Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КОЙ ОТ СИЧКОТО РАЦЕР ТУК ЩЕ УЧАСТВА НА ДРАГ НА ФЕСТА

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като дете
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      #32
      Bravo 1.9 JTD написа:
      той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като дете
      А ти отиде ли ? Пусна ли се ?
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #33
        Bravo 1.9 JTD написа:
        той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като дете
        Aма на личен ми ближеш г**а, иначе Май нещо те е яд, понеже те отрязах. а?
        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
        Powered by VRPerformance

        Коментар


          #34
          Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! За сведение на бат Роман /най- голямото рацер тук/ днес атмосверната ми евридейна Мариа слезе в петнайските 15,98 ма я пилотираши Ици що е 65 кг.по-лек от мен Бат Романе, ти ся колко време праиш? Викаш и ти си в петнайските ма не е ясно точно къде Щот ей - аз знам, с мен и при 30 градуса температура на въздуха дадох 16,01 /най-доброто ми време/ При 20 градуса температура на въздуха и с пилот Ици колата даде 15,98 ...... Тя малко чудна работа - 2000 атмосверка сток /ако изключим генерацията/ и 2,4 дизел - с голяма турбина, надута, ремап, генерация, челни кулери ...... и двете да са в петнайските ..... Ама то пък верно техниката не беше професионална може нещо грешка да е Иначе щот си ми забранил - скришом от всички, сгушен в колата дялнах 10-на кебапчета .... Ама то тъй ! В тоз живот всичко хубаво е или забранено, или аморално или от него са пълнее! :D Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #35
            2000 20v turbo написа:
            Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! За сведение на бат Роман /най- голямото рацер тук/ днес атмосверната ми евридейна Мариа слезе в петнайските 15,98 ма я пилотираши Ици що е 65 кг.по-лек от мен Бат Романе, ти ся колко време праиш? Викаш и ти си в петнайските ма не е ясно точно къде Щот ей - аз знам, с мен и при 30 градуса температура на въздуха дадох 16,01 /най-доброто ми време/ При 20 градуса температура на въздуха и с пилот Ици колата даде 15,98 ...... Тя малко чудна работа - 2000 атмосверка сток /ако изключим генерацията/ и 2,4 дизел - с голяма турбина, надута, ремап, генерация, челни кулери ...... и двете да са в петнайските ..... Ама то пък верно техниката не беше професионална може нещо грешка да е Иначе щот си ми забранил - скришом от всички, сгушен в колата дялнах 10-на кебапчета .... Ама то тъй ! В тоз живот всичко хубаво е или забранено, или аморално или от него са пълнее! :D Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?
            Бат Стамене, откъде неверното инфо, че турбината ми голяма?... Турбината е стоковата за 140,150 коня ЖТД, която е и директен заместител със същия размер за моята версия на мотора Е аз ти предлагам другия път, като идваш към Русе, вместо да ме пропускате вземете ми се обадете и "най-голямото рацер" тук ще дойде да ви прати в 16-ките , където й е реалното време на Марията Е айде на DJ STIVAN купето въобще да не е само с ремап, ами и с по-голямо турбо и тн Ся ще се лъжем ли?Абе имам опит с едно 20ВТ, дето вървеше колкото 2.5ТДС с чип и по-малко от 145 1.9jtd. Ама пък как да преценя, като карах 17 секундна кола тогава.... Тва сравенение ще е все едно сега да ме пуснете с атмосферната Мария
            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
            Powered by VRPerformance

            Коментар


              #36
              2000 20v turbo написа:
              Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! ....Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?
              Абе хубаво 5-ка 20В бил той и с турбо е модерен,или 4.16 също.....ама да не отписваме съвсем 8В-то,а? верно си е ретро,ама все пак...... Роман вече си има едно на ум за турбобензините до колкото разбрах ,не сте били само това,и колегата х_Х_х също е участвал и то с доста добро време тъй че 5-ка е сериозен,сериозен-колко да е сериозен .. какво стана на старта с Типото,че не се разбира много от клипа....п.с. убеди ли се за КуВе-то?
              Italfan

              Коментар


                #37
                Малко видео от тренировките. Не успях да дочкам същинската част. Мноо тромава организация.http://vbox7.com/play:06ad2cdc0b
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #38
                  Абе този който дава старта с мареата и типото,има ли си понятие как да дава стартове?Какви са тези колелца които прави?Старт се дава ръцете горе после долу :D

                  Got nos?

                  Коментар


                    #39
                    С Типото пробвахме два пъти. Аз първия път проспах старта и тръгнах след него и колкото от началото толкоз и до края. На втория старт - кантар, кат закачени ...... Колега, трите Х-са беше там с една от най-бързите коли, ма той не участва в тоз тука веселия /дан казвам комичен/ раздел - за това не го споменавам.... Е неам "вчепетления" от 8ВТ, ама щом е дало урок на Бат Роман на колата - толкоз мноу бърза... значи яко бега и то QV-та имаше две ма мноу насъскани едното дало 170 коня на колелетата на дино, било с най-големите котешки валове и т.н. Другото синьо и то беше с некви остри настройки, плете на тихи обороти и т.н. Беа май некъде из високите 14-ки или ниски 15 - не знам точно, а бе очень вперед от мене. Бат Романе, ти ся от новия ми проект се метна на Марийката..... Нали нещо на Боби купето, мойта Ку 4- ка ти бяха "на дневен ред" тъй да се каже..... пък саа Мареата. Спомените от 20ВТ - са ти неприятни то ясно, ама кви са тез сравнения ?!?! С 1,9 ЖТД по твое и на Радо настояване пробвахме на Феста в Габрово - НА ДЪЖД Ся, който има представа от поведението на понадута 2.0 турбо-бензинка, само на преден мост може да прецени колко реален е старт от място с такава кола в дъжд....Ти е нормално да не можеш да ги прецениш нещата - не ти се сърдя ...... Сега за туй играчката е с подходящо задвижване, че да може, ако се случи и сняг да вали на някой фест, драг дей и т.н. те такиви юнаци кът теб да неа с кво да спекулират :D За времената си нищо не каза питам те съвсем добронамерено!И дизеляците направиха наистина интересно състезание можеш само да съжаляваш, че не участва!
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #40
                      sUkI написа:
                      Абе този който дава старта с мареата и типото,има ли си понятие как да дава стартове?Какви са тези колелца които прави?Старт се дава ръцете горе после долу :D
                      То така ги даваше стартовете и организатора
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #41
                        Princo написа:
                        Bravo 1.9 JTD написа:
                        той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като дете
                        А ти отиде ли ? Пусна ли се ?
                        Той са пуска тука по темите в настоящия раздел! И само му виж въпросите на ЛС към бат Роман и прай сметка за кво става въпрос... Браво ЖТД, приятелю, къде се изгуби ти? Изкорми ли ЕГР-а или му сложи "пластинка"
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          #42
                          2000 20v turbo написа:
                          Е неам "вчепетления" от 8ВТ, ама щом е дало урок на Бат Роман на колата - толкоз мноу бърза... значи яко бега и то QV-та имаше две ма мноу насъскани едното дало 170 коня на колелетата на дино, било с най-големите котешки валове и т.н. Другото синьо и то беше с некви остри настройки, плете на тихи обороти и т.н. Беа май некъде из високите 14-ки или ниски 15 - не знам точно, а бе очень вперед от мене. Бат Романе, ти ся от новия ми проект се метна на Марийката..... Нали нещо на Боби купето, мойта Ку 4- ка ти бяха "на дневен ред" тъй да се каже..... пък саа Мареата. Спомените от 20ВТ - са ти неприятни то ясно, ама кви са тез сравнения ?!?! С 1,9 ЖТД по твое и на Радо настояване пробвахме на Феста в Габрово - НА ДЪЖД Ся, който има представа от поведението на понадута 2.0 турбо-бензинка, само на преден мост може да прецени колко реален е старт от място с такава кола в дъжд....Ти е нормално да не можеш да ги прецениш нещата - не ти се сърдя ...... Сега за туй играчката е с подходящо задвижване, че да може, ако се случи и сняг да вали на някой фест, драг дей и т.н. те такиви юнаци кът теб да неа с кво да спекулират :D За времената си нищо не каза питам те съвсем добронамерено!И дизеляците направиха наистина интересно състезание можеш само да съжаляваш, че не участва!
                          Викаш синята 145-ца била много напред от тебе, а Я скив тука синята 145 срещу едно БМВ: http://www.youtube.com/watch?v=h22uR...eo_titleОпа ето го същия човек с БМВ-то на гости в Руси : http://www.youtube.com/watch?v=N3AAmTTHJ9wИ ко викаш Бат Стамене, били сме заедно в 15-ките с Марията, а Q4-ка ли? Т’ва пак въобще даже и не знам за него. Пък и нали ме сравнявате с Марията, и то с право. Моята кола не е проект, а е точно като Марията - икономична ежедневка дето ми вози гъза Сега ако ми кажете, че кулер и генерация са тунинг.... Така че давайте да ги слагаме и да видим колко са им близки времената.Аз с на Бончо купето, все още искам да се пробвам, бе А относно гонката на дъжд със 145-ата: Е мокрото не важи ли и за алфата? Тия 400НМ дали и на нея не й пречат да стартира?Времена никакви не знам, честно казано. Аз затова и се надявах на феста да имаше истинска техника да ми покаже.Повярвай ми, че никак не съжалявам. Бил съм вече, видял съм. Нищо ново накратко P.S. Относно 8v-то на Абарт, подпитай Чичо ICI как би вървяло спрямо бившата турбо Мареа и отговора му доста ще те учуди
                          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                          Powered by VRPerformance

                          Коментар


                            #43
                            Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAY
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              #44
                              DJ_STIVAN написа:
                              Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAY
                              Турбото ти е от 8V нали така? От ICI знам, че там турбината е по-голяма от на 16 i 20VT. Ако кажете, че ICI греши, така да е...
                              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                              Powered by VRPerformance

                              Коментар


                                #45
                                Roman написа:
                                DJ_STIVAN написа:
                                Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAY
                                Турбото ти е от 8V нали така? От ICI знам, че там турбината е по-голяма от на 16 i 20VT. Ако кажете, че ICI греши, така да е...
                                Да, разликата е в трима на компресорните колела. Стандартното е 42/60 а тази с която съм сега е 46/60. Но пък т28-цата се върти на по-високи обороти и компенсира... абе най - много 5-10 коня да дава отгоре тва турбо,дори и толкова незнам дали ще са. Скоро ще му направя едно хибридче и тогава вече ще може да се каже,че е по-голямо
                                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                                Коментар

                                Working...
                                X