той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като дете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КОЙ ОТ СИЧКОТО РАЦЕР ТУК ЩЕ УЧАСТВА НА ДРАГ НА ФЕСТА
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Bravo 1.9 JTD написа:той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като детеAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! За сведение на бат Роман /най- голямото рацер тук/ днес атмосверната ми евридейна Мариа слезе в петнайските
15,98 ма я пилотираши Ици що е 65 кг.по-лек от мен
Бат Романе, ти ся колко време праиш? Викаш и ти си в петнайските ма не е ясно точно къде
Щот ей - аз знам, с мен и при 30 градуса температура на въздуха дадох 16,01 /най-доброто ми време/
При 20 градуса температура на въздуха и с пилот Ици колата даде 15,98 ...... Тя малко чудна работа
- 2000 атмосверка сток /ако изключим генерацията/ и 2,4 дизел - с голяма турбина, надута, ремап, генерация, челни кулери ...... и двете да са в петнайските .....
Ама то пък верно техниката не беше професионална може нещо грешка да е
Иначе щот си ми забранил - скришом от всички, сгушен в колата дялнах 10-на кебапчета .... Ама то тъй ! В тоз живот всичко хубаво е или забранено, или аморално или от него са пълнее! :D Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми
Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! За сведение на бат Роман /най- голямото рацер тук/ днес атмосверната ми евридейна Мариа слезе в петнайските
15,98 ма я пилотираши Ици що е 65 кг.по-лек от мен
Бат Романе, ти ся колко време праиш? Викаш и ти си в петнайските ма не е ясно точно къде
Щот ей - аз знам, с мен и при 30 градуса температура на въздуха дадох 16,01 /най-доброто ми време/
При 20 градуса температура на въздуха и с пилот Ици колата даде 15,98 ...... Тя малко чудна работа
- 2000 атмосверка сток /ако изключим генерацията/ и 2,4 дизел - с голяма турбина, надута, ремап, генерация, челни кулери ...... и двете да са в петнайските .....
Ама то пък верно техниката не беше професионална може нещо грешка да е
Иначе щот си ми забранил - скришом от всички, сгушен в колата дялнах 10-на кебапчета .... Ама то тъй ! В тоз живот всичко хубаво е или забранено, или аморално или от него са пълнее! :D Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми
Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?
Е аз ти предлагам другия път, като идваш към Русе, вместо да ме пропускате вземете ми се обадете и "най-голямото рацер" тук ще дойде да ви прати в 16-ките , където й е реалното време на Марията
Е айде на DJ STIVAN купето въобще да не е само с ремап, ами и с по-голямо турбо и тн
Ся ще се лъжем ли?Абе имам опит с едно 20ВТ, дето вървеше колкото 2.5ТДС с чип и по-малко от 145 1.9jtd. Ама пък как да преценя, като карах 17 секундна кола тогава.... Тва сравенение ще е все едно сега да ме пуснете с атмосферната Мария
'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Е па от сичкото рацер тук днес на линия беъме аз, SWAT и ИЦИ! ....Пък на следващия драг дей, итал фест или нещо от сорта щи дам възможността да се свериш с новата ми играчка /щом толкоз искаш да си причиняваш болка/ ..... сега си ми висока топка с тез 210 коня и нам колко NM :D Иначе по-предпазливо го давай с турбо-бензините, Бат Романе! Ей днес например, един наш общ познат DJ STIVAN със само ремапнато Купе 20 ВТ слезе в 13 ките ..... Ти верно от опит знаш че 20ВТ-то е сериозна работа, ама и 16 ВТ не лъже вервай ми
Междувременно /това съвсем сериозно/ последното ти време измерено въобще с няква техника какво е?
Роман вече си има едно на ум за турбобензините
до колкото разбрах ,не сте били само това,и колегата х_Х_х също е участвал и то с доста добро време
тъй че 5-ка е сериозен,сериозен-колко да е сериозен .. какво стана на старта с Типото,че не се разбира много от клипа....п.с. убеди ли се за КуВе-то?
Italfan
Коментар
-
Малко видео от тренировките. Не успях да дочкам същинската част. Мноо тромава организация.http://vbox7.com/play:06ad2cdc0b
Коментар
-
С Типото пробвахме два пъти. Аз първия път проспах старта и тръгнах след него и колкото от началото толкоз и до края. На втория старт - кантар, кат закачени ...... Колега, трите Х-са беше там с една от най-бързите коли, ма той не участва в тоз тука веселия /дан казвам комичен/ раздел - за това не го споменавам.... Е неам "вчепетления" от 8ВТ, ама щом е дало урок на Бат Роман на колата - толкоз мноу бърза... значи яко бега и тоQV-та имаше две ма мноу насъскани едното дало 170 коня на колелетата на дино, било с най-големите котешки валове и т.н. Другото синьо и то беше с некви остри настройки, плете на тихи обороти и т.н. Беа май некъде из високите 14-ки или ниски 15 - не знам точно, а бе очень вперед от мене. Бат Романе, ти ся от новия ми проект се метна на Марийката.....
Нали нещо на Боби купето, мойта Ку 4- ка ти бяха "на дневен ред" тъй да се каже..... пък саа Мареата. Спомените от 20ВТ - са ти неприятни то ясно, ама кви са тез сравнения ?!?! С 1,9 ЖТД по твое и на Радо настояване пробвахме на Феста в Габрово - НА ДЪЖД
Ся, който има представа от поведението на понадута 2.0 турбо-бензинка, само на преден мост може да прецени колко реален е старт от място с такава кола в дъжд....Ти е нормално да не можеш да ги прецениш нещата - не ти се сърдя ...... Сега за туй играчката е с подходящо задвижване, че да може, ако се случи и сняг да вали на някой фест, драг дей и т.н. те такиви юнаци кът теб да неа с кво да спекулират :D За времената си нищо не каза питам те съвсем добронамерено!И дизеляците направиха наистина интересно състезание можеш само да съжаляваш, че не участва!
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Princo написа:Bravo 1.9 JTD написа:той разбирачев направил една кола там корабът майка и се кефи като детеБраво ЖТД, приятелю, къде се изгуби ти? Изкорми ли ЕГР-а или му сложи "пластинка"
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Е неам "вчепетления" от 8ВТ, ама щом е дало урок на Бат Роман на колата - толкоз мноу бърза... значи яко бега и тоQV-та имаше две ма мноу насъскани едното дало 170 коня на колелетата на дино, било с най-големите котешки валове и т.н. Другото синьо и то беше с некви остри настройки, плете на тихи обороти и т.н. Беа май некъде из високите 14-ки или ниски 15 - не знам точно, а бе очень вперед от мене. Бат Романе, ти ся от новия ми проект се метна на Марийката.....
Нали нещо на Боби купето, мойта Ку 4- ка ти бяха "на дневен ред" тъй да се каже..... пък саа Мареата. Спомените от 20ВТ - са ти неприятни то ясно, ама кви са тез сравнения ?!?! С 1,9 ЖТД по твое и на Радо настояване пробвахме на Феста в Габрово - НА ДЪЖД
Ся, който има представа от поведението на понадута 2.0 турбо-бензинка, само на преден мост може да прецени колко реален е старт от място с такава кола в дъжд....Ти е нормално да не можеш да ги прецениш нещата - не ти се сърдя ...... Сега за туй играчката е с подходящо задвижване, че да може, ако се случи и сняг да вали на някой фест, драг дей и т.н. те такиви юнаци кът теб да неа с кво да спекулират :D За времената си нищо не каза питам те съвсем добронамерено!И дизеляците направиха наистина интересно състезание можеш само да съжаляваш, че не участва!
Я скив тука синята 145 срещу едно БМВ: http://www.youtube.com/watch?v=h22uR...eo_titleОпа ето го същия човек с БМВ-то на гости в Руси : http://www.youtube.com/watch?v=N3AAmTTHJ9wИ ко викаш Бат Стамене, били сме заедно в 15-ките с Марията, а
Q4-ка ли? Т’ва пак въобще даже и не знам за него. Пък и нали ме сравнявате с Марията, и то с право. Моята кола не е проект, а е точно като Марията - икономична ежедневка дето ми вози гъза
Сега ако ми кажете, че кулер и генерация са тунинг.... Така че давайте да ги слагаме и да видим колко са им близки времената.Аз с на Бончо купето, все още искам да се пробвам, бе
А относно гонката на дъжд със 145-ата: Е мокрото не важи ли и за алфата? Тия 400НМ дали и на нея не й пречат да стартира?Времена никакви не знам, честно казано. Аз затова и се надявах на феста да имаше истинска техника да ми покаже.Повярвай ми, че никак не съжалявам. Бил съм вече, видял съм. Нищо ново накратко
P.S. Относно 8v-то на Абарт, подпитай Чичо ICI как би вървяло спрямо бившата турбо Мареа и отговора му доста ще те учуди
'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAYAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAY'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Roman написа:DJ_STIVAN написа:Гледам тук, че за мен става въпрос и какво и било правено на колата. Ами аз съм си написал всичко в подписа. Колата е с друго турбо, което не може да се каже,че е по-голямо от оригиналното защото са еднакви като капацитет +- 5 коня. Другото е челен кулер и чип ( не ремап ). Нямам и генерация, само съм махнал катализатора. Така че неможе да се каже че колата ми е мн назобана.Ето и стартовете ми с хХхhttp://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL...?v=UH3fj4DqnAYAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар