Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lybra 2.4 vs Bravo 1.6 - имам ли шанс?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    S_BANKOV написа:
    Много труудно турбина + чарджър. Чарджъра до едни обороти, после турбината почва да пълни- Познах ли?
    Точно така! И едно Нитро - 100 шута
    '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
    Powered by VRPerformance

    Коментар


      Аз не искам изпадам в спорове, щото дори нямам 2.4, но доколкото знам си със сток съединителя.Ако е така, то съшия този съединител става и на Либрата.За 1.9 ми споделиха, какво е решението на този проблем.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Roman написа:
        S_BANKOV написа:
        Много труудно турбина + чарджър. Чарджъра до едни обороти, после турбината почва да пълни- Познах ли?
        Точно така! И едно Нитро - 100 шута
        Е познах ли или не?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          emzo написа:
          Аз не искам изпадам в спорове, щото дори нямам 2.4, но доколкото знам си със сток съединителя.Ако е така, то съшия този съединител става и на Либрата.За 1.9 ми споделиха, какво е решението на този проблем.
          Колега това което говоря за 1.9 не важи.
          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
          Powered by VRPerformance

          Коментар


            S_BANKOV написа:
            Roman написа:
            S_BANKOV написа:
            Много труудно турбина + чарджър. Чарджъра до едни обороти, после турбината почва да пълни- Познах ли?
            Точно така! И едно Нитро - 100 шута
            Е познах ли или не?
            Много ясно
            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
            Powered by VRPerformance

            Коментар


              Roman написа:
              А че не е нищо сложно, много ясно. Даже е ЕЛЕМЕНТАРНО, Ама не на всеки му ражда акъла
              Тук съм напълно съгласен Ако не ти ражда акъла,ти ражда колата И все пак няма нищо секретно и толкова тайно в тая работа. :P

              Коментар


                Колега Банков, ти разбра ли за какво служи разпънката на предните бомбета Щото тука гледам веднага хвана на бай Роман рецептата и знайш, кога и как надуват чарджър-а и турбото, пък за предната разпънка ..... не знаиш Мноу работи се научават тука....мам.а му
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  RASTIL написа:
                  Колега Банков, ти разбра ли за какво служи разпънката на предните бомбета Щото тука гледам веднага хвана на бай Роман рецептата и знайш, кога и как надуват чарджър-а и турбото, пък за предната разпънка ..... не знаиш Мноу работи се научават тука....мам.а му
                  Знам знам че много неща се научават особенно в пишман тунинг и перформанса. Много добре знам за какво служи разпънката и за това моите съм ги махнал, стига ми окачването на колата да ме държи стабилно в завоите, не че се хваля ама това кони на четерите колела с пружинете лекува бъбреци по добре от уролог
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    S_BANKOV написа:
                    Много труудно турбина + чарджър. Чарджъра до едни обороти, после турбината почва да пълни- Познах ли?
                    Аз до колкото знам компресора държи между превключванията на скоростите.

                    Коментар


                      идеята е че компресора убива лага на турбината това е цялата истина.Само тия сто шота нитро ми е интересно как понасят на буталата ама айде.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        S_BANKOV написа:
                        идеята е че компресора убива лага на турбината това е цялата истина.Само тия сто шота нитро ми е интересно как понасят на буталата ама айде.
                        Те буталата ще понесат, ама въпроса ти трябваше да е насочен към съединителя по-скоро Ама и тука айде.
                        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                        Powered by VRPerformance

                        Коментар


                          За съединителя е ясно че си ковал всичко на парче и че е керамика За това питах за буталата, че от тя после и пепелници не става. Я обясни как нитрогена и дизеловия двигател се понасят.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            S_BANKOV написа:
                            За съединителя е ясно че си ковал всичко на парче и че е керамика За това питах за буталата, че от тя после и пепелници не става. Я обясни как нитрогена и дизеловия двигател се понасят.
                            Ех... Тези дизел тунингисти начии :D Ей така се понасят нитрото и дизела:http://diesel-club.com/forum/viewtop...eature=inboxИ още мнооого примери за дизели с нитро тук в БГ Аз пък казвам, че 2.4 JTD му понася идеално нитрото и може да ползваш буталата не само за пепелници, ама то от много четене на статии из нета и стари копирани лафове от там, ко друго да знаем
                            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                            Powered by VRPerformance

                            Коментар


                              Сигурно си прав за опита и за статиите, все трябва да се почне от някъде ба**ти как ме върна в младините Пък колко разбирам от тунинг, и дали ми върви колатае друга тема
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                S_BANKOV написа:
                                Сигурно си прав за опита и за статиите, все трябва да се почне от някъде ба**ти как ме върна в младините Пък колко разбирам от тунинг, и дали ми върви колатае друга тема
                                Е може си разбираш и бърза кола да имаш, не знам Както каза е друга тема т’ва.Ама при дизела има ко да доизгладиш А направи ми впечатление, че каза на нитрото - Нитроген. Не разбрах само какво ще го правиш тоя нитроген Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 А някъде пускал ли си се на гонкки, че чух колата била позасилена
                                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                                Powered by VRPerformance

                                Коментар

                                Working...
                                X