Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виртуални гонки (обобщение)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе то и пунтото не мисля, че е точно 1.4 ама ...
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #17
      WhitePower написа:
      Bimero написа:
      WhitePower написа:
      я кажете какъв е спора , че няма бързи фиати или че няма бързи БМВ та
      Че няма бързи ДИЗЕЛОВИ Фиати,и такива на същите(кила,коне,нютони)атмосферни със същата кубатура(освен 320и)!И това в никакъв случай не се отнася ГЛАВНО за БМВ,а и за много други марки сравнявани с Фиат!Сега извинявай,но и на Рошауди Пунтото е с най-добро време средна 12-ка(и то при положение,че неговото си беше напомпано и то във всяка една обаласт мотор,кутия,окачване,задвижване)!Той Али ги лющеше такива времена с АТМОСФЕРНО БМВ!Сега според мен всички ще ми се нахвърлите обаче,това са факти(и незнам да има по-бързо Пунто от неговото или поне ОФИЦИЯЛНО)!И това не е спор а обсъждане!Няма и най-малко замисъл да се заяждам,просто мисля поствам факти,които са се постигнали с мнооого труд и т.н!И Орлине според мен 300к.с не са едно и също нещо при 900+++кг и 1300+++кг!Сега ти ще кажеш за кубатурата!Ми според мен 300к.с са си 300к.с обаче с различен начин на постигане(приемрно при концепция 1.4/2.0)!
      Личи си че грам не разбираш от турнинг щом кубатурите нямат значение и че 300 коня са си 300 коня без значение на кубарата според тебе какво е нужно да искараш 300 коня от 1.4 8V и 2.5 20V Примерно щом кубатурата няма значене ???А иначе формулата е кон на клограм ако това те нтересува за али не ми говори , 2 те коли са коренно различни , и и не съм чул БМВ от 1.4 да цепят 12 ки
      Виж беше ми пределно ясно,че щеше да ми отговориш по този начин,само дето се чудя,защо го правиш!Аз не съм казал,че разбирам от какъвто и да е ТУНИНГ и всичките му производни.А как се изкарват 300к.с от 1.4 според мен не малко хора знаят!Буталца,биели,колянов вал,глава,валове!Турбо Т4,изпускател,всмукател,генерация,рейка,инжектори и една хубава електроника и си ти!Според мен няма да е проблем да се извадят!След това слагаш една керамика,лек маховик,по-яки полуоски,карета,един шпер и почваш да караш!Ти да не си помисли,че ти трябва някаква космическа технология бе.Споко не си първия няма и да си полседния правил СИЛОВ тунинг на Фиат Пунто!Разликата при 2.0 20вт ще е в това,че само трябва да си избереш турбо и съединител и няма да ти се налага да отваряш мотора!Какво толкова сложно се опита да го изкараш!Виж обаче тука формулата дето я споменаваш не се променя!Едното си е 1000кг 300к.с,а другото си е 1200кг 300к.с!Що се правиш на ощипан!Ти сам го каза,че колите с по-голяма кубатура и 300+++к.с те подминават на 180км/ч(,но и също така знаем,че ти си далеч от 300к.с).И сега какво излиза,че си противоречиш!Или пък има друга причина да биеш по-силни коли от теб на 400м???За Али какво да говорим!АТМОСФЕРНО БМВ С КУБАТУРА 2.5,строукнат на 2.7 с Nos и колата не беше с тегло под 1000кг!Това беше ерата Али на Божурище после промени идеята и сетъпа на колата!А "1.4"-ката на Рошауди искаш да ме убедиш,че имаше нещо общо със СТОК или....????!Да не говорим,че и той използваше Nos!И без да ме нападаш.Сигурно ще се видим на някоя сбирка и не мисля да си говорим с тон какъвто се опитваш да пораждаш в момента!Все пак нали сме колеги и познати!Недей така!Пък и незнам кога съм проявявал претенций на разбирач!

      Коментар


        #18
        обясни ми само какво искаш да ми обясниш , че не разбирам ?? на сбирките ще се видим и ще говорим , просто тоннът ти ми напомня на един наш познат дето всичко за него е "кенеф" Относно Драгът тука не са само коне и килограми ама хората не обръщат внимание на дребните подробностти да не говорим че пунто няма и шпер дори за да стартита като хората
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          Леле до какво доведе това Пунто 1.1 :D За мен е некоректно да се сравняват модели автомобили под общ знаменател и да се опитва да се доказва коя е по-добрата марка с примери за конкретни, прекалено подсилени коли.Та те почти нямат нищо останало от производителя си(по двигателите).Нито на Рошавия Пунтото е нормално пунто 300 коня, нито пък на Али бмв-то даваше тези времена благодарение само на 2.7 с нитро.Та най-правилно за мен да не се казва фиат-ите са слаби или бмв-тата не вървят, а да се говори за конкретна кола в конкретен клас.Иначе нали знаете,че винаги може да се появи по-голяма риба в морето.Иначе мен лично ми стана смешно как се започна едно наливате в темата към някои неизвестен извършител Те тия малките , те ония дето само пишат....Аз лично не разбрах кои са тези хора.... Такива теми се пускат почти във всеки форум 1-2 пъти в годината и все едно и също се пише.Как трябва да се действа, а не само да се говори и т.н......Но всеки има право на мнение и свободно да може да го изразява.А за това, което беше написъл автора на темата за идеята,че всеки фиат в своя клас е най-бавен.....Ми не е така за мен.Този спор го водех навремето за моето ХТГ.Всички постоянно натякваха кой коли са по-бързи от него и как не върви, ама никой не казваше кой коли побеждава ХГТ....като например 1.8т сток...бмв е36 320.....golf 3 gti.... и т.н. НО постоянно за тоя GSi се говореше Въпрос на гледна точка....И за финал.....и на мен ми е смешно да чета за гонки на 18 сек коли, но в нашият форум за съжаление още са малко силните коли.....Дано да се промени това!
          <<KARKELANOV>>

          Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
          Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

          Коментар


            #20
            По отношение на сравненията между отделни марки, следва да се направи едно съществено уточнение - в рамките на концерна ФИАТ има множество отделни марки, които са ориентирани в различни сегменти. Затова примерно няма широка гама двигатели в един модел (може би с изключение на Алфа Ромео) както примерно е при БМВ 3-та серия от 1.6 до 3.2 и съответно производство в три основни сегмента (отскоро и в повече). При ФИАТ високия клас автомобили са Мазерати и евентуално Ланча и Алфа (като съответствие на 5-та серия или Е-класа), по отношение на спортните коли е ясно. Може би затова и на нас като потребители на по-масовите екземпляри ни се ще да можем да се конкурираме с някои от по-натоканите екземпляри от други марки, но... затова е и тунинг ентусиазмът.Иначе по отношение на гонките - защо не? Това, че стоковата ни таратайчица е 17-18 секундна не бива да ни спира, важна е тръпката. А и освен това повечето "гонки" стават непланирано, а инцидентно по пътищата... ей така само с поглед или просто от келешлък. Поради това си мисля, че дизела е доста подходящ... особено за дъмп... и особено в кратки участъци или по баир
            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

            Коментар


              #21
              D. Stanev написа:
              ......Поради това си мисля, че дизела е доста подходящ... особено за дъмп... и особено в кратки участъци или по баир
              Абе особено "дизела" не е подходящ за нищо освен за ходене на пазар с него
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #22
                И за оране, ама Фиат нямат 4х4 дизел май, значи и за това не става.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  WhitePower написа:
                  обясни ми само какво искаш да ми обясниш , че не разбирам ?? на сбирките ще се видим и ще говорим , просто тоннът ти ми напомня на един наш познат дето всичко за него е "кенеф" Относно Драгът тука не са само коне и килограми ама хората не обръщат внимание на дребните подробностти да не говорим че пунто няма и шпер дори за да стартита като хората
                  Ем глупости!Никога не съм казвал,коя кола е "кенеф" и т.н,като този наш познат,да не говорим,че по никакъв начин не съм намекнал за такова нещо(или съм имал за цел)!Мисълта ми беше,че просто при едини мотор трябват повече части,труд,пари за да стане 300к.с(в случая 1.4 8в).ДА за повече коне(примерно над 300к.с)е доста по-различно и 1.4 не е най-потходящата концепция за 500+к.с(от към пари и труд говорим)!Да най-хубаво е като се видим да говорим.Така,че ако не знам нещо няма да е лошо да ми обясниш,все пак не съм длъжен да знам всичко(пък и предполагам знаеш повече от мен)!Винаги съм бил готов да науча нещо,и никога не съм претендирал,че знам много!

                  Коментар


                    #24
                    директно ще ти отговора , конете са правопропорционално на цената ако искаш 300 цената е една ако искаш 500 цената е друга , и въобще не става дума за агрегати защото едно пунто се намира за 3000 лева и почваш , а за 500+ платформата за тези коне е 10000 лева примерно а и обасни Конете не са всичко виждаш как 250 коня примерно препарират на 400 м 350коня примерно най - важно е да с изясниш какво искаш от колата и какво ще и е приложението
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      WhitePower написа:
                      директно ще ти отговора , конете са правопропорционално на цената ако искаш 300 цената е една ако искаш 500 цената е друга , и въобще не става дума за агрегати защото едно пунто се намира за 3000 лева и почваш , а за 500+ платформата за тези коне е 10000 лева примерно а и обасни Конете не са всичко виждаш как 250 коня примерно препарират на 400 м 350коня примерно най - важно е да с изясниш какво искаш от колата и какво ще и е приложението
                      Разбрах те!Аз точно това имах в предвид,само дето явно не мога да го обясня като хората!Цитат от горното ми мнение:"Мисълта ми беше,че просто при едни мотори трябват повече части,труд,пари за да стане 300к.с(в случая 1.4 8в).ДА за повече коне(примерно над 300к.с)е доста по-различно и 1.4 не е най-потходящата концепция за 500+к.с(от към пари и труд говорим)!"

                      Коментар


                        #26
                        Аз не знам кое му е бавното на Фиат,при положение че си имат страхотни мотори като 2.0 16в 1.8 16в 2.0 20в 2.0 16в турбо и 2.0 20в турбо като там вече с мн малко парички на М-ките не им се верва кво се случва...А за дизелите Роман е живото доказателство как 210коня на 1600 кила вървят да си ... мамата и го е доказал не веднъж!А за дизелите, който е карал jtd той знае много добре,че дизела си иска можене и не е така просто да изпомпаш колата на максимума от въсможностите и за да покажеш наистина какво може.Второ старта от място също си доста тънък момент,смяната на предавките също си иска игра със съединителя за да може колата да поеме качествено на следващата предавка и така.Но в никакъв случай дизела не е това,което го представяте аз лично имам удоволствието да карам Алфа Ромео 156 1.9 115коня колата не е нищо особено но за своите 115 коня си върви много прилично и доста хора се убедиха в това имам си своите впечатления светофарни закачки и съм сигурен,че на тези килограми 1305 и тези коне малко бензинови коли биха ми били проблем или поне сега не се сещам за такива нямам клипове от гонки,освен тези,които са отражение на това как ускорява колата http://www.vbox7.com/play6641ee1da http://www.vbox7.com/play:9ac47f562f

                        Коментар


                          #27
                          D. Stanev написа:
                          По отношение на сравненията между отделни марки, следва да се направи едно съществено уточнение - в рамките на концерна ФИАТ има множество отделни марки, които са ориентирани в различни сегменти. Затова примерно няма широка гама двигатели в един модел (може би с изключение на Алфа Ромео) както примерно е при БМВ 3-та серия от 1.6 до 3.2 и съответно производство в три основни сегмента (отскоро и в повече). При ФИАТ високия клас автомобили са Мазерати и евентуално Ланча и Алфа (като съответствие на 5-та серия или Е-класа), по отношение на спортните коли е ясно. Може би затова и на нас като потребители на по-масовите екземпляри ни се ще да можем да се конкурираме с някои от по-натоканите екземпляри от други марки, но... затова е и тунинг ентусиазмът.Иначе по отношение на гонките - защо не? Това, че стоковата ни таратайчица е 17-18 секундна не бива да ни спира, важна е тръпката. А и освен това повечето "гонки" стават непланирано, а инцидентно по пътищата... ей така само с поглед или просто от келешлък. Поради това си мисля, че дизела е доста подходящ... особено за дъмп... и особено в кратки участъци или по баир
                          Туй....ксй ти го каза Или сам си си го внушил Ще си поразровя албумите и дано намеря едни снимки, които съм правил на един и същ модел ДВГ монтиран във Фиат и Ланча.... Толкоз лесно щи са разсеят внушенията, че нема накъде....
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            #28
                            2000 20v turbo написа:
                            Туй....ксй ти го каза Или сам си си го внушил Ще си поразровя албумите и дано намеря едни снимки, които съм правил на един и същ модел ДВГ монтиран във Фиат и Ланча.... Толкоз лесно щи са разсеят внушенията, че нема накъде....
                            Само дето не разбрах с кое не си съгласен?! Никъде не съм казвал, че Фиат и Ланча нямат ДВГ-та вграждани едновременно в двата модела. Май търсиш самоцелно заяждане?!
                            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                            Коментар


                              #29
                              То всичко общо-взето след 70-та без В6 при Стратос (Ферари); Тема (2.8 Рено, 3.0 Алфа), В8 - Тема 8.32 (пак Ферари) и Капа В6 (пак Алфа) си е ФИАТ мотор колега

                              Коментар


                                #30
                                дизела не вървял ама с мойто пунто , като се пуснах с нисан примиера му нацепих канчето на всяка предавка, да не говорим , че от летящ ги размазвам тия по 100 коня дето са. Нисан алмера 110 коня адски слаба кола, чупя й каската и на нея 1. не върви хич2. турбината я пуска на 2500 оборота3. не си копувайте нисан, освен GTR с хонда сивик 101 коня съм се дърпал първа и втора ми ги взима, 3-4 -та го стигам но много бавно и накрая ме бие с 1 колаот летящ старт същата хонда няма думата просто, особено от 50 нагоре до 160колата ми не е сток със сигурност, незнам и аз кво има, знам , че турбината работи на 1.8 и набира яко , като за 85 коня демек не е сток ... иначе фиата върви кво му е , и алфа върви, бият БМВ и много други марки коли, освен хонда и тойота, така, че фиата става, ама да го караш 1 месец и да го продадеш иначе................. мноо ядове
                                Punto JTD
                                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                                Коментар

                                Working...
                                X