Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo JTD vs Fiat Bravo HGT VIS /sUkI/ on highway !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    http://www.streetfire.net/video/fiat...чакваме негативните коментари от дизеловата секта,оправданията и т.н.А Романе,явно си чул част от великите историй на Змея ... но както и да е обещал съм му да му намеря нов дилър,че тоя нещо не го бива от който си взима глезотийки... Апарата беше даден на друга група която продължиха с гонките , а ние със собственика отидохме в гаража да сглобяваме колата.После след като взехме апарата имаше само клипове от преди гонките и от 2рата гонка!Тъй,че следващия път като ти каже добър ден погледни дали на вън не е нощ.Аз не крия ,че паднах от него 1вия път с кола и нещо,и не ме е срам да си призная колата му е по-силна,но какво се случи на 2рия старт като го бих с калник?Той обърна преди мен и е разказал,че ме е бил с 2 коли , което е някакъв абсурд.Все пак колата му е 210 коня и 200нютъна над мойта,ако това вървеж за вкараните пари ,направо ще се напикая от смях И не забравяй,че змея никога не губи и винаги има оправдание,целия алфа ромео форум и компания го знаят това!п.с. скоро клипа със змея от 2рата гонка!А сега нека се наслушаме на интересни дизелови коментари :P

    Got nos?

    Коментар


      #32
      sUkI написа:
      http://www.streetfire.net/video/fiat-bravo-hgt-vis-by-madness-motorsport-vs-fiat-stilo-jtd-remap_2254595.htmhttp://www.streetfire.net/video/fiat-bravo-hgt-vis-by-madness-motorsport-vs-fiat-stilo-jtd-remap-2_2254596.htmОчакваме негативните коментари от дизеловата секта,оправданията и т.н.А Романе,явно си чул част от великите историй на Змея ... но както и да е обещал съм му да му намеря нов дилър,че тоя нещо не го бива от който си взима глезотийки... Апарата беше даден на друга група която продължиха с гонките , а ние със собственика отидохме в гаража да сглобяваме колата.После след като взехме апарата имаше само клипове от преди гонките и от 2рата гонка!Тъй,че следващия път като ти каже добър ден погледни дали на вън не е нощ.Аз не крия ,че паднах от него 1вия път с кола и нещо,и не ме е срам да си призная колата му е по-силна,но какво се случи на 2рия старт като го бих с калник?Той обърна преди мен и е разказал,че ме е бил с 2 коли , което е някакъв абсурд.Все пак колата му е 210 коня и 200нютъна над мойта,ако това вървеж за вкараните пари ,направо ще се напикая от смях И не забравяй,че змея никога не губи и винаги има оправдание,целия алфа ромео форум и компания го знаят това!п.с. скоро клипа със змея от 2рата гонка!А сега нека се наслушаме на интересни дизелови коментари :P
      1. Как разбра, че стилото е мапнато?2. Дори и да е мапнато, няма как да те бие 115-ка само с чип на доускорение. по простата причина, че със стоковото турбо не излизат повече от 150 коня. Скоростната кутия им е къса и съм забелязал, че имат максимална от сорта на 215 км/ч. 3. Негативни коментари от дизел сектата няма да получиш, защото победата си е победа.4. Змея е избрал неговата си кола да направи по скъпия начин ( негов си избор ). Зз пък съм избрал максимално евтиния и ми е излязла малко 1270 лв, а вървя осезаемо повече.5. Пак ти повтарям, че Змея е 200 коня, а не 210. NM са му 170 повече от твоите. Както е и 160 кг по-тежък от теб. Наистина трябва с повече да те бие. Виж му графиката и сам ще си отговориш защо не те бие, както трябва.Ти просто преиначаваш в много отношения, като почнем от коне до НМ и тн. ( пример е астрата която изкара 200 коня, а тя е максимум 180 )В Русе имаме чипосана 147 1.9 JTDm 170 коня. който върви доста повече от Змея и ти гарантирам 100% загуба от него с много повече от кола.P.S. Оправданията на Змея са ми ясни, такъв си е. Но в случая има свидетели, че те е победил на 400m.
      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
      Powered by VRPerformance

      Коментар


        #33
        Roman написа:
        sUkI написа:
        http://www.streetfire.net/video/fiat-bravo-hgt-vis-by-madness-motorsport-vs-fiat-stilo-jtd-remap_2254595.htmhttp://www.streetfire.net/video/fiat-bravo-hgt-vis-by-madness-motorsport-vs-fiat-stilo-jtd-remap-2_2254596.htmОчакваме негативните коментари от дизеловата секта,оправданията и т.н.А Романе,явно си чул част от великите историй на Змея ... но както и да е обещал съм му да му намеря нов дилър,че тоя нещо не го бива от който си взима глезотийки... Апарата беше даден на друга група която продължиха с гонките , а ние със собственика отидохме в гаража да сглобяваме колата.После след като взехме апарата имаше само клипове от преди гонките и от 2рата гонка!Тъй,че следващия път като ти каже добър ден погледни дали на вън не е нощ.Аз не крия ,че паднах от него 1вия път с кола и нещо,и не ме е срам да си призная колата му е по-силна,но какво се случи на 2рия старт като го бих с калник?Той обърна преди мен и е разказал,че ме е бил с 2 коли , което е някакъв абсурд.Все пак колата му е 210 коня и 200нютъна над мойта,ако това вървеж за вкараните пари ,направо ще се напикая от смях И не забравяй,че змея никога не губи и винаги има оправдание,целия алфа ромео форум и компания го знаят това!п.с. скоро клипа със змея от 2рата гонка!А сега нека се наслушаме на интересни дизелови коментари :P
        1. Как разбра, че стилото е мапнато?2. Дори и да е мапнато, няма как да те бие 115-ка само с чип на доускорение. по простата причина, че със стоковото турбо не излизат повече от 150 коня. Скоростната кутия им е къса и съм забелязал, че имат максимална от сорта на 215 км/ч. 3. Негативни коментари от дизел сектата няма да получиш, защото победата си е победа.4. Змея е избрал неговата си кола да направи по скъпия начин ( него си избор ), аз пък съм избрал максимално евтиния и ми е излязла 1270 лв. и вървя осезаемо повече.5. Пак ти повтарям, че Змея е 200 коня, а не 210. NM са му 170 повече от твойте и е. Както е и 160 кг по-тежък от теб. Наистина трябва с повече да те бие, обяснявал съм му много пъти къде му е грешката, но не ме слуша. Но ти просто преиначаваш в много отношения.
        1.Питахме , а клипа е с кофти качество и не се вижда пушека когато му дава газ...2.Знам,че няма шанс , но по мненията на другите колеги трябва да е обратното.3. Победата си е победа независимо от обстоятелствата.4.Така е !5.Качи му дино графиката,да погледна защото по негови думи е 210коня

        Got nos?

        Коментар


          #34
          Дай боже такъв вървеж на всички стокови жетидета!!!
          Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
          KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
          Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

          Коментар


            #35
            sUkI написа:
            2.Знам,че няма шанс , но по мненията на другите колеги трябва да е обратното.3. Победата си е победа независимо от обстоятелствата.4.Така е !5.Качи му дино графиката,да погледна защото по негови думи е 210коня
            2. Пределно ми е ясно колко може едно JTD. Даже смея да твърдя , че знам по-добре от всеки в този форум за какво става въпрос. Познати са ми до болка... От както имам книжка карам само това.Ето графиката. Горе-долу върви, но може много повече този мотор.125КW x 1.36 = 170 на колела170 делено на 0,85% = 200 коня. И това слагаме най-големите загуби!
            Прикачени файлове
            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
            Powered by VRPerformance

            Коментар


              #36
              Толкоз може горкото, малко преди 4400рпм са това.За 115 заводски конски сили аз съм предоволен !Ще помоля автора на темата да не ме намесва, защото нито съм твърдял, че моята е най най най, нито нищо.Аз не съм дал пукнат лев по колата, за да получа сносен вървеж и разход !Спор имах с 2.0 147, старта се състоя и резултата се видя. Ама той не знаел да кара, ама колата му била сдухана, ми по-същия начин мога да кажа и това за бялото Стило.Не ме интересува, нито ходя по гонки, нито нищо.Спора ти е с Матей, не с мен !
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                emzo написа:
                Толкоз може горкото, малко преди 4400рпм са това.За 115 заводски конски сили аз съм предоволен !
                Сложи си GPS-a и виж истината. Освен ако стило нямат различна ск. кутия от тези на 156 естествено.
                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                Powered by VRPerformance

                Коментар


                  #38
                  По-малко са, 101%.4та ми свършва на 190.Кутията си е оригиналната.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    Roman написа:
                    S.W.A.T. написа:
                    Аз съм за бензиня
                    С извинение, ама ти не си ли бургаския колега на който ИЦИ му смъква главата за порт, шлайф и там ти слага големите валове от 2.0?И в крайна сметка няма ли една бургаска 166 2.4 JTD която всеки път те бие на гонките?
                    С извинение тая алфа от летящ яде лайна от типозото, с кофти старт вървим почти заедно Пък и тя все и има нещо филтри, чипове незнам си кво буста му залепнал, нафтата имала бензин и нямало му го лаптопа да гледа налягането... Един път го бия с 3 коли другия път той мен с 4, после аз и така кръговрата на живота... В крайна сметка от летящ му лея куршума да не страда много... После да не казва, че не е давал гас А иначе с тая кола си ходя на работа какво да искам от 1756cc Скоро повече Ако иска гонка от летящ му предлагам да уговорим дата час, от мен свидетел в моята кола да не и тежи на алфата и видео с моя телефон. Ще има време да слага агресивни мапове, филтрите да си смени и да си закърпи "пробития кулер"Aз ще си препера конуса, ще долея малко масло, сипвам супер 100 проверка на гумите и нови свещи, може и налягането на бензиня да видя И чип може да пробвам, някой безплатен от интернет
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #40
                      S.W.A.T. написа:
                      С извинение тая алфа от летящ яде лайна от типозото, с кофти старт вървим почти заедно Пък и тя все и има нещо филтри, чипове незнам си кво буста му залепнал, нафтата имала бензин и нямало му го лаптопа да гледа налягането... Един път го бия с 3 коли другия път той мен с 4, после аз и така кръговрата на живота... В крайна сметка от летящ му лея куршума да не страда много... После да не казва, че не е давал гас А иначе с тая кола си ходя на работа какво да искам от 1756cc Скоро повече Ако иска гонка от летящ му предлагам да уговорим дата час, от мен свидетел в моята кола да не и тежи на алфата и видео с моя телефон. Ще има време да слага агресивни мапове, филтрите да си смени и да си закърпи "пробития кулер"
                      Странно. Аз пък знам, че на 400м си припадаш от него. За малко го изравняваш и после пак те слага отзаде? А до скоро даже и с повече си падал. Алфата има само един ремап и нищо друго. Докато твоя мотор го гледах сума ти време разпилян при ИЦИ и е работено по него от и до ( валове, порт, шлайф, ревизия и тн ). Т.е. си далече от стоков 1.8 Аз казвам другия път, като се гоните да си сложите камерата на 400-я метър и да преценим ние.
                      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                      Powered by VRPerformance

                      Коментар


                        #41
                        Последния път след 3-4 старта искаше пак да се пускаме бил му залепнал буста контролера МЕХАНИЧНИЯ далеч от кола с ремап е, 136 коня с малката турбина, без управлението на турбината. След някой друг месец може да го наредя с новия мотор така или иначе ако мисли че има шанс. А аз говоря за летящ примерно от 30-40 до към 200 Да идва да ме догонваДа добавя имам и генерация на 59.8мм/външен размер/ от двуцевката с резонатор и крайно на 76мм, изпускателя ми е увит с термолента, по коледа счупи маслена помпа и сменях колянов вал с лагери ПАК. Новия колянов е с около 800-900 грама по-лек и тунинга идва страшно
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #42
                          S.W.A.T. написа:
                          Последния път след 3-4 старта искаше пак да се пускаме бил му залепнал буста контролера МЕХАНИЧНИЯ далеч от кола с ремап е, 136 коня с малката турбина, без управлението на турбината. След някой друг месец може да го наредя с новия мотор така или иначе ако мисли че има шанс. А аз говоря за летящ примерно от 30-40 до към 200 Да идва да ме догонва
                          Покрай тази кола аз лично съм бръмчал 2 дена и много добре знам какво има по нея. ТОЧНО има само един чип и бууст на 1.2 бара с оригиналното турбо. Има кранче за турбото понеже при първите JTD-а турбото не се контролира от ЕКУ-то чрез соленоид, а вакум и се налага кранче за да се вдига бууста контролер ръчно.Засега си знам, че ядеш бой.
                          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                          Powered by VRPerformance

                          Коментар


                            #43
                            И кво стана до сега говорихме за кола само с чипче... Знаем му номерата много добре А онзи път като беше с 3~ коли отзад? Пропуснал е да спомене... И да бой ядох като ми падна налягането на бензина на 2.2 бара и още ще ям имам много хляб да изям Нямам проблем с тежко изживяване на паданията, всичко е за спорта Като оправи таванения авенсис и него ще пробвам
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              #44
                              S.W.A.T. написа:
                              И кво стана до сега говорихме за кола само с чипче... Знаем му номерата много добре А онзи път като беше с 3~ коли отзад? Пропуснал е да спомене... И да бой ядох като ми падна налягането на бензина на 2.2 бара и още ще ям имам много хляб да изям Нямам проблем с тежко изживяване на паданията, всичко е за спорта Като оправи таванения авенсис и него ще пробвам
                              Ами да... Само с чип е? Не дигне ли налягането на турбото по някакъв начин ( било то с кранче ) все едно няма чип... Само гориво пуска, без въздух да има.Бил е 3 коли назад преди да му кажа какво да направи на колата си Сега е 3 коли пред теб.А това, че е имал пробиви по въздуховодната система не те е излъгал. Ици ще ти потвърди.
                              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                              Powered by VRPerformance

                              Коментар


                                #45
                                На 400 от последния старт е половин 1 кола пред мен, като се има в предвид от къде стартира той и къде аз си е добре, все ме ръга в дясната лента при прахта и дупките, ама не ми пука нека си въртя гуми Ако го кара да се чувства по-добър Приказката за лъжливото овчарче я знаеш
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X