Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат купе 1.8 16в срещу фиат купе 2.0 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    и ас си мислих че вари повече ама 2.0 ката са се изданили италянците и много тромаво набира дакато 1.8 се стрелка много добре и е по здравиа мотор и по малко гори :D

    Коментар


      #32
      stenli_fiat_coupe написа:
      и ас си мислих че вари повече ама 2.0 ката са се изданили италянците и много тромаво набира дакато 1.8 се стрелка много добре и е по здравиа мотор и по малко гори :D
      За здравина недей да говориш сега... 2.0 4.16 си е 2.0 4.16 ... Който каквото иска да ми говори...Не знам как само прецени ,че е по-здравия?От собствен опит ли знаеш?Да не си чупил няколко 2.0 4.16 и сега да си мислиш ,че 1.8 е култов...То ако беше така нямаше да пускат 2.0...1.8 само в Типо...Това е моето мнение...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #33
        Айде пак се почна вечния спор.Кво лошо има мотор 1.8 който е ново поколение спрямо 2.0 да върви наравно с ниго та даже и с една идея по добре Аз да ви кажа от 2.0 купе загуба нямам до сега ,колата ми тежи с мен 1400 кила.Барчета според мен е по бавна от купе и с по малка максимална.пробвано
        NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

        Коментар


          #34
          Барчета ще скъса гъза на стокови 1.8 и 2.0 купета, къде я намесихте нея ?
          3.0CRD

          Коментар


            #35
            Trojaneca написа:
            Барчета ще скъса гъза на стокови 1.8 и 2.0 купета, къде я намесихте нея ?
            Пробата беше на път за феста на магистралата.Барчетата беше с пластмасовия таван ,и с подобрения правени в италия от собственика.Нека доктора да сподели какъв беше резултата на магистралата .А да аз си бях сток отвсякъде тогава.
            NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

            Коментар


              #36
              колеги спорет мене 2.0 16в фиат купе трябвало е да го напраят по мощен. :D

              Коментар


                #37
                stenli_fiat_coupe написа:
                колеги спорет мене 2.0 16в фиат купе трябвало е да го напраят по мощен. :D
                Еконорми... Захапи се с Типо 2.0 16v...Ама вярно темата се обърна пак на спор за два двигателя...Всеки си има мнение...
                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                Коментар


                  #38
                  Ако идваш на Китен може да ги сборим за спорта 1.8 вс алмост 1.8 И всекви аграрни машини с 300-400нм, победа не гоним спорта е важен
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    #39
                    аз се пускам за спорта за мен няма значение победата важното да вида къкав резултат ще даде с даден автомобил.но като автомобил фиат купе 1.8 съм много доволен странно ми беше че гори малко за кола 130 коня.

                    Коментар


                      #40
                      Trojaneca написа:
                      Барчета ще скъса гъза на стокови 1.8 и 2.0 купета, къде я намесихте нея ?
                      Аз я намесвам барчетата ... я попитай шофьорът на ЕТО ТАЗИ барчета ( http://vimeo.com/12535878 ... за справка - 7минута и 45секунда ) какъв е резултата от гонката с мен ?????????
                      stenli_fiat_coupe написа:
                      и ас си мислих че вари повече ама 2.0 ката са се изданили италянците и много тромаво набира дакато 1.8 се стрелка много добре и е по здравиа мотор и по малко гори :D
                      Колеги моля ви се 1.8 или 2.0 двигателите са си слаби на това купе, но говорите глупости вече ... я се замислете в колко италиански коли се слага мотора 4.16 в атмосферен или турбо вид, я се замислете в продължение на колко години се монтира, я се замислете колко разновидности има този двигател и т.н. и т.н., а сега се замислете над 1.8 двигателя ... хммммммммммм ... има една легенда, че това е най-истинския двигател на фиат груп, а вие го сравнявате с тоя вариаторен еко-шит ...
                      Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                      Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                      Fiat Tipo 1991 - ex
                      Fiat Uno Fire - ex ex

                      Коментар


                        #41
                        nastybg написа:
                        ... има една легенда, че това е най-истинския двигател на фиат груп, а вие го сравнявате с тоя вариаторен еко-шит ...
                        Абе и аз това разправях ,ама кой да ме чуе... Както и да е... Вече ще взема да спра да чета тука... Много небивалици започнаха да се пишат...
                        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                        Коментар


                          #42
                          ... има една легенда, че това е най-истинския двигател на фиат груп, а вие го сравнявате с тоя вариаторен еко-шит ...[/quote]Не е легенда, а живата истина колега!!! Няма по-успешен и доказал се в спорта, а и на улицата двигател на италянците във всичките си разновидности като се започне от 1-вия 1.5 8V TC до последните еволюции на 2000 4.16VT..... Просто страхотен двигател, създаден от великия Аурелио Лампреди

                          Коментар


                            #43
                            Tie написа:
                            Не е легенда, а живата истина колега!!! Няма по-успешен и доказал се в спорта, а и на улицата двигател на италянците във всичките си разновидности като се започне от 1-вия 1.5 8V TC до последните еволюции на 2000 4.16VT..... Просто страхотен двигател, създаден от великия Аурелио Лампреди
                            Ще почина Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Имам чувството, че в момента чета Хонда форума и мяркам реплики от сорта на "Слава тебе, Соичиро" ( Соичиро Хонда )
                            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                            Powered by VRPerformance

                            Коментар


                              #44
                              Ми това е идеята - нормално , все пак 35 години е носил успехи и слава на италянските коли по състезателните трасета, за разлика от разните там 5-ци, жтд и т.н.....

                              Коментар


                                #45
                                Tie написа:
                                Ми това е идеята - нормално , все пак 35 години е носил успехи и слава на италянските коли по състезателните трасета, за разлика от разните там 5-ци, жтд и т.н.....
                                JTD не се нарежда в моторспорта и не знам, защо го месиш там. Но виж... веднага ще ти изредя по-успешни и предпочитани мотори: C20XE и двигателите на Cosworth ( Все пак правят мотори за F1 )А ако искаш да месиш дизел в спорта, там само може TDI да играе. ( Неоспорим победител в Le Mans oт 2006 насам и победител във WTCC на FIA 2008-2009 )Винаги има нещо по-добро
                                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                                Powered by VRPerformance

                                Коментар

                                Working...
                                X