите в спорта след 60-70-те години на миналия век??? Още повече примера със 156 по-горе - на кой двигател е базиран въпросния Т Спарк и от кой е доработен за състезателни цели??? В6 ТИ при 155ДТМ/ИТЦ дали има нещо общо с "нормалните" 2.5-ци на АР или да не би случайно да е на негова база разработен??? Ето и 1 пример как се справя 2.0 4.16В турбо двувалката на Лампреди с/у В6 ТИ: http://www.youtube.com/watch?v=TvVLB...ture=relatedА Ланча как са според вас Или и техните успехи нямат нищо общо с ФИАТ!??!Точно от такива спорове и новоизлюпени фенове-алфисти (защото на алфаджии се обиждали....) ми идва да си нарежа купето на 155-цата и всичко да влезе в купе от Типо/Темпра/Купе или Дедра.............П.С. Колега Абарт моля обясни ни какво от вървящата ти Алфа 146 е чиста разработка на АР - двигател, ходова част, купе???Italfan
Коментар
-
Айде лафовете с напрягането и намеците за ЛС и прочие "тарикатлъци"/"бабаитлъци" и т.н. да ги оставиш за други твой прояви пред друга аудитория, ок???Аз лично никъде не съм написал/казал или каквото и да е било с/у Алфа, дори в цитирания от теб мой пост съм обяснил че много добре съм наясно и най-вероятно не по-малко от повечето колеги тук с историятаи успехите и Мисля че не е необходимо да се повтарям с колеги преди мене и да питам коя марка с каква насоченост е? Ти какво очакваш от масовия потребител с 1.2-1.6 или жтд -да участва масово по гонки и състезателни мероприятия ли???То по тази логика ако погледнем коя марка масово се "прави" и "засилва" в Южна Америка и трябва да кажем че АР нямат участие ли??? Не мисля така!Дали твоята кола е бавна или бърза не ме вълнува особено - дадох ти най-прост пример с твоята че повечето от нещата за да тръгне не са Алфа, какво толкова те засегна теб това???И да хубаво че ник-а ти не е случаен - защо пишете глупости тогава?
Коментар
-
Tie написа:Айде лафовете с напрягането и намеците за ЛС и прочие "тарикатлъци"/"бабаитлъци" и т.н. да ги оставиш за други твой прояви пред друга аудитория, ок???Аз лично никъде не съм написал/казал или каквото и да е било с/у Алфа, дори в цитирания от теб мой пост съм обяснил че много добре съм наясно и най-вероятно не по-малко от повечето колеги тук с историятаи успехите и Мисля че не е необходимо да се повтарям с колеги преди мене и да питам коя марка с каква насоченост е? Ти какво очакваш от масовия потребител с 1.2-1.6 или жтд -да участва масово по гонки и състезателни мероприятия ли???То по тази логика ако погледнем коя марка масово се "прави" и "засилва" в Южна Америка и трябва да кажем че АР нямат участие ли??? Не мисля така!Дали твоята кола е бавна или бърза не ме вълнува особено - дадох ти най-прост пример с твоята че повечето от нещата за да тръгне не са Алфа, какво толкова те засегна теб това???И да хубаво че ник-а ти не е случаен - защо пишете глупости тогава?Italfan
Коментар
-
Яка темаа От дооооста години нито Фиат нито АР нито Ланча не предлагат рейсинг.Времената са били хубави, спор няма.Но живеем в днешни времена.Какво е рейсинг?Роман има някаква 166-ца с малко засилен двигател. Това ли е рейсинг?Тези 200 коня на колелата ли са рейсинг?Все пак да не забравяме, че и АР и Ланча са си Фиат. Просто за различно позициониране.Да, АР е позиционирана към спортния дух. Има някой благинки.Но замислете се, коя е най-силната АР в момента. Някаква Жулиета с някакъв 1.8 турбиниран двигател и 235кс под капака.Съвсем примерно (да не се засегне някой сега) ще си взема едно дизелово комби на конкурентен производител, ще му напълня багажника със саковете за морето и точно най-голямата лудница ще гледа вечно номера и саждите излизащи от абсолютно стоковата печка на конкуренцията.Това ли е рейсинг?@Роман,Колега, аз много добре помня изказванията ти за техниката на драга проведен не отдавна и освен да кажеш, че техниката не била ПРО, не била сертифицирана и т.н. нямаше друго. Или за теб е мега важно да ти хванат хилядните след секундата, които ще те объркат иначе и не ти е за достойнството да си "качваш" "бегачката" на такава техникаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар