Roman написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат купе 1.8 16в срещу фиат купе 2.0 16в
Collapse
X
-
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
-
2000 20v turbo написа:stanio_205 написа:Хахаха тук въпроса е за грале-то на Иван ....... ,а за варненската дедра непожелах поради тех.проблеми които имам с кутията . И ся начи предлагаш летящ старт с кола с по-голям работен обем от моя ,с принудително пълнене към 400кс (по твои думи ,може и повече) на по-лека 147кс атмосферен куцак кола и сигурно на летящия ще искаш да тръгнем от такива обороти и предавки ,че ти да си в боост а аз да съм на 2500об. хм интересно предложение . А искаш ли да те сложим в една атмосферна стокова Панда 1.1 55кс (щото и тя е почти 3 пъти по-слаба) и да я поолекотим за да изравним силите (по твоите виждания) и да направим летящ ?
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Нали знаеш, че ако ще се надъхваме с чужди коли, можем да продължаваме безкрайно. В случая говорихме за Пежото и че си търси ниска 14-ка за сверка, аз си предложих услугите и трябваше веднага да налееш, че колата ми не вървяла и т.н. А дори не си си направил труда да прочетеш за какво иде реч . Смятай щом на 0,8 с 80% гас и до 6000 оборота взимам една кола на Иво, дали не ми върви колата? Не казвам, че е самолет, но съм си баш в класа на Пежото.'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Roman написа:DJ_STIVAN написа:хехе, колега, незнам какво си разбрал, ама гонката с 146-цата беше само за ташак, да си направим кефа. Моята кола взе да прекъсва на път за слънчев бряг и все още прекъсва, затова трябваше да е сваля на 0,8бара от нормално 1.4, за да може поне до 6000 оборота да не прекъсва. Дори тогава при пълната гас колата прекъсваше, та въобще неможеш да съдиш за вървежа на моята кола от тази гонка. Ако си толкова сигорен, че колата ми е толкова умряла... съм готов и на парички да се пускам и с теб и с пежото!Italfan
Коментар
-
stanio_205 написа:2000 20v turbo написа:stanio_205 написа:Хахаха тук въпроса е за грале-то на Иван ....... ,а за варненската дедра непожелах поради тех.проблеми които имам с кутията . И ся начи предлагаш летящ старт с кола с по-голям работен обем от моя ,с принудително пълнене към 400кс (по твои думи ,може и повече) на по-лека 147кс атмосферен куцак кола и сигурно на летящия ще искаш да тръгнем от такива обороти и предавки ,че ти да си в боост а аз да съм на 2500об. хм интересно предложение . А искаш ли да те сложим в една атмосферна стокова Панда 1.1 55кс (щото и тя е почти 3 пъти по-слаба) и да я поолекотим за да изравним силите (по твоите виждания) и да направим летящ ?ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
ААААААААА малко позабрави да го споменеш това в първия си пост хитро ! Къде съм обяснявал коя кола има азот ,просто се сетих коя кола ми гласиш . Само да не стане като дойдете и аз да съм позабравил да спомена някой раути по колата си надявам се не е проблем ,че някакъв си газ постъпва под налягане във всмук.тръби (пропан-бутан примерно) . И така кога ще сте тук ? Пежака е надуваем и е около 243кг с мене и пълен резервоар ,разкрих тайната . П.п Значи стартовете ще 5-6 от място на 400м
Коментар
-
Въпросната кола ще става болярка ..... май... раотата уж била сигурна....Ако се случи това Вт - съмишлениците ти /Пежамисти 205/ щи споделят впечатления, ако не отиде във ВТ ще прескочим до Дунав-а ..... Иначе крий квото искаш ... собственика на въпросната кола неа притеснения и да падне... Кофти ми е само, че се налага така "С чужди м.ди кръщене да чакам"..... ама кво да праиш .... съдба.... Пък индианското име на въпросната кола е "Голямата дюза".... не че има некво значение.... ама викам да не помислиш, че пак крия нещоТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар