janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат купе 2.0 16 срещу Фиат браво 1.9 жтд ремапнато
Collapse
X
-
Според мен поредната безсмислена тема,но колегите малко завъртяха темата в друга посока :D В събота лично ме возиха в един голф 4 1.9 ПД с АРЛ мотор 4 моушън,който е с доста грубоватичка турбина на размери.Като идея тая кола беше почната да се прави като УЖ силен дизел,обаче се получи ..... лагав дизел подобно на бензин,уж много коне обаче до 2500 е мъртъв,оттам вярно като духне отива до 5500-6000 оборота,обаче грам не му идат оборотите като се редят предавки и точно когато ти потрябва в някой завой сила като набиеш горната предавка и увисва.Ми мерси от такоз дизелово чудо,предпочитам си бензина който е в пъти по приятен за каране и има мнооооого повече възможности,да не говорим че тоя голф почна да гори 12 градско и 8 извънградско.Каквото и да си говорим силен дизел става от голяма кубатура и цилиндри,при едни и същи характеристики на моторите като кубатура просто няма за какво да се говори.Имал съм две Типо-та 2.0 16, последно до преди година и половина Дедра 2.0 16,карал съм на приятел Браво 1,9 ЖТД,ми.....колкото и да го ремапват туй Браво(говоря само за РЕМАП !!!) резултата ще е един и същ - бензинката отпредPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
nsn написа:колегата с бравото където пада с 5-6 коли от купето сигурен ли е че купето е сток с катализатор и обикновен въздушен филтър защото аз лично не познавам някой с бензинова кола абсолютен сток карана от младеж'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Следя темата с интерес... Все пак такава гонка още не е осъществена, дори ремап май не е правен. Искам само да ви кажа, че ремапнатия дизел не е толкова беззъб спрямо атмосферния бензинов мотор. Аз с чипнатата си Либра 1.9 jtd с ВНТ биех собственото си БМВ 320 150 коня с ванус на 400 метра... е верно само на тази дистанция - на топ спийд никакъв шанс. Иначе като килограми са горе-долу на кантар... Сега бачкам по модифицирането на 2.4-ката, че бмв-джиите ми се точат да ме шляпат с разни 2.5-циНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Аз на едни светофар в Пловдив се дърпах с едно такова Браво JTD.Сигурно беше с чип, защото бая състаше , а на стандартно налягане едва ли ще се чува така.Та бравото нямаше участие НА 3-та вече имаше 1 автобус разлика в моя полза, а бравото тръгна малко преди мен За мен тия нежни дизеларки нещо не са сила!Иначе хубава количка и хубав двигател, ама не е за тунинг и гонки.Иначе този мотор в 16v вариант при алфите е много приятен Силен дизел иска голяма кубатура с много нютони Айде тая гонка кога ще се състой???????????<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
nsn написа:колега ivo98 такова браво като твоето бие такива купета сток има нема с един тир разлика така че няма място за сравнение а пък за дедрата смея да твърда че е след чипосано жтд на 400мemzo написа:Пет различни петака съм хващал и петте ги разтрелвам с 3 коли разлика, Аджеба всичките ли са сдухани ?Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
emzo написа:Я па съм доволен от печката, тунинга ми струваше 30-40лв за едно галето.Пет различни петака съм хващал и петте ги разтрелвам с 3 коли разлика, последния на феста барабар с една 156 1.8тс Аджеба всичките ли са сдухани ?'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Аз гледам в такива "състезания" да не се меся, и да давам глас за Купето, но не мога да се сдържа и да не напомня че дизела е за возене предимно и примерите за тоя и оня направени дизели дето били такъв и онакъв бензин са чисто и просто едно изключение което потвърждава правилото.....чисто и просто при дизела нещата са по лесни откъм евтин ремап, и затва нещата са такива - за 100 - 300 лв една печка много лесно може да вдигне 20 - 30 коня, докато за бенза ще трябва още 1 нула отзад.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
emzo написа:Я па съм доволен от печката, тунинга ми струваше 30-40лв за едно галето.Пет различни петака съм хващал и петте ги разтрелвам с 3 коли разлика, последния на феста барабар с една 156 1.8тс Аджеба всичките ли са сдухани ?ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
emzo написа:T’ва последното аз не го отричам, ама вие не можете да приемете, че има и вървящи орачки сред ИталианкитеТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар