Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат купе 2.0 16 срещу Фиат браво 1.9 жтд ремапнато

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    jimi69 написа:
    дизела създава само усещането , че върви повече заради ранния въртящ момент и понеже физически човека усеща дърпане от малките обороти и си мисли , че тва дърпане ше продължи още повече да ама не... Бензина опъва много по продължително време и по бавно сменя предавките, така че аз съм за бензиновата кола !дизела или бмв 335 дето прави за смях 8 цилиндрови мотори или дизелче за пазара и за ходене на работа, каквито са наще :D
    Колега , изивнявай че ше розвучи така .... ама дай да го видим твоя фиат дето набива на 1.8 как върви ...
    Lancia Delta TD 98'

    Коментар


      #62
      Имам един приятел с пунто 1.1 55 коня. Как мислите, да се пусна ли с него. Все пак е бензин, сигурно ще ме бие, ама пък ако стоя един калник зад него на 409-тия метър все пак ще е добър резултат, нали?
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #63
        Определено трябва се пробваш с него аз мисля че ще го биеш на 400 метра но с много малко! Ако не си разбрал Дизела не върви, става само за теглене на товар! Бензина си е Бензин! Трябва да има повече от 60-70 коня разлика в полза на Дизела че да бие! бензинките Чудя ако ги направят един път на едни килограми и едни коне , да видим тогава ще бъде забавно! Не бензин 1.6 90 коня 1000кг и дизел 1.9 1300кг.Няма какво да се ядосваш приятел, хората не само в този форум, на всякъде никой не признава нашите печки, някога ако минат бензин то или бензина е бил издухан или дизела е яко направен. Че бензина върви, да върви ама има и сполучливи дизеларки но не това са печки Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
        Fiat Bravo 1.6 GT
        Stilo 1.9JTD - ex

        Коментар


          #64
          Тоя спор може да е безкраен, но: http://www.youtube.com/watch?v=hxdwJ...g&feature=fvsr... ако се поразрови ще се намерят още. Само да не каже някой, че това са правени дизели, пък бензиновите атмосферки са сток... Като кубатури горе-долу са съизмерими... Общо взето турбината и въртящият момент си казват думата... та горе долу така стои въпросът и с атмосферката 2.0 и 1.9 дизела. При равни килограми и при направен ремап при който дизела идва горе-долу около същите коне като на бензина - атмосферката няма шанс.
          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

          Коментар


            #65
            D. Stanev написа:
            Тоя спор може да е безкраен, но: http://www.youtube.com/watch?v=hxdwJ...g&feature=fvsr... ако се поразрови ще се намерят още. Само да не каже някой, че това са правени дизели, пък бензиновите атмосферки са сток... Като кубатури горе-долу са съизмерими... Общо взето турбината и въртящият момент си казват думата... та горе долу така стои въпросът и с атмосферката 2.0 и 1.9 дизела. При равни килограми и при направен ремап при който дизела идва горе-долу около същите коне като на бензина - атмосферката няма шанс.
            На първия клип килограмите майче не са много, много равни , до спора дизел - бензин ... безсмислено е, има ли турбо дизел до 2.0, който да върви повече примерно от 20vt (можеби BMW 123d,но там вече говорим за две турбини). Те хората отдавна са си го казали - нафтата за греене, газта за готвене, а бензина за колите...
            FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

            Коментар


              #66
              Ето ти една http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/29575.html Seat Ibiza FR 1.9 160hp Ето го и Фиат Купето 2.0 20vt http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2747.htmlНещо тука са на едни килограми и бензина качили няма голямо предимство въпреки 100то кубика си повече и 20те винтила!
              Fiat Bravo 1.6 GT
              Stilo 1.9JTD - ex

              Коментар


                #67
                tapkachev написа:
                Ето ти една :http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/29575.html Seat Ibiza FR 1.9 160hp Ето го и Фиат Купето 2.0 20vt http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2747.htmlНещо тука са на едни килограми и бензина качили няма голямо предимство въпреки 100то кубика си повече и 20те винтила!
                Колега, нещо не си ме разбрал, мисълта ми беше че е безсмислено да сравняваме атмосверен с турбо двигател. Имах предвид 20vt не 20v, дори и купе 16v turbo ми се струва че ще върви повече от тая ибиса. Виж новите турбо малолитражки, къв е смисъла още да говорим за нафтата и спорта? На дизела силата е в разхода.
                FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                Коментар


                  #68
                  vicool написа:
                  Виж новите турбо малолитражки, къв е смисъла още да говорим за нафтата и спорта? На дизела силата е в разхода.
                  Много точна характеристика колега Това е нещото което дизел собствениците не могат да разберат,защото просто никога не са карали турбо бензин стоков и ремапнат.Не искам да подхаващ тая тема ,но е крайно време да се спрете да пишете глупости.Когато ще сравнявате турбо дизел го сравнявайте с турбо бензин,нали станаха мноо фешън тия дизели тъй че няма да им даваме предимства.Примери в тоя случай много включително Роман със 166-та си срещу Иво(abart_) с 146 2.0 турбо 8 клапана от Дедра,намерете клипа и гледайте,като 146-та не е повече коне от 166-та.Така че пишете по темата и недейте подхваща тема която е заключена отдавна поради многото дразги в нея
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #69
                    Тя на Роман колата хич да не е по-тежка,а и също така беше написал,че има проблем с дюзите...То и ти не се представи много убедително срещу русенското пежо 205 което е 160 коня и сега какво да кажем,че атмосферния мотор е много по-добър от този с принудително пълнене....

                    Коментар


                      #70
                      Не ми се спори както казах по-горе с хора които грам не знаят за какво иде реч и като въобще.Нямам никакво намерение да ти "отварям" очите колега за някои подробности които само ние си знаем ,защото ВИЕ не търсите обективност ,а причина да продлъжавате да мрънкате П.П.Който има претенции да е капацитет на тая започнала отново дискусия бензин & ТУРБО дизел да гледа тука и да пише в тая тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E4%E8%E7%E5%EB
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #71
                        Колега, според теб турбото ли е единственото нещо което е характеристика на двигателя. То някаква физична величина ли е?Какво сте се хванали за тея турбо бензини. Никой от нас, никога не е писал че се мери с турбо бензин или че има претензии да е толкова бърз. Вие сте тези, които нон стоп пишат турбодизел-турбобензин. Какво очаквате, че някой здраво мислещ човек ще седне да твърди че 100-120 коня jtd-то му върви повече от 200-250 коня турбо бензин ли? Случайно да ви прави впечатление че разликата в мощността е двойна. Все тая дали другата кола е 250 коня бензин, без турбо, с турбо, на газ или каквото и да е.Конските сили са тези които показват един двигател колко мощност има. Това е. Сравняват се два близки двигателя по мощност, все тая единия има ли турбо, няма ли, дизел ли е, със спирт ли е, с ракия ли е и т.н. Сравененията на критерии турбо или без са супер безмислени.Имам чувството че ви е някаква фикс идея да се убедите, че дизела е толкова бавен че и до супер маркета не може да стигне и трябва да го буташ по баира. Смешно е, а сте големи хора, не сте деца. Освен това колата на Роман е критерии за развитието на дизелите в света ли. Коли всякакви, повечето са все дърти и с нензайно какво състояние. Аз като имам 105 коня браво какво ми пречи да твърдя че върви колкото 115 коня 1.8 браво например. Или просто като станат 105 коня дизел и това на теория автоматично изключва вероятността да са еднакво бързи, просто защото едното е бензин, а другото не е.В крайна сметка колко точно по-малко върви браво 1.9 jtd с мап от купе 2.0 16V. Дайте някакъв смислен отговор че поне да знем за какво се дърляме в този изпълнен със съдържание раздел. Според мен разликата е поне 90-100 метра на четвърт миля, щото иначе не виждам за какво се пишат 5 страници вече.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #72
                          Колега,както писах в последния си пост който се смята за капацитет в спора да пише в дадената тема ,а не в тази Ще ме извиняваш,но подхващаш тема която ще докара до инфаркт форума отново и ми се струва че е умишлено Но аз не смятам да падам до това унизително ниво и не смятам да ти отговарям,който разбрал разбрал,който не е ,ами да е разбрал.Омръзнало ми е да споря с радиото,така че от мен точка по тоя спор По темата,стоково жтд няма шанс срещу 2.0 16,също и ремапното жтд няма шанс срещу съответно подготвен 2.0 16
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #73
                            ivanko_rs написа:
                            По темата,стоково жтд няма шанс срещу 2.0 16,също и ремапното жтд няма шанс срещу съответно подготвен 2.0 16
                            Уточнявайте кое JTD щото ги има от 100 до 150 за 1.9
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              Кое е умишлено, тя темата е дизел срещу бензин все пак, а нали се сещаш че спора с радиото е и от двете страни.Какво значи "съответно подготвен" 2.0 16 и какво значи няма шанс. С колко метра ще е назад 1-2-10-15-50
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #75
                                emzo написа:
                                Уточнявайте кое JTD щото ги има от 100 до 150 за 1.9
                                Не се прави на ударен,в заглавието на темата си пише за кое
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X