Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво 1.9жтд с чип срещу ауди а6 2.7тди сток на 400м

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    почти същи характеристики в ускорение,мощност,нм .....за тегло не зная.моето е 184кс.,но автомат. За мудност и дума не може да става. Имам и нgt и разликата е
    Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

    Коментар


      #47
      ОТ 150 на горе кое е по добре от двете фиата или бмв-то
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #48
        аз съм за фиатчето мн ясно и съм сигорен че ще го сцепи това ауди

        Коментар


          #49
          nsn написа:
          ОТ 150 на горе кое е по добре от двете фиата или бмв-то
          БМВто разбира се......при над 100 кмч колите почват да срещат едно такова въздушно съпротивление, дето обикновенно не му се обръща голямо внимание при дисциплината 0-400м, когато по леката кола може да бие далеч по мощна......но когато насрещния вятър на малолитражката стане вповече, тя увяхва, докато голямата машина, независимо че е по тежка, с повечето си крайна мощност може да преодолее по лесно въздушното съпротивление......Елементарно е - просто е нужно човек при 150 да си извади ръката извън джама, и да си представи кво посреща предницата на колата......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #50
            nsn написа:
            колега bumar какво означава почти същите разликата от 0 до 100 колко е защото бмв-то вече е сериозна кола и най малко с 300кг по леко от ауди-то и 330д с кой мотор гледаш ти
            А как реши, че е с 300кг по-леко?
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #51
              от приблизително 1400кг за бмв-то и отново приблизително 1700кг за аудито смятай ти
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #52
                BUMAR написа:
                почти същи характеристики в ускорение,мощност,нм .....за тегло не зная.моето е 184кс.,но автомат. За мудност и дума не може да става. Имам и нgt и разликата е
                Значи HGT-то ти е покойник.. Остава само да кажеш, че е и на газ..Разликата в неговото ускорение и това на 330-ката до 100 е ПОЛОВИН секунда :D Щом е толкова чувствителна тя за теб, значи си голям експерт! На максимална скорост е нормално да върви повече, защото все пак това си е 3000 кубикова печка, която като бонус е и с турбо.. Тежи около тон и половина.А Аудито, ако е преди 2008-ма е точно 180 коня. Дават го да вдига 100 за 9 секунди, което не е кой знае какво постижение. Понаправено Пунто и по-кофти старт от страна на Аудито (което почти сигурно е станало в случая), автоматично праща немската машина отзад. Не знам какво толко го бистрите сума страници :D
                Fiat Coupe 2.0 16V

                Коментар


                  #53
                  най-после адекватен коментар евала брато кво ги хвалят тия немски халви незнам уш сте фенове на фиат ама май само хулите нямате още опита споко
                  leave something of the happiness you bring

                  Коментар


                    #54
                    Bravo 1.9 JTD написа:
                    най-после адекватен коментар евала брато кво ги хвалят тия немски халви незнам уш сте фенове на фиат ама май само хулите нямате още опита споко
                    П-у-у-уу..... айди ве опитния! Къде се беше загубил ? :D Бях се затъжил за тебе..... Някак си е тъжен тоз раздел без тебе... Иначе появиш ли се и става весело /да"н казвам смешно/ Кво става саа... Тойотата, ЖТД-то, тунинга как вървят Там тез въпроси дето ги беше писал на Роман на лични реши ли ги Кажи нещо интересно! Кво праиш саа Тойота ли, ЖТД ли? Дай да се посмеем малко :D :D :D
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #55
                      nsn написа:
                      от приблизително 1400кг за бмв-то и отново приблизително 1700кг за аудито смятай ти
                      А аз да ти кажа, че моето БМВ на кантар е точно 1858кг с мен вътре?Смятай ти.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #56
                        Ей тия Бравота са си е*али ма*ата 1.9jtd с чипс вече без проблемно скачат на 330д баси!Някой замислял ли се е с тия постове колко години инжинерно/двигателно развитие обесмисляте!И на този разбирач Bravo 1.9jtd му предложих старт направо,накриво по завойте и т.н и то на ЛИЧНО и той горкия дрисна и не ми приема предизвикателството!Нали твоето 1.9 е едно от най-бързите да не кажа най-бързото аз имам едно 530д 193к.с АВТОМАТ готово да застане срещу твоя драгстер кадето кажеш.Предлагам ти старт от място до 400м,1000м,1миля,след това ако ти стиска,а аз знам,че ти си профе шофер ще направим и едно замерване бистришко-Железница!Както и да е за всички,които мислят,че Браво 1.9jtd с чипс ще бие дизелова кола с тегло над 1600кг( и кубатура 3000куб/см3)на каквито и да е дисциплини да се чуства предизвикан от 530д 193к.с СЪС ВСИЧКИ ЕКСТРИ.17-ки 235/50,пълен М-пакет(демек възможно най-тежкото изпълнение)!

                        Коментар


                          #57
                          той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
                          leave something of the happiness you bring

                          Коментар


                            #58
                            Bravo 1.9 JTD написа:
                            той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
                            Ти си............................ нали уж вървеше до оня ден бе!Май усети тирове разлика и дрисна а?

                            Коментар


                              #59
                              Bimero написа:
                              Bravo 1.9 JTD написа:
                              той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
                              Ти си............................ нали уж вървеше до оня ден бе!Май усети тирове разлика и дрисна а?
                              Смей се смей се, ти ше видиш като изолира егера и остърже колекторите кво ше прай!!!ПП. Бате егера се дърши на 4 болта - два на изп. колектор и два на тръбичката за всук. колектор.
                              FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                              Коментар


                                #60
                                vicool написа:
                                Bimero написа:
                                Bravo 1.9 JTD написа:
                                той Роман го питах как да се демонтира тоя егр той не ми пише некой ако знае да каже щото целата ми сган отива в мотора, са съм го свалил мотора и го стъргам като го сглобя ще видя дали ше мога да се меря със 530д ако има силата дето съм намислил нямам проблем за мен не е проблем и да падна 220 си ги прави без проблем
                                Ти си............................ нали уж вървеше до оня ден бе!Май усети тирове разлика и дрисна а?
                                Смей се смей се, ти ше видиш като изолира егера и остърже колекторите кво ше прай!!!ПП. Бате егера се дърши на 4 болта - два на изп. колектор и два на тръбичката за всук. колектор.
                                ама като махна нали остава дупка на смукатлния колектор и дупка на изпускателния как ше се затворят тия кухини
                                leave something of the happiness you bring

                                Коментар

                                Working...
                                X