Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo JTD vs Fiat Bravo HGT VIS /sUkI/ on highway !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    S.W.A.T. написа:
    Преминавам на турбо не защото не съм доволен от вървежа, а защото имам проблем в мотора МЕХАНИЧЕН. Не си прави изводи, че желая господство на пътя и искам да бия всички коли в околността просто идеята не е такава, а ако исках бегачка отдавна да съм си взел някое C20XE кадетче и да го подготвя за никви пари да ви бия шамари и да ми гледате ръждата как пада от пода. Не ме познаваш, за да говориш какво съм искал и колко съм бил разочерован, движиш се в погрешна посока Изключително любезно те моля да не си правиш свободни съчинения
    Абе да ти кажа и Кадет C20XE на варел дори няма ти помогне, ама... Щом си казал. Прав си обаче, че ще гледаме как ти пада ръждата от пода.http://vbox7.com/play:40c15cc5http:/...Отделен въпроса, ако ще го подготвяш с валове, колектори, сликове и тн. Ще получиш каквото искаш, ама няма вече да ти е за "никакви пари"
    '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
    Powered by VRPerformance

    Коментар


      #92
      Няма проблем за гонката, ако идваш на Сливен може да се осъществи. Само искам да ми кажеш как да е моята кола ( с ГТЕК 2 чипа и бутнато налягане на 1бар или с токовия чип и налягане от 1 бар). Знаеш с каква турбина съм, с токовата генерация е, само кулера няма как да тръгна да го демонтирам за 1 гонка . Иначе ако моето не те устройва в тоя вариант като за стоково... май само колегата Каци може да отсрами петака, че другите които ги познавам са далеч от сток.
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Коментар


        #93
        DJ_STIVAN написа:
        Няма проблем за гонката, ако идваш на Сливен може да се осъществи. Само искам да ми кажеш как да е моята кола ( с ГТЕК 2 чипа и бутнато налягане на 1бар или с токовия чип и налягане от 1 бар). Знаеш с каква турбина съм, с токовата генерация е, само кулера няма как да тръгна да го демонтирам за 1 гонка . Иначе ако моето не те устройва в тоя вариант като за стоково... май само колегата Каци може да отсрами петака, че другите които ги познавам са далеч от сток.
        Не съм наясно на какво налягане колко коня си за жалост и не мога да ти определя конфигурацията Слагаме ти и наказателните тежести, да дойдеш на килограмите на Капата и сме готови. За Сливен конкретно, нищо не обещавам. Най-малкото че всеки ден има валежи и не знам какъв драг ще има....Все някога, нали така? А и в Русе чакам една Ланчиа Делта интеграле с 2.0 16VT да й оправят проблем с надува, та може да не ти се наложи точно ти да се срещаш с мен Който пръв дойде общо взето.Извинявай но не съм запознат с колегата, Каци
        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
        Powered by VRPerformance

        Коментар


          #94
          Ами стоково 16ВТ е доста по назат от стоково 20ВТ. Дори по каталог въреки 4х4 -то го дават с по-слабо ускорение от 0до100. Аз на диното на 1 бар по уреда на диното и 1.2 по моя ( китайски бустметър) изкарах 260 коня точно. Та ако има гонка между нас ще е на 1бар по моя уред (0,8бара реално) предполагам тогава ще съм около стоковите коне. Иначе няя проблеми, 1 оператор в моята кола го качвам на момента. А колегата Каци е човека с първото Лимитед купе в БГ.
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Коментар


            #95
            Roman написа:
            http://vbox7.com/play:b5bd518f
            Къде виждаш 2:1 за Кадета? Старт 1, кадета изпусна момента и го би. Старт 2 те посра с неговите 195-6Нм, старт 3 падаш до 1км разстояние, после заради повечето скорости, го дърпаш. Стига с тая дизелова секта, какво толкова ви кефи автомобил, който върви в някакъв малък диапазон от обороти?
            3.0CRD

            Коментар


              #96
              Немога да разбера защо взимаш всяка моя дума буква по буква, говоря образно Много ясно че с това почти 1.8 литрово моторче няма много хляб в него ама и Румен още не е писал кога и къде иска сверка с клип в летящ Типото е 1300~kг в моментното му състояние Кораба майка е 1600~кг предполагам/за толкова знам от Румен/...
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #97
                Trojaneca написа:
                Roman написа:
                http://vbox7.com/play:b5bd518f
                Къде виждаш 2:1 за Кадета? Старт 1, кадета изпусна момента и го би. Старт 2 те посра с неговите 195-6Нм, старт 3 падаш до 1км разстояние, после заради повечето скорости, го дърпаш. Стига с тая дизелова секта, какво толкова ви кефи автомобил, който върви в някакъв малък диапазон от обороти?
                Старт 1: Не изпуска, а го лепнах както правя на другите 2 клипа.Старт 2: Направи ми фалстарт, догоних го и го минах. Бия го заради повече коне, а не скорости.Старт 3: Вече е 5-и пореден за вечерта старт на алфата и всичко по нея се предаде и най-накрая паднах.Чувствай се свободен да коментираш другите 2 клипа как припада Кадета.Виждам че ти е завистливо, ама това са фактите. Ми кефи ни, че може да върви колкото бензинова кола, само дето гори много по-малко.
                S.W.A.T. написа:
                Немога да разбера защо взимаш всяка моя дума буква по буква, говоря образно Много ясно че с това почти 1.8 литрово моторче няма много хляб в него ама и Румен още не е писал кога и къде иска сверка с клип в летящ Типото е 1300~kг в моментното му състояние Кораба майка е 1600~кг предполагам/за толкова знам от Румен/...
                Фиат Типо 1300 кг? Аз като гледам мерени на кантар данни, 2.0 тежи 1180 кг: http://www.autotitre.com/fiche-techn...v/1993-1995166 си тежи 1600 кг но и зависи с какво оборудване е. На Румен е пълно, така че му давам най-тежкото: http://www.autotitre.com/fiche-techn.../1999-2001Не съм те разбрал за образното. Все пак във форум общуваме и много работи остават недоизяснени, знаеш как е
                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                Powered by VRPerformance

                Коментар


                  #98
                  И все пак говорим за моята кола, която примерно има шибедах и "неща" в багажника изживяла е разни доработки и така Аз на каталози не вярвам особено. Има си измервателни уреди за тази цел
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    #99
                    S.W.A.T. написа:
                    И все пак говорим за моята кола, която примерно има шибедах и "неща" в багажника изживяла е разни доработки и така Аз на каталози не вярвам особено. Има си измервателни уреди за тази цел
                    Ами то точно, че не е сайт за каталожни данни, а мерени За това не ти дадох. Ама ако не му вярваш толкова, ето ти моята примерно на кантар сложена (1670kg) с мен вътре ( аз съм 85 кг ) Моята е малко по-лека от на Румен. Нямам кожени салони и тн.
                    Прикачени файлове
                    '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                    Powered by VRPerformance

                    Коментар


                      Много ясно Подкрепям колегата Роман с 2те ръце! Дизела си е дизел, върви повече и гори 2 пъти по-малко!Който каквото ще да ми говори :D Какво ги сравнявате Кадета и 166цата кадетта е с половин кола по-лек и пак пада
                      Fiat Bravo 1.6 GT
                      Stilo 1.9JTD - ex

                      Коментар


                        Дойдохме си на думата
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          Само не разбрах, за какво трябва да ми е завистливо, ама айде. А Кадета може да е с половин кола по-лек, ама е на 10 години отгоре, 5 скорости и с поне 180Нм по-слаб.
                          3.0CRD

                          Коментар


                            Trojaneca написа:
                            Само не разбрах, за какво трябва да ми е завистливо, ама айде. А Кадета може да е с половин кола по-лек, ама е на 10 години отгоре, 5 скорости и с поне 180Нм по-слаб.
                            Ми завистливо ти е и ти личи, защото кривиш реалния резултат. Гледа се накрая на гонката кой е бил отпреде.Половин кола в нашия случай са 800 кг, само да те светна. Важно е мотора в какво състояние е, а не на колко години е. По тая логика аз бих могъл да се оплача от моя мотор, че е концепция на 30 години, ако не и повече ( Едновалов мотор с 10 клапана ).
                            tapkachev написа:
                            Много ясно Подкрепям колегата Роман с 2те ръце! Дизела си е дизел, върви повече и гори 2 пъти по-малко!Който каквото ще да ми говори :D Какво ги сравнявате Кадета и 166цата кадетта е с половин кола по-лек и пак пада
                            Идеята е не кое е по-добро, а че едното е конурентоспособно на другото. Тунинга на дизела е достатъчно напреднал, отделен въпрос е че в на някой селото му няма такива коли. Разходете се до Варна малко и оставете си бензиновите коли на паркинга зад Лука, защото ви гарантирам че ще ви е срам да ги изкарате, когато излязат напомпаните дизели на TST Racing или Брезел.
                            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                            Powered by VRPerformance

                            Коментар


                              Романе,стига ме намесва ту в тая ту в някоя друга тема.Повторих ти няколко пъти че дръпките ви не ме интересуват.Това каране на право си го практикувайте,но не ме включвайте в сметките си П.П. Колата от 3 дена си е с оправен надув,но както казах по-горе , няма да я видите в такива надпревари,има си места и са известни.П.П.1. Абе тая тема заприлича на оная бензин&дизел,там работите стигнаха почти до бой,та модераторите да вземат да я заключат тази подобна тема няма да е лошо.
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                Roman написа:
                                Trojaneca написа:
                                Само не разбрах, за какво трябва да ми е завистливо, ама айде. А Кадета може да е с половин кола по-лек, ама е на 10 години отгоре, 5 скорости и с поне 180Нм по-слаб.
                                Ми завистливо ти е и ти личи, защото кривиш реалния резултат. Гледа се накрая на гонката кой е бил отпреде.Половин кола в нашия случай са 800 кг, само да те светна. Важно е мотора в какво състояние е, а не на колко години е. По тая логика аз бих могъл да се оплача от моя мотор, че е концепция на 30 години, ако не и повече ( Едновалов мотор с 10 клапана ).
                                tapkachev написа:
                                Много ясно Подкрепям колегата Роман с 2те ръце! Дизела си е дизел, върви повече и гори 2 пъти по-малко!Който каквото ще да ми говори :D Какво ги сравнявате Кадета и 166цата кадетта е с половин кола по-лек и пак пада
                                Идеята е не кое е по-добро, а че едното е конурентоспособно на другото. Тунинга на дизела е достатъчно напреднал, отделен въпрос е че в на някой селото му няма такива коли. Разходете се до Варна малко и оставете си бензиновите коли на паркинга зад Лука, защото ви гарантирам че ще ви е срам да ги изкарате, когато излязат напомпаните дизели на TST Racing или Брезел.
                                Не забравяй,че има и доста сериозни бензинови бегачки,които могат да разплачат Варненските дизели

                                Got nos?

                                Коментар

                                Working...
                                X