той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като дете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КОЙ ОТ СИЧКОТО РАЦЕР ТУК ЩЕ УЧАСТВА НА ДРАГ НА ФЕСТА
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Bravo 1.9 JTD написа:той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като детеAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! За сведение на бат Роман /най- голямото рацер тук/ днес атмосверната ми евридейна Мариа слезе в петнайските 15,98 ма я пилотираши Ици що е 65 кг.по-лек от мен Бат Романе, ти ся колко време праиш? Викаш и ти си в петнайските ма не е ясно точно къде Щот ей - аз знам, с мен и при 30 градуса температура на въздуха дадох 16,01 /най-доброто ми време/ При 20 градуса температура на въздуха и с пилот Ици колата даде 15,98 ...... Тя малко чудна работа - 2000 атмосверка сток /ако изключим генерацията/ и 2,4 дизел - с голяма турбина, надута, ремап, генерация, челни кулери ...... и двете да са в петнайските ..... Ама то пък верно техниката не беше професионална може нещо грешка да е Иначе щот си ми забранил - скришом от всички, сгушен в колата дялнах 10-на кебапчета .... Ама то тъй ! В тоз живот всичко хубаво е или забранено, или аморално или от него са пълнее! :D Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! За сведение на бат Роман /най- голямото рацер тук/ днес атмосверната ми евридейна Мариа слезе в петнайските 15,98 ма я пилотираши Ици що е 65 кг.по-лек от мен Бат Романе, ти ся колко време праиш? Викаш и ти си в петнайските ма не е ясно точно къде Щот ей - аз знам, с мен и при 30 градуса температура на въздуха дадох 16,01 /най-доброто ми време/ При 20 градуса температура на въздуха и с пилот Ици колата даде 15,98 ...... Тя малко чудна работа - 2000 атмосверка сток /ако изключим генерацията/ и 2,4 дизел - с голяма турбина, надута, ремап, генерация, челни кулери ...... и двете да са в петнайските ..... Ама то пък верно техниката не беше професионална може нещо грешка да е Иначе щот си ми забранил - скришом от всички, сгушен в колата дялнах 10-на кебапчета .... Ама то тъй ! В тоз живот всичко хубаво е или забранено, или аморално или от него са пълнее! :D Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! ....Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?Italfan
Коментар
-
Малко видео от тренировките. Не успях да дочкам същинската част. Мноо тромава организация.http://vbox7.com/play:06ad2cdc0b
Коментар
-
С Типото пробвахме два пъти. Аз първия път проспах старта и тръгнах след него и колкото от началото толкоз и до края. На втория старт - кантар, кат закачени ...... Колега, трите Х-са беше там с една от най-бързите коли, ма той не участва в тоз тука веселия /дан казвам комичен/ раздел - за това не го споменавам.... Е неам "вчепетления" от 8ВТ, ама щом е дало урок на Бат Роман на колата - толкоз мноу бърза... значи яко бега и то QV-та имаше две ма мноу насъскани едното дало 170 коня на колелетата на дино, било с най-големите котешки валове и т.н. Другото синьо и то беше с некви остри настройки, плете на тихи обороти и т.н. Беа май некъде из високите 14-ки или ниски 15 - не знам точно, а бе очень вперед от мене. Бат Романе, ти ся от новия ми проект се метна на Марийката..... Нали нещо на Боби купето, мойта Ку 4- ка ти бяха "на дневен ред" тъй да се каже..... пък саа Мареата. Спомените от 20ВТ - са ти неприятни то ясно, ама кви са тез сравнения ?!?! С 1,9 ЖТД по твое и на Радо настояване пробвахме на Феста в Габрово - НА ДЪЖД Ся, който има представа от поведението на понадута 2.0 турбо-бензинка, само на преден мост може да прецени колко реален е старт от място с такава кола в дъжд....Ти е нормално да не можеш да ги прецениш нещата - не ти се сърдя ...... Сега за туй играчката е с подходящо задвижване, че да може, ако се случи и сняг да вали на някой фест, драг дей и т.н. те такиви юнаци кът теб да неа с кво да спекулират :D За времената си нищо не каза питам те съвсем добронамерено!И дизеляците направиха наистина интересно състезание можеш само да съжаляваш, че не участва!ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Princo написа:Bravo 1.9 JTD написа:той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като детеТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Е неам "вчепетления" от 8ВТ, ама щом е дало урок на Бат Роман на колата - толкоз мноу бърза... значи яко бега и то QV-та имаше две ма мноу насъскани едното дало 170 коня на колелетата на дино, било с най-големите котешки валове и т.н. Другото синьо и то беше с некви остри настройки, плете на тихи обороти и т.н. Беа май некъде из високите 14-ки или ниски 15 - не знам точно, а бе очень вперед от мене. Бат Романе, ти ся от новия ми проект се метна на Марийката..... Нали нещо на Боби купето, мойта Ку 4- ка ти бяха "на дневен ред" тъй да се каже..... пък саа Мареата. Спомените от 20ВТ - са ти неприятни то ясно, ама кви са тез сравнения ?!?! С 1,9 ЖТД по твое и на Радо настояване пробвахме на Феста в Габрово - НА ДЪЖД Ся, който има представа от поведението на понадута 2.0 турбо-бензинка, само на преден мост може да прецени колко реален е старт от място с такава кола в дъжд....Ти е нормално да не можеш да ги прецениш нещата - не ти се сърдя ...... Сега за туй играчката е с подходящо задвижване, че да може, ако се случи и сняг да вали на някой фест, драг дей и т.н. те такиви юнаци кът теб да неа с кво да спекулират :D За времената си нищо не каза питам те съвсем добронамерено!И дизеляците направиха наистина интересно състезание можеш само да съжаляваш, че не участва!'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAYAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAY'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Roman написа:DJ_STIVAN написа:Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAYAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар