жалко, че не си по-наблизо да отскоча да замерим типото с братовчед му
ама ти нямаш чип дори, камо ли турбо вземе да биеш кола с турбо и чип и какво ще правим тогава всъщност репликата ми май не е точна, но аз съм за битката бензин - дизел
То и голф 4 гетеи е с турбо ама не духа силно В светофарна гонка с мондео СТ220 226кс 3.0 В6 на 1ва с 30-40 го държах до средата на 3та с едно гадно гориво и тапата на гърнето. Не съм се пускал с 1.9 дизел с ремап още, може и да има интрига ако е жива колата
ГТ- то е малко тежичко, но ако е мапнато ще се опъва яко......
Q-2 ката е тежка 1285 кг. Марейката съм я теглил е 1260 преди да и сложа газ-та
Без да гледам по сайтове, от раз ще ти кажа че ГТ-то е поне 100 оки по тежко от мареата......
Без да гледаш сайтове, за да ми го кажеш от раз това, трябва или да си ги теглил колите, или да си ясновидец .......Пък даже верно и да имаш свръхестествени способности и да са ти верни 100-те оки горница и ако ще ги гледаме на килограми - не на вървеж колите аз съм писал по-горе, че собствената ми маса е 136,8 кг. /реални данни от сутринта / и ФИФИ е с ГИ с 30л. бутилка и 20 л. газ вътре Иначе да доуточня при въпросния старт колите вървяха, като закачени - калник в калник! И се видя ясно различните преимущества на дизела с принудително пълнене и атмосверния бензин, а именно дизела по бързо си "пълни предавките", респективно и по-рано сменя следващата, при което докато се смени скоростта Фиата мръдва един калник напред /ограничителя все пак е на непосилните за нафтата 7200 оборота, които аз се стремя само да "близна"/. Докато аз превклювам дизеларката вече е в сер. бууст, идва отзат и ми мръдва 1 калник, свършват му оборотите и до като смени аз задържам до 7200 и пак мръдвам калник напред и те така .....Идейката ми беше пак казвам не да се заяждам с някого, а да се вразумят някои хора в изказванията си, че 20 V - то било най-куция Фиат и 1,9 дизелите с по 8 клапана и 105 оригинални коне, кат ги мапнели и пребивали 20 V Мареи, ХГТ-та и т.н., че и 1,6 даже кантар вървели с ХГТ-то и такива постове се мяркаха из тоз раздел .....
Заставам срещу всякакви HGT-та без страх Може и да ме уцелите с някое 2.0 16v turbo сток Kaто по-компетентен в тая тема да се намеся...За тези които се чудят: JTD фабрично НЕ ВЪРВИ И Е ФАКТ. Нито има достатъчно милиграми гориво, нито ги има тия коне в голям диапазон от оборотите си. На 4100 и вече е починало. Taкова GT стоково дава над средна 16-ка и тежи 1365 кг.Не знам какво се чудите толкова на клипа. Съвсем нормално са се развили работите.
Идейката ми беше пак казвам не да се заяждам с някого, а да се вразумят някои хора в изказванията си, че 20 V - то било най-куция Фиат и 1,9 дизелите с по 8 клапана и 105 оригинални коне, кат ги мапнели и пребивали 20 V Мареи, ХГТ-та и т.н.,
105 e куц кон, 105 с агресивен ремап бие само на баир стоково HGT147, като този ремап си е само за гонката, не е за ежедневно каране.115 е друга песен, но стоков върви на кантар с браво 1.8(но все пак 5вратката е ~1400кг, а бравото 1100), след ремап нещата се променят коренно. Обаче и на 115ката маховика е слабото звено. За справка 115ка в алфа държи много повече на надуване от фиата.Не си спомням на колко км/ч свършва 3та, но силата на стилото е 4та предавка.И аз не се споря, само споделям мнения, но да видим какъв ще е резултатът след 20 мин работа по ЕКУтата.
Няма нормален човек,който да твърди че стоково ЖТД105 върви повече от ХГТ. Закачката беше за мапнато Стило115 срещу стокова Мареа 2,0.Продължавам да подържам мнението си-стокова Мареавърви прилично,но не бие Стило с всекидневен мап.При стоково Стило нещата са много по-различни- ще отнесе много бой.А Мареата на 2000 20 turbo не е от най-стоковите и затова му писах,че имам желание да ги сложим на чертата,за да видим аджеба колко ли повече ще тръгне. А началото на спора започна от смелото изказване на колега от търновската банда.Твърдеше,че с Мареа 1,6 прескачал пушливи дизеляци на някъв баир.
Няма нормален човек,който да твърди че стоково ЖТД105 върви повече от ХГТ. Закачката беше за мапнато Стило115 срещу стокова Мареа 2,0.Продължавам да подържам мнението си-стокова Мареавърви прилично,но не бие Стило с всекидневен мап.При стоково Стило нещата са много по-различни- ще отнесе много бой.А Мареата на 2000 20 turbo не е от най-стоковите и затова му писах,че имам желание да ги сложим на чертата,за да видим аджеба колко ли повече ще тръгне. А началото на спора започна от смелото изказване на колега от търновската банда.Твърдеше,че с Мареа 1,6 прескачал пушливи дизеляци на някъв баир.
Заставaй до малкия да видим колко ти е агресивен мапа... :D :D
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Заставам срещу всякакви HGT-та без страх Може и да ме уцелите с някое 2.0 16v turbo сток
ми в близко време ще може да ти се сбъдне желанието , докато ремапвам Типото на prosenoq може да караш край мен и да си направиш наблюденията.Началото на мапването ще е при стоковите 190 коня, след това отиваме нагоре, е малко повечко ще са загубите на конете заради 4х4 трансмисията, но все пак Ама отсега ти казвам, няма да ти е лесно да се държиш :D
Заставам срещу всякакви HGT-та без страх Може и да ме уцелите с някое 2.0 16v turbo сток
ми в близко време ще може да ти се сбъдне желанието , докато ремапвам Типото на prosenoq може да караш край мен и да си направиш наблюденията.Началото на мапването ще е при стоковите 190 коня, след това отиваме нагоре, е малко повечко ще са загубите на конете заради 4х4 трансмисията, но все пак Ама отсега ти казвам, няма да ти е лесно да се държиш :D
Стоково 16в турбо,не върви особено добре,тва са ми личните наблюдения...
Коментар