Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат купе 1.8 16в срещу фиат купе 2.0 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    В огромна заблуда си колега Прочети повечко от къде, как и в какъв вид се е състезавал и развивал през годините този мотор и ще ти просветне ХЕ изобщо не играе там, а COSWORTH може и да има повече общ брой победи, но като производител с множеството си разновдиности в спорта - не с един и същи архитектурно базиран и в последствие развиван агрегат

    Коментар


      #47
      Tie написа:
      В огромна заблуда си колега Прочети повечко от къде, как и в какъв вид се е състезавал и развивал през годините този мотор и ще ти просветне ХЕ изобщо не играе там, а COSWORTH може и да има повече общ брой победи, но като производител с множеството си разновдиности в спорта - не с един и същи архитектурно базиран и в последствие развиван агрегат
      ММ бъркаш се за XE. До ден днешен е предпочитан атмосферен двигател за тунинг и продължава да печели редица състезания ( Последно WTCC с Шевролет ). A имай на ум, че е вече двигател на 24 години. Прочети малко за състезателните версии SuperBoss или за редовното му участие в F3.Да не мислиш, че двигателя за който говориш е един и същ през всичките години?? Единственото общо е, че 4 цилиндров, двувалов мотор. Аз като гледам всяка версия е доста по-усъвършенствана от предходната.... Това което казваш е вярно, че е бил голяма работа за времето си, но вече е минало и демоде. Гледа се сега какво е, а не какво е било.P.S. Cosworth САМО в Ф1 има 176 победи с техен тип двигател.
      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
      Powered by VRPerformance

      Коментар


        #48
        Е добре де и този 1.8 VFD ли е СЕГА ... в момента новото и технологичното и miltiair ... така че и времето на тези двигатели отмина и май не се доказаха с нищо, а хората още търсят и засилват 4.16 ...
        Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

        Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
        Fiat Tipo 1991 - ex
        Fiat Uno Fire - ex ex

        Коментар


          #49
          ММ бъркаш се за XE. До ден днешен е предпочитан атмосферен двигател за тунинг и продължава да печели редица състезания ( Последно WTCC с Шевролет ). A имай на ум, че е вече двигател на 24 години. Прочети малко за състезателните версии SuperBoss или за редовното му участие в F3.Да не мислиш, че двигателя за който говориш е един и същ през всичките години?? Единственото общо е, че 4 цилиндров, двувалов мотор. Аз като гледам всяка версия е доста по-усъвършенствана от предходната.... Това което казваш е вярно, че е бил голяма работа за времето си, но вече е минало и демоде. Гледа се сега какво е, а не какво е било.P.S. Cosworth САМО в Ф1 има 176 победи с техен тип двигател.[/quote]Когато въпросния двигател се "ражда" като прототип още в средата на 50-те години на миналия век като агрегат за Мазерати във Ф2, от Опел са си нямали и идея какво значи това 2 горно-разположени разпределителни вала с по 4 клапана на цилиндър..... Не забравяй и че италянците "изоставят" атмосферните версии на този агрегат още в края на 70-те началото на 80-те (а започват проучване и експериментиране с принудителното пълнене в средата на 70-те с Фиат 131 035 и Х1/9) и преминават към принудителното пълнене в състезанията и особено ралитата.... Не забравяй и Ланча Бета Монте Карло която в края на еволюционното си развитие постига от 1.4 16 клапана и 2 вала над 500 к.с. и редовно побеждава Порше в по-горните класове..... Не са 1 или 2 клиповете в нета също така и на 2.0 4.16 атм. Фиат агрегат подминаващ над 270 атм. коня......ХЕ в никакъв случай не е подценяван от мен агрегат, но при равни условия с нищо не превъзхожда еквивалента си при Фиат, а това че е демоде.... ами не бих казал още повече че в момента не виждам нещо по-успешно което да идва от Ботуша......, сега са просто..... смеххххх..... Идеята ми с 2 думи е: няма по-сполучлив двигател на италянците при т.нар. "простосмъртни" прозиводители P.S. FERRARI само във Ф1 имат над 215 победи и 16 конструкторси титили, участват от 1-то състезаание във Ф1 без прекъсване вече над 60 години.....дали не знаят как стават нещата? FORZA ITALIA!!!

          Коментар


            #50
            но при равни условия с нищо не превъзхожда еквивалента си при Фиат,
            Колега, освен с 37% КПД...което е еквиалентно на КПД-то при някои дизелови автомобили...
            3.0CRD

            Коментар


              #51
              Tie написа:
              Когато въпросния двигател се "ражда" като прототип още в средата на 50-те години на миналия век като агрегат за Мазерати във Ф2, от Опел са си нямали и идея какво значи това 2 горно-разположени разпределителни вала с по 4 клапана на цилиндър..... Не забравяй и че италянците "изоставят" атмосферните версии на този агрегат още в края на 70-те началото на 80-те (а започват проучване и експериментиране с принудителното пълнене в средата на 70-те с Фиат 131 035 и Х1/9) и преминават към принудителното пълнене в състезанията и особено ралитата.... Не забравяй и Ланча Бета Монте Карло която в края на еволюционното си развитие постига от 1.4 16 клапана и 2 вала над 500 к.с. и редовно побеждава Порше в по-горните класове..... Не са 1 или 2 клиповете в нета също така и на 2.0 4.16 атм. Фиат агрегат подминаващ над 270 атм. коня......ХЕ в никакъв случай не е подценяван от мен агрегат, но при равни условия с нищо не превъзхожда еквивалента си при Фиат, а това че е демоде.... ами не бих казал още повече че в момента не виждам нещо по-успешно което да идва от Ботуша......, сега са просто..... смеххххх..... Идеята ми с 2 думи е: няма по-сполучлив двигател на италянците при т.нар. "простосмъртни" прозиводители P.S. FERRARI само във Ф1 имат над 215 победи и 16 конструкторси титили, участват от 1-то състезаание във Ф1 без прекъсване вече над 60 години.....дали не знаят как стават нещата? FORZA ITALIA!!!
              Значи ти продължаваш да ми говориш за някаква минала слава, която вече я няма.... Нека те върна в реалноста с пример не от еди си къде, а от собствената ни държава: http://www.youtube.com/watch?v=24aQl...el_video_title C20XE Най-бързия атмосферен двигател в България, както и в други страни. Не на Фиат.Надявам се този пример да ти е послужил достатъчно ясно. А за това колко кой повече коне е извадил в атмосферен вариянт, мога пак да ти направя контра казвайки, че SBD Motorsport изкарват 290 коня от C20XE. С Cosworth сравнения няма да правим, защото там е плачевно вече спрямо Фиат.Вече намесваш други марки коли в отчаянието си и които нямат нищо общо с въпросния двигател.
              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
              Powered by VRPerformance

              Коментар


                #52
                Roman написа:
                Значи ти продължаваш да ми говориш за някаква минала слава, която вече я няма.... Нека те върна в реалноста с пример не от еди си къде, а от собствената ни държава: http://www.youtube.com/watch?v=24aQl...el_video_title C20XE Най-бързия атмосферен двигател в България, както и в други страни. Не на Фиат.Надявам се този пример да ти е послужил достатъчно ясно. А за това колко кой повече коне е извадил в атмосферен вариянт, мога пак да ти направя контра казвайки, че SBD Motorsport изкарват 290 коня от C20XE. С Cosworth сравнения няма да правим, защото там е плачевно вече спрямо Фиат.Вече намесваш други марки коли в отчаянието си и които нямат нищо общо с въпросния двигател.
                По принцип избягвам да давам мнения в този раздел, но това нямаше как да го подмина..Първо искам да те попирам, Романе - какво търсиш във форума?Сеир ли, няма с кого да се заяждаш по Русе, или просто си решил да си покажеш 200 коньовата Алфа на възможно повече места?Нищо против теб нямам, но изнервяш излишно обстановката..Що не се регистрирате с Троянеца в Опел форума и да ги светнете там колко им били готини двигателчетата и с колко високо КПД са?! Виждам, че поназнайвате повече работи и от заклети опелисти. Няма лошо, но в предишно твое мнение прочетох нещо за Хонда форума. Помниш ли? Я сега си прочети твоето и ми кажи виждаш ли някаква прилика?Опа, сега се досетих, че няма да се регистрираш в Опел форума, защото все още не са се научили да правят дизелови двигателчета. Но пък може да отидеш в този на VW.. TDI-ки бол, пък са и най-податливи на тунинг. Да не забравяме, че са и много здрави, и понасят без проблем огромен пробег. Почти като Мерцедес са, само дето тракат малко повечко И за да не обръщам темата на чат, както се случва от 3 страници насам, ще споделя моят опит.2-та двигателяля са почти равностойни! Печели този, който е в по-добра кондиция.На Купе срещата на Калояново се пусках с 2 1.8-ци. Бих едното, а другото не успях. Би ме и едно със същият двигател като моя, нищо, че бях на 5000 км. след основен ремонт. После му погледнах времето - 15,7. Това уж без нищо да е пипано по него, а даже било и с газов инжекцион..Та, изводът е, че няма категоричен победител в спора. И 2-та двигателя си имат плюсове и минуси. Не подценявайте нито един от тях!
                Fiat Coupe 2.0 16V

                Коментар


                  #53
                  Iv4o написа:
                  Първо искам да те попирам, Романе - какво търсиш във форума?Сеир ли, няма с кого да се заяждаш по Русе, или просто си решил да си покажеш 200 коньовата Алфа на възможно повече места?Нищо против теб нямам, но изнервяш излишно обстановката..Що не се регистрирате с Троянеца в Опел форума и да ги светнете там колко им били готини двигателчетата и с колко високо КПД са?! Виждам, че поназнайвате повече работи и от заклети опелисти. Няма лошо, но в предишно твое мнение прочетох нещо за Хонда форума. Помниш ли? Я сега си прочети твоето и ми кажи виждаш ли някаква прилика?Опа, сега се досетих, че няма да се регистрираш в Опел форума, защото все още не са се научили да правят дизелови двигателчета. Но пък може да отидеш в този на VW.. TDI-ки бол, пък са и най-податливи на тунинг. Да не забравяме, че са и много здрави, и понасят без проблем огромен пробег. Почти като Мерцедес са, само дето тракат малко повечко
                  Ми раздивжвам заспалия раздел примерно... Моята алфа какво има общо със сегашния разговор? Някаква завист или злоба долавям нещо Просто не съм сектант и изтъквам някой истини, които са очевидни. И това, че този фиатски мотор не е най-добрия и това е. Доказах го с информация и накрая с видео клип.А преди да ръсиш глупости , вземи разучи малко материята относно дизелите на опел... CDTI и JTDm са едно и също нещо с различни имена.
                  '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                  Powered by VRPerformance

                  Коментар


                    #54
                    Айде, сега ме изкараха фен на Опел. Много ли е трудно, да се проумее, че при еднакви кила на автомобилите, този с C20XE, ще е с 3-4 коли, пред този с 2000 кубиковото 4.16 ? Тук изобщо не става дума за фенщина, а за реалност.
                    3.0CRD

                    Коментар


                      #55
                      Trojaneca написа:
                      Айде, сега ме изкараха фен на Опел. Много ли е трудно, да се проумее, че при еднакви кила на автомобилите, този с C20XE, ще е с 3-4 коли, пред този с 2000 кубиковото 4.16 ? Тук изобщо не става дума за фенщина, а за реалност.
                      Кое кое ... не сравнявай килата на кадетите и астрите на варел дето са с тези, на което и да е купе в което се слага 4.16 че то типото е най-лекото от всичките, а е с около човек по-тежко от астра и с 2-ма от кадет :D
                      Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                      Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                      Fiat Tipo 1991 - ex
                      Fiat Uno Fire - ex ex

                      Коментар


                        #56
                        nastybg написа:
                        Кое кое ... не сравнявай килата на кадетите и астрите на варел дето са с тези, на което и да е купе в което се слага 4.16 че то типото е най-лекото от всичките, а е с около човек по-тежко от астра и с 2-ма от кадет :D
                        Ее, пак ги надценяваш талянките...говоря за Вектра, Калибра. Ако ще се сравняват Астри - то сравнението ще е м/у C18XE и 2.0 16в на Фиат!
                        3.0CRD

                        Коментар


                          #57
                          Trojaneca написа:
                          nastybg написа:
                          Кое кое ... не сравнявай килата на кадетите и астрите на варел дето са с тези, на което и да е купе в което се слага 4.16 че то типото е най-лекото от всичките, а е с около човек по-тежко от астра и с 2-ма от кадет :D
                          Ее, пак ги надценяваш талянките...говоря за Вектра, Калибра. Ако ще се сравняват Астри - то сравнението ще е м/у C18XE и 2.0 16в на Фиат!
                          И кво вектра е на килограмите на Типо, а истории няма да ти разправям, защото нема да ти се верва, а калибрата е с 100кила по-лека от купе, а тамън 2 са припадали НЕ успорвам факта че C20XE то е добър мотор, страшен двигател е + това че с малко пари и лесни доработки (все пак масово се засилва в българия) и с добрата комбинация от леки купета вървят на смърт Но това не е темата на темата. Темата е все едно да равняваш 2.0 16VGSI с 1.8 16V Екошпека ...
                          Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                          Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                          Fiat Tipo 1991 - ex
                          Fiat Uno Fire - ex ex

                          Коментар


                            #58
                            Колеги,Моите лични предпочитания са за 1.8 въпреки, че съм карал и купе 2.0 95-та 2-ка без турбо - почти все тая е, няма какво да фаворизираме която и да е кошница. Между другото са прави колегите, тези ОПЕЛ-и толкова бързо ги яде корозията, че за 5 години стават по-леки и от Трабант, как няма да ни бият Между другото аз като си купувах купето да ви кажа ми беше все тая какъв двигател ще е като няма да 20VT Извинявайте ама в момента има такива модерни двигатели и дизели и бензини, че нашите са си живи антики - включително и ОПЕЛ-ите с техните дядовци впрегнати да теглят разпадащите се ламарини .
                            Fiat Coupe 1.8

                            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                            Коментар


                              #59
                              Trojaneca написа:
                              nastybg написа:
                              Кое кое ... не сравнявай килата на кадетите и астрите на варел дето са с тези, на което и да е купе в което се слага 4.16 че то типото е най-лекото от всичките, а е с около човек по-тежко от астра и с 2-ма от кадет :D
                              Ее, пак ги надценяваш талянките...говоря за Вектра, Калибра. Ако ще се сравняват Астри - то сравнението ще е м/у C18XE и 2.0 16в на Фиат!
                              И вектра, калибра какво правеха от свръх "правените" Типо-та на Валери и Младен

                              Коментар


                                #60
                                Trojaneca написа:
                                то сравнението ще е м/у C18XE и 2.0 16в на Фиат!
                                Ок ето аз съм готов дай някоя C18XE на астра, дето е по-лека от мен ... също така и софийско купе 1.8 16V, ако иска може се докаже знам какво може колата, няма с какво да се оправдавам и не ме е страх да падна ... следва продължение !
                                Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                                Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                                Fiat Tipo 1991 - ex
                                Fiat Uno Fire - ex ex

                                Коментар

                                Working...
                                X