ама като махна нали остава дупка на смукатлния колектор и дупка на изпускателния как ше се затворят тия кухини
Парцали ... малей кога влезна все е смях в залата ...
Iv4o написа:
Разликата в неговото ускорение до 100 е ПОЛОВИН секунда :D Щом е толкова чувствителна тя за теб, значи си голям експерт!
Само да спомена колега, че разлика от половин секунда до 100 в реалността се равнява некъде на тир даже тир и половина ... а и тея каталози в тоя форум за нищо ги немате, закво се пускат теми с гонки, като винаги некой изкарва каталога плюнчи пръста и зачита
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
абе какви парцали бе човек аз ти говоря за постоянно премахване на тоя ЕГР какви парцали на входа на колектора остава дупка там дето се захваща тръбата на ЕГР-а сещаш ли се какво ти говоря остава дупка с две резби и там какво правим ?!?
абе какви парцали бе човек аз ти говоря за постоянно премахване на тоя ЕГР какви парцали на входа на колектора остава дупка там дето се захваща тръбата на ЕГР-а сещаш ли се какво ти говоря остава дупка с две резби и там какво правим ?!?
Ми слоши една ламарина на изпускателния колектор - под буталцето на клапана ( нещо такова http://data-flow.org.uk/IMG/stilo/egr_gasket.jpg ), зглобяваш после и си готов, а ако не ти се занимава с ламарини - давай направо с еулектрожена.
ама като махна нали остава дупка на смукатлния колектор и дупка на изпускателния как ше се затворят тия кухини
Парцали ... малей кога влезна все е смях в залата ...
Iv4o написа:
Разликата в неговото ускорение до 100 е ПОЛОВИН секунда :D Щом е толкова чувствителна тя за теб, значи си голям експерт!
Само да спомена колега, че разлика от половин секунда до 100 в реалността се равнява некъде на тир даже тир и половина ... а и тея каталози в тоя форум за нищо ги немате, закво се пускат теми с гонки, като винаги некой изкарва каталога плюнчи пръста и зачита
Смях я :D :P :D :D ......Аз кат Ви казвам, че е смешно с моя приятел Браво ЖТД Виеее.....
той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
Ти си............................ нали уж вървеше до оня ден бе!Май усети тирове разлика и дрисна а?
Смей се смей се, ти ше видиш като изолира егера и остърже колекторите кво ше прай!!!ПП. Бате егера се дърши на 4 болта - два на изп. колектор и два на тръбичката за всук. колектор.
ама като махна нали остава дупка на смукатлния колектор и дупка на изпускателния как ше се затворят тия кухини
:D :D :D Дупка до дупка ...... братчеее... си е е.ало м.мата....неат запушване Аз егр-ите ги запушвам с пластелин или с дъвка ама "Бибит"! С тях хем най-здраво става, хем пък имат и картинки с колички Браво ЖТД, що отвори мотора? Викаш "стъргаш" го сега, ама къде по-точно стъргаш покажи да видим тука То са е видяло-почна веселбата
Разликата в неговото ускорение до 100 е ПОЛОВИН секунда :D Щом е толкова чувствителна тя за теб, значи си голям експерт!
Само да спомена колега, че разлика от половин секунда до 100 в реалността се равнява некъде на тир даже тир и половина ... а и тея каталози в тоя форум за нищо ги немате, закво се пускат теми с гонки, като винаги некой изкарва каталога плюнчи пръста и зачита
И що да не плюнча из каталозите? Все си мисля, че са създадени, за да открехват хората за характеристиките на дадено нещо, в случаят - автомобил. Неизползването им води до това, което четем 4 страници, а именно, че един от най-проблемните дизелови агрегати на ваг, вкаран в А6 е изтребител.. :D А относно разстоянията.. всички сме учили физика По-информираните даже знаем, че при движение със 100 км/ч., тяло изминава 27 метра в секунда. Делено на 2, за половин секунда, прави под 14 метра. Това на колко се равнява реално, може би 2 коли и малко, или бъркам? Все си мисля, че тировете са по 16-18 метра Това ако е осезаема разлика, какво ли ще стане, ако някой се повози в 8-9 секундна Супра или Скайлайн? Май ще има оцапани гащи
абе какви парцали бе човек аз ти говоря за постоянно премахване на тоя ЕГР какви парцали на входа на колектора остава дупка там дето се захваща тръбата на ЕГР-а сещаш ли се какво ти говоря остава дупка с две резби и там какво правим ?!?
Е парцали де, тъпчеш и газ до ламарината(може и тиксо да умоташ върху парцалите). Ма що ни питаш нас ламерите, нали си стържеш двигателя, бИгачка ще стане, ще криви време-пространството, егр-а няма да усещаш запушен ли е или не Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Лично аз ти хвърлям ръкавица със Сейченто 1.1 Спортинг, когато направиш Jtd-то ускорител на частици.
Fiat Seicento Sporting 1998, Alfa 145 1.6 TS, KIA Sorento 2.5 CRDI
Alfa 155 Silverstone - ex, Renault 19 GTS - ex, Opel Kadett 1.3 S - ex
вие не сте добре, кой за кво говори вие за кво си мислите какви резачки какви ръкавици, я се кротнете малко пийте си хапчетата и си лягайте че не ви е добре нещо
Разликата в неговото ускорение до 100 е ПОЛОВИН секунда :D Щом е толкова чувствителна тя за теб, значи си голям експерт!
Само да спомена колега, че разлика от половин секунда до 100 в реалността се равнява некъде на тир даже тир и половина ... а и тея каталози в тоя форум за нищо ги немате, закво се пускат теми с гонки, като винаги некой изкарва каталога плюнчи пръста и зачита
И що да не плюнча из каталозите? Все си мисля, че са създадени, за да открехват хората за характеристиките на дадено нещо, в случаят - автомобил. Неизползването им води до това, което четем 4 страници, а именно, че един от най-проблемните дизелови агрегати на ваг, вкаран в А6 е изтребител.. :D А относно разстоянията.. всички сме учили физика По-информираните даже знаем, че при движение със 100 км/ч., тяло изминава 27 метра в секунда. Делено на 2, за половин секунда, прави под 14 метра. Това на колко се равнява реално, може би 2 коли и малко, или бъркам? Все си мисля, че тировете са по 16-18 метра Това ако е осезаема разлика, какво ли ще стане, ако някой се повози в 8-9 секундна Супра или Скайлайн? Май ще има оцапани гащи
Не колега нещо май не си дочел,четем,че Bravo 1.9Jtd+chip е ИЗТРЕБИТЕЛ сещаш ли се,то това е тъпото!Мен ми е много интересно друго.Нали вече в България има клас дизел в драг шампионата!Как още от първото състезание се появиха бързи дизели от VAG(Audi,Seat,Vw),BMW,Peugeot,и нито един,НИТО ЕДИН бърз Фиат???Аз ще отговоря защото няма такива(говоря за дизели)!Разбирам да кажеш на еди кой си колега Бравото стана второ на Драг дея на Сепарева баня(дори и там НЯМАШЕ бърз Фиатов ДИЗЕЛ),камоли в официялния драг шампионат и с това да дадеш обоснован ПРИМЕР,как Bravo 1.9jtd е изтребител.............И да ще изкарваме Аудито"САМОЛЕТ".....................докато някой не покаже,че Bravo 1.9jtd e сериозно засилващ се ДИЗЕЛ!
Не колега нещо май не си дочел,четем,че Bravo 1.9Jtd+chip е ИЗТРЕБИТЕЛ сещаш ли се,то това е тъпото!Мен ми е много интересно друго.Нали вече в България има клас дизел в драг шампионата!Как още от първото състезание се появиха бързи дизели от VAG(Audi,Seat,Vw),BMW,Peugeot,и нито един,НИТО ЕДИН бърз Фиат???Аз ще отговоря защото няма такива(говоря за дизели)!Разбирам да кажеш на еди кой си колега Бравото стана второ на Драг дея на Сепарева баня(дори и там НЯМАШЕ бърз Фиатов ДИЗЕЛ),камоли в официялния драг шампионат и с това да дадеш обоснован ПРИМЕР,как Bravo 1.9jtd е изтребител.............И да ще изкарваме Аудито"САМОЛЕТ".....................докато някой не покаже,че Bravo 1.9jtd e сериозно засилващ се ДИЗЕЛ!
Не знам кой какво е дочел и какво не, но все си мислех, че темата е за Пунто JTD + чип и не знам си какво vs А6 2.7 TDI..Бравото е ясно.. Обикновено никой не се заема да прави от кола за 2000 лв. драг шампион. Бравото се взима, за да се разбие от каране за 5-6 месеца, след което се изхвърля с оправданието, че от Фиат нищо не става!Правят се най-често дизелови Леон Купри, БМВ-та 330 ки и по някой голф. Ти кажи защо, виждам, че имаш познания в тази област. Ауди А6, при това с този недомислен двигател не съм видял да се подвизава по драг шампионатите никъде, едва ли и ще видим Същото се отнася и за Бравото. Никога не съм твърдял, че това е вървящ дизел. Даже не съм се возил в такова. Но виж в еНо и шЕс съм се За вървящи дизели признавам 8 цилиндровите творения на Мерцедес, БМВ и Ауди., както и новите JTDm-и. Не тези на по милион километра ЕДИТ: Явно бъркам темите. Все си мислех, че става дума за Пунто, а то било Браво..
Коментар