Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат купе 2.0 16 срещу Фиат браво 1.9 жтд ремапнато

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    janyboy написа:
    Bimero,въобще не ме интересува ти какво си направил и какво ще направиш по колата си нито колко пари си дал и ще дадеш.Темата не е за теб и твоите коли все пак.Като искаш да се хвалиш пусни си тема в съответния раздел и готово. Айде успех.Аз казах каквото имам да казвам по темата.
    Човеко опитвам се от 10 поста да ти обясня,че няма как Браво 1.9jtd само с чип да бие Фиат 2.0 16в Купе!!!Изобщо моята кола ти я вкара в темата не аз!Мога и да ти припомня.Едно Браво ми покажи с тези показатели дето ми вадиш-140к.с/320НмМерено,с динографика и да е само с чип!И млъквам!

    Коментар


      #32
      колегата с бравото където пада с 5-6 коли от купето сигурен ли е че купето е сток с катализатор и обикновен въздушен филтър защото аз лично не познавам някой с бензинова кола абсолютен сток карана от младеж
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #33
        Дизела си е мъртва работа, не е за гонки.Преди 5-6 години имах Браво 1.8 16V с чип и махнат катализатор биех ремапнато JTD, пък какво остава за 2.0 16V дори и сток...
        ex Fiat Bravo GT

        Коментар


          #34
          Според мен поредната безсмислена тема,но колегите малко завъртяха темата в друга посока :D В събота лично ме возиха в един голф 4 1.9 ПД с АРЛ мотор 4 моушън,който е с доста грубоватичка турбина на размери.Като идея тая кола беше почната да се прави като УЖ силен дизел,обаче се получи ..... лагав дизел подобно на бензин,уж много коне обаче до 2500 е мъртъв,оттам вярно като духне отива до 5500-6000 оборота,обаче грам не му идат оборотите като се редят предавки и точно когато ти потрябва в някой завой сила като набиеш горната предавка и увисва.Ми мерси от такоз дизелово чудо,предпочитам си бензина който е в пъти по приятен за каране и има мнооооого повече възможности,да не говорим че тоя голф почна да гори 12 градско и 8 извънградско.Каквото и да си говорим силен дизел става от голяма кубатура и цилиндри,при едни и същи характеристики на моторите като кубатура просто няма за какво да се говори.Имал съм две Типо-та 2.0 16, последно до преди година и половина Дедра 2.0 16,карал съм на приятел Браво 1,9 ЖТД,ми.....колкото и да го ремапват туй Браво(говоря само за РЕМАП !!!) резултата ще е един и същ - бензинката отпред
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #35
            колега ivo98 такова браво като твоето бие такива купета сток има нема с един тир разлика така че няма място за сравнение а пък за дедрата смея да твърда че е след чипосано жтд на 400м
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #36
              nsn написа:
              колегата с бравото където пада с 5-6 коли от купето сигурен ли е че купето е сток с катализатор и обикновен въздушен филтър защото аз лично не познавам някой с бензинова кола абсолютен сток карана от младеж
              Типото е сток само с филтър
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #37
                Следя темата с интерес... Все пак такава гонка още не е осъществена, дори ремап май не е правен. Искам само да ви кажа, че ремапнатия дизел не е толкова беззъб спрямо атмосферния бензинов мотор. Аз с чипнатата си Либра 1.9 jtd с ВНТ биех собственото си БМВ 320 150 коня с ванус на 400 метра... е верно само на тази дистанция - на топ спийд никакъв шанс. Иначе като килограми са горе-долу на кантар... Сега бачкам по модифицирането на 2.4-ката, че бмв-джиите ми се точат да ме шляпат с разни 2.5-ци
                Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                Коментар


                  #38
                  Аз на едни светофар в Пловдив се дърпах с едно такова Браво JTD.Сигурно беше с чип, защото бая състаше , а на стандартно налягане едва ли ще се чува така.Та бравото нямаше участие НА 3-та вече имаше 1 автобус разлика в моя полза, а бравото тръгна малко преди мен За мен тия нежни дизеларки нещо не са сила!Иначе хубава количка и хубав двигател, ама не е за тунинг и гонки.Иначе този мотор в 16v вариант при алфите е много приятен Силен дизел иска голяма кубатура с много нютони Айде тая гонка кога ще се състой???????????
                  <<KARKELANOV>>

                  Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                  Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                    #39
                    Я па съм доволен от печката, тунинга ми струваше 30-40лв за едно галето.Пет различни петака съм хващал и петте ги разтрелвам с 3 коли разлика, последния на феста барабар с една 156 1.8тс Аджеба всичките ли са сдухани ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      nsn написа:
                      колега ivo98 такова браво като твоето бие такива купета сток има нема с един тир разлика така че няма място за сравнение а пък за дедрата смея да твърда че е след чипосано жтд на 400м
                      Това сериозно ли го мислиш ... ?
                      emzo написа:
                      Пет различни петака съм хващал и петте ги разтрелвам с 3 коли разлика, Аджеба всичките ли са сдухани ?
                      Не можеш да си представиш дори то и аз мога да се похваля със същото и даже умножено дори със стоковата 147-ца със 17-ките съм прескачал т.с. това не значи че върви ... Хора бъдете реалисти, смисал тая тема даже поражда дискусия ... на база какво ... бравото е кола със 100коня в какъв диапазон от обороти ги държи здраво тея коне и дали при всяка смяна на предавка не се разбягват в различни посоки
                      Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                      Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                      Fiat Tipo 1991 - ex
                      Fiat Uno Fire - ex ex

                      Коментар


                        #41
                        emzo написа:
                        Я па съм доволен от печката, тунинга ми струваше 30-40лв за едно галето.Пет различни петака съм хващал и петте ги разтрелвам с 3 коли разлика, последния на феста барабар с една 156 1.8тс Аджеба всичките ли са сдухани ?
                        Що не каза на феста да си сваля 60те кила багаж и да ги дръпнем
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #42
                          Аз гледам в такива "състезания" да не се меся, и да давам глас за Купето, но не мога да се сдържа и да не напомня че дизела е за возене предимно и примерите за тоя и оня направени дизели дето били такъв и онакъв бензин са чисто и просто едно изключение което потвърждава правилото.....чисто и просто при дизела нещата са по лесни откъм евтин ремап, и затва нещата са такива - за 100 - 300 лв една печка много лесно може да вдигне 20 - 30 коня, докато за бенза ще трябва още 1 нула отзад.......
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #43
                            emzo написа:
                            Я па съм доволен от печката, тунинга ми струваше 30-40лв за едно галето.Пет различни петака съм хващал и петте ги разтрелвам с 3 коли разлика, последния на феста барабар с една 156 1.8тс Аджеба всичките ли са сдухани ?
                            Е, чи ти що не се обади на феста ве мой?! Аз напрайх там 10-15 старта..... що са не обади да застанем и да пробваме кой петтак колко не въри Пак ще кажа - газта е за готвене, нафтата за оране, бензина е за каране
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              #44
                              T’ва последното аз не го отричам, ама вие не можете да приемете, че има и вървящи орачки сред Италианките
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                emzo написа:
                                T’ва последното аз не го отричам, ама вие не можете да приемете, че има и вървящи орачки сред Италианките
                                А бе приемаме ние, ама що не пуснахте един, само ремапнат 1,9 ЖТД да видим кво щеше да излезе в цифри Иначе знайм, че има и 13 секундни дизелярки. Интересно е едно Браво или Стило 1,9 ЖТД само с ремап кво може
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X