почти същи характеристики в ускорение,мощност,нм .....за тегло не зная.моето е 184кс.,но автомат. За мудност и дума не може да става. Имам и нgt и разликата е
Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!
ОТ 150 на горе кое е по добре от двете фиата или бмв-то
БМВто разбира се......при над 100 кмч колите почват да срещат едно такова въздушно съпротивление, дето обикновенно не му се обръща голямо внимание при дисциплината 0-400м, когато по леката кола може да бие далеч по мощна......но когато насрещния вятър на малолитражката стане вповече, тя увяхва, докато голямата машина, независимо че е по тежка, с повечето си крайна мощност може да преодолее по лесно въздушното съпротивление......Елементарно е - просто е нужно човек при 150 да си извади ръката извън джама, и да си представи кво посреща предницата на колата......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
колега bumar какво означава почти същите разликата от 0 до 100 колко е защото бмв-то вече е сериозна кола и най малко с 300кг по леко от ауди-то и 330д с кой мотор гледаш ти
почти същи характеристики в ускорение,мощност,нм .....за тегло не зная.моето е 184кс.,но автомат. За мудност и дума не може да става. Имам и нgt и разликата е
Значи HGT-то ти е покойник.. Остава само да кажеш, че е и на газ..Разликата в неговото ускорение и това на 330-ката до 100 е ПОЛОВИН секунда :D Щом е толкова чувствителна тя за теб, значи си голям експерт! На максимална скорост е нормално да върви повече, защото все пак това си е 3000 кубикова печка, която като бонус е и с турбо.. Тежи около тон и половина.А Аудито, ако е преди 2008-ма е точно 180 коня. Дават го да вдига 100 за 9 секунди, което не е кой знае какво постижение. Понаправено Пунто и по-кофти старт от страна на Аудито (което почти сигурно е станало в случая), автоматично праща немската машина отзад. Не знам какво толко го бистрите сума страници :D
най-после адекватен коментар евала брато кво ги хвалят тия немски халви незнам уш сте фенове на фиат ама май само хулите нямате още опита споко
П-у-у-уу..... айди ве опитния! Къде се беше загубил ? :D Бях се затъжил за тебе..... Някак си е тъжен тоз раздел без тебе... Иначе появиш ли се и става весело /да"н казвам смешно/ Кво става саа... Тойотата, ЖТД-то, тунинга как вървят Там тез въпроси дето ги беше писал на Роман на лични реши ли ги Кажи нещо интересно! Кво праиш саа Тойота ли, ЖТД ли? Дай да се посмеем малко :D :D :D
Ей тия Бравота са си е*али ма*ата 1.9jtd с чипс вече без проблемно скачат на 330д баси!Някой замислял ли се е с тия постове колко години инжинерно/двигателно развитие обесмисляте!И на този разбирач Bravo 1.9jtd му предложих старт направо,накриво по завойте и т.н и то на ЛИЧНО и той горкия дрисна и не ми приема предизвикателството!Нали твоето 1.9 е едно от най-бързите да не кажа най-бързото аз имам едно 530д 193к.с АВТОМАТ готово да застане срещу твоя драгстер кадето кажеш.Предлагам ти старт от място до 400м,1000м,1миля,след това ако ти стиска,а аз знам,че ти си профе шофер ще направим и едно замерване бистришко-Железница!Както и да е за всички,които мислят,че Браво 1.9jtd с чипс ще бие дизелова кола с тегло над 1600кг( и кубатура 3000куб/см3)на каквито и да е дисциплини да се чуства предизвикан от 530д 193к.с СЪС ВСИЧКИ ЕКСТРИ.17-ки 235/50,пълен М-пакет(демек възможно най-тежкото изпълнение)!
той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
Ти си............................ нали уж вървеше до оня ден бе!Май усети тирове разлика и дрисна а?
той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
Ти си............................ нали уж вървеше до оня ден бе!Май усети тирове разлика и дрисна а?
Смей се смей се, ти ше видиш като изолира егера и остърже колекторите кво ше прай!!!ПП. Бате егера се дърши на 4 болта - два на изп. колектор и два на тръбичката за всук. колектор.
той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
Ти си............................ нали уж вървеше до оня ден бе!Май усети тирове разлика и дрисна а?
Смей се смей се, ти ше видиш като изолира егера и остърже колекторите кво ше прай!!!ПП. Бате егера се дърши на 4 болта - два на изп. колектор и два на тръбичката за всук. колектор.
ама като махна нали остава дупка на смукатлния колектор и дупка на изпускателния как ше се затворят тия кухини
Коментар