Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lybra 2.4 vs Bravo 1.6 - имам ли шанс?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мога ли да засиля темата в друга посока, като изтъкна че и Ф и Л и АР имат един съществен недостатък по отношение на спорта......П.П - такива теми в такива форуми, и уж разводнени от спам от сорта никога не са причина по мое мнение за закриване на дадени раздели.....нужно е само спора и дебата да се води цивилизовано.......
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      Roman написа:
      А ти ще престанеш ли да лаеш след мене всеки път, където пиша? Имаш ми скайп, предполагам и телефон. Можеш да ми го кажеш лично, след като се познаваме. Много се дразня някой който има директен контакт с мен да си пише размислите във форума, сакън да го видят другите че се показал ЗАЩИТНИК НА МАРКАТА. ВСЯКАКЪВ ВИД СЪСТЕЗАНИЕ си е мерене на пишки, откъдето и да го погледнеш. Цели се да се покаже кой е пръв. Видеото е точно най-реалния начин да се покаже какво се случва. Къде ме сложи при спортистите? Аз съм уличен гонкаджия. Нямам нито 1 време записано на драг, нито на писта за време. НО пък за това имам много повече гонки на улицата от всеки друг тука. Точно като гледам името на раздела "Хайде да си премерим...." АЗ съм на правилното място. Замисли се ти къде си в случая.P.S. Сигурно на калояново и на италфест драга няма спорт, че и там нещо не ги видях да показват нещо различно.
      Въобще не ми се обяснявай,щом съм си написал поста тук,значи съм искал да изразя мнение което да го видят всички Щом си уличен гонкаджия,къде отиди да сравняваш постиженията на различните марки на един концерн Това прави ли те истински фен или е само така да внасяме раздор Защото изглежда по-вероятно повече второто отколкото първото от това което пишеш Не е въпроса къде съм аз,а какви работи пишеш ти които нямат нищо общо с раздела,затова и написах предния и този пост.Иво,аз не коментирам АР,а другите две марки които градския ги напрай на салата с високопарните си постове трябва ли да му го смеля като на бебе примерно и да напиша че човек на 40 който си е купил Ланча Тезис или Фиат Крома(от новите) го боли оназ работа че Романчо се прай на голям уличен рацер Това нещо той трябваше да го е разбрал много отдавна,ама явно или не го проумява или го прави нарочно Още нещо,който иска да дава газ си дава,дали е по улиците,по летищата или по мероприятия на БФАС и ДКБ.Ако си мислиш Романе че ще накараш някой да се прай на велик майстор на волана само да ти се докаже,ми се струва че си сбъркал.Човек който си е купил кола да ходи на работа,пазар и развлечения няма как да го направиш "пилот"
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        ivanko_rs написа:
        Въобще не ми се обяснявай,щом съм си написал поста тук,значи съм искал да изразя мнение което да го видят всички Щом си уличен гонкаджия,къде отиди да сравняваш постиженията на различните марки на един концерн Това прави ли те истински фен или е само така да внасяме раздор Защото изглежда по-вероятно повече второто отколкото първото от това което пишеш Не е въпроса къде съм аз,а какви работи пишеш ти които нямат нищо общо с раздела,затова и написах предния и този пост.Иво,аз не коментирам АР,а другите две марки които градския ги напрай на салата с високопарните си постове трябва ли да му го смеля като на бебе примерно и да напиша че човек на 40 който си е купил Ланча Тезис или Фиат Крома(от новите) го боли оназ работа че Романчо се прай на голям уличен рацер Това нещо той трябваше да го е разбрал много отдавна,ама явно или не го проумява или го прави нарочно Още нещо,който иска да дава газ си дава,дали е по улиците,по летищата или по мероприятия на БФАС и ДКБ.Ако си мислиш Романе че ще накараш някой да се прай на велик майстор на волана само да ти се докаже,ми се струва че си сбъркал.Човек който си е купил кола да ходи на работа,пазар и развлечения няма как да го направиш "пилот"
        Аз да ти се обяснявам? Ти май не правиш разлика от плюене и дъжд.Щом си го написал тук, а не можеш ми го кажеш лично, нали знаеш какво говори това за теб? Приемам го един вид, че не ти стиска нещо.Май никак не следиш темата, я се върни от там където почна спора и започни много внимателно да четеш от какво се тръгна. Точно че поста ми има много общо с раздела, а твоя няма.Иване нещо против уличините ми изпълнения ли имаш? Или си просто разочарован от твоя единствен опит в стрийт рацинга, че си вече на такова мнение?
        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
        Powered by VRPerformance

        Коментар


          Като четох последните постове ми се прищя да кажа следното по повод рацинга - ами то е преди всичко функция на човека, не на автомобила. Има рацери, които нямат съзнание за такива, независимо от това каква кола карат... има едно такова келешче в махалата с една ревяща Корса 1.4 СИ... ами той си е направо хулиган. Има и такива дето се имат за рацери, ама не са. Има и инцидентни келеши (понякога и аз така се изявявам) когато някой на пътя ти бръкне в нервите. И естествено има и още една категория рацери - маниаци, чиято мания ги е обсебила тотално (вероятно като Роман - без лоши чувства) и те наистина са положили доста усилия да направят колите си доста вървящи (което е похвално). Но има и една друга категория хора (съвсем не рацери) които карат наистина яки коли, но... те пет пари не дават за форумите и това какво пише в тях.Или има разлика между рацер и рацерска кола.Но аз не мисля, че ако някой има да речем Браво 1.6, трябва да си зарови главата в пясъка и да не смее да прави реални или виртуални гонки. Правото на изява е на всеки. Е, и аз искам Мазерати ама няма... затова засега ще си карам Либрата, която без преправяне и само с мод върви повече от доволно... Пък ако падне случай може и да се дръпна с някой, но без да съм фиксиран към последствиято от това (евентуално ако падна). П.С. Не съм против гонките, но съм категорично против това да се правят в градски условия и на места където има предпоставки за инциденти (последния път като се качвахме на Рилския манастир заради дрифтене и простотии видях една жена в насрещното как пусна волана и се хвана за главата)
          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

          Коментар


            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              RASTIL написа:
              Баш за 2,5 ti се сетих и аз И то май....... туй то от Алфа!
              Е тука се изложи кът кифладжия Аааа и с табелките за Ф1 също :D верно си е фън тоя раздел ..........
              Italfan

              Коментар


                abart_ написа:
                RASTIL написа:
                Баш за 2,5 ti се сетих и аз И то май....... туй то от Алфа!
                Е тука се изложи кът кифладжия Аааа и с табелките за Ф1 също :D верно си е фън тоя раздел ..........
                Що де, що са изложих са Кои "табелки"
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  Той фън раздела,ма скоро ще последва ланчисткия в небитието ми се чини.Както го и написа Ванко РСТръгна темата от Либра 2.4 срещу Браво иноишес пък стигна до това коя марка е по-велика..........и други простотийЕ,моите двете са най-велики,щото са си мои

                  Коментар


                    RASTIL написа:
                    abart_ написа:
                    RASTIL написа:
                    Баш за 2,5 ti се сетих и аз И то май....... туй то от Алфа!
                    Е тука се изложи кът кифладжия Аааа и с табелките за Ф1 също :D верно си е фън тоя раздел ..........
                    Що де, що са изложих са Кои "табелки"
                    Под табелки имах впредвид, надписчетата върху Ферарит’та за които спомена Ако си мислиш, че има нещо общо с Фиатите, освен рекламна цел...... Та като спомена и се надъха с Ф1,виж порови се-има интересни факти и за тая "далеч от спорта" марка: Алфа Ромео
                    Italfan

                    Коментар


                      Не колега, ВИЕ изкарахте ФИАТ е**хти и мишките!!! Никой не казва че ФИАТ са по-по-най, Алфа си имат своята славна история и никой не я отрича, но е смешно това че 2/3 от бързите алфи в сегашния момент са базирани на ФИАТ агрегати и разработки, а вие продължавате да се биете в гърдите колко повече от ФИАТ сте! Защо срам ли ви е от марката ФИАТ??? Защо се правите на "ударени" - в последните 30 години на каква платформа (шасита, ДВГ) са повечето от състезателните коли на италянците??? Нали се сещаш че ако не бяха ФИАТ да наливат пари от бездънните си каси в АР нямаше да има с какво да се хвалите в спорта след 60-70-те години на миналия век??? Още повече примера със 156 по-горе - на кой двигател е базиран въпросния Т Спарк и от кой е доработен за състезателни цели??? В6 ТИ при 155ДТМ/ИТЦ дали има нещо общо с "нормалните" 2.5-ци на АР или да не би случайно да е на негова база разработен??? Ето и 1 пример как се справя 2.0 4.16В турбо двувалката на Лампреди с/у В6 ТИ: http://www.youtube.com/watch?v=TvVLB...ture=relatedА Ланча как са според вас Или и техните успехи нямат нищо общо с ФИАТ!??!Точно от такива спорове и новоизлюпени фенове-алфисти (защото на алфаджии се обиждали....) ми идва да си нарежа купето на 155-цата и всичко да влезе в купе от Типо/Темпра/Купе или Дедра.............П.С. Колега Абарт моля обясни ни какво от вървящата ти Алфа 146 е чиста разработка на АР - двигател, ходова част, купе???

                      Коментар


                        Tie написа:
                        Никой не казва че ФИАТ са по-по-най, Алфа си имат своята славна история и никой не я отрича, но е смешно това че 2/3 от бързите алфи в сегашния момент са базирани на ФИАТ агрегати и разработки,
                        Фундаменталната ти грешка в момента(както и на други в тая тема, и това което разпалва ненужния спор е че много бъркаш "двата щата"........бърза кола не е бърз и мощен двигател(ФИАТ), бързата кола е и шаси и окачване също така, спирачки и прочее неща(Алфа).......Така че бързината в права линия е едно, бързината по начупена линия е друго.......ФИАТ имат мощни двигатели за права линия, но нямат шаси, окачване и всичко друго нужно за "начупената" линия........имат го Алфите......затва хората с акъл и възможности комбинират двете неща.......Мда, верно е да напише някой тука - Алфенските двигатели са ебаси покойниците, и затва се слагат могъщите фиатски двигатели.......е добре, вярно е, но ще е вярно и ако аз кажа че Фиатските шасита са ебаси гробището, окачването тоже, и затва дето такова нали.....у Алфенски купета.......ако Купето ми не ме кефеше като концепция, на мига щях да му взема двигателя и да го засиля в 156-цата дето я клатя по писта......щях да си умра от кеф, нека после да ми разправят че турбото не ставало за писта........така че възоснова на горното изречение не се съмнявай в обективноста на преценката ми, "живея" и в двата щата........ Така че една кола не е само един двигател, тоя спор в по - цивилизованите държави надали би се състоял, но в БГ "рацинга"все още е трудно да се диференцира.......
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          Tie написа:
                          Не колега, ВИЕ изкарахте ФИАТ е**хти и мишките!!! Никой не казва че ФИАТ са по-по-най, Алфа си имат своята славна история и никой не я отрича, но е смешно това че 2/3 от бързите алфи в сегашния момент са базирани на ФИАТ агрегати и разработки, а вие продължавате да се биете в гърдите колко повече от ФИАТ сте! Защо срам ли ви е от марката ФИАТ??? Защо се правите на "ударени" - в последните 30 години на каква платформа (шасита, ДВГ) са повечето от състезателните коли на италянците??? Нали се сещаш че ако не бяха ФИАТ да наливат пари от бездънните си каси в АР нямаше да има с какво да се хвалите в спорта след 60-70-те години на миналия век??? Още повече примера със 156 по-горе - на кой двигател е базиран въпросния Т Спарк и от кой е доработен за състезателни цели??? В6 ТИ при 155ДТМ/ИТЦ дали има нещо общо с "нормалните" 2.5-ци на АР или да не би случайно да е на негова база разработен??? Ето и 1 пример как се справя 2.0 4.16В турбо двувалката на Лампреди с/у В6 ТИ: http://www.youtube.com/watch?v=TvVLB...ture=relatedА Ланча как са според вас Или и техните успехи нямат нищо общо с ФИАТ!??!Точно от такива спорове и новоизлюпени фенове-алфисти (защото на алфаджии се обиждали....) ми идва да си нарежа купето на 155-цата и всичко да влезе в купе от Типо/Темпра/Купе или Дедра.............П.С. Колега Абарт моля обясни ни какво от вървящата ти Алфа 146 е чиста разработка на АР - двигател, ходова част, купе???
                          Нещо се напрегна май Предполагам ти прави впечатление ник-а ми:е не е случаен И никой не е оспорил успехите на ФИАТ в спорта,камоли пък азНо къде намеси въобще моята бавна 146-ца неможах да разбера прочети ми постовете малко по-нагоре и се успокой-ако не успееш и продължава да те мъчи нещо моята кошница-дай на Л.ССпора нацяло се изкриви...ставаше дума ,че повечето Фиат фенове (правиш разлика м-у фенове и марка нали ???) не са особенно активни в организирани и неорганизирани улични мероприятия(драг,трак и стрийт рацинг) това мисля е очевадно!Ама тия истории как Фиат били така,а Алфа колко далече са от спорта,не усещаш ли ,че е смешно ? пак че колегата от Търговише се усети и сам и изтри поста си разбирам да е в друг форум -да,ама във Итал авто форум да се говори ,че Алфа е далече от спорта и т.н....си е чиста излагация
                          Italfan

                          Коментар


                            Айде лафовете с напрягането и намеците за ЛС и прочие "тарикатлъци"/"бабаитлъци" и т.н. да ги оставиш за други твой прояви пред друга аудитория, ок???Аз лично никъде не съм написал/казал или каквото и да е било с/у Алфа, дори в цитирания от теб мой пост съм обяснил че много добре съм наясно и най-вероятно не по-малко от повечето колеги тук с историятаи успехите и Мисля че не е необходимо да се повтарям с колеги преди мене и да питам коя марка с каква насоченост е? Ти какво очакваш от масовия потребител с 1.2-1.6 или жтд -да участва масово по гонки и състезателни мероприятия ли???То по тази логика ако погледнем коя марка масово се "прави" и "засилва" в Южна Америка и трябва да кажем че АР нямат участие ли??? Не мисля така!Дали твоята кола е бавна или бърза не ме вълнува особено - дадох ти най-прост пример с твоята че повечето от нещата за да тръгне не са Алфа, какво толкова те засегна теб това???И да хубаво че ник-а ти не е случаен - защо пишете глупости тогава?

                            Коментар


                              Tie написа:
                              Айде лафовете с напрягането и намеците за ЛС и прочие "тарикатлъци"/"бабаитлъци" и т.н. да ги оставиш за други твой прояви пред друга аудитория, ок???Аз лично никъде не съм написал/казал или каквото и да е било с/у Алфа, дори в цитирания от теб мой пост съм обяснил че много добре съм наясно и най-вероятно не по-малко от повечето колеги тук с историятаи успехите и Мисля че не е необходимо да се повтарям с колеги преди мене и да питам коя марка с каква насоченост е? Ти какво очакваш от масовия потребител с 1.2-1.6 или жтд -да участва масово по гонки и състезателни мероприятия ли???То по тази логика ако погледнем коя марка масово се "прави" и "засилва" в Южна Америка и трябва да кажем че АР нямат участие ли??? Не мисля така!Дали твоята кола е бавна или бърза не ме вълнува особено - дадох ти най-прост пример с твоята че повечето от нещата за да тръгне не са Алфа, какво толкова те засегна теб това???И да хубаво че ник-а ти не е случаен - защо пишете глупости тогава?
                              Тия простотии за "тарикатлъците" въобще няма да ги коментирам,но не говори добре за теб щом даваш определения на хора които непознаваш И усещаш ли как сам си противоречиш: веднъж споменаваш ФИАТ като символ на силни мотори и слава във спорта(с което съм съгласен) а в следващия момент сам говориш за масовки по 1,2 и 1.6.......
                              Italfan

                              Коментар


                                Яка темаа От дооооста години нито Фиат нито АР нито Ланча не предлагат рейсинг.Времената са били хубави, спор няма.Но живеем в днешни времена.Какво е рейсинг?Роман има някаква 166-ца с малко засилен двигател. Това ли е рейсинг?Тези 200 коня на колелата ли са рейсинг?Все пак да не забравяме, че и АР и Ланча са си Фиат. Просто за различно позициониране.Да, АР е позиционирана към спортния дух. Има някой благинки.Но замислете се, коя е най-силната АР в момента. Някаква Жулиета с някакъв 1.8 турбиниран двигател и 235кс под капака.Съвсем примерно (да не се засегне някой сега) ще си взема едно дизелово комби на конкурентен производител, ще му напълня багажника със саковете за морето и точно най-голямата лудница ще гледа вечно номера и саждите излизащи от абсолютно стоковата печка на конкуренцията.Това ли е рейсинг?@Роман,Колега, аз много добре помня изказванията ти за техниката на драга проведен не отдавна и освен да кажеш, че техниката не била ПРО, не била сертифицирана и т.н. нямаше друго. Или за теб е мега важно да ти хванат хилядните след секундата, които ще те объркат иначе и не ти е за достойнството да си "качваш" "бегачката" на такава техника
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X