Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виртуални гонки (обобщение)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Виртуални гонки (обобщение)

    Колеги, понеже в Ланча форума тая тема ("Хайде да си премерим конете и мулетата") от известно време е в кофата, а тук все още не е, реших да пусна тук моите впечатление от изчетеното и коментираното... не само тук де, и в други автофоруми...Първото впечатление беше, че най-бързите са Фиат Брово 1.6... но в хода на по-задълбочен прочит се оказва, че не!!! Има и по-бързи... например Хонда 1.4... даже май и 1.1 Фиат Сейченто ли...Второто впечатление е, че Фиат общо взето се оказва най-невървящата кола - ако едно Браво срещне друга кола с аналогична кубатура, то задължително пада (или поне с това впечатление остава човек четейки коментарите)Третото впечатление - турбо дизелите изобщо не стават за нищо, особено за гонки, еле пък за драг, а jtd-то може да падне и от 1.6 атмосферка... ама нали е бензин, та затова.Четвъртото впечатление е, че голяма част от пишещите имат явно неприязнено отношение към концерна майка ФИАТ и овтомобилите от тази марка, пък аз се чувствам пряко засегнат от това, понеже съм страстен фен на Ланча и страдам от това.Петото впечатление, което всъщност е основанието за написването на това събщение е, че повечето гонки и премервания стават виртуално... Няма лошо, но също ми прави впечатление, че някои автомобили се мистифицират като много вървящи (може би понеже не са Фиат-и) за сметка на други, а нещата са доста по-прости... Елементарна калкулация на конете спрямо килограмите например може да ориентира по въпроса има ли смисъл гонката или не...Спирам до тук, за да не излезе, че търся заяждане. Просто исках да споделя моите впечатления, като пак подчертавам те не са само от този форум... (ако не знаете БМВ 316 компакт също един от най-вървящите автомобили и любим за спрягане във виртуални гонки )
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    #2
    D. Stanev написа:
    най-бързите са Фиат Брово 1.6
    D. Stanev написа:
    Фиат общо взето се оказва най-невървящата кола
    D. Stanev написа:
    турбо дизелите изобщо не стават за нищо
    D. Stanev написа:
    голяма част от пишещите имат явно неприязнено отношение към концерна майка ФИАТ и овтомобилите от тази марка
    D. Stanev написа:
    повечето гонки и премервания стават виртуално
    No comment

    Коментар


      #3
      Re: Виртуални гонки (обобщение)

      D. Stanev написа:
      Колеги, понеже в Ланча форума тая тема ("Хайде да си премерим конете и мулетата") от известно време е в кофата, а тук все още не е, реших да пусна тук моите впечатление от изчетеното и коментираното... не само тук де, и в други автофоруми...Първото впечатление беше, че най-бързите са Фиат Брово 1.6... но в хода на по-задълбочен прочит се оказва, че не!!! Има и по-бързи... например Хонда 1.4... даже май и 1.1 Фиат Сейченто ли...Второто впечатление е, че Фиат общо взето се оказва най-невървящата кола - ако едно Браво срещне друга кола с аналогична кубатура, то задължително пада (или поне с това впечатление остава човек четейки коментарите)Третото впечатление - турбо дизелите изобщо не стават за нищо, особено за гонки, еле пък за драг, а jtd-то може да падне и от 1.6 атмосферка... ама нали е бензин, та затова.Четвъртото впечатление е, че голяма част от пишещите имат явно неприязнено отношение към концерна майка ФИАТ и овтомобилите от тази марка, пък аз се чувствам пряко засегнат от това, понеже съм страстен фен на Ланча и страдам от това.Петото впечатление, което всъщност е основанието за написването на това събщение е, че повечето гонки и премервания стават виртуално... Няма лошо, но също ми прави впечатление, че някои автомобили се мистифицират като много вървящи (може би понеже не са Фиат-и) за сметка на други, а нещата са доста по-прости... Елементарна калкулация на конете спрямо килограмите например може да ориентира по въпроса има ли смисъл гонката или не...Спирам до тук, за да не излезе, че търся заяждане. Просто исках да споделя моите впечатления, като пак подчертавам те не са само от този форум... (ако не знаете БМВ 316 компакт също един от най-вървящите автомобили и любим за спрягане във виртуални гонки )
      Аз пък се радвам,че написа това мнение и,че гласно изразяваш виждане на нещата,което е близно до реалното!Амии да и аз си мислих, че ще ми направи много голяма точка, но го държах с полвин предница до финала, на 400 метра говоря. Мислих че като бутна 3-та на 83 км/ч щото на 85 км/ч влиза в прекъсвача ще ме земе на 3-та щото няма тая тяга вече ама увии неуспя и до финала си го държах с предница отпред,Хондата е Седан но мисля, че това няма голямо значение. Може да не ми повярвате но нямам клипче или някакви материали, съвсем споннтано стана дръпката и нябяхме се оговаряли даже нещо предварително Ти извинявай обаче как би коментирал подобно мнение?Аз ще ти кажа моето мнение.Доста често се събираме една определена група хора.Замерваме се помежду си,също така мерим сили с коли от други марки(Фиат,Опел,Мерцедес,Ситроен,Ауди и т.н)и от кола до кола има разлика,която аз лично не мога да перефразирам.Ти имаш ли представа,че едната седмица колите вървят по еди начин на следващата по друг.Имаше едно събиране на което отидох потготвен за драг(бъркан бензин,сликове,леки джанти 8кг,без салон4.0 бара налягане на горивото в рейката).Мислих,че след като съм олекотил колата с приблизително 50кг и съм направил всичко възможно колата да върви в оптимален вариант за сегашния си сетъп ще победя или поне закантаря накой коли,коит си ме биеха!За съжаление това не стана,защото просто колите срещу които се дърпах-1-во бяха по-засилени и второ по-леки!Разбираш ли ме!Демек факт който аз не мога да променя.Ти обаче ми говориш някакви работи които само по себе си си противоречат!Ще ти задам няколко въпроса и съвсем колегиално ще те помоля да ми отговориш като голям и зрял човек,койот по някой път замерва собствения си автомобил срещу други!1.Иискам да ми покажеш СИЛЕН дизел в който да не са наляти 10000лв(визирам Файтона който няма нищо общо със сток-700к.с/1200Нм+Nos+Метанолова инжекция и дава 12.8 на 400м).Ако може разбира се да постнеш графика,замерване по някаква измерителна техника и да изброиш модовете му.2.Ако може да ми покажеш/постнеш ИСТИНСКИ гонки и замервания между силни дизели и еднакво силни бензинови коли3.И какво според теб означава понятието силен бензинС този си пост не искам да се заяждам по какъвто и да е начин разбери ме правилно обаче доводите които ми постваш не са коректни!Нали ти казвам почти всяка вечер се замерваме(независимо кой пада и кой бие)и НАПОМПАНИТЕ дизели бият само слабите коли(примерно като моята)!Реален пример ще ти дам с Итал Феста!Зелената Софийска 156 2.4jtd дето дава 15.1.Ми тя си ме бие.Аз потготвен съм 15.7 и колата ми не е нищо особено,а вярвай ми Алфата е бая напомпана(върви 2 коли зад 328 с къс диф,cold air intake,генерация,лек маховик)на мой приятел!И в контекста на това тсъщата тази трудно бие повечето атмосферни коли със същата кубатура!Предполагам ще вземеш на сеиозно поста ми и ще ми отговориш подобаващо!А относно това дали Фиатите са силни коли ДА турбо версийте са много прилично вървящи и доказали се стреет бегачки,но атмосферните.....................!Пример колегата SukI!Много ме е яд,че нямах възможноста да премерим сили с него.Неговото Браво беше възможно най-вървящото(и то доказано)обаче и беше доста позасилено(и то качестевно и професионално),НО както вече казах засилено!Та мисълта ми е,че не е нужно да се обиждате,че Фиат имат как да кажа славата на бавни!За мен не са бавни,ОБАЧЕ не са бавни толкова не масовите 2.0 20В Турбо разбираш ли ме?

      Коментар


        #4
        Колеги, просто споделих впечатление - нищо повече. Най-малкото което искам е да споря или пък да дразня. Колега Bimero и аз като теб хода по разни сбирки, предимно на БМВ (щото в Благоевград на Ланча няма) и знаеш ли колко ме е яд като се яви някой келеш с Кадет GSI и надменно си търси някой за премерване, пък ние си траем, щото няма какво да извадим насреща му... същото се повтаря и като зойде някой с бърз Голф ТДИ или Сеат Леон ФР...
        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

        Коментар


          #5
          D. Stanev написа:
          Колеги, просто споделих впечатление - нищо повече. Най-малкото което искам е да споря или пък да дразня. Колега Bimero и аз като теб хода по разни сбирки, предимно на БМВ (щото в Благоевград на Ланча няма) и знаеш ли колко ме е яд като се яви някой келеш с Кадет GSI и надменно си търси някой за премерване, пък ние си траем, щото няма какво да извадим насреща му... същото се повтаря и като зойде някой с бърз Голф ТДИ или Сеат Леон ФР...
          Щом, като няма кво да извадите що ти е кофти, че си траете Пък иначе аз лично, с тоз раздел се веселя! Първия ти пост в темата, и цитирания тук-също ме забавляват Щото в първия ти пост личи възмущение от хлапащината в раздела, а с втория си пост демонстрираш същата хлапащина.... То това всъщност му е и забавното на тоз раздел де
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #6
            Re: Виртуални гонки (обобщение)

            D. Stanev написа:
            ... повечето гонки и премервания стават виртуално...
            Абсолютно!
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              Колега добра тема, за което те поздравявам. Но не сам на едно мнение с теб за второто и третото впечатление, защото примерно моето пунто е 80 с ремап (около 100 реални) и голф 110 пада с 1 кола разлика от 0-160. Но се пак всичко си е относително, много са важни факторите и така.
              Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

              Коментар


                #8
                голяма част от гонките са на каталожна основа ускорение 0-100км някой като каже реални факти и се започва ти си луд в този форум истината е ЛЪЖА в повечето случай освен колата ако не е 1.6
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  те много гледат интернет какво показва в сайтовете за технически характеристики и от там колко щяло да върви със и без мап хахах
                  leave something of the happiness you bring

                  Коментар


                    #10
                    Тоя раздел наистина е нещо като "Матрицата". Разликата е, че във филма Нео е само един, а тук са много :D
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #11
                      dikanio написа:
                      Тоя раздел наистина е нещо като "Матрицата". Разликата е, че във филма Нео е само един, а тук са много :D
                      Неовците може да са мноого,обаче предводитея Морфей е един хахах:потребителят-Bravo 1.9jtd!

                      Коментар


                        #12
                        я кажете какъв е спора , че няма бързи фиати или че няма бързи БМВ та
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          "Двайска браааат с голямото прасе брааат" Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Скоро на едно кафе чух разговор между БМВисти:Карам я с 50 на 5та и на едно кръгово мачкам и не може да влезне в пътя! :D Класика! Колегата с бмв-то да не се обиди нещо, уважавам бмв-тата но от е46 нагоре и предимно нафтовите БМВ-та!
                          Fiat Bravo 1.6 GT
                          Stilo 1.9JTD - ex

                          Коментар


                            #14
                            WhitePower написа:
                            я кажете какъв е спора , че няма бързи фиати или че няма бързи БМВ та
                            Че няма бързи ДИЗЕЛОВИ Фиати,и такива на същите(кила,коне,нютони)атмосферни със същата кубатура(освен 320и)!И това в никакъв случай не се отнася ГЛАВНО за БМВ,а и за много други марки сравнявани с Фиат!Сега извинявай,но и на Рошауди Пунтото е с най-добро време средна 12-ка(и то при положение,че неговото си беше напомпано и то във всяка една обаласт мотор,кутия,окачване,задвижване)!Той Али ги лющеше такива времена с АТМОСФЕРНО БМВ!Сега според мен всички ще ми се нахвърлите обаче,това са факти(и незнам да има по-бързо Пунто от неговото или поне ОФИЦИЯЛНО)!И това не е спор а обсъждане!Няма и най-малко замисъл да се заяждам,просто мисля поствам факти,които са се постигнали с мнооого труд и т.н!И Орлине според мен 300к.с не са едно и също нещо при 900+++кг и 1300+++кг!Сега ти ще кажеш за кубатурата!Ми според мен 300к.с са си 300к.с обаче с различен начин на постигане(приемрно при концепция 1.4/2.0)!За това,което е написал колегата.........!Ми това не са фенове на марката(защото са облъчени),както има и много такива на Фиат и всички други марки!И не съм съгласен,Е30 е в пъти повече БМВ от всички други!

                            Коментар


                              #15
                              Bimero написа:
                              WhitePower написа:
                              я кажете какъв е спора , че няма бързи фиати или че няма бързи БМВ та
                              Че няма бързи ДИЗЕЛОВИ Фиати,и такива на същите(кила,коне,нютони)атмосферни със същата кубатура(освен 320и)!И това в никакъв случай не се отнася ГЛАВНО за БМВ,а и за много други марки сравнявани с Фиат!Сега извинявай,но и на Рошауди Пунтото е с най-добро време средна 12-ка(и то при положение,че неговото си беше напомпано и то във всяка една обаласт мотор,кутия,окачване,задвижване)!Той Али ги лющеше такива времена с АТМОСФЕРНО БМВ!Сега според мен всички ще ми се нахвърлите обаче,това са факти(и незнам да има по-бързо Пунто от неговото или поне ОФИЦИЯЛНО)!И това не е спор а обсъждане!Няма и най-малко замисъл да се заяждам,просто мисля поствам факти,които са се постигнали с мнооого труд и т.н!И Орлине според мен 300к.с не са едно и също нещо при 900+++кг и 1300+++кг!Сега ти ще кажеш за кубатурата!Ми според мен 300к.с са си 300к.с обаче с различен начин на постигане(приемрно при концепция 1.4/2.0)!
                              Личи си че грам не разбираш от турнинг щом кубатурите нямат значение и че 300 коня са си 300 коня без значение на кубарата според тебе какво е нужно да искараш 300 коня от 1.4 8V и 2.5 20V Примерно щом кубатурата няма значене ???А иначе формулата е кон на клограм ако това те нтересува за али не ми говори , 2 те коли са коренно различни , и и не съм чул БМВ от 1.4 да цепят 12 ки
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X