Trojaneca написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат купе 1.8 16в срещу фиат купе 2.0 16в
Collapse
X
-
И баси и войната дето стана тука,3 дена не съм влизал ,а вие ще се избиете за глупости и главния виновник е ...... Роман Що му се връзвате на глупостите не ми е ясно само,той така е свикнал да пише язвително Па ти Романе,да земиш да се спреш малко щото да не те изхвърлят и от тука,а освен това се закачи и с 2.0 16 мотора,вече работата отива на бой Ти май не разбра какво искаше да каже колегата "Tie" като ти разказа историята на мотора,а Ми да ти обясня аз тогава, та истината е че този италиянски мотор е бил доста по-напред от другите еквиваленти,и една малка подробност - 2.0 8 и 16 Турбо е същия мотор,подробност която подминаваш.Сега да почнем да броим колко победи имат ФИАТ ГРУП,което включва и ЛАНЧА до 1992 година,защото това е годината в която спират развитието на този мотор.Та да ми говориш колко направени орли имало не е меродавно,дай ди ги видим до 1992 година колко са направени и какво са спечелили.Защо всъщност намеси и Косуърт че не разбрах,кое им е предимството пред италиянския мотор ,че ползват през повечето време същата електроника на Вебер-Марели ли Айде наистина като не ти е ясно да не пишеш глупости,а също така като си АНТИФЕН на италиянските автомобили официално те моля да НЕ пишеш въобще повече в този форум П.П.Още нещо да питам,какво ще ми кажеш за Ланча Делта С4 Страдале (това е гражданската версия) която от 1.8 8 клапана вади 250 коня(за спортната модификация няма да говорим - около 600 коня при същите параметри на мотора) 1986 година?Къде са били орлите,мондите и всички останали само си питам така щото не знамPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:И баси и войната дето стана тука,3 дена не съм влизал ,а вие ще се избиете за глупости и главния виновник е ...... Роман Що му се връзвате на глупостите не ми е ясно само,той така е свикнал да пише язвително Па ти Романе,да земиш да се спреш малко щото да не те изхвърлят и от тука,а освен това се закачи и с 2.0 16 мотора,вече работата отива на бой Ти май не разбра какво искаше да каже колегата "Tie" като ти разказа историята на мотора,а Ми да ти обясня аз тогава, та истината е че този италиянски мотор е бил доста по-напред от другите еквиваленти,и една малка подробност - 2.0 8 и 16 Турбо е същия мотор,подробност която подминаваш.Сега да почнем да броим колко победи имат ФИАТ ГРУП,което включва и ЛАНЧА до 1992 година,защото това е годината в която спират развитието на този мотор.Та да ми говориш колко направени орли имало не е меродавно,дай ди ги видим до 1992 година колко са направени и какво са спечелили.Защо всъщност намеси и Косуърт че не разбрах,кое им е предимството пред италиянския мотор ,че ползват през повечето време същата електроника на Вебер-Марели ли Айде наистина като не ти е ясно да не пишеш глупости,а също така като си АНТИФЕН на италиянските автомобили официално те моля да НЕ пишеш въобще повече в този форум П.П.Още нещо да питам,какво ще ми кажеш за Ланча Делта С4 Страдале (това е гражданската версия) която от 1.8 8 клапана вади 250 коня(за спортната модификация няма да говорим - около 600 коня при същите параметри на мотора) 1986 година?Къде са били орлите,мондите и всички останали само си питам така щото не знам'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
nastybg написа:Trojaneca написа:Барчета ще скъса гъза на стокови 1.8 и 2.0 купета, къде я намесихте нея ?stenli_fiat_coupe написа:и ас си мислих че вари повече ама 2.0 ката са се изданили италянците и много тромаво набира дакато 1.8 се стрелка много добре и е по здравиа мотор и по малко гори :D
Коментар
-
Roman написа:Иване ко ми се пънеш у форума .... Дай ще приказваме като се видим, че най ми е смешно с човек който лично се познавам по форуми да споря.Вместо да хвалиш тоз и оня мотор, излизай и заставай на чертата да те пуснем срещу някоя атмосферка 100 коня по-малко от теб, да защитиш честа на тоя мотор.P.S. Японците от 2.0 литра атмосферен мотор ги вадят тия 250 коня за които мъмриш. ( Хонда S2000 ) А с Tie съм се разбрал на личен, предполагам не ти плаща да си му секретарка.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:На никой не съм секретарка,това трябва да ти е ясно.Втората ти голяма заблуда е че италиянците правят коли за драг Третата ти заблуда е,че някога ще изляза АЗ на драг А това което пропусна от поста ми е една много интересна година,която обаче не видя - 1992 година Та кажи ми кое японско чуду на техниката в него време има победи различни от ДРАГ,същото важи и за орлите И в този ред на мисли къде ми сравняваш Хонда S2000 да попитам П.П.Само не ми ясно защо все се правиш на черната овца по форумите,ей на това ако ми отговориш......'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Да де да S2000 250 коня наистина яко постижение, ама колегата е писал за страдале-то, че е правена преди 35 години и е избутала 250 коня, ама преди 35 години. Преди 35 години не съм бил роден, дядо е имал тогава московец 50 коня. Зарежи какво правят жълтите сега, ха Европа е спряла да прави мотори, ха Япония е спряла да копира технологий! Едно време у наше село имаше един партиец дето си беше докарал Ланчия Делта Интеграле HF Turbo ли беше BiTurbo ли незнам какво чудо ама знам, че много вървеше. После сина му на този човек скъсваше шортите на всякакви смешни и не толкова смешни гъзари с прясно-внесените си "нови" коли от запада - и BMW-та и Мерцедес-и, онова чудо с ванкела на мазда, Опел-ите и Фордове-те даже за коли не ги броеше. Нямаше кола дето да не е направил смешна. Италианците са били и са си сила в правенето на агрегати.... а и не им гният колите Между другото оср...ме темата на момчето, все пак става въпрос Купе 1.8 срещу Купе 2.0, не става въпрос за други курници за което се извинявам. Предлагам някой да отвори друга тема - Фиат срещу Опел или някаква друга бангия и да не спамим тука!Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Не е вярно 1.6 16В ще ги скъса и двата особенно ако е монтиран в Браво е особенно вървежен че даже и на 2.0 20 В може да се опъне, а в някои случаи и да го бие Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
Коментар
-
Iv4o написа:Roman написа:Значи ти продължаваш да ми говориш за някаква минала слава, която вече я няма.... Нека те върна в реалноста с пример не от еди си къде, а от собствената ни държава: http://www.youtube.com/watch?v=24aQl...el_video_title C20XE Най-бързия атмосферен двигател в България, както и в други страни. Не на Фиат.Надявам се този пример да ти е послужил достатъчно ясно. А за това колко кой повече коне е извадил в атмосферен вариянт, мога пак да ти направя контра казвайки, че SBD Motorsport изкарват 290 коня от C20XE. С Cosworth сравнения няма да правим, защото там е плачевно вече спрямо Фиат.Вече намесваш други марки коли в отчаянието си и които нямат нищо общо с въпросния двигател.
Коментар
-
Дай да те пробвам тогааа само с тебе не съм се пробвал май ...Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
Roman написа:ivanko_rs написа:И баси и войната дето стана тука,3 дена не съм влизал ,а вие ще се избиете за глупости и главния виновник е ...... Роман Що му се връзвате на глупостите не ми е ясно само,той така е свикнал да пише язвително Па ти Романе,да земиш да се спреш малко щото да не те изхвърлят и от тука,а освен това се закачи и с 2.0 16 мотора,вече работата отива на бой Ти май не разбра какво искаше да каже колегата "Tie" като ти разказа историята на мотора,а Ми да ти обясня аз тогава, та истината е че този италиянски мотор е бил доста по-напред от другите еквиваленти,и една малка подробност - 2.0 8 и 16 Турбо е същия мотор,подробност която подминаваш.Сега да почнем да броим колко победи имат ФИАТ ГРУП,което включва и ЛАНЧА до 1992 година,защото това е годината в която спират развитието на този мотор.Та да ми говориш колко направени орли имало не е меродавно,дай ди ги видим до 1992 година колко са направени и какво са спечелили.Защо всъщност намеси и Косуърт че не разбрах,кое им е предимството пред италиянския мотор ,че ползват през повечето време същата електроника на Вебер-Марели ли Айде наистина като не ти е ясно да не пишеш глупости,а също така като си АНТИФЕН на италиянските автомобили официално те моля да НЕ пишеш въобще повече в този форум П.П.Още нещо да питам,какво ще ми кажеш за Ланча Делта С4 Страдале (това е гражданската версия) която от 1.8 8 клапана вади 250 коня(за спортната модификация няма да говорим - около 600 коня при същите параметри на мотора) 1986 година?Къде са били орлите,мондите и всички останали само си питам така щото не знамТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар