Кое е умишлено, тя темата е дизел срещу бензин все пак, а нали се сещаш че спора с радиото е и от двете страни.Какво значи "съответно подготвен" 2.0 16 и какво значи няма шанс. С колко метра ще е назад 1-2-10-15-50
Хубаво не ти преча, ама нито се заяждам, нито ти говоря обши приказки, нито се подигравам.Кажи съвсем нормално, колко според теб е разликата между бравото с мап и купето за да няма никакъв шанс бравото и защо купето трябва да е "съответно подготвено" като така и така е в пъти по-бързо.
Не можеш да се разбереш с бензинаджии! :D Аз съм много съгласен с това което си писал че трябва да се сръвняват коне с коне не дали и 2те са с турбо или само едното и трябва да се гледа и килограми също на 2те коли не дизел 166ца 136то коня с Пунто HGT 131то коня ей това за мене е не честно тези 2 коли да ги сравняваш. А отностно бензин с турбо и дизел с турбо и 2те стокови бензина върви повече, но едно купе турбо 2.0 16v 194 коня ли бяха, така срещу някакво TDI 150 коня с чип защо да не може да му се опъне на бензина, като 2те коли ще станат приблизително едни коне и всичко вече е равно , сега ще кажете бензина трябва и той да се барне! Той ако се барне ще мине дизела, но нали сега ще бъдат едни коне вече. А за мене едно браво с по-агресивен чип "драгаджийски чип" , като нищо може да гръмне едно Купе 2.0 139 коня, което да кажем е без катализаторите може би и с едно филтърче, мисля че има шанс но не казвам че и купето няма своите шансове!
1.6тд 82к.с. + чип и сп.филтър срещу 1.6 90к.с. бензин в сток състояние, близки по килограми купета, на старт дизела няма участие.Вече в баир е друга тема...Еднакви по литраж и коне турбо дизел леко "барнат" спрямо "атмосверен" бензин на 402м.дизела ще падне,това си е мое мнение не ангажирам никой с него !
Кажи съвсем нормално, колко според теб е разликата между бравото с мап и купето
Може ли аз да отговоря, може ли аз ... някъде между 2 автовоза и влакова композиция с много вагони Нема ли бързи бравота в тая софия ...
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Хубаво не ти преча, ама нито се заяждам, нито ти говоря обши приказки, нито се подигравам.Кажи съвсем нормално, колко според теб е разликата между бравото с мап и купето за да няма никакъв шанс бравото и защо купето трябва да е "съответно подготвено" като така и така е в пъти по-бързо.
Не колега,точно поста ти си е заяждане и подхаващане на старата тема,а точно това исках да избегна.Обаче никой не вдява какво може да се случи ако пак се подхване тоя спор,та при това положение прочетете темата която постнах и пишете там,не тук.Ще си уточня само позицията която защитавам без да ангажирам никой и никой не искам да ми отговаря,защото няма да е въпрос.Защо сравнявам Турбо дизел с Турбо бензин ли,амо много е просто,нивото на печките се вдигна доста и достигна нивото на бензина,от тази гледна точка не смятам че трябва да се сравняват различните видове мотори с различни горива по мощност ,а според кубатура и начин на пълнене,точно това дава точната представа за качествата на даден мотор.Точно и за това се противя много след като някой почне да сравнява ТУРБО дизел с атмосферен бензин,защото не е коректно,не можеш да сравняваш два двигателя с различно пълнене,нали дизелите са много напред в космоса,ами аналог им е ТУРБО бензин,точка.И от тая ми позиция погледнато всичките ви твърдения за бързи турбо дизели се оказват спукан балон на фона на някой турбо бензин.Вече е въпрос на вкарани финансови средства и труд два стокови мотора да бъдат "напомпени" от двата типа горива,като това изцяло зависи от джобовете на собствениците.И да ти отговоря на последния въпрос защо трябва да е "съответно подготовена" бензиновата атмосферка,ами много просто,понеже отново правите не коректни сравнения.Значи може да се ремапва турбо дизела,а пък атмосферния бензин си остава на заводско състояние Е да ,ама не,това може да служи за пред новоизлюпените пишман шофьори дето и хал и хабер си нямат от света,ама мене това ме дразни много.Ето това са ми доводите и както казах са си мои и си ги защитавам,но не мисля че тази тема е точно мястото за разглеждане на всеобхватната тема едното гориво срещу другото Тука си има точно зададен спор и мисля скоро време ще бъде решен даже и документиран.А какво значение с колко дадена кола бие друга на някаква си дистанция?1м,1см,1мм,важното е кой е отпред,а не с колко
Тая тема отдавна си плаче за ключ.Какво толкова се палят някои не знам.Купе 2.0 16 волта сток е ясно, ама Браво с мап е обширно понятие.Поне за мен.Казах няколко пъти в темата и пак ще повторя Бравото има немалки шансове ако е барнато добре.Сега 2 автовоза ли ще са, 2 тира ли,2 карауци, 2 скейтборда или 2 клечки за уши и в чия полза е отделен въпрос,с който се занимава теорията на вероятностите.
http://www.youtube.com/watch?v=fCfTgYTMFs0 ,от същата вечер кантар победа и загуба в няколко старта със голф гти 150кс турбо
Браво, въйййй Добре аз да попитам.Няма ли поне един човек във форума, които има JTD Браво само с мап да каже колко върви.Да каже времена, да каже с какво се е дърпал????? Че малко пак се получава обвинение срещу неизвестен извършител :D Като среща от Втори вид- има такова, знае се че има, ама никои не го е виждал..Ако има някои колега от Пловдивско с такова, може да замерим ако иска.Мен даже вече ми стана интересно колко вървят тези бравота.Аз досега освен с по-горе написаното, съм се гонил и с още едно ама без чип...направих му автовози...нормално....но пък едва ли само с един чип ще скъси тази дистанция...Та ми е интересно.Ся може и да е по-бързо и да ме бие...не ме притеснява това...Та някои ако има мерак да пише, докато не е паднал снега.Не че сега е много смислено в това студено време, но пък ми се дава газ
<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар