Абе то и пунтото не мисля, че е точно 1.4 ама ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Виртуални гонки (обобщение)
Collapse
X
-
WhitePower написа:Bimero написа:WhitePower написа:я кажете какъв е спора , че няма бързи фиати или че няма бързи БМВ та
Коментар
-
обясни ми само какво искаш да ми обясниш , че не разбирам ?? на сбирките ще се видим и ще говорим , просто тоннът ти ми напомня на един наш познат дето всичко за него е "кенеф" Относно Драгът тука не са само коне и килограми ама хората не обръщат внимание на дребните подробностти да не говорим че пунто няма и шпер дори за да стартита като хоратаPower Under Pressure
Коментар
-
Леле до какво доведе това Пунто 1.1 :D За мен е некоректно да се сравняват модели автомобили под общ знаменател и да се опитва да се доказва коя е по-добрата марка с примери за конкретни, прекалено подсилени коли.Та те почти нямат нищо останало от производителя си(по двигателите).Нито на Рошавия Пунтото е нормално пунто 300 коня, нито пък на Али бмв-то даваше тези времена благодарение само на 2.7 с нитро.Та най-правилно за мен да не се казва фиат-ите са слаби или бмв-тата не вървят, а да се говори за конкретна кола в конкретен клас.Иначе нали знаете,че винаги може да се появи по-голяма риба в морето.Иначе мен лично ми стана смешно как се започна едно наливате в темата към някои неизвестен извършител Те тия малките , те ония дето само пишат....Аз лично не разбрах кои са тези хора.... Такива теми се пускат почти във всеки форум 1-2 пъти в годината и все едно и също се пише.Как трябва да се действа, а не само да се говори и т.н......Но всеки има право на мнение и свободно да може да го изразява.А за това, което беше написъл автора на темата за идеята,че всеки фиат в своя клас е най-бавен.....Ми не е така за мен.Този спор го водех навремето за моето ХТГ.Всички постоянно натякваха кой коли са по-бързи от него и как не върви, ама никой не казваше кой коли побеждава ХГТ....като например 1.8т сток...бмв е36 320.....golf 3 gti.... и т.н. НО постоянно за тоя GSi се говореше Въпрос на гледна точка....И за финал.....и на мен ми е смешно да чета за гонки на 18 сек коли, но в нашият форум за съжаление още са малко силните коли.....Дано да се промени това!<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
По отношение на сравненията между отделни марки, следва да се направи едно съществено уточнение - в рамките на концерна ФИАТ има множество отделни марки, които са ориентирани в различни сегменти. Затова примерно няма широка гама двигатели в един модел (може би с изключение на Алфа Ромео) както примерно е при БМВ 3-та серия от 1.6 до 3.2 и съответно производство в три основни сегмента (отскоро и в повече). При ФИАТ високия клас автомобили са Мазерати и евентуално Ланча и Алфа (като съответствие на 5-та серия или Е-класа), по отношение на спортните коли е ясно. Може би затова и на нас като потребители на по-масовите екземпляри ни се ще да можем да се конкурираме с някои от по-натоканите екземпляри от други марки, но... затова е и тунинг ентусиазмът.Иначе по отношение на гонките - защо не? Това, че стоковата ни таратайчица е 17-18 секундна не бива да ни спира, важна е тръпката. А и освен това повечето "гонки" стават непланирано, а инцидентно по пътищата... ей така само с поглед или просто от келешлък. Поради това си мисля, че дизела е доста подходящ... особено за дъмп... и особено в кратки участъци или по баирНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
WhitePower написа:обясни ми само какво искаш да ми обясниш , че не разбирам ?? на сбирките ще се видим и ще говорим , просто тоннът ти ми напомня на един наш познат дето всичко за него е "кенеф" Относно Драгът тука не са само коне и килограми ама хората не обръщат внимание на дребните подробностти да не говорим че пунто няма и шпер дори за да стартита като хората
Коментар
-
директно ще ти отговора , конете са правопропорционално на цената ако искаш 300 цената е една ако искаш 500 цената е друга , и въобще не става дума за агрегати защото едно пунто се намира за 3000 лева и почваш , а за 500+ платформата за тези коне е 10000 лева примерно а и обасни Конете не са всичко виждаш как 250 коня примерно препарират на 400 м 350коня примерно най - важно е да с изясниш какво искаш от колата и какво ще и е приложениетоPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:директно ще ти отговора , конете са правопропорционално на цената ако искаш 300 цената е една ако искаш 500 цената е друга , и въобще не става дума за агрегати защото едно пунто се намира за 3000 лева и почваш , а за 500+ платформата за тези коне е 10000 лева примерно а и обасни Конете не са всичко виждаш как 250 коня примерно препарират на 400 м 350коня примерно най - важно е да с изясниш какво искаш от колата и какво ще и е приложението
Коментар
-
Аз не знам кое му е бавното на Фиат,при положение че си имат страхотни мотори като 2.0 16в 1.8 16в 2.0 20в 2.0 16в турбо и 2.0 20в турбо като там вече с мн малко парички на М-ките не им се верва кво се случва...А за дизелите Роман е живото доказателство как 210коня на 1600 кила вървят да си ... мамата и го е доказал не веднъж!А за дизелите, който е карал jtd той знае много добре,че дизела си иска можене и не е така просто да изпомпаш колата на максимума от въсможностите и за да покажеш наистина какво може.Второ старта от място също си доста тънък момент,смяната на предавките също си иска игра със съединителя за да може колата да поеме качествено на следващата предавка и така.Но в никакъв случай дизела не е това,което го представяте аз лично имам удоволствието да карам Алфа Ромео 156 1.9 115коня колата не е нищо особено но за своите 115 коня си върви много прилично и доста хора се убедиха в това имам си своите впечатления светофарни закачки и съм сигурен,че на тези килограми 1305 и тези коне малко бензинови коли биха ми били проблем или поне сега не се сещам за такива нямам клипове от гонки,освен тези,които са отражение на това как ускорява колата http://www.vbox7.com/play6641ee1da http://www.vbox7.com/play:9ac47f562f
Коментар
-
D. Stanev написа:По отношение на сравненията между отделни марки, следва да се направи едно съществено уточнение - в рамките на концерна ФИАТ има множество отделни марки, които са ориентирани в различни сегменти. Затова примерно няма широка гама двигатели в един модел (може би с изключение на Алфа Ромео) както примерно е при БМВ 3-та серия от 1.6 до 3.2 и съответно производство в три основни сегмента (отскоро и в повече). При ФИАТ високия клас автомобили са Мазерати и евентуално Ланча и Алфа (като съответствие на 5-та серия или Е-класа), по отношение на спортните коли е ясно. Може би затова и на нас като потребители на по-масовите екземпляри ни се ще да можем да се конкурираме с някои от по-натоканите екземпляри от други марки, но... затова е и тунинг ентусиазмът.Иначе по отношение на гонките - защо не? Това, че стоковата ни таратайчица е 17-18 секундна не бива да ни спира, важна е тръпката. А и освен това повечето "гонки" стават непланирано, а инцидентно по пътищата... ей така само с поглед или просто от келешлък. Поради това си мисля, че дизела е доста подходящ... особено за дъмп... и особено в кратки участъци или по баирТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Туй....ксй ти го каза Или сам си си го внушил Ще си поразровя албумите и дано намеря едни снимки, които съм правил на един и същ модел ДВГ монтиран във Фиат и Ланча.... Толкоз лесно щи са разсеят внушенията, че нема накъде....Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
дизела не вървял ама с мойто пунто , като се пуснах с нисан примиера му нацепих канчето на всяка предавка, да не говорим , че от летящ ги размазвам тия по 100 коня дето са. Нисан алмера 110 коня адски слаба кола, чупя й каската и на нея 1. не върви хич2. турбината я пуска на 2500 оборота3. не си копувайте нисан, освен GTR с хонда сивик 101 коня съм се дърпал първа и втора ми ги взима, 3-4 -та го стигам но много бавно и накрая ме бие с 1 колаот летящ старт същата хонда няма думата просто, особено от 50 нагоре до 160колата ми не е сток със сигурност, незнам и аз кво има, знам , че турбината работи на 1.8 и набира яко , като за 85 коня демек не е сток ... иначе фиата върви кво му е , и алфа върви, бият БМВ и много други марки коли, освен хонда и тойота, така, че фиата става, ама да го караш 1 месец и да го продадеш иначе................. мноо ядове
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар