Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат купе 1.8 16в срещу фиат купе 2.0 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Trojaneca написа:
    Колега, освен с 37% КПД...което е еквиалентно на КПД-то при някои дизелови автомобили...
    Това сериозно твърдение ли е? Ако е такова, моля поправи го докато не те е видял някой друг

    Коментар


      #62
      И баси и войната дето стана тука,3 дена не съм влизал ,а вие ще се избиете за глупости и главния виновник е ...... Роман Що му се връзвате на глупостите не ми е ясно само,той така е свикнал да пише язвително Па ти Романе,да земиш да се спреш малко щото да не те изхвърлят и от тука,а освен това се закачи и с 2.0 16 мотора,вече работата отива на бой Ти май не разбра какво искаше да каже колегата "Tie" като ти разказа историята на мотора,а Ми да ти обясня аз тогава, та истината е че този италиянски мотор е бил доста по-напред от другите еквиваленти,и една малка подробност - 2.0 8 и 16 Турбо е същия мотор,подробност която подминаваш.Сега да почнем да броим колко победи имат ФИАТ ГРУП,което включва и ЛАНЧА до 1992 година,защото това е годината в която спират развитието на този мотор.Та да ми говориш колко направени орли имало не е меродавно,дай ди ги видим до 1992 година колко са направени и какво са спечелили.Защо всъщност намеси и Косуърт че не разбрах,кое им е предимството пред италиянския мотор ,че ползват през повечето време същата електроника на Вебер-Марели ли Айде наистина като не ти е ясно да не пишеш глупости,а също така като си АНТИФЕН на италиянските автомобили официално те моля да НЕ пишеш въобще повече в този форум П.П.Още нещо да питам,какво ще ми кажеш за Ланча Делта С4 Страдале (това е гражданската версия) която от 1.8 8 клапана вади 250 коня(за спортната модификация няма да говорим - около 600 коня при същите параметри на мотора) 1986 година?Къде са били орлите,мондите и всички останали само си питам така щото не знам
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        #63
        ivanko_rs написа:
        И баси и войната дето стана тука,3 дена не съм влизал ,а вие ще се избиете за глупости и главния виновник е ...... Роман Що му се връзвате на глупостите не ми е ясно само,той така е свикнал да пише язвително Па ти Романе,да земиш да се спреш малко щото да не те изхвърлят и от тука,а освен това се закачи и с 2.0 16 мотора,вече работата отива на бой Ти май не разбра какво искаше да каже колегата "Tie" като ти разказа историята на мотора,а Ми да ти обясня аз тогава, та истината е че този италиянски мотор е бил доста по-напред от другите еквиваленти,и една малка подробност - 2.0 8 и 16 Турбо е същия мотор,подробност която подминаваш.Сега да почнем да броим колко победи имат ФИАТ ГРУП,което включва и ЛАНЧА до 1992 година,защото това е годината в която спират развитието на този мотор.Та да ми говориш колко направени орли имало не е меродавно,дай ди ги видим до 1992 година колко са направени и какво са спечелили.Защо всъщност намеси и Косуърт че не разбрах,кое им е предимството пред италиянския мотор ,че ползват през повечето време същата електроника на Вебер-Марели ли Айде наистина като не ти е ясно да не пишеш глупости,а също така като си АНТИФЕН на италиянските автомобили официално те моля да НЕ пишеш въобще повече в този форум П.П.Още нещо да питам,какво ще ми кажеш за Ланча Делта С4 Страдале (това е гражданската версия) която от 1.8 8 клапана вади 250 коня(за спортната модификация няма да говорим - около 600 коня при същите параметри на мотора) 1986 година?Къде са били орлите,мондите и всички останали само си питам така щото не знам
        Иване ко ми се пънеш у форума .... Дай ще приказваме като се видим, че най ми е смешно с човек който лично се познавам по форуми да споря.Вместо да хвалиш тоз и оня мотор, излизай и заставай на чертата да те пуснем срещу някоя атмосферка 100 коня по-малко от теб, да защитиш честа на тоя мотор.P.S. Японците от 2.0 литра атмосферен мотор ги вадят тия 250 коня за които мъмриш. ( Хонда S2000 ) А с Tie съм се разбрал на личен, предполагам не ти плаща да си му секретарка.
        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
        Powered by VRPerformance

        Коментар


          #64
          nastybg написа:
          Trojaneca написа:
          Барчета ще скъса гъза на стокови 1.8 и 2.0 купета, къде я намесихте нея ?
          Аз я намесвам барчетата ... я попитай шофьорът на ЕТО ТАЗИ барчета ( http://vimeo.com/12535878 ... за справка - 7минута и 45секунда ) какъв е резултата от гонката с мен ?????????
          stenli_fiat_coupe написа:
          и ас си мислих че вари повече ама 2.0 ката са се изданили италянците и много тромаво набира дакато 1.8 се стрелка много добре и е по здравиа мотор и по малко гори :D
          Колеги моля ви се 1.8 или 2.0 двигателите са си слаби на това купе, но говорите глупости вече ... я се замислете в колко италиански коли се слага мотора 4.16 в атмосферен или турбо вид, я се замислете в продължение на колко години се монтира, я се замислете колко разновидности има този двигател и т.н. и т.н., а сега се замислете над 1.8 двигателя ... хммммммммммм ... има една легенда, че това е най-истинския двигател на фиат груп, а вие го сравнявате с тоя вариаторен еко-шит ...
          http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

          Коментар


            #65
            Roman написа:
            Иване ко ми се пънеш у форума .... Дай ще приказваме като се видим, че най ми е смешно с човек който лично се познавам по форуми да споря.Вместо да хвалиш тоз и оня мотор, излизай и заставай на чертата да те пуснем срещу някоя атмосферка 100 коня по-малко от теб, да защитиш честа на тоя мотор.P.S. Японците от 2.0 литра атмосферен мотор ги вадят тия 250 коня за които мъмриш. ( Хонда S2000 ) А с Tie съм се разбрал на личен, предполагам не ти плаща да си му секретарка.
            На никой не съм секретарка,това трябва да ти е ясно.Втората ти голяма заблуда е че италиянците правят коли за драг Третата ти заблуда е,че някога ще изляза АЗ на драг А това което пропусна от поста ми е една много интересна година,която обаче не видя - 1992 година Та кажи ми кое японско чуду на техниката в него време има победи различни от ДРАГ,същото важи и за орлите И в този ред на мисли къде ми сравняваш Хонда S2000 да попитам П.П.Само не ми ясно защо все се правиш на черната овца по форумите,ей на това ако ми отговориш......
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #66
              ivanko_rs написа:
              На никой не съм секретарка,това трябва да ти е ясно.Втората ти голяма заблуда е че италиянците правят коли за драг Третата ти заблуда е,че някога ще изляза АЗ на драг А това което пропусна от поста ми е една много интересна година,която обаче не видя - 1992 година Та кажи ми кое японско чуду на техниката в него време има победи различни от ДРАГ,същото важи и за орлите И в този ред на мисли къде ми сравняваш Хонда S2000 да попитам П.П.Само не ми ясно защо все се правиш на черната овца по форумите,ей на това ако ми отговориш......
              Еми точно, че и аз си мислех, че не си и ме учудваш с последния си пост. Те може да не ги правят с цел драг, ама са си годни за това.... Много примери ми идват на ум.Пак ми даваш за пример години и какво е било. каквото било е в миналото и сега положението е съвесем друго и се вижда по състезанията.МММ за орлите писах по-рано в кои други дисциплини има победи. WTCC, F3 и друга редици планински дисциплини в които има изкачване.S2000 ти давам за пример как от 2.0 атмосфера вадят 250 коня, а ти ми сочиш как италианците с 1.8 турбо вадели 250. Ето това е реда ми на мисли. Сериозно ти казвам, предпочитам спора на място да го водим.
              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
              Powered by VRPerformance

              Коментар


                #67
                Да де да S2000 250 коня наистина яко постижение, ама колегата е писал за страдале-то, че е правена преди 35 години и е избутала 250 коня, ама преди 35 години. Преди 35 години не съм бил роден, дядо е имал тогава московец 50 коня. Зарежи какво правят жълтите сега, ха Европа е спряла да прави мотори, ха Япония е спряла да копира технологий! Едно време у наше село имаше един партиец дето си беше докарал Ланчия Делта Интеграле HF Turbo ли беше BiTurbo ли незнам какво чудо ама знам, че много вървеше. После сина му на този човек скъсваше шортите на всякакви смешни и не толкова смешни гъзари с прясно-внесените си "нови" коли от запада - и BMW-та и Мерцедес-и, онова чудо с ванкела на мазда, Опел-ите и Фордове-те даже за коли не ги броеше. Нямаше кола дето да не е направил смешна. Италианците са били и са си сила в правенето на агрегати.... а и не им гният колите Между другото оср...ме темата на момчето, все пак става въпрос Купе 1.8 срещу Купе 2.0, не става въпрос за други курници за което се извинявам. Предлагам някой да отвори друга тема - Фиат срещу Опел или някаква друга бангия и да не спамим тука!
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #68
                  По темата - нормална двойка, трудно би паднала от нормално 1.8......
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    #69
                    напротив стокови ли са 2 та мотори 1.8 е по бърз при фиат купе .

                    Коментар


                      #70
                      Не е вярно 1.6 16В ще ги скъса и двата особенно ако е монтиран в Браво е особенно вървежен че даже и на 2.0 20 В може да се опъне, а в някои случаи и да го бие Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

                      Коментар


                        #71
                        Да и някое Тико с компресор на гас минава на задна през финиша
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #72
                          Iv4o написа:
                          Roman написа:
                          Значи ти продължаваш да ми говориш за някаква минала слава, която вече я няма.... Нека те върна в реалноста с пример не от еди си къде, а от собствената ни държава: http://www.youtube.com/watch?v=24aQl...el_video_title C20XE Най-бързия атмосферен двигател в България, както и в други страни. Не на Фиат.Надявам се този пример да ти е послужил достатъчно ясно. А за това колко кой повече коне е извадил в атмосферен вариянт, мога пак да ти направя контра казвайки, че SBD Motorsport изкарват 290 коня от C20XE. С Cosworth сравнения няма да правим, защото там е плачевно вече спрямо Фиат.Вече намесваш други марки коли в отчаянието си и които нямат нищо общо с въпросния двигател.
                          По принцип избягвам да давам мнения в този раздел, но това нямаше как да го подмина..Първо искам да те попирам, Романе - какво търсиш във форума?Сеир ли, няма с кого да се заяждаш по Русе, или просто си решил да си покажеш 200 коньовата Алфа на възможно повече места?Нищо против теб нямам, но изнервяш излишно обстановката..Що не се регистрирате с Троянеца в Опел форума и да ги светнете там колко им били готини двигателчетата и с колко високо КПД са?! Виждам, че поназнайвате повече работи и от заклети опелисти. Няма лошо, но в предишно твое мнение прочетох нещо за Хонда форума. Помниш ли? Я сега си прочети твоето и ми кажи виждаш ли някаква прилика?Опа, сега се досетих, че няма да се регистрираш в Опел форума, защото все още не са се научили да правят дизелови двигателчета. Но пък може да отидеш в този на VW.. TDI-ки бол, пък са и най-податливи на тунинг. Да не забравяме, че са и много здрави, и понасят без проблем огромен пробег. Почти като Мерцедес са, само дето тракат малко повечко И за да не обръщам темата на чат, както се случва от 3 страници насам, ще споделя моят опит.2-та двигателяля са почти равностойни! Печели този, който е в по-добра кондиция.На Купе срещата на Калояново се пусках с 2 1.8-ци. Бих едното, а другото не успях. Би ме и едно със същият двигател като моя, нищо, че бях на 5000 км. след основен ремонт. После му погледнах времето - 15,7. Това уж без нищо да е пипано по него, а даже било и с газов инжекцион..Та, изводът е, че няма категоричен победител в спора. И 2-та двигателя си имат плюсове и минуси. Не подценявайте нито един от тях!
                          Верно е два пъти го бих Ивчо,ала всичко е много относително.....тръгване,смяна на предавки....
                          http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

                          Коментар


                            #73
                            Дай да те пробвам тогааа само с тебе не съм се пробвал май ...
                            Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                            Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                            Fiat Tipo 1991 - ex
                            Fiat Uno Fire - ex ex

                            Коментар


                              #74
                              Ела някой път в четвъртък на кауфланда искам да се проваме, защото предния път където ме дръпна с доста колата беше с генерация на 45 мм ........

                              Коментар


                                #75
                                Roman написа:
                                ivanko_rs написа:
                                И баси и войната дето стана тука,3 дена не съм влизал ,а вие ще се избиете за глупости и главния виновник е ...... Роман Що му се връзвате на глупостите не ми е ясно само,той така е свикнал да пише язвително Па ти Романе,да земиш да се спреш малко щото да не те изхвърлят и от тука,а освен това се закачи и с 2.0 16 мотора,вече работата отива на бой Ти май не разбра какво искаше да каже колегата "Tie" като ти разказа историята на мотора,а Ми да ти обясня аз тогава, та истината е че този италиянски мотор е бил доста по-напред от другите еквиваленти,и една малка подробност - 2.0 8 и 16 Турбо е същия мотор,подробност която подминаваш.Сега да почнем да броим колко победи имат ФИАТ ГРУП,което включва и ЛАНЧА до 1992 година,защото това е годината в която спират развитието на този мотор.Та да ми говориш колко направени орли имало не е меродавно,дай ди ги видим до 1992 година колко са направени и какво са спечелили.Защо всъщност намеси и Косуърт че не разбрах,кое им е предимството пред италиянския мотор ,че ползват през повечето време същата електроника на Вебер-Марели ли Айде наистина като не ти е ясно да не пишеш глупости,а също така като си АНТИФЕН на италиянските автомобили официално те моля да НЕ пишеш въобще повече в този форум П.П.Още нещо да питам,какво ще ми кажеш за Ланча Делта С4 Страдале (това е гражданската версия) която от 1.8 8 клапана вади 250 коня(за спортната модификация няма да говорим - около 600 коня при същите параметри на мотора) 1986 година?Къде са били орлите,мондите и всички останали само си питам така щото не знам
                                Иване ко ми се пънеш у форума .... Дай ще приказваме като се видим, че най ми е смешно с човек който лично се познавам по форуми да споря.Вместо да хвалиш тоз и оня мотор, излизай и заставай на чертата да те пуснем срещу някоя атмосферка 100 коня по-малко от теб, да защитиш честа на тоя мотор.P.S. Японците от 2.0 литра атмосферен мотор ги вадят тия 250 коня за които мъмриш. ( Хонда S2000 ) А с Tie съм се разбрал на личен, предполагам не ти плаща да си му секретарка.
                                То в Рс. има и още един дето може да защити честта на тоз матор .... май! Него що не го пуснете срещу някоя атмосверка Щото на Ванката колата чипа и е най- сериозната , даваща коне доработка ....Ма мноу ма кефитоз раздел де А "Браво ЖТД" да не е ял банана нещо ?!? Като гледам как са е развила темата - от въпрос за динамиката на 1.8 и 2.0 куб. Фиати .... се стигна до там че С 20 ХЕ е най-великия маторь в света..... "А бе верно къде е батко" /Браво ЖТД/ :D
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X