Да ти кажа на 1.9 16 ЖТД също не държи,тавана на мотора е 170 коня и около 400 Нм(говоря за таван на съединителя),оттам нагоре оттърва,тествано е.Ако стане със съединител от Купе Турбо ще е добре,но диска ще трябва да е керамичен,щото феродовия също е на границата,пак от опит :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.9jtd vs a4 1.9tdi110+
Collapse
X
-
За съжаление от опит нищо не мога да кажа за 16V. Има няколко човека с над 170 коня и сток съединител (или усилен от CG Motorsport, ако той изобщо е усилен) с такава кутия и нямат оплакване от съединителя, но нямам личен опит.На каква кола и при кой мапер е изпускала на 170 коня и сигурно ли е че съединителя не си е бил заминал преди това.При мен се е случвало няколко пъти след ремап на ралични коли, съединителите почват да плъзгат зловещо (все едно не си на скорост и даваш газ). След каране няколко дни спира да плъзга. Може да звучи абсурдно и да няма обяснение, но ми се е случвало няколко пъти. Може би се натрупват болкуци върху притискателя и маховика и се изчистват след малко повече зор или пък изпичат, не знам.Например този човек е със сменени скорости на 16V и за сега не е писал че има проблеми със съединителяhttp://www.alfaowner.com/Forum/tunin...mlКолата му пръска към 110mm3 като имаш предвид че стоково 16V при 4000 оборота пръска около 65mm3 за да има 150 коня.Съединителя от купе до колкото знам може да се замени със съединител и маховик от GTA, пишат че държи повече, но пак казвам че нямам личен опит за съжаление.
Коментар
-
Колата е 147-ца 1.9 16V JTD,мерена е на диното на келеша,ремапа го е правил той,но колата е с оптимизирани турбо пътища и кулер и генерация.Според него това е тавана на стоково турбо и съединител за дълготрайна употреба,сега на въпросната алфа предполагам е оригиналния съеднител и е поизносен,но не е гаранция че след увеличения тормоз след ремапа новия ще държи на 100%.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ами, че щом келеша на диното е виждал как 400нм е тавана, то ако ги докара стабилни да речем 380нм при 4000 оборота това ти отиват спокойно над 210кс.Ако се постарае още с кривата и ги откара тия 400нм при около 4400 оборота ето ти спокойно над 240кс Въпроса, че трябва да направи кривата бая права, същата като на 105кс браво/а/мареаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ами, че щом келеша на диното е виждал как 400нм е тавана, то ако ги докара стабилни да речем 380нм при 4000 оборота това ти отиват спокойно над 210кс.Ако се постарае още с кривата и ги откара тия 400нм при около 4400 оборота ето ти спокойно над 240кс Въпроса, че трябва да направи кривата бая права, същата като на 105кс браво/а/мареа
Коментар
-
ici написа:BO написа:Ами, че щом келеша на диното е виждал как 400нм е тавана, то ако ги докара стабилни да речем 380нм при 4000 оборота това ти отиват спокойно над 210кс.Ако се постарае още с кривата и ги откара тия 400нм при около 4400 оборота ето ти спокойно над 240кс Въпроса, че трябва да направи кривата бая права, същата като на 105кс браво/а/мареаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар