Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виртуални гонки (обобщение)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    jimi69 написа:
    2. турбината я пуска на 2500 оборотаколата ми не е сток със сигурност, не_знам и аз кво има, знам , че турбината работи на 1.8 и набира яко , като за 85 коня демек не е сток ...
    Аз мойта турбина я пускам на 2000 об (от копче вътре в купето) и е на 2.2 бара (ама абсолютно налягане) Тоя раздел направо кърти

    Коментар


      #32
      Фиат-а, както всяка друга кола си иска подръжка.Аз моя го карам вече 2 години и никакви сериозни ремонти не съм му правил.Наистина излизат разни дребни неща, но всичко се отстранява в рамките на малко пари и малко време.Иска си грижи.А за Нисан Алмера- е тази кола е само семейна и няма никаква сила.Нисан Примера 110 коня - също!Това са мъртавци по default.И тъжът почти 2 пъти колкото пунтото.НО има доста други бързи нисани освен GT-R.Най-малко една Примера GTI бая дизели ще ошамари.ЗА мен лично има само един италянски дизел, които наистина върви.... 1.9 JTD 16v на Алфите.А колега jimi69 , какво значи турбината работи на 1.8 ??? на 1.8 Бара?????
      <<KARKELANOV>>

      Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
      Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

      Коментар


        #33
        janyboy написа:
        jimi69 написа:
        2. турбината я пуска на 2500 оборотаколата ми не е сток със сигурност, не_знам и аз кво има, знам , че турбината работи на 1.8 и набира яко , като за 85 коня демек не е сток ...
        Аз мойта турбина я пускам на 2000 об (от копче вътре в купето) и е на 2.2 бара (ама абсолютно налягане) Тоя раздел направо кърти
        в момента не съм в бг но на 12-ти ше съм там, и ако искаш да се видим , да идем на диагностика за твоя сметка обаче да видиш как работи турбината вече 50 000 км без проблем от както я имам и да те повозя на нисана на жената брат й да ти покажа , ама ако е така , както ти казвам , ше платиш пиенето после и може да черпиш един дино тест. Става ли ? Знайш ли колко турбини има и на 2.4 бара дето работят по 100 000 км вече , като не си имал или виждал такова налягане не го мисли за невъзможно, има коли сток на 1.8-2.0 бара , така, че не ми се подигравай ами ела да видиш, и да се пуснем да на която дисциплина кажеш да ти напрая малко ластици. Тамън ше си напрайш разходка до морето нищо , че е зима, и ако паднеш плащаш една вечер в слънчев бряг.
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #34
          janyboy написа:
          jimi69 написа:
          2. турбината я пуска на 2500 оборотаколата ми не е сток със сигурност, не_знам и аз кво има, знам , че турбината работи на 1.8 и набира яко , като за 85 коня демек не е сток ...
          Аз мойта турбина я пускам на 2000 об (от копче вътре в купето) и е на 2.2 бара (ама абсолютно налягане) Тоя раздел направо кърти
          колега това с копчето ще го споделиш ли как става ......... просто тая тема стана уникална и стокови турбини на 1.8 карат хората по колко много км

          Коментар


            #35
            Sparco написа:
            Фиат-а, както всяка друга кола си иска подръжка.Аз моя го карам вече 2 години и никакви сериозни ремонти не съм му правил.Наистина излизат разни дребни неща, но всичко се отстранява в рамките на малко пари и малко време.Иска си грижи.А за Нисан Алмера- е тази кола е само семейна и няма никаква сила.Нисан Примера 110 коня - също!Това са мъртавци по default.И тъжът почти 2 пъти колкото пунтото.НО има доста други бързи нисани освен GT-R.Най-малко една Примера GTI бая дизели ще ошамари.ЗА мен лично има само един италянски дизел, които наистина върви.... 1.9 JTD 16v на Алфите.А колега jimi69 , какво значи турбината работи на 1.8 ??? на 1.8 Бара?????
            Еми толкова колега, толко показва на диагностиката, и се чува , като за толкова, твоята кола турбинирана мисля, че беше на тия барове стоково (не съм 100% сигурен)а колега щом много знае, мое да дойде да му покажа как от 0 до 185 по навигатор ше диша изгоряла нафта с бравата ! Ако е 100 коня , ако е 130 вече съжалявам но там си признавам , че падам освен на старта!
            Punto JTD
            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

            Коментар


              #36
              jimi69 написа:
              в момента не съм в бг но на 12-ти ше съм там, и ако искаш да се видим , да идем на диагностика за твоя сметка обаче да видиш как работи турбината вече 50 000 км без проблем от както я имам и да те повозя на нисана на жената брат й да ти покажа , ама ако е така , както ти казвам , ше платиш пиенето после и може да черпиш един дино тест. Става ли ? Знайш ли колко турбини има и на 2.4 бара дето работят по 100 000 км вече , като не си имал или виждал такова налягане не го мисли за невъзможно, има коли сток на 1.8-2.0 бара , така, че не ми се подигравай ами ела да видиш, и да се пуснем да на която дисциплина кажеш да ти напрая малко ластици. Тамън ше си напрайш разходка до морето нищо , че е зима, и ако паднеш плащаш една вечер в слънчев бряг.
              Колега,по-спокойно го давай Твойта турбина сток работи на 0.9 бара.Ти искаш да ми кажеш че си я надул на 1.8 бара?Двойно?И да искаш тази турбинка не може да ги направи 1.8 посмъртно За диагностика не ми говори.Първо разбери какво,защо и как?Показва ти 1.8 бара ама това е абсолютно налягане,демек атмосферното 950-1000 мили бара+бууста на турбината 850-900 мили бара.

              Коментар


                #37
                JTD RACER написа:
                колега това с копчето ще го споделиш ли как става ......... просто тая тема стана уникална и стокови турбини на 1.8 карат хората по колко много км
                Колега,постът ми е ироничен Мился че си личи

                Коментар


                  #38
                  Не се изнервям бе човек, просто ти казвам, че незнам кво е правено по колата , и ти казвам кво видях на диагностиката, немога и аз да го повярвам, незнам по друг начин как да разбера на колко бара работи. Казвам ти с кви коли съм се пускал и от кои съм падал и побеждавал. Не ме е страх да загубя, напротив стимулирвам се още повече.Незнам само , що мислиш, че се изнервям, просто ако се засечем не ни пречи да побръмчим малко то тва е приятно хоби да си прайш гонки, в никъв случей не се изнервям :D п.п. турбината се чува много да фучи, спукан мъркуч не намерих, може цепнатината да е мноо малка, и ше сменя турбо пътищата заради тва ако не е от там начи турбината нещо , мисля като се прибера да я отварям да я чистя колата ми е на 280 000км вече и мисля , че ако не е сменяна ше е много зле
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    #39
                    janyboy написа:
                    Показва ти 1.8 бара ама това е абсолютно налягане
                    На диагностика няма как да ти покаже манометрично налягане.МАП сензорът мери само и единствено абсолютното налягане в колектора Закачи си един бууст метър пък после ми кажи на колко ти работи турбината Отплеснахме се от темата и то доста за това приключвамСори за

                    Коментар


                      #40
                      що да сме я оплескали, става дума за коне и такива работи обобщаваме и коментираме...
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        #41
                        jimi69 написа:
                        Sparco написа:
                        Фиат-а, както всяка друга кола си иска подръжка.Аз моя го карам вече 2 години и никакви сериозни ремонти не съм му правил.Наистина излизат разни дребни неща, но всичко се отстранява в рамките на малко пари и малко време.Иска си грижи.А за Нисан Алмера- е тази кола е само семейна и няма никаква сила.Нисан Примера 110 коня - също!Това са мъртавци по default.И тъжът почти 2 пъти колкото пунтото.НО има доста други бързи нисани освен GT-R.Най-малко една Примера GTI бая дизели ще ошамари.ЗА мен лично има само един италянски дизел, които наистина върви.... 1.9 JTD 16v на Алфите.А колега jimi69 , какво значи турбината работи на 1.8 ??? на 1.8 Бара?????
                        Еми толкова колега, толко показва на диагностиката, и се чува , като за толкова, твоята кола турбинирана мисля, че беше на тия барове стоково (не съм 100% сигурен)а колега щом много знае, мое да дойде да му покажа как от 0 до 185 по навигатор ше диша изгоряла нафта с бравата ! Ако е 100 коня , ако е 130 вече съжалявам но там си признавам , че падам освен на старта!
                        Ами незнам какво са ти казали, но това е много сериозно налягане...По принцип повечето турбо коли фарбично надуват на 0.6 -0.8 бара.За фиатите знам,че най-надутият фабрично фиат е Пунто ГТ, което е на 1 бара.За такова налягане трябва да имаш доста голяма и сериозна турбина.А и мотора ти трябва да носи доста на бой.И ако наистина издържа на това налягане, и наистина е 1.8 - твоята кола трябва да е според мен над 130 коня....Както каза колегата по-горе, това сигурно е налягането в колектора.С буст метър ще ти покаже реалното налягане на което надува турбото.
                        <<KARKELANOV>>

                        Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                        Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                        Коментар

                        Working...
                        X