Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат купе 1.8 16в срещу фиат купе 2.0 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Така и така темата се оака, аз пък си мисля, че 2JZ-GTE, бутнато на 1 бар за без пари цепи повече мрака от тея всичките возила в темата
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #77
      Нямаш грижи ...ПП.Тоя раздел е като комбинация между тунинг форума през 2005та - 2006та и теенпроблем :D :D :D
      Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

      Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
      Fiat Tipo 1991 - ex
      Fiat Uno Fire - ex ex

      Коментар


        #78
        nastybg написа:
        Нямаш грижи ...ПП.Тоя раздел е като комбинация между тунинг форума през 2005та - 2006та и теенпроблем :D :D :D
        хахахахахахаахах това ми направи деня,сещам се колко бисер има излят точно в тоя раздел :D
        F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

        Коментар


          #79
          Я какво станало тука,нямах достъп до днес до мрежа и рекох да погледна какво става,па то нищо Романе няма да акаме темата повече ПО самата тема,аз също мисля че 2.0 е по-добрия мотор като постижения,като най-важния въпрос е колко е читав екземпляра "Фиат Купе",защото всички знаем тия мотори на какъв тормоз са били подложени.Карал съм Либра с 1.8 131 коня и мога да кажа че откровено съм доста разочарован,но....все пак Либра-та не е Фиат Купе главно от към килограми.Освен това едното ми Седичи(независимо че е повечко коне от Купе-то) беше в много добро състояние,не бяха успели да му разкажат играта ,та вървеше мнооого добре сравнено с предното ми Седичи на което в София му бяха изпили соса.Та един глас в плюс за най-добрия итал мотор :D
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #80
            2000 20v turbo написа:
            То в Рс. има и още един дето може да защити честта на тоз матор .... май! Него що не го пуснете срещу някоя атмосверка Щото на Ванката колата чипа и е най- сериозната , даваща коне доработка ....Ма мноу ма кефитоз раздел де А "Браво ЖТД" да не е ял банана нещо ?!? Като гледам как са е развила темата - от въпрос за динамиката на 1.8 и 2.0 куб. Фиати .... се стигна до там че С 20 ХЕ е най-великия маторь в света.....
            А атмосферката, за която говорим няма и ЧИП, нито валове, нито колектори. ЧИСТ СТОК и пред всеки отваря капака момчето.Докато в другия който може да защити честта на тоя итал мотор има една шапка пари наляти в него. Коректно сравнение ще е тази БЪЛГАРСКА атмосферка http://vimeo.com/26049566 ( пусни на 3мин и 40 сек. ) 11.5 на 400м
            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
            Powered by VRPerformance

            Коментар


              #81
              Roman написа:
              2000 20v turbo написа:
              То в Рс. има и още един дето може да защити честта на тоз матор .... май! Него що не го пуснете срещу някоя атмосверка Щото на Ванката колата чипа и е най- сериозната , даваща коне доработка ....Ма мноу ма кефитоз раздел де А "Браво ЖТД" да не е ял банана нещо ?!? Като гледам как са е развила темата - от въпрос за динамиката на 1.8 и 2.0 куб. Фиати .... се стигна до там че С 20 ХЕ е най-великия маторь в света.....
              А атмосферката, за която говорим няма и ЧИП, нито валове, нито колектори. ЧИСТ СТОК и пред всеки отваря капака момчето.Докато в другия който може да защити честта на тоя итал мотор има една шапка пари наляти в него. Коректно сравнение ще е тази БЪЛГАРСКА атмосферка http://vimeo.com/26049566 ( пусни на 3мин и 40 сек. ) 11.5 на 400м
              аиде пак с ултра леката категория почна Ако говориш за на Станчо Пежото, то и да отваряш капак, файда няма, тя колата на 150 коня и 700 кг купе си върви на 14-ка, което е или на кантар с Дедрата на бай ти Иван, или Иван бие, ако не на 400-тния метър, то след него дава бинокъл А за Урбан тийм Корсата, времето е дадено на драг стрип с лепило, иначе на нормалната настилка в Сливен бях по-бърз Поне се познаваме от едно време с Милен, за да не заформяме грешни спорове, няма да е лошо да навлезеш в кухнята на истинския драг рейсинг щом те влече, все още даваш некоректни сравнения А Типото на драг стрип ще даде около 11.8 с пълен интериор , имай го наум като правиш такива сравнения.Иначе ако ти е дерт да сравняваш атмосферка с нашия мотор, ей го де е ево Гралето, скоро ще стане и при едни 550 коня няма да са му никакъв проблем ниски че и кръгла 11-ка, на нормална улична настилка при пълен интериор, демек кола с която може да ходиш по кафетата и всеки път да си дава 11-ка :D
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #82
                Тоз бат Роман и аз се объркавам понякога, като го чета ..... говорейки за двигатели - току става въпрос за олекотени, варелоподобни "драгаджийки" Да се чудя сега къде е акцента в целия спор Щото четейки темата се вижда, че акцента се мести по посока, на където на бай Роман е угодно, ама пък некакси не е честно спрямо нас - другите участници в темата Чи мисълта ми е, че ако на това Пежо /последния акцент/ му се помогне колкото е помогнато на Ванката на Дедрата, ама ако му се натоварят и едни 500 кг., щото да е равно и там ..... Мисля, че Ванката може да се бори с въпросното Пежо ..... примерно без скоростен лост - ръга една 3-та, изкубва го, хвърля го на задната седалка и така.... старт, доускорение и т.н. - само трета....
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  #83
                  колеги какво то искате приказвате за мене по бързия мотор и пъргав и здрав е 1.8 и също така и по икономичен и да сложим краи на темата вече :D

                  Коментар


                    #84
                    ааа, как край, няма да скучаем я
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #85
                      Адски бърз е
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #86
                        как край.цяла вечер е пред нас
                        fiat bravo 1.6 16v gt
                        fiat marea 1.9 8v jtd
                        fiat punto 1.7 td
                        fiat marea 1.6 16v

                        Коментар


                          #87
                          ici написа:
                          Roman написа:
                          2000 20v turbo написа:
                          То в Рс. има и още един дето може да защити честта на тоз матор .... май! Него що не го пуснете срещу някоя атмосверка Щото на Ванката колата чипа и е най- сериозната , даваща коне доработка ....Ма мноу ма кефитоз раздел де А "Браво ЖТД" да не е ял банана нещо ?!? Като гледам как са е развила темата - от въпрос за динамиката на 1.8 и 2.0 куб. Фиати .... се стигна до там че С 20 ХЕ е най-великия маторь в света.....
                          А атмосферката, за която говорим няма и ЧИП, нито валове, нито колектори. ЧИСТ СТОК и пред всеки отваря капака момчето.Докато в другия който може да защити честта на тоя итал мотор има една шапка пари наляти в него. Коректно сравнение ще е тази БЪЛГАРСКА атмосферка http://vimeo.com/26049566 ( пусни на 3мин и 40 сек. ) 11.5 на 400м
                          аиде пак с ултра леката категория почна Ако говориш за на Станчо Пежото, то и да отваряш капак, файда няма, тя колата на 150 коня и 700 кг купе си върви на 14-ка, което е или на кантар с Дедрата на бай ти Иван, или Иван бие, ако не на 400-тния метър, то след него дава бинокъл А за Урбан тийм Корсата, времето е дадено на драг стрип с лепило, иначе на нормалната настилка в Сливен бях по-бърз Поне се познаваме от едно време с Милен, за да не заформяме грешни спорове, няма да е лошо да навлезеш в кухнята на истинския драг рейсинг щом те влече, все още даваш некоректни сравнения А Типото на драг стрип ще даде около 11.8 с пълен интериор , имай го наум като правиш такива сравнения.Иначе ако ти е дерт да сравняваш атмосферка с нашия мотор, ей го де е ево Гралето, скоро ще стане и при едни 550 коня няма да са му никакъв проблем ниски че и кръгла 11-ка, на нормална улична настилка при пълен интериор, демек кола с която може да ходиш по кафетата и всеки път да си дава 11-ка :D
                          Ици аз много добре знам какво може типото и не един път съм го усетил Въпроса беше там, че Стамен те сравнява със Станчо, което е смешно??? Ако трябва те сравняват с някоя атмосферка, ще е с тази на Урбанците. Не си ли съглаен ? ( Т.е. и двете са сериозни тунинг проекти )Станчо си държеше Иван до 200 от летящ, нали аз снимах клипа. От място интегралето си каза думата.Недейте ги подценява така атмосферните кочини на Хлопел.... Казвам го от опит поне.Ици с теб и още кой спорихме, че не става 11 секундна кола да ти е всекиднвека, че камо ли и за кафе... То щом моторджиите скачат покрай интегралето , то тогава хората по барчетата ще си разливат кафетата по себе си всеки път когато пристигаш с това нещо....
                          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                          Powered by VRPerformance

                          Коментар


                            #88
                            2000 20v turbo написа:
                            Тоз бат Роман и аз се объркавам понякога, като го чета ..... говорейки за двигатели - току става въпрос за олекотени, варелоподобни "драгаджийки" Да се чудя сега къде е акцента в целия спор Щото четейки темата се вижда, че акцента се мести по посока, на където на бай Роман е угодно, ама пък некакси не е честно спрямо нас - другите участници в темата Чи мисълта ми е, че ако на това Пежо /последния акцент/ му се помогне колкото е помогнато на Ванката на Дедрата, ама ако му се натоварят и едни 500 кг., щото да е равно и там ..... Мисля, че Ванката може да се бори с въпросното Пежо ..... примерно без скоростен лост - ръга една 3-та, изкубва го, хвърля го на задната седалка и така.... старт, доускорение и т.н. - само трета....
                            Да бе и аз се чудя зако намеси Ици в уравнението.... В много странна насока прати темата наистина А колко би ли му се помогнало на пежото и то ако ги имаше тея 100 коня отгоре и едно интеграле да задвижва всичките колелца...Ta откъде тръгнахме...А да !
                            Tie написа:
                            все пак 35 години е носил успехи и слава на италянските коли по състезателните трасета, за разлика от разните там 5-ци, жтд и т.н.....
                            Та всичко беше казано в следствие на това казаното " и тн. " Предполагам колегата е визирал другите мотори, като цяло.И след изговореното и показаното на клипове, все още ли сме на мнението че другите мотори не носят слава и успехи дори по-големи от "Fiat Twin Cam Engine"?И от там тръгва първия ми пост в тая тема, че се присмивам на сектантсвото
                            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                            Powered by VRPerformance

                            Коментар


                              #89
                              Roman написа:
                              2000 20v turbo написа:
                              Тоз бат Роман и аз се объркавам понякога, като го чета ..... говорейки за двигатели - току става въпрос за олекотени, варелоподобни "драгаджийки" Да се чудя сега къде е акцента в целия спор Щото четейки темата се вижда, че акцента се мести по посока, на където на бай Роман е угодно, ама пък некакси не е честно спрямо нас - другите участници в темата Чи мисълта ми е, че ако на това Пежо /последния акцент/ му се помогне колкото е помогнато на Ванката на Дедрата, ама ако му се натоварят и едни 500 кг., щото да е равно и там ..... Мисля, че Ванката може да се бори с въпросното Пежо ..... примерно без скоростен лост - ръга една 3-та, изкубва го, хвърля го на задната седалка и така.... старт, доускорение и т.н. - само трета....
                              Да бе и аз се чудя зако намеси Ици в уравнението.... В много странна насока прати темата наистина А колко би ли му се помогнало на пежото и то ако ги имаше тея 100 коня отгоре и едно интеграле да задвижва всичките колелца...Ta откъде тръгнахме...А да !
                              Tie написа:
                              все пак 35 години е носил успехи и слава на италянските коли по състезателните трасета, за разлика от разните там 5-ци, жтд и т.н.....
                              Та всичко беше казано в следствие на това казаното " и тн. " Предполагам колегата е визирал другите мотори, като цяло.И след изговореното и показаното на клипове, все още ли сме на мнението че другите мотори не носят слава и успехи дори по-големи от "Fiat Twin Cam Engine"?И от там тръгва първия ми пост в тая тема, че се присмивам на сектантсвото
                              Еми намесих го Ици, щото ти тамеси Ванката...... Да почваме пак, викам аз Те вечерта е пак пред нас.... Що да скучаем И за да не съм съвсем оффффф... Единственото по-добро решение от големия кубик е .... по-големия кубик От тоз двигател елем пък в турбо варианта му, елем пък ако добавим към него и интеграле задвижването тъй като се замисля........... , ако ше и на папата да пуснеш снимки и клипове пак трудно ш" ся сетя друг ДВГ елем пък от изброените от теб дето да е донесъл повече успехи и слава на производителите си Не, че съм сектант де Легенда: "елем" = "особено пък"
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                #90
                                Дайте някое атмосферно купе из Бургаски регион да ги сборим с типото > http://www.youtube.com/watch?v=ZsgAu...ture=autoshare
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X