Дори и Чък Норис няма шанс срещу 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Lybra 2.4 vs Bravo 1.6 - имам ли шанс?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
krasio_79bs написа:Дори и Чък Норис няма шанс срещу 1.6Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Много странно... "Култът към 1.6" - това може да е заглавие на страхотен бестселър с много пикантерия вътре... Само се чудя защо точно 1.6? Голф 1.6, Браво 1.6, Астра 1.6, БМВ компакт 1.6... Всъщност никога не съм имал подобна кола (1.6 имам предвид) но вероятно митологизирането идва от факта, че са относително пъргави, благодарение на късите си скорости. От изброените имам впечатления от Астра и Голф 1.6. Наистина резкат се, но за по-високи скорости - ц... Пък за печката - дава комфорт при извънградско пътуване поради възможността да прави бързи и резки изпреварвания на къси отсечки... особено чипната - без да се налага сваляне на предавка... И този комфорт на приемлива цена. Е, ако трябва да съм честен, при наличие на достатъчно пари бих карал кола с многоцилиндров атмосферен двигател с по-голяма кубатура, но... за момента и чипната 2.4-ка ме устройваНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Само богопомазаните могат да има супер бегачка 1.6(превеждам ино и шес).А ние от простолюдието се мъчим с турбо дизели и двулитрови бензинки,особено ония турбинираните с 200++ кс, хич късмет нямат горките, тцтцтц... .Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Тъй, като чета несигурността ти в ремапа, съединителя, карето, абе по принцип ..... на ХЕ-то не посягай! /Там само "иноишеш" /Иначе NE или 115 коньовия Орел може да пробваш да поприземиш! При БМВ-тата 320 и 318 ИС са ти по силите... нагоре пак не рискувай /то кво ли и рискуваш, ама все пак/ А, като цяло въпроса ти е с повишена трудност... щото можеш да кажеш поне с колко сте надули турбината, за да е по-ясно кво може да се чака от Ланчията.ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
RASTIL написа:Тъй, като чета несигурността ти в ремапа, съединителя, карето, абе по принцип ..... на ХЕ-то не посягай! /Там само "иноишеш" /Иначе NE или 115 коньовия Орел може да пробваш да поприземиш! При БМВ-тата 320 и 318 ИС са ти по силите... нагоре пак не рискувай /то кво ли и рискуваш, ама все пак/ А, като цяло въпроса ти е с повишена трудност... щото можеш да кажеш поне с колко сте надули турбината, за да е по-ясно кво може да се чака от Ланчията.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
emzo написа:ц20не на вектра А върви наравно със стоково 1.9 115ц20не с чип и по-големи инжектори вече дърпа напреде.няма смисъл да се пускаш с ц20не, направо на ХЕ-тоНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:emzo написа:ц20не на вектра А върви наравно със стоково 1.9 115ц20не с чип и по-големи инжектори вече дърпа напреде.няма смисъл да се пускаш с ц20не, направо на ХЕ-тоПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
D. Stanev написа:Много странно... "Култът към 1.6" - това може да е заглавие на страхотен бестселър с много пикантерия вътре... Само се чудя защо точно 1.6? Голф 1.6, Браво 1.6, Астра 1.6, БМВ компакт 1.6... Всъщност никога не съм имал подобна кола (1.6 имам предвид) но вероятно митологизирането идва от факта, че са относително пъргави, благодарение на късите си скорости. От изброените имам впечатления от Астра и Голф 1.6. Наистина резкат се, но за по-високи скорости - ц... Пък за печката - дава комфорт при извънградско пътуване поради възможността да прави бързи и резки изпреварвания на къси отсечки... особено чипната - без да се налага сваляне на предавка... И този комфорт на приемлива цена. Е, ако трябва да съм честен, при наличие на достатъчно пари бих карал кола с многоцилиндров атмосферен двигател с по-голяма кубатура, но... за момента и чипната 2.4-ка ме устройваLancia Delta 1.6 i.e.
Коментар
-
КОЛКОТО И НЕВЕРОЯТНО ДА ЗВУЧИ АЗ С БРАВОТО ИМАМ ЕДНА ПОБЕДА И ЕДНА ЛЕКА ЗАГУБА ОТ ЕДИН КАЛНИК НА 400М ОТ ВЕКТРА 150КС КАТО ПОБЕДИЛАТА МЕ ВЕКТРА Е С ДРУГО ЕКУ НЕЗНАМ И АЗ ОТ КАКВО Е НО НЕ Е НЕИНОТО НО ТОВА СЕ ДЪЛЖИ НА ЛОШИЯ СТАРТ НА ВЕКТРАТА БРАВОТО С МУЗИКАТА Е 1250 НА ЕЛ КАНТАР А ОТНОСНО ЛИБРАТА НЕ ЗНАМ КАКЪВ СТАРТ ИМА НО ТРЯБВА ДА ОТУПАШ ТАКАВА ВЕКТРА ОТНОСНО ПОСТИЖЕНИЯТА НА БРАВОТО ПУСКАЙ СЕ И ПИШИ А ОТНОСНО СЕАТ ТОЛЕДО ТДИ 110 С ЧИП МЕ БИЕ ЕДНА КОЛА И ТО МЕ МИНАВА КЪМ 300М ТОГАВА СЕАТА СЕ РАЗВЪРТА СТРАХОТНОBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:КОЛКОТО И НЕВЕРОЯТНО ДА ЗВУЧИ АЗ С БРАВОТО ИМАМ ЕДНА ПОБЕДА И ЕДНА ЛЕКА ЗАГУБА ОТ ЕДИН КАЛНИК НА 400М ОТ ВЕКТРА 150КС КАТО ПОБЕДИЛАТА МЕ ВЕКТРА Е С ДРУГО ЕКУ НЕЗНАМ И АЗ ОТ КАКВО Е НО НЕ Е НЕИНОТО НО ТОВА СЕ ДЪЛЖИ НА ЛОШИЯ СТАРТ НА ВЕКТРАТА БРАВОТО С МУЗИКАТА Е 1250 НА ЕЛ КАНТАР А ОТНОСНО ЛИБРАТА НЕ ЗНАМ КАКЪВ СТАРТ ИМА НО ТРЯБВА ДА ОТУПАШ ТАКАВА ВЕКТРА ОТНОСНО ПОСТИЖЕНИЯТА НА БРАВОТО ПУСКАЙ СЕ И ПИШИ А ОТНОСНО СЕАТ ТОЛЕДО ТДИ 110 С ЧИП МЕ БИЕ ЕДНА КОЛА И ТО МЕ МИНАВА КЪМ 300М ТОГАВА СЕАТА СЕ РАЗВЪРТА СТРАХОТНОПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
БРАВОТО Е С ЧИП НО НЕ ДРАГАДЖИЙСКИ НО И СЕАТ И ТО ТОЛЕДО НЕ Е ПРАВЕН ПРИ КЕЛЕША А ТОЛЕДОТО Е ПО ТЕЖКО ОТ ИБИЗАТА И ИМА ОТВРАТИТЕЛЕН СТАРТ ДЪРПАМ МУ ПО 3 КОЛИ НО СЛЕД 300М БРАВОТО ВСЕ ЕДНО УМИРА А ОТНОСНО АУДИ А3 1.8Т СТОК РАЗЛИКАТА НИ Е 4-5 КОЛИ ЗАВИСИ КОЙ КАКЪВ СТАРТ НАПРАВИ МОЯТ ОПИТ Е ТАКЪВ НЯМАМ СНИМКОВ МАТЕРИАЛ ТАКА ЧЕ КОЙТО ВЯРВА ВЯРВА КОЙТО НЕ ВЯРВА НЕГОВО СИ ПРАВО В ТАЯ ДЪРЖАВА ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА МНЕНИЯBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Напомпано ХЕ ме би преди време с 1 колаhttp://youtu.be/oXsBaQjXOm4ба*ти и петака смотан (jtd-то) дето тряя да е ако мапнат не го бие.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар